Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (43)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (151)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ставлення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 427
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(4Укр)/Н 73
Назва : Нові технології навчання : Наук. - метод. зб. Вип. 28
Вихідні дані : К.: НМЦ ВО, 2000
Кільк.характеристики :224 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти
ISBN, Ціна 5-8238-0603-5: 1.10 грн.
ДРНТІ : 14.01.11
ББК : 74.58(4УКР)
Зміст : Проблема гуманітаризації освіти як гуманітаризації наівчальної моделі науки/ О. П. Сердюк. Про технологію створення систем тестування/ І. С. Алексейчук. Стан та проблеми вивчення української мови як державної в школах з навчанням мовами національних меншин/ С. П. Зіневич. Дидактичні умови моделювання процесу навчання/ Т. Барські. Шляхи розвитку творчих здібностей студентів у навчальному процесі/ Г. В. Взюмська. Організація студентських олімпіад з точки зору викладачів та студентів/ Є. С. Спіцин, Н. П. Лапіга, Н. В. Журавльова. Модульна організація базового курсу методики викладання української і російської мов як іноземних/ А. А. Бронська. Педагогічні принципи як теоретична основа інноваційної діяльності вчителя/ К. В. Яресьько. Інтегрована система - система розвитку, навчання і виховання/ С. і. Якименко. Соціальна взаємодія як інтегративний фактор становлення особистості підлітка/ В. В. Кобильченко. Олігофренопедагогіка та педологія/ М. О. Супрун. Як ефективно провести бесіду з батьками "важких" учнів (практичні поради молодому вчителю)/ В. Ф., Козінчук Н. А. Калошин В. Ф. До проблеми виховання у старшокласників ціннісного ставлення до людини/ С. Д. Циганок. Шляхи активізації емоційно-забарвленої лексики у мовленні дітей дошкільного віку/ Н. В. Маковецька. Виховання у молодших школярів здорового способу життя/ С. М. Кондратюк. Історичний огляд становлення та розвитку системи професійно-технічної освіти (ПТО) в Україні/ О. Р. Ганопольський. Становище сільської школи УРСР у роки масової колективізації/ Я. І. Мандрик. Концептуальні основи формування культури здоров’я школяра/ В. П. Горащук.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 9(4УКР)05/Г 34
Автор(и) :
Назва : ГЕНЕЗА: Філософські, історичні, політологічні студії 99 : спеціальний випуск журналу
Вихідні дані : К.: Генеза, 1999
Кільк.характеристики :100 с
Колективи : Наукове товариство "Гуманітарна колегія"
Ціна : 5.00 грн.
ДРНТІ : 03.19
ББК : 63.3(4УКР)я5
Зміст : Суспільна ідея в структурі ідентичності/ М. Розумний. Місце та роль психоаналізу в концепції історії безумства Мішеля Фуко/ О. Йосипенко. Мотиви античної філософії в українській літературі кінця Х1Х - початку ХХ століття/ Н. Науменко. Синтеза вчень про свідомість у контексті "Спектра свідомості" Кена Вілбера/ Р. Лях. Нації та націоналізм/ Е. Геллнер. Про що говорять джерела? (До реконструкції біографії київського інтелектуала першої половини Х1Х ст.)/ С. Біленький. Функції біблійної та агіографічної символіки в Нестеровім "Читанні про Бориса і Гліба"/ О. Александров. Найдавніша християнська святиня Києва/ Н. Верещагіна. Дещо про становище жінки в шляхетському соціумі (Волинь кінця ХУ1 - поч. ХУІІ ст.)/ Н. Старченко. Підсумки приватизації та соціологічні дослідження ставлення населення до приватизації/ Г. Гнатієнко. Держава і громадянське суспільство: диктатура загального або демократія одиничного?/ Я. Пасько. Україна в контексті російського неоєвразійства/ І. Лосєв. Соціальні резервації чи соціальна держава?/ В. Каспрук.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9/Т 45
Автор(и) : Титаренко, Тетяна Михайлівна
Назва : Життєвий світ особистості: у межах і за межами буденності
Вихідні дані : К.: Либідь, 2003
Кільк.характеристики :376 с.: іл
Примітки : Бібліогр.: с. 366-375
ISBN, Ціна 966-06-0280-4: 17.80, 17.00, грн.
ДРНТІ : 15.21.51
ББК : 88.52
Предметні рубрики (Галузі знань): Людина-- ставлення до себе
Некомпетентність
Гармонія
Дисгармонія
Повсякденність
Потенціал
Криза життєва
Святковість
Життєвий вибір
Дволикий Янус
Стать-- чоловіча і жіноча
Кафедра психології
Анотація: Книгу присвячено особистості, яка повсякденно створює, вибудовує світ, у якому живе. В ній ідеться про просторово-часові виміри життєвого світу особистості, про такі несхожі чоловічі і жіночі світи, про взаємовплив індивідульної та загальнолюдської історії, про світи гармонійні та дисгармонійні. Читач зможе відшукати шляхи втеч з тенет повсякденності, усвідомити зміст своєї потреби у святі й визначити стратегії розв'язання кризових ситуацій, можливості здійснення відповідальних життєвих виборів.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(4), аб(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(4), аб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 001/Н34
Автор(и) :
Назва : Наука і сучасність: Збірник наукових праць/ Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. Т. ХХXIII: Педагогіка. Філологія
Вихідні дані : К.: Логос, 2002
Кільк.характеристики :300 с
Примітки : Бібліогр. в кінці ст
ISBN, Ціна 966-584-319-6: 3.50 грн.
ДРНТІ : 12.01
ББК : 72я43
Зміст : ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ ; Структура і функції культурологічної освіти майбутнього вчителя/ М. І. Видиш; Н. В. Гібалова; Н. М. Голота; Н. О. Євдокимова; Л. І. Кацова; Г. Т. Кловак; І. М. Ковчина; Я. С. Колибаб'юк, А. М. Зіновська. Проблема музично-естетичного сприйняття національного мистецтва на сучасному уроці музики в старших класах/ Н. В. Гібалова; Н. М. Голота; Н. О. Євдокимова; Л. І. Кацова; Г. Т. Кловак; І. М. Ковчина; Я. С. Колибаб'юк, А. М. Зіновська; Н. І. Логінова. Методика ознайомлення учнів 5-6 класів з геометричнимми поняттями/ Н. М. Голота; Н. О. Євдокимова; Л. І. Кацова; Г. Т. Кловак; І. М. Ковчина; Я. С. Колибаб'юк, А. М. Зіновська; Н. І. Логінова; В. М. Момот. Особливості підготовки майбутніх вихователів з курсу "Художня праця"/ Н. О. Євдокимова; Л. І. Кацова; Г. Т. Кловак; І. М. Ковчина; Я. С. Колибаб'юк, А. М. Зіновська; Н. І. Логінова; В. М. Момот; С. О. Пермінова. Актуальні питання формування українського менталітету (до питання громадянського виховання)/ Л. І. Кацова; Г. Т. Кловак; І. М. Ковчина; Я. С. Колибаб'юк, А. М. Зіновська; Н. І. Логінова; В. М. Момот; С. О. Пермінова; О. П. Пінчук. Удосконалення творчого потенціалу студентів у ході педагогічної практики/ Г. Т. Кловак; І. М. Ковчина; Я. С. Колибаб'юк, А. М. Зіновська; Н. І. Логінова; В. М. Момот; С. О. Пермінова; О. П. Пінчук; Н. А. Сегеда. Модель наукової школи і проблема організації сутедентської науково-дослідницької діяльності/ І. М. Ковчина; Я. С. Колибаб'юк, А. М. Зіновська; Н. І. Логінова; В. М. Момот; С. О. Пермінова; О. П. Пінчук; Н. А. Сегеда; С. В. Шмалей. Сучасне значення правовиховної роботи у професійній діяльності соціального педагога/ Я. С. Колибаб'юк, А. М. Зіновська; Н. І. Логінова; В. М. Момот; С. О. Пермінова; О. П. Пінчук; Н. А. Сегеда; С. В. Шмалей; О. О. Яременко. Соціально-педагогічні умови організації позааудиторної діяльності студентів в університетах США/ Н. І. Логінова; В. М. Момот; С. О. Пермінова; О. П. Пінчук; Н. А. Сегеда; С. В. Шмалей; О. О. Яременко; А. М. Ясинська. Аналіз світових тенденцій розвитку вищрої професівйної освіти/ В. М. Момот; С. О. Пермінова; О. П. Пінчук; Н. А. Сегеда; С. В. Шмалей; О. О. Яременко; А. М. Ясинська; А. М. Григораш. Ділова мова і ділове мовлення/ С. О. Пермінова; О. П. Пінчук; Н. А. Сегеда; С. В. Шмалей; О. О. Яременко; А. М. Ясинська; А. М. Григораш; О. Л. Бєссонова. Давньоруські співацькі азбуки та їх роль у становленні національної хоорової педагогічної думки/ О. П. Пінчук; Н. А. Сегеда; С. В. Шмалей; О. О. Яременко; А. М. Ясинська; А. М. Григораш; О. Л. Бєссонова. До проблеми формування ключових компетенцій у старшокласників. Роль математики та інформатики у вирішенні цієї проблеми/ Н. А. Сегеда; С. В. Шмалей; О. О. Яременко; А. М. Ясинська; А. М. Григораш; О. Л. Бєссонова; Л. В. Литвиненко. Функції мотиваційно-ціннісної та вольової сфери особистості вчителя музики у процесі професійної самореалізації/ С. В. Шмалей; О. О. Яременко; А. М. Ясинська; А. М. Григораш; О. Л. Бєссонова; Л. В. Литвиненко; О. В. Пасічна. Система духовного-практичного ставлення людини до природи/ О. О. Яременко; А. М. Ясинська; А. М. Григораш; О. Л. Бєссонова; Л. В. Литвиненко; О. В. Пасічна. Соціально-педагогічна сутність екокультурної діяльності/ А. М. Ясинська; А. М. Григораш; О. Л. Бєссонова; Л. В. Литвиненко; О. В. Пасічна. Практична спрямованість екологічного виховання як засіб розвитку творчої активності учнів у природоохоронній діяльності/ А. М. Григораш; О. Л. Бєссонова; Л. В. Литвиненко; О. В. Пасічна. ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ ; Сталиститческая окраска фразологических единиц в современной публицистике: пробблема варьирования оттенков ( на примере современной прессі Украины)/ О. Л. Бєссонова; Л. В. Литвиненко; О. В. Пасічна. Логікограматична сутність риторичного питання/ О. П. Кейда; Н. О. Мех; Н. В. Семененко. Концептуальне моделювання оцінного значення/ Л. В. Литвиненко; О. В. Пасічна. "Талановита символістка" і "Ворог-поклонник" (Ольга Кобилянська очима Сергія Єфремова)/ Н. О. Мех; Н. В. Семененко. Ватажок народних месників Устим Кармалюк: фольклорні та літературні інтерпретації постаті/ О. В. Пасічна. Мовний образ слова у поезіях Максима риського та Володимира Сосюри/ Н. В. Семененко. Особливості вивчення фігур мовлення у курсі "Лінгвістичний аналіз художнього тексту"/ О. В. Пасічна. Еволюція образу темної сили у романі В. Дрозда "Злих дух. Із житієм"./ Н. В. Семененко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 902.7(4Укр)/З-41
Назва : Збірник наукових праць Науково-дослідного інституту українознавства . Т. VI
Вихідні дані : К.: Фоліант, 2005
Кільк.характеристики :440 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Науково-дослідний інститут українознавства
Ціна : 11.00 грн.
ДРНТІ : 03.61.91
ББК : 63.52(4Укр)я54 + 63.3(4Укр)0-7
Предметні рубрики (Галузі знань): Українознавство
моральне виховання
Військово-патріотичне виховання
Українська мова
Державна мова --Україна
Географіч. рубрики: Ніжин, місто-- історія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): національні меншини--міжетнічні взаємини--релігія--військо українське--збройні сили україни
Зміст : Національна ідея, нація, націоналізм/ П. П. Кононенко. Українознавство як методологія національного самопізнання/ В. І. Шевченко. Релігійні чинники в системі українознавства та вищої школи України/ В. Ф. Баранівський. Скрізь, там де існує життя, є вічне: діти і педагогіка (деякі аспекти філософії української освіти)/ Г. Г. Філіпчук. Виховна роль українознавства у формуванні свідомого українського громадянина/ Т. М. Зембінська, І. В. Стремоухова. професійна культура як чинник формування цілісної особи громадянина України/ А. О. Молчанова, Л. М. Сергєєва, О. І. Зайченко. Компаративне вивчення студентами ДонНАБА української національної культури/ І. Є. Намакштанська, Ю. М. Новикова. Опредмечування абстрактних понять при викладанні дисциплін соціально-гуманітарного циклу в вищій школі (на матеріалах навчальних посібників)/ А. Р. Никифоренко. Роль учителя у формуванні цілісної особи громадянина України у процесі викладання українознавства/ К. В. Плівачук. Зміст і технологія використання сімейних традицій у моральному вихованні старшокласників/ Т. В. Вечерок. Психолого-педагогічний супровід дітей-сиріт і дітей, позбавлених баттьківського піклування, на уроках української літератури/ Н. О. Ільїна. Проблема гуманістичних засад вйськового виховання: політологічний аспект/ В. С. Клименко. Військово-патріотичне виховання захисників Вітчизни: проблеми та шляхи їх вирішення/ М. П. Ротань. Педагогічні умови духовного розвитку та соціалізації особистості в установах культури/ В. В. Мороз. Українознавчий аспект у формуванні морально-етичних цінностей засобами циркового мистецтва/ І. М. Лавриш. Мова і голос майдану/ А. Г. Погрібний. Українознавчі напрями сучасної мовної освіти/ А. Ю. Пономаренко. Мова як духовна цінність молоді: питання політики/ Й. Ю. Сележан. Проблеми державної мови в Україні (1989-2004 рр.)/ Б. І. Білик. Законодавчо-нормативні проблеми впровадження української мови як державної у сферу освіти України (на матеріалах вищих навчальних закладів. 90-ті роки ХХ ст. - початок ХХІ ст.)/ С. В. Савойська. Національний струмінь у щоденникових записах та спогадах Марка Черемшини про І. Франка як вияв самобутності письменника/ М. Р. Федунь. Антеїзм як світоглядна основа новелістичного мислення Василя Стефаника та Григорія Косинки/ Н. В. Мафтин. Українське письменництво у "портретній" есеїстиці Р. Олійника-Рахманного/ В. Ф. Погребенник. Образ Дунаю у міфологічному хронотопі українців/ В. В. Завадська-Пономаренко. Військова музика козацько-гетьманської держави другої половини XVII-XVIII ст. (на прикладі Гадяцького полку: 1648-1782 рр.)/ Л. І. Горенко-Баранівська. З історії та сьогодення мистецького Ніжина/ О. А. Кавунник. Роль сталих образотворчих знакових систем у формуванні колективної свідомості носіїв національної традиції у сучасному українському суспільстві/ О. П. Годенко-Наконечна. Культурологічне забезпечення Збройних сил України як чинник формування цілісної особистості військослужбовця/ Я. Я. Романовський. Українська держава в час правління Великого київського князі святослава Ігоревича через призму візантійських джерел у 60-70 роки Х століття/ В. С. Ідзьо. Спрямованість і характер визвольної боротьби середини ХVII ст. на західноукраїнських землях (за матеріалами Волинського воєводства)/ О. Б. Ярошинський. Роль товариства "Просвіта" у становленні та розвитку української молочарської кооперації Східної Галичини (1904-1914 рр.)/ Р. М. Матейко. Бойові дії козачих кавалерійських з’єднань у Корсунь-Шевченквській операції 1944 р. (до 60-річчя визволення україни)/ А. Я. Сало. Застосування принципу "цілісної людини" Г. Сковороди в історико-філософській концепції В. Соловйова/ Т. П. Кононенко. Явище російщення України у системі термінів українознавства/ О. А. Чирков. Українське наукове товариство в Києві - провідний центр українознавства (1907-1921)/ О. Є. Гомотюк. Взаємодія народних і догматичн-правослвних вірувань (за матеріалами поховальної обрядовості українців Слобожанщини)/ В. А. Сушко. До питання про причини вступу жінок до монастирів Київської єпархії в ХІХ - початку ХХ ст. (чисельність, соціальний стан, віковий ценз і освітній рівень)/ Н. П. Лобанова. Релігійний чинник в системі загальнолюдських цінностей особистості військовослужбовця Збройних сил України/ М. Т. Дзюба. Можливі шляхи пересування давньоруського війська/ В. Л. Топальский. Повітряні сполучення між україною і Західною Європою у 1918-1919 рр./ В. В. Мараєва. Ставлення Митрополита Андрея Шептицького до розбудови українських збройних сил/ Ю. С. Фігурний. Можливості використання досвіду інформаційно-психологічного забезпечення діяльності Збройних сил США у локальних війнах і збройних конфліктах у Збройних силах України/ В. М. Вилко. Геополітична проблематика в українознавстві/ О. А. Федоренко. Деякі аспекти забезпечення прав національних меншин у період відродження української державності в 1917-1918 рр. (Центральна Рада)/ К. В. Глущенко. Громадська ініціатива українського єврейства чи витвір більшовицького режиму? До питання діяльності Товариства по землеоблаштуванню єврейських трудящих в Україні в 20-30-ті роки ХХ ст./ В. О. Доценко. Екстремізація етнічної самосвідомості українського та польського населення Волині під час конфлікту 1943-1944 рр./ В. В. Гулай. Нпціональні меншини Півдня України: становище та перспективи розвитку/ В. Ю. Пилипенко. права національних меншин на сучасному етапі розвитку Української держави/ О. І. Бабіч. Проблема етнічних росіян України у програмах українських політичних партій постраданської доби: методологія вивчення питання/ В. Л. Семко. Стеретип поляка, росянина і єврея у студентів Західної України/ А. М. Козанкевич. Українські студії в університеті імені Бабеша-Боляй міста Клуж-Напока (Румунія)/ А. М. Лучканин. Українознавчий підхід до виховання/ Ю. П. Єлісовенко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/П 78
Назва : Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АНН України : научное издание. Т. III, Ч. 9
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2002
Кільк.характеристики :206 с
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 5.60 грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88я43
Зміст : Наукова психологія і психологічна практика/ С. Д. Максименко. Професійна компетентність практичного психолога/ Н. В. Чепелєва. Експертне дослідження в практичній психології/ Ю М. Швалб. Когнітивний стиль як інструмент структурування пізнавального досвіду особистості/ Л. М. Куценко. Нові вимоги до школи і необхідність розширення вчительської психолого-педагогічної компетентності/ Н. І. Яковець. Діалогічність позиції як психологічний засіб діяльності в практичній психології/ М. В. Папуча. Інтерпретація психологічної ситуації клієнта: актуалізація діалогічних принципів діяльності практичного психолога/ Н. Ф. Литовченко. Формування спрямованості на діалогічне розуміння як професійної якості практичного психолога/ Я. Ф. Андрєєва. Проблеми формування мотивів професійної самореалізації майбутніх практичних психологів/ Т. Д. Кричковська. До питання вивчення історії психології (розвиток теорії почуттів в роботах М. Я Грота) 1852-1899/ М. Д. Бойправ. Розвиток суб’єкта учіння в молодшому шкільному віці/ А. О. Шатирко. Мотивація діяльності та професійно важливі якості психолога-практика/ Н. В. Пророк. Ступінь сформованості ціннісно-смислової сфери у студентів з різним рівнем властивостей психофізіологічних функцій/ О. П. Никоненко. Художній текст як "задача на смисл"/ Н. М. Тимофєєва. Етико-психологічні аспекти проблеми толерантності через призму християнського світогляду/ В. П. Пісоцький, А. М. Горянська. Ознайомча практика важливий елемент професійного становлення соціального педагога та практичного психолога/ А. І. Конончук. Споглядальна активність і її розвиток у практичного психолога/ Г. П. Шилова. Діагностика професійних інтересів студентів-першокурсників до практичної психології/ В. С. Король. Особистість в соціальній ситуації: до постановки проблеми/ І. В. Кошова. Діагностика особистісних властивостей учнів педагогічного ліцею як умова реалізації особистісно-зорієнтованого навчання/ Н. С. Ярослав. Тактика якісного дослідження ставлення майбутніх психологів до роботи з управлінським персоналом організації/ О. П. Щотка. Психологічні особливості педагогічного дослідження спілкування зі старшокласниками/ О. Ф. Гурська. Особливості професійного висловлювання як одиниці мовленнєвого спілкування психолога/ Н. Ф. Шевченко. Наука і соціально-політична система (на прикладі знищення вітчизняної педології)/ І. В. Болотнікова.
Примірники : всього 50: аб(29), Ч.З.№2(20), ав(5), фб(1)
Вільні : аб(29), Ч.З.№2(20), ав(5), фб(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4. Ч. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2002
Кільк.характеристики :180 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 10.00 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна майстерність
Педагогічна практика
Комютерні технології
Вчитель-- розвиток особистості
Здібності-- педагогічні
Здоровий спосіб життя-- виховання
Самостійна робота-- студенти
Педагогічна творчість
Адаптація студентів до ВНЗ
Зміст : ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ; Психологічний зміст педагогічної майстерності/ Е. О. Помиткін. Психолого-педагогічні межі викорстання комп’ютерів у навчанні/ М. Танась. Театральна педагогіка - шлях до педагогічної майстерності/ Л. І. Зязюн. Професійне становлення і виховання пофесіоналізму педагога/ В. Ф. Орлов. Використання інноваційних технологій у процесі професійної діяльності викладача, майстра професійної школи/ О. А. Грищенко. Педагогічні технології комукативної взаємодії викладача ПТНЗ/ Т. В. Іванова. До проблеми інформаційно-довідкового та методичного аналізу мультимедійних навчальних матеріалів/ О. А. Палій. Нові технології контролю у вищій школі/ О. Б. Кобзар. Особистісна компетентність як складова професіоналізму соціального педагога/ Л. П. Євтушик. Розвиток творчої особистості вчителя в умовах вищої школи/ Д. Г. Іванова. Професійна спрямованість і здібності - основні фактори саморуху до вершин майстерності/ В. М. Вакуленко. Дидактичні засади підготовки студентів до використання декоративно-ужиткового мистецтва на уроках праці/ З. В. Резніченко. Реалізація активних методів навчання як засіб дидактичної адаптації студентів-першокурсників у вищому навчальному закладі/ О. Ф. Александрова. Актуальні проблеми формування сучасного професіоналізму викладачів французької мови/ О. І. Авксентьєва. Сучасний учитель-майстер очима студентів/ О. А. Жукова. Творчість - основа підготовки вчителя/ І. І. Киричок, В. М. Солова. Педагогічні здібності в структурі педагогічної майстерності/ О. В. Ляшко. Навчання студентів методиці викладання історії за допомогою засобів умовно-графічної наочності/ О. В. Желіба. Роль педагога у процесі навчання іноземних мов/ Л. В. Сакун. Сучасна практика викладання музики в школі: уроки першого всеукраїнського конкурсу "Учитель музики - 2001"/ О. Я. Ростовський. Інтеграція мистецтв у системі професійної підготовки педагога-хореографа/ О. Отич. Формування художньо-образного мислення як педагогічна проблема/ Н. О. Батюк. Проблема професіоналізму кадрів вищої диригентсько-хорової освіти/ Т. А. Смирнова. Педагог-митець: мрія чи реальність?/ Н. В. Семергей. Основи формування музично-педагогічної компетентності вчителя початкових класів/ О. М. Грисюк. Підготовка студентів музично-педагогічних факультетів до просвітницької діяльності: історія та сучасність/ О. В. Васильєва. Традиції та новаторство у професійній підготовці майбутніх учителів музики та хореографії/ Ю. О. Ростовська. Виховання у старших підлітків позитивного ставлення до здорового способу життя/ В. Ю. Кузьменко. Сучасні проблеми правового виховання учнівської молоді у профтехучилищах України/ В. В. Кахній. Готовність вчителів загальноосвітніх шкіл до формування правової свідомості учнів/ В. М. Благінін, І. В. Половко. Деякі принципи екологічної освіти у формуванні морального ставлення до природи у студентів педагогічних навчальних закладів США/ Я. М. Бельмаз. Вимоги до вчителя к контексті парадигми вільного виховання/ О. А. Барило. ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ; Підготовка майбутніх вчителів трудового навчання до педагогічної практики (з досвіду вищих навчальних закладів Російської Федерації)/ П. Г. Буянов. Педагогічна практика в закладах жіночої освіти: вітчизняний досвід/ О. В. Аніщенко. З досвіду роботи ЗОШ І-ІІІ ступеня № 7 м. Ніжина з творчого самовиявлення учнів/ Н. В. Білоусова. Впровадження ігрових елементів у процес музично-теоретичної підготовки студентів як засіб оптимизації навчання у мистецькій вищій школі/ К. І. Станіславська. Теоретичні основи розбудови змісту практичної професійно-педагогічної підготовки в педвузах України 1917-1922 рр./ О. А. Лавриненко. САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ; Організаційно-методичні аспекти самостійної навчальної роботи студентів/ М. М. Солдатенко. Про співвідношення між поняттями "самоосвіта" та самостійна робота/ Н. Г. Сидорчук. Сасмостійна робота студентів як засіб формування творчої особистості майтутнього вчителя/ О. М. Кочерга. Педагогічні проблеми організації самостійної роботи студентів/ Т. Г. Темерівська. Виховання потягу до самовдосконалення у майбутнього педагога/ А. І. Дзундза, Н. М. Лосєва. Погляди М. Ф. Сумцова на організацію самоосвіти особистості/ Л. Д. Зеленська. ПСИХОЛОГІЯ ; Професійна свідомість як фактор професійного становлення майбутніх фахівців/ Н. Ф. Шевченко. Роль тренінгових занять у розвитку комунікативних умінь майбутніх психологів/ Т. М. Качан. Врахування індивідуальних особливостей пам’яті в процесі навчання іноземної мови/ І. С. Аветісова. Позиція шкільного психолога в системі педагогічних ситуацій/ І. В. Кошова. Вчитель і естетичний розвиок учнів: точка зору гуманістичної психології/ Г. П. Шилова. Нестандартні форми змагань з ігрових видів спорту у педагогічному вузі/ С. М. Селюнін, П. І. Щербак, В. В. Боровик.
Примірники : всього : Ч.З.№2(4), ав(1), аб(4), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(4), ав(1), аб(4), фб(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович, Коваленко, Євгенія Іванівна
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2003
Кільк.характеристики :142 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 10.60 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчитель музики-- підготовка
Вчитель початкової школи-- підготовка
Музичне мистецтво
Фортепіано-- навчання гри
Диригент хору
Вчитель хореографії
Управління школою-- кадри
Репертуар хору
Естетичне виховання-- майбутні вчителі
Музичне сприймання-- підлітки
Здоровий спосіб життя-- формування
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Проблема методологічної переорієнтації професійної підготовки майбутніх учителів музики у контексті реформування сучасної загальноосвітньої школи/ О. Я. Ростовський. Аксіологічний аспект професійно-педагогічної підготовки вчителя музики/ В. І. Дряпіка. Організація педагогічного експерименту з метою перевірки функціонування організаційно-методичної системи/ Т. А. Смирнова. Проблеми формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики/ М. А. Михаськова. Проблеми організованого дозвілля та музичні орієнтири студентської молоді/ Т. Г. Дашківська. Умови хормейстерської підготовки майбутнього вчителя музики (ступеневий характер фахової підготовки вчителя-хормейстера)/ А. Ф. Кречківський. До проблеми професійного вдосконалення майбутнього вчителя початкової школи/ О. П. Хижна. Педагогічні проблеми структури та змісту музично-виконавського процесу/ Л. І. Резан. Художні та естетичні цінності музичного мистецтва/ О. М. Арделян. Новий "образ" фортепіано у сучасній музичній педагогіці/ Н. В. Свещинська. Диригент хору: комунікативний аспект/ Л. А. Бірюкова. Виховний протенціал стильової інтеграції у сучасній музичній культурі/ О. Д. Бузова. Виховання баяніста. Деякі проблеми та суперечності методик/ В. Г. Дорохін. Професійні переконання як якісна характеристика особистості вчителя хореографії/ В. Г. Ростовська. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Вивчення стану готовності складу кадрового резерву до управління загальноосвітньою школою/ Г. М. Тимошко. Репертуар як основа діяльності хорового колективу/ І. П. Заболотний. Формування діагностичних умінь у процесі музично-виконавської підготовки/ В. М. Крицький. Естетичне виховання у розвитку креативності майбутніх учителів/ Н. В. Абдуліна. Чуття ладу як основа розвитку музичного сприймання у підлітків/ О. В. Єременко. Використання нетрадиційних форм музикування у процесі навчання гри на фортепіано учнів загальноосвітніх шкіл з поглибленим вивченням музики/ І. О. Ростовська. Розробка і використання педагогічних технологій як важливий чинник формування дослідницьких умінь майбутнього вчителя музики/ М. І. Фалько. Реалізація принципів особистісного підходу в педагогічній взаємодії музичного керівника з дитячим хоровим колективом/ С. В. Скрипець. Патріотичне виховання майбутніх учителів музики/ І. В. Баладинська. Використання елементарних вокально-хорових вправ у процесі підготовки студентів театральних спеціалізацій/ К. І. Станіславська. Специфіка роботи над поліфонічними творами І. С. Баха в класі баяна та акордеона/ Л. В. Зуєва, П. К. Зуєв. Формування естетичного досвіду студентів педагогічних вузів/ М. П. Долматова. До проблеми формування навичок розспівування хору у майбутніх учителів музики/ З. В. Хоменко. Формування в учнів позитивного ставлення до свого здоров’я та здорового способу життя на уроках фізичної культури/ В. Ю. Кузьменко, П. І. Щербак, Ф. С. Сипченко. Аналіз ефективності технології формування вокально-слухових навичок майбутніх учителів музики/ О. В. Маруфенко. Структура навчання продуктивного мовлення у мовних закладах вищої освіти/ Л. П. Дарійчук. Оптимізація практичної підготовки майбутніх вчителів музики (Деякі аспекти з досвіду експериментально-дослідницької роботи)/ К. О. Салан, О. П. Петрикова. Формування дитячої творчої активності майбутніх вчителів музики в процесі їх професійної підготовки/ Г. Г. Кондратенко. ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Витоки підготовки учителів музики в Україні/ Ю. Є. Юцевич. Аматорское хоровое движение в музыкальной культуре Черниговщины начала ХХ века/ Л. А. Дорохина. Рух і музика у музично-педагогічній концепції Карла Орфа/ В. М. Новікова. Особистість Каменяра у спогадах сучасників/ Н. М. Баленко. Історико-стильова орієнтація як необхідна навичка майбутнього вчителя музики/ І. А. Малашевська. Система виховання у професійній підготовці вчителів Ніжинського історико-філологічого інституту (1875-1917)/ І. І. Киричок. Проблема формування музичності у педагогічній спадщині Е. Жак-Далькроза, К. Орфа, та З. Кодая/ О. В. Коваль.
Примірники : всього : аб(2), Ч.З.№2(2), фб(1)
Вільні : аб(2), Ч.З.№2(2), фб(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(075.33)/І-90
Автор(и) : Бєлкіна, Надія Іванівна, Коваленко, Євгенія Іванівна, Яковець, Наталія Іванівна
Назва : Історія зарубіжної педагогіки : тексти для вивчення курсу
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2004
Кільк.характеристики :288 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Бібліогр.: с. 284-285
Ціна : 9.00, 9.00, 10.00, 09.00, грн.
ДРНТІ : 14.91
ББК : 74.03я73-3
Зміст : Про спартанське виховання/ Плутарх. Протагор/ Платон. Закони/ Платон. Держава/ Платон. Політика/ Арістотель. Про виховання оратора/ Квінтіліан. Гаргантюа і Пантагрюель/ Ф. Рабле. Досліди/ М. Монтень. Похвала Глупості/ Роттердамський Еразм. Утопія/ Т. Мор. Місто сонця/ Ф. Кампанелла. Велика дидактика/ Я. Коменський. Закони добре організованої школи/ Я. Коменський. Думки про виховання/ Д. Локк. Пропозиції про створення трудового коледжу всіх корисних ремесел і сільського господарства/ Д. Беллерс. Еміль, або Про виховання/ Ж.-Ж. Руссо. Лінгард і Гертруда/ Й. Песталоцці. Лебедина пісня/ Й. Песталоцці. Посібник для освіти німецьких вчителів/ А. Дістервег. Уривки з педагогічних творів/ Р. Оуен. Питання життя/ М. І. Пирогов. Яснополянська школа/ Я. Толстой. "Нова школа" в Англії/ Е. Демолен. Характеристика "Нових шкіл"/ А. Фер’єр. Виховні принципи німецької "Нової школи"/ Г. Літц. Моє педагогічне кредо/ Д. Дьюї. Суть трудової школи/ Г. Кершенштейнер. Мета громадянського виховання/ Г. Кершенштейнер. Завдання держави/ Г. Кершенштейнер. Ставлення вищих верств до робітничого класу/ Г. Кершенштейнер. Завдання народної школи/ Г. Кершенштейнер. Про додаткову школу/ Г. Кершенштейнер. Індивідуальність як об’єкт педагогічного процесу/ Г. Кершенштейнер. Лекції з експериментальної педагогіки/ Е. Мейман. Школа дії/ В. Лай. Метод наукової педагогіки, застосовуваний до дитячого виховання в "будинках дитини"/ М. Монтессорі. Основні настанови/ Г. Шарельман. Про вільну шкільну общину/ Г. Вінекен. Вік дитини/ Е. Кей. Уривки з "Соціальної педагогіки"/ П. Наторп. Гармонійна освіта як мета виховання/ Р. Зейдель.
Примірники : всього 481: ав(4), фб(1), аб(457), Ч.З.№2(24)
Вільні : ав(4), фб(1), аб(457), Ч.З.№2(24)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 8У/Л 64
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Література та культура Полісся . Вип. 29 : Регіональна історія та культура в українському та східноєвропейському контексті
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :272 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 5.90, 10.00, грн.
ДРНТІ : 17.09.91
ББК : 83.3(4УКР) + 63.3(4Укр)52
Предметні рубрики (Галузі знань): Козацтво
УНР
Зміст : ФІЛОЛОГІЯ ; Карский Е. Ф. - исследователь славянских языков/ А. С. Белая. Розанов В. и Н. Гоголь: историография вопроса/ А. В. Чоботько. Азовские письма Н. Кукольника/ А. И. Николаенко. Роман А. С. Новикова-Прибоя "Цусима"/ Г. В. Самойленко. ІСТОРІЯ ; Обіг шляхетських земельних володінь в Луцькому повіті Волинського воєводства в другій половині XVI ст.: характер, особливості, наслідки/ А. В. Блануца. Аналіз міжнаціональних конфліктів у XVII-XVIII ст. між Гетьманщиною, Річчю Посполитою та Росією/ Ю. М. Пазиніч. Матеріали Генерального слідства про маєтності Чернігівського полку 1729-1731 рр. як джерело з історії аграрних відносин/ Я. Л. Волерт. Проблема протипожежної безпеки в Україні в основних нормативно-правових актах Російської імперії (1802-1917рр.)/ Л. В. Баличева. До питання про діяльність Таврійської вченої архівної комісії/ І. А. Стрижова. Проблема походження Русі в науковій спадщині Михайла Максимовича/ С. О. Кириленко. Чернігівський магістрат як судова установа/ Г. С. Доманова. Службові переміщення професора Г. А. Максимовича/ С. Ю. Зозуля. Заснування Чернігівського будинка виховання бідних/ Ю. М. Примаченко. Види селянських платежів у Чернігівській губернії в 60-70 рр. ХІХ ст./ Ю. О. Нікітін. Теофіл Павліков - голова політичного товаривства "Русская Рада" (1870-1879)/ В. І. Мельник. Рух земельної власності на Чернігівщині у другій половині 70-х - на початку 80-х років ХІХ ст. (За нотаріальними даними Ніжинського окружного суду/ В. М. Шевченко. Земське та міське самоврядування 2-ї половини ХІХ ст. - 1918 р. у губерніях Центральної Росії та Чернігівщини: порівняльний аналіз/ Є. М. Страшко, Н. Кроха. Історико-краєзнавчі публікації на сторінках "Черниговских губернских ведомостей" (дореформений період)/ Ж. В. Тоцька. Харківська Духовна Консисторія: історіографічний аналіз питання/ Ю. Л. Селевич. Ідеї виробничого кооперування селянства в Україні в загальноєвропейському контексті їх розвитку від середини ХІХ ст. до початку 20-х років ХХ ст./ М. О. Городецька, С. І. Туголуков. "Лівобережна школа" в українській історіографії другої половини ХІХ - початку ХХ ст.: чернігівський сегмент/ О. Б. Коваленко. Конфесійні осередки Уманщини на зламі ХІХ - ХХ ст./ О. В. Скус. Історіографічний огляд та джерельна база дослідження харчової промисловості на Правобережній Україні в другій половині ХІХ - на початку ХХ ст./ М. М. Москалюк. До проблеми евакуації біженців Першої світової війни (на прикладі Харківської губернії)/ Л. М. Жванко. Аграрний рух на Ніжинщині у 1900 - лютому 1917 рр. ( за матеріалами місцевого архіву)/ О. В. Герасименко. Земельне питання в Чернігівській губернії за часів Української Держави гетьмана П. Скоропадського (квітень - грудень 1918 р.)/ І. І. Еткіна. Соціал-демократ Панас Феденко в революційних подіях 1917 - 1919 років на Катеринославщині/ Т. О. Грачевська. Історик Пилип Клименко: марксист, "попутник" чи націоналіст?/ Г. К. Волкотруб. До питання про джерела вивчення кооперативного руху Північного Лівобережжя України в період непу/ В. В. Голець. Українізація загальноосвітніх шкіл та ставлення радянської влади й більшовицької партії до неї за часів української революції/ А. М. Боровик. Військові організації польського Руху опору в період 1939 - 1944/ Ю. М. Давиденко. Соціально-демографічні та етнодемографічні процеси в Україні у другій половині ХХ ст.: основні аспекти історіографії проблеми/ О. Г. Воронко. Виплати компенсації переселенцям у період спорудження водосховищ Дніпровського гідрокаскаду як прояв нехтування людським фактором (50-70-і рр. ХХ ст.)/ Н. В. Горло. Радянське законодавство та релігійні об’єднання на Волині у 1960-х рр./ О. Л. Михальчук. Історичне краєзнавство у вищих навчальних закладах Чернігівщини/ М. М. Ігнатенко. Наукові і громадські форми дослідницько-краєзнавчої роботи в Черкаській області в 90 рр. ХХ ст./ М. В. Поставнича. Соціальний конфлікт: сучасний підхід до проблеми/ Я. Ф. Андрєєва. ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ КУЛЬТУРИ ; Професорська корпорація університету св. Володимира як окрема мікро-соціальна група/ А. І. Чуткий. Просвітницька діяльність М. М. Аркаса/ В. Ф. Кондрашов. Чернігівські музеї на сторінках місцевої періодики (кінець ХІХ - початок ХХ століття)/ І. С. Синельник. Панська сільська садиба ХІХ ст. як культурна форма (на матеріалі Полтавщини та Чернігівщини)/ М. Будзар. Освітній конгрес "Просвіти" - завершальний етап святкування 60-літнього ювілею товаривства у міжвоєнний період/ І. Зуляк. Шкільна освіта євреїв Донбасу в умовах реалізації політики коренізації/ О. Ю. Сучкова. АРХІВНІ МАТЕРІАЛИ ТА ЗНАХІДКИ ; Архів Чернігівського губернського дворянського депутатського зібрання: історія та сьогодення/ О. О. Коваленко. Населення Уманського повіту Київської губернії за даними перепису 1920 року/ Т. В. Кузнець. З історії статистичних досліджень О. Русова у Ніжинському повіті/ О. Я. Рахно.
Примірники : всього : ІБв(1), фб(1), Ч.З.№3(1)
Вільні : ІБв(1), фб(1), Ч.З.№3(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 04.07.2024
Кількість запитів 22561
Кількість відвідувачів 461
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя