Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=стандарти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 224
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(09)(4УКР)/Н 53
Назва : Неперервна професійна освіта: Теорія і практика : зб. наук. праць. Ч. 1
Вихідні дані : К., 2001
Кільк.характеристики :392 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти
ISBN, Ціна 966-593-235-7: 28.50 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.04(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта-- неперервна професійна
Особистість-- розвиток особистості-- культура
Освіта в Україні
Синенергетика
Вчитель
Педагогічна майстерність
Навчання
Освіта-- наступність в освіті
Середня школа
Педагог-- статус-- культура
Допрофесійна підготовка
Учитель початкових класів-- підготовка
Самостійна робота
Розвивальне навчання
Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст.
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Освіта-- вокальна
Культура-- вплив на освіту
Молодь-- допрофесійна підготовка
Обдарованість
Здібності-- розвиток
Інформаційна культура
Викладачі вищих навчальних закладів-- підвищення кваліфікації
Вчитель-- творчість
Моральне виховання студентів
Викладання зарубіжної літератури
Вчитель музики
Практичні психологи-- взаємодія з вчителем
Технології-- інноваційні
Толерантність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наступність в освіті
Зміст : Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку/ В. Г. Кремень. Неперервна освіта як основа соціального поступу/ І. А. Зязюн. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти/ Ю. Ф. Зіньковський. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти/ Н. Г. Ничкало. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ; Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти/ С. О. Сисоєва. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти/ В. С. Лутай. Неперервна освіта і особистість учителя/ Є. П. Голобородько. Стандарти і освіта ХХІ століття/ К. В. Корсак. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання/ М. П. Лещенко. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя/ О. М. Пєхота. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя/ В. І. Астахова. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти/ М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід/ В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти/ І. М. Предборська. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти/ Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога/ О. А. Дубасенюк. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя/ Н. А. Побірченко. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти/ О. С. Пономарьов. Явище соціально-педагогічної зрілості/ В. В. Радул. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти/ К. В. Астахова. Проблема глобального зла і статус педагога/ В. І. Шевченко. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки/ Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект/ Я. В. Цехмістер. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору/ О. М. Отич. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти/ М. М. Солдатенко. Методологічні особливості побудови розвивального навчання/ Д. Ф. Крюкова. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти/ О. Є. Антонова. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття/ В. М. Довбня. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості/ В. О. Смікал. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття)/ Ю. В. Грищенко. Вплив типу культури на характер освіти/ А. А. Яковлев. До проблеми гуманітаризації освіти/ І. Т. Рабош. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення/ Є. В. Єгорова. РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ; Проблеми обдарованості в сучасній психології/ О. І. Кульчицька. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти/ Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання/ В. В. Пилипчук. До проблем морального виховання студентської молоді/ М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури/ І. Б. Слоневська. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. Розвиток художньо-творчих здібностей людини/ В. Д. Лихвар. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін/ Т. О. Антрощенко. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти/ М. І. Фалько. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми/ В. М. Онацький. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді/ Т. О. Гончарук. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя/ О. А. Грищенко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 34М/М 58
Назва : Міжнародні стандарти забезпечення свободи слова: Збірник публікацій міжнародної організації "АРТИКЛЬ 19" : законы и законодательные акты
Вихідні дані : К.: Міленіум, 2003
Кільк.характеристики :140 с
Колективи : Лабораторія законодавчих ініціатив
ISBN, Ціна 966-8063-38-37: 0-90 грн.
ДРНТІ : 10.87.15
ББК : 67.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Інформація
Репутація
Наклеп
Мовлення-- регулювання
Вибори-- висвітлення
Засоби масової інформації (ЗМІ)
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 37(05)/П24
Автор(и) :
Назва : Педагогіка і психологія професійної освіти: Науково-методичний журнал/ Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. № 2: Березень-квітень
Вихідні дані : Львів: Львівська політехніка, 2003
Кільк.характеристики :230 с
Ціна : 13.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Дидактика
Технології навчання
Психологія
Виховання-- проблеми
Управління освітою
Наукове життя
Професійна освіта
Зміст : Проблеми ефективної передачі інформації на відстань у процесі дистанційного навчання/ П. Стефаненко. Формування методологічної культури педагога в контексті сучасних освітніх реформ/ І. Аносов. Сучасне педагогічне новаторство - основа соціальної активності особистості вчителя/ П. Плотніков. До проблеми структурування професійних знань в інформаційному суспільстві/ А. Сіцінський. Науково-дослідницька діяльність як предмет вивчення у профільному ліцеї/ В. Кисільова. Методологічні основи використання аудіовізуальних мистецтв у вивченні іноземних мов/ Л. Волошинова. Когнітивна інформація як один із механізмів самовдосконалення особистості майбутнього педагога/ Д. Дубравська. Інформаційна економіка та її роль у професійній підготовці спеціалістів/ І. Огірко, Ю. Шульжик. З досвіду навчання економічних дисциплін на основі системного підходу/ А. Сингаївська. Специфіка навчання математики у професійно-технічних училищах/ П. Сікорський. Деякі підходи до структурування змісту природничих дисциплін у професійній медичній школі/ Л. Дольнікова. Принципи моделювання у вивченні біоетики студентами-медиками/ А. Єгоренков. Удосконалення організаційно-методичного забезпечення вивчення хімії у вищій технічній школі/ В. Кириченко. Методика організації і проведення професійних конкурсів/ Л. Поважна, Т. Кущ. Експериментальна перевірка рівня науково-методичного забезпечення навчального процесу в технічному коледжі/ Г. Шемелюк. Виховна компонента у системі вищої освіти в Україні: Сучасний стан і перспективи розвитку/ А. Коробченко. Управління виховною роботою в медичному коледжі/ Х. Мазепа. Національна самосвідомість як освітній пріорітет демократичного суспільства/ В. Садова. Слово й образ давньоруського іконопису в духовному розвитку майбутнього вчителя/ В. Рашковська. Філософський контекст методології вітчизняної педагогіки (60-80 рр. ХХ ст.)/ М. Окса. Новаторський рух у системі професійно-технічної освіти: Хроніка 80-х років ХХ століття/ В. Харабет. Інтелект колективного суб’єкта як феномен культури південного сходу України/ Т. Кирєєва. Актуальність розвитку ресоціалізаційної (пенітенціарної) педагогіки в Україні та польський освітній досвід/ І. Курляк. Професійне становлення молодого вчителя у Великій Британії: історія, досвід, стандарти/ Н. Авшенюк.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 607/В 17
Автор(и) : Ванін, Володимир Володимирович, Бліок, Альберт Володимирович, Гнітецька, Галина Омелянівна
Назва : Оформлення конструкторської документації : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : К.: Каравела, 2003
Кільк.характеристики :160 с
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Список літ.: с. 133
ISBN (в пер.), Ціна 966-8019-07-5: 18.00 грн.
ДРНТІ : 81.14.07
ББК : 30.11я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Креслення-- стандарти
Анотація: Розглянуто основні правила оформлення конструкторської документації відповідно до вимог стандартів. Посібник містить необхідні відомості для оформлення робочих крселень деталей, креслень складальних одиниць та текстових документів.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(4Укр)/М74
Назва : Моделі гармонізації національних і міжнародних стандартів освіти у контексті Болонського процесу : Матеріали міжнародного семінару 27-28 травня 2004 року м. Львів
Вихідні дані : Львів: Літопис, 2004
Кільк.характеристики :112 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Львівський національний університет імені Івана Франка, Міжнародний фонд "Відродження"
ISBN, Ціна 966-7007-113-2: 15.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.584(4Укр)я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Болонський процес
Вища освіта в Україні
Вища освіта-- стандарти вищої освіти
Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП)
Болонська декларація
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(2), пед.(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(2), пед.(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338/П44
Автор(и) : Подсолонко, Олена Адрольфівна
Назва : Менеджмент: Теорія та практика : Навчальний посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбової літератури, 2003
Кільк.характеристики :370 с
ISBN, Ціна 966-8253-08-6: 18.00 грн.
ДРНТІ : 06.39
ББК : 65.290-2я7
Предметні рубрики (Галузі знань): Менеджмент
управління підприємствами
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управлінські рішення--управлінські ситуації--управлінська інформація--бенчмаркінг--стандарти ринкового розвитку
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(4Укр)/Ф 59
Автор(и) : Фініков, Тарас Володимирович, Шаров, Олег Ігорович
Назва : Вища освіта України: ліцензування та акредитація : Аналітичне дослідження
Вихідні дані : К., 2003
Кільк.характеристики :68 с
Колективи : Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні
ISBN, Ціна 966-8487-14-1: 16.00 грн.
ДРНТІ : 14.35.01
ББК : 74.584(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вищі навчальні заклади України-- ліцензування-- акредитація-- рейтингування
Стандарти-- вища освіта
Вища освіта в Україні
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(4Укр)/І-74
Назва : Інформаційно-культурологічна та мистецька освіта (консенсус, партнерство, стандарти) в контексті Болонського процесу : матеріали науково-практичної конференції 13-14 грудня 2005 року
Вихідні дані : Х.: ХДАК, 2005
Кільк.характеристики :290 с
Колективи : Міністерство культури і туризму України, Харківська державна академія культури
ISBN, Ціна 966-7352-94-3: 4.12 грн.
ДРНТІ : 14.35.07
ББК : 74.584(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Болонський процес
Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП)
Підготовка викладачів
Самостійна робота студентів
Соціальні педагоги
Підготовка соціальних педагогів
Музична педагогіка
Музична освіта
Естетичне виховання-- майбутні вчителі
Музичне виховання
Мистецька освіта
Актори-- підготовка
Телевізійні спеціалісти-- підготовка
Режисер масових видовищ-- підготовка
Режисер дитячого театру-- підготовка
Бібліотечна справа-- бібліотечна освіта
Книжковий ринок
Бібліотекарі-- підвищення кваліфікації
Інформаційні технології
Шкільна бібліотека
Комплектування бібліотек
Інноваційні технології навчання
Тестування
Інформаційне забезпечення управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фортепіанна освіта--хореографічна освіта--бібліотечна ярмарка
Зміст : Проблеми інтеграції вищої школи України до Європейського освітнього простору ; Європейські стандарти вищої освіти в контексті Болонської декларації ; Кредитно-модульна система організації навчального процесу у вищих навчальних закладах інформаційно-культурологічного та мистецького профілю ; Реалізація основних принципів Болонської декларації при підготовці кадрів для соціокультурної сфери ; Етапи розвитку творчого потенціалу студента ; Самостійна робота студентів як один із факторів підготовки грамотного фахівця ; Інноваційний підхід до самостійної роботи студентів ; Активізація самостійно-творчої діяльності студентів у контексті Болонського процесу ; Актуальні проблеми сучасної музичної педагогіки ; Мистецька освіта і Болонський процес ; Підготовка фахівців з хореографії: актуальність європейського досвіду ; Нові напрями бібліотечно-інформаційної діяльності та освіти в контексті формування єдиного інформаційного простору ; Контроль та оцінювання знань студентів у контексті входження України до Болонського процесу
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/Т35
Назва : TERTIA: Альманах : научное издание
Вихідні дані : Дніпропетровськ: Національний гірничий університет, 2005
Кільк.характеристики :156 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний гірничий університет, Інститут гуманітарних проблем
Примітки : Бібліогр. в кінці глав
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.58я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта в Україні
Викладання історії у ВНЗ
Самостійна робота студентів
Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): якість освіти--стандарти вищої школи
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 34М/П 68
Назва : Права человека и предварительное заключение: Сборник международных, стандартов касающихся предварительного заключения
Вихідні дані : Х.: Консум, 1997
Кільк.характеристики :124 с
Серія: Серия публикаций по вопросам профессиональной подготовки; № 3
Примітки : Библиогр.: с. 123
ISBN, Ціна 966-7124-25-08: 3.50 грн.
ДРНТІ : 10.87.27
ББК : 67.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Права человека
Предварительное заключение
Стандарти міжнародні
Примірники : всього : фб(1), ІБв(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Вільні : фб(1), ІБв(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/П 78
Автор(и) : Кремень В. Г., Степко М. Ф., Левківський, Казимир Михайлович, Шелест І. А., Білявський, Георгій Олексійович, Бондар В. І., Шинкарук, Василь Дмитрович, Жалдак М. І., Зязюн І. А., Козаков В. А., Ляшенко, Олександр Іванович, Мадзігон В. М., Бровдій, Василь Михайлович, Адрусишин Б. І.
Назва : Проблеми освіти : Наук.-метод. зб. Вип. 45 : Болонський процес в Україні. Ч. 1
Вихідні дані : К.: НМЦ ВО, 2005
Кільк.характеристики :192 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти
ISBN, Ціна 966-346-126-8: 30.00, 30.00, грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.58 + 74.584(4Укр)я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Вищі навчальні заклади
Болонський процес
Зміст : Шляхи реалізації основних принципів Болонської декларації/ О. О. Васильєва, С. Ф. Горбань, В. О. Толок. Болонський процес і модернізація вищої професійної освіти Австрії/ Т. В. Зінченко. Фінляндія: освіта, наука і "економічне диво"/ Л. М. Ляшенко. Участь молоді Західної Європи в Болонському процесі та її громадянська позиція/ А. К. Похресник. Педагогічна освіта, Болонський процес і вектори модернізації системи освіти/ Н. І. Яковець. Гармонізація державного стандарту вищої освіти із професійно-класифікаційними стандартами: міфи і реальність/ С. В. Мельник. Стандарти вищої освіти у контексті Болонського процесу: історія, сучасний стан, перспективи (До 10-річчя впровадження стандартів вищої освіти в Україні)/ В. Л. Петренко. Роль психолого-педагогічної компетентності в майбутньому і шляхи підвищення мотивації до її формування у студентів-економістів/ Л. М. Грущенко. Психологічна культура студента в контексті індивідуальної самореалізації/ С. І. Дьяков. Система акредитації вищих навчальних закладів в Україні: реалії становлення, проблеми дії та розвитку/ М. О. Присенко. Ціннісні орієнтації студентської молоді в умовах переходу до ринкової економіки/ В. П. Черних, Л. Г. Кайдалова, Н. В. Шевченко. Проблеми організаційно-економічного механізму комп’ютеризації системи освіти України/ М. М. Лисенко. Педагогічні інновації та трансформація ролі викладача/ А. Ф. Манако, В. В. Манако, Т. П. Павлова. Мотивація навчання студентів як показник ефективності сучасних педагогічних технологій/ Н. В. Назаренко. Можливості сучасних систем автоматизованого тестування для проведення модульного контролю знань/ О. І. Розновець, В. О. Сперанський, Л. А. Волощук.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(5), аб(1)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(5), аб(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(4Укр)/П84
Назва : Професійна освіта: педагогіка і психологія : Польсько- український, українсько-польський журнал. Т. ІІ
Вихідні дані : К.: Ченстохова, 2000
Кільк.характеристики :486 с
Різночитання назви :Загл. на доп.тит.листе: Ksytalcenie Zawodowe: pedagogika i psychologia
Примітки : укр. і польською мовами
ISBN, Ціна 83-7098-672-2: 5.00 грн.
ДРНТІ : 14.09
ББК : 74.04(4Укр) + 74.504 + 74.04(4Пол)
Предметні рубрики (Галузі знань): Професійна освіта --Польща
Професійне навчання
Зміст : Система освіти в Україні: сучасні тенденції і перспективи/ В. Кремень. Навколо реформи системи освіти/ К. Денек. Стандарти професійної освіти: проблеми методології і творчих пошуків/ Н. Ничкало. Новий вимір допрофесійної, передпрофесійної та професійної освіти у Польщі/ З. Вятровський. Наукове забезпечення дистанційної професійної освіти: проблеми та напрями досліджень/ В. Биков. Польська система неперервної професійної освіти віч-на-віч з міжнародним ринком праці/ Г. Беднарчик. Педагогіка мистецтва: пошуки та перспективи/ О. Рудницька. Особистість як суб’єкт творчої трудової діяльності та професійного становлення/ В. Рибалка. Категорія престижу вчителя/ С. Подобінський. Визначний український філософ та педагог П. Д. Юркевич/ І. Юрас. Освітні технології: методологічний аспект/ С. Сисоєва. Багаторівнева підготовка педагога професійного навчання в умовах неперервної професійної освіти/ О. Щербак. Деякі аспекти неперервної професійно-художньої освіти в Україні/ В. Радкевич.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/С 23
Автор(и) : Сбруєва, Аліна Анатоліївна
Назва : Порівняльна педагогіка : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів освіти . -2-е вид., стер.
Вихідні дані : Суми: Університетська книга, 2005
Кільк.характеристики :320 с
ISBN, Ціна 966-680-136-1: 18.00 грн
ДРНТІ : 14.07
ББК : 74.6я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка-- порівняльна педагогіка
освіта в Україні
Соціалізація особистості
Моделі розвитку школи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стандарти освіти
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 331(075.3)/С78
Автор(и) : Власенко Н. С., Григорович Н. В., Рубльова Н. В.
Назва : Статистика ринку праці: Міжнародні стандарти та національний досвід : Навчальний посібник
Вихідні дані : К.: Август Трейд, 2006
Кільк.характеристики :32- с.: іл
ISBN, Ціна 966-7658-02-3: 55.00 грн.
ДРНТІ : 10.63
ББК : 65.24я73 + 65.9(4Укр)24я73 + 65.051я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Ринок праці
Перепис населення
Зайнятість населення
безробіття
Робочі місця
трудова міграція
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1), ІБв(1), ав(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1), ІБв(1), ав(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 34(4УКР)/В55
Автор(и) : Степко, Михайло Филимонович, Горбунова, Лідія Миколаївна, Боголюбаш Я. Я., Пущенко О. Г., Зражевський Ю. М., Клочко М. Г., Рибак Г. М., Маслова А. Ю., Прокопчук О. Ю.
Назва : Вища освіта в Україні: Нормативно-правове регулювання : Офіційне видання: В 2-х т. Т. 1 . -2-е вид., переробл. і доп.
Вихідні дані : К.: Форум, 2007
Кільк.характеристики :798 с
Колективи : Міністерство юстиції України, Міністерство освіти і науки України
ISBN (в пап.), Ціна 966-8635-12-4: 72.50 грн.
ДРНТІ : 10.91
ББК : 67.9(4Укр)301.13 + 74.58(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта в Україні-- законодавство
Вища освіта в Україні-- правове регулювання
Зміст : Загальні питання освітянської діяльності ; Управління в сфері вищої освіти ; Вища освіта і Болонський процес ; Державні стандарти вищої освіти ; Ліцензування освітніх услуг ; Акредитація вищих навчальних закладів ; Зовнішнє незалежне оцінювання якості освіти ; Прийом до вищих навчальних закладів ; Платні навчальні послуги ; Кредити для здобуття вищої освіти ; Організація навчального процесу
Примірники : всього 2: ректор(1), прор. наук.-пед. роб.(1), прор. наук. роб.(1), навч. част.(1), прор. фін.-екон. пит.(1)
Вільні : ректор(1), прор. наук.-пед. роб.(1), прор. наук. роб.(1), навч. част.(1), прор. фін.-екон. пит.(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :182 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 24.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка вчителів іноземної мови
Майбутні вчителі іноземних мов
Зміст : Соціальний рівень методичної підготовки майбутніх учителів іноземної мови/ І. Ф. Андрійко. Навчання англійської мови спеціального вжитку з використанням комп’ютерних технологій/ П. Г. Асоянц, О. С. Синекоп. Тестовий контроль рівня сформованості іншомовної аудитивної компетенції студентів першого курсу мовного вищого навчального закладу/ Ю. М. Байда. Система навігації в електронному навчальному посібнику "Планування уроку англійської мови в початковій школі"/ О. Б. Бігич. Інтегровано-диференційний підхід до навчання діагностичного мовлення учнів загальноосвітньої школи/ Н. В. Богушевич. Методика подолання мовних труднощів у процесі навчання читання газетних текстів/ В. В. Волик. Особливості використання комп’ютерних технологій для реалізації комунікативного підходу до вивчення іноземних мов/ Ю. В. Гільчук. Організація аудиторної та самостійної роботи з метою формування граматичної компетенції в майбутніх учителів іноземної мови/ А. Й. Гордєєва. Організація читання оригінальних художніх творів студентами мовних вищих навчальних закладів/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Полікультурна освіта в системі професійної підготовки учителів в університетах США/ Я. Г. Гулецька. Актуалізація професійної компетенції майбутнього вчителя іноземних мов у полікультурному вихованні учнів/ А. О. Гулідова. Драматизація поезій на заняттях з іноземної мови/ О. П. Дацків. Науково-дослідна робота вчителів іноземної мови як засіб професійного розвитку на післядипломному етапі/ Л. Г. Дауменко. Державна політика США у галузі професійної іншомовної освіти на немовних факультетах університетів/ Д. В. Заіка. Використання інформаційних технологій як складова частина професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови/ В. П. Іванишина, І. М. Білогура. Підготовка вчителя іноземних мов до використання інформаційних технологій/ С. В. Івашньова. Використання комп’ютерного тестування в навчальному процесі/ С. В. Івашньова, О. І. Мірошниченко. Психолого-педагогічні особливості формування мовленнєвої компетентності вчителя німецької мови/ Н. В. Кіш. Using video in foreign language lerning/ І. Б. Ковальова, В. А. Сердюков. Інтеркультурна концепція викладання іноземних мов/ Н. О. Колесникова. Можливості комп’ютерної підтримки навчально-методичного комплексу з англійської мови для початкової школи/ О. О. Коломінова. Інформаційний стандарт учителя: досвід США/ В. В. Корнієнко. Зарубіжний досвід упровадження компетентнісного підходу в педагогічній освіті/ Т. Д. Кресан. Рефлексія як засіб професійного вдосконалення вчителів у США/ Т. В. Ларіна. Відбір комунікативних ситуацій для навчання іншомовного діалогічного спілкування/ С. П. Литвиненко. Електронне портфоліо майбутнього перекладача з дисципліни "Інформаційні технології у перекладі"/ Л. М. Малишкевич. Вивчення національних та регіональних типів вимови англоійської мови як компонент соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови/ О. А. Мацнєва. Особливості підготовки вчителів іноземних мов для обов’язкової школи Королівства Швеція/ Л. Г. Мовчан. Опорні технології як засіб формування іншомовної лінгвокраїнознавчої компетенції на початковому етапі мовного ВНЗ/ А. М. Мормуль. Ефективність використання фонограми та відеофонограми для навчання емоціно-модальної інтонації/ Н. В. Мосьпан. Застосування навчальних диференційованих завдань як компонент професійної компетентності вчителя іноземної мови/ О. О. Нагорна. Експериментальна перевірка методики формування стратегічної компетенції в оволодінні німецькою мовою учнів загальноосвітньої школи/ Т. О. Олійник. Етапи навчання майбутніх учителів англомовного граматичного матеріалу в усному мовленні/ Л. К. Орловська. Використання авторських програм у курсі "Комп’ютерні технології навчання іноземних мов"/ О. А. Палій. О роли преподавателя в создании програмных средств, предназначенных для обучения иностранному языку/ М. Б. Петрова. Формування вчителя іноземної мови на заняттях з англійської дитячої літератури/ А. А. Полякова. Міжкультурний підхід до навчання іноземних мов як засіб навчання та формування особистості учнів середніх шкіл/ А. В. Попсуй. Чинники впливу на формування цілісної терії шкільного підручника з іноземної мови/ В. Г. Редько. Проектування спецкурсів як функція вчителів ділової англійської мови/ Н. М. Рекун. Профессиональная речь учителя немецкого языка как важная часть методической подготовки учителя иностранного языка/ Н. И. Реутов. Управление классом на уроках английского языка в средней школе/ А. В. Ржевська, Т. С. Гаркавенко. Knowledge Construction and Skill Development in Online Learning/ P. Serdyukov, R. A. Hill. Акредитація навчальних закладів як засіб підвищення якості педагогічної освіти (американський досвід)/ В. П. Сливка. Моделі фахової підготовки вчителів до викладання іноземних мов у початковій школі США/ В. В. Смелянська. Психолого-педагогічні особливості взаємодії викладача та студентів ВНЗ під час вивчення іноземної мови/ Н. В. Сопілко. Підготовка вчителя іноземної мови у контексті реформ, орієнтованих на стандарти: вітчизняний та зарубіжний досвід/ С. В. Тезікова. Теоретичне обгрунтування критеріїв та показників сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "іноземна мова"/ І. Й. Халимон. Проект як залікове завдання курсу "Комп’ютерні технології навчання іноземних мов"/ Г. С. Чекаль, Н. М. Жилко, Є. О. Плотніков. До проблеми формування професійних умінь майбутнього вчителя англійської мови/ Г. С. Чекаль, Л. С. Панова. Зарубіжний досвід тестування професійних умінь учителя англійської мови/ В. В. Черниш. Особливості професійного розвитку вчителів у США і Японії: порівняльний аналіз/ Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

17.

Назва журналу :Право України -2006р.,N 4
Цікаві статті :
Пащенко О. Європейські стандарти у галузі прав людини: реалії та перспективи українського замконодавства: Захист прав людини і громадянина/ О. Пащенко (стр.32-35.)
Головченко В. Правові механізми формування правосвідомості студентів/ В. Головченко, А. Потьомкін (стр.100-103.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пащенко О.
Назва : Європейські стандарти у галузі прав людини: реалії та перспективи українського замконодавства: Захист прав людини і громадянина
Місце публікування : Право України. - К.: Міністерство юстиції України, 2006. - N4. - С. 32-35. - ISSN 0132-1331 (Шифр ПУ-1/2006/4). - ISSN 0132-1331
Предметні рубрики (Галузі знань): Права людини
Знайти схожі

19.

Назва журналу :Право України -2006р.,N 7
Цікаві статті :
Бринцев О. Щодо критеріїв спеціалізації судів у аспекті реформування судової системи України/ О. Бринцев (стр.7-10)
Гладун З. Адміністративно-правовий статус Міністерства охорони здоров’я України/ З. Гладун (стр.15-19)
Наден О. Загальні принципи кримінально-правового регулювання/ О. Наден (стр.35-42)
Бідей О. Основні форми реалізації правової політики/ О. Бідей (стр.42-45)
Касараба Ю. Міжнародні стандарти затримання:теоретико-правовий аспект/ Ю. Касараба (стр.48-51)
Северин О. Комплексний підхід при застосуванні до неповнолітніх правопорушників альтернативних фізичній ізоляції заходів впливу/ О. Северин (стр.52-55)
Степаненко В. Нормативно-правове забезпечення боротьби з нелегальною міграцією в Україні/ В. Степаненко (стр.55-59)
Бородін М. Перегляд судових рішень у касаційному порядку/ М. Бородін (стр.72-76)
Логінова С. Наказне провадження у цивільному судочинстві України/ С. Логінова (стр.76-79)
Пономаренко Є. Обставини, що обтяжують кримінальну відповідальність за згвалтування/ Є. Пономаренко (стр.82-86)
Тимошенко В. Кримінологічна характеристика наркобізнесу- її сутність та призначення/ В. Тимошенко (стр.89-93)
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Касараба Ю.
Назва : Міжнародні стандарти затримання:теоретико-правовий аспект
Місце публікування : Право України. - К.: Міністерство юстиції України, 2006. - N7. - С. 48-51. - ISSN 0132-1331 (Шифр ПУ-1/2006/7). - ISSN 0132-1331
Предметні рубрики (Галузі знань): право міжнародне
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 149567
Кількість відвідувачів 1204
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя