Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=старшокласник<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9(075.3)/Б 55
Автор(и) : Бех, Іван Дмитрович
Назва : Виховання особистості : підручник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : К.: Либідь, 2008
Кільк.характеристики :848 с.: іл
ISBN, Ціна 978-966-06-0490-2: 79.50 грн.
ББК : 88.5я73 + 74.200я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Виховання особистості
Дошкільний вік-- психологія
Молодші школярі-- психологія
Підлітки-- психологія
Старшокласники-- виховання
Рання юність-- психологія
Я - теорія (психол.)
Особистісно-орієнтоване виховання
Фізичне виховання дітей
Виховання миролюбності
Виховання студентів
Воля (психологія)
Відповідальність
Сенс життя
Майстерність вчителя
Вчинок (псих.)
Зміст : Особистісні цінності як духовні надбання людини ; Виховання в особистісному вимірі ; Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання ; Психологічні закономірності особистості в ранній юності ; Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці ; Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці ; Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці ; Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі ; Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач ; ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ ; Виховний процес у вимірі філософії освіти ; Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації ; Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії ; Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості ; КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ ; Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості ; Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування ; ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ; Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу ; Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності ; Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу ; ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ; Сутність особистості у виховній перспективі ; Виховні інваріанти у розвитку особистості ; Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу ; Духовні цінності особистості у виховному діапазоні ; Виховання миролюбності у дітей ; Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті ; МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ ; Вихованець у дитячій соціальній ситуації ; Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин ; ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ ; Реалії виховання студентської молоді ; Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді ; Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах ; МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ ; Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання ; Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу ; ВОЛЯ ЯК ОСОБИСТІСНА ОНТОЛОГІЯ ; Вікові особливості вольового розвитку особистості ; Характеристика особистісної рефлексії ; ПСИХОЛОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ВОЛЬОВОЇ СПОНУКИ ; Формування мотиву до рефлексії ; Модель рефлексії як складника вольового процесу ; Психологічні умови довільного прийняття рішення ; Особливості поведінки особистості ; МОВЛЕННЯ І ВОЛЬОВИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ; Генетичні перетворення мовлення ; Внутрішнє мовлення як механізм довільної регуляції поведінки ; ВИХОВАННЯ НА ЗАСАДАХ ДОВІЛЬНОСТІ ; Відповідальність як виховна мета ; Відчуття провини в розвитку особистості ; МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР СУЧАСНОГО ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ; Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні ; Законосфера інноваційного виховання ; Психологічні резерви виховання особистості ; Духовно-розвивальний потенціал розумового розвитку особистості ; Сенс життя в духовно-розвивальній траєкторії особистості ; Почуття успіху у вихованні особистості ; Справедливість - несправедливість у міжособистісних стосунках ; СПАДКОВІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ; Спадкове й набуте як наукова проблема ; Природна емоційна основа виховання особистості ; Темперамент в особистісному розвитку людини ; ОСОБИСТІСТЬ У МЕЖАХ ШКІЛЬНОГО ВІКУ ; Молодший школяр ; Підліток ; Старшокласник ; КОНТУРИ ПРАВИЛОВІДПОВІДНОГО ВИХОВАННЯ ; Вихованець у контексті моральної культури людства ; Педагогічне регулювання виховної ситуації ; Оптимізація особистісно-розвитвального відношення "дорослий-дитина" ; Майстерність педагога у виховній взаємодії ; Таємниці виховання поступливої особистості ; ВЧИНОК ЯК ДУХОВНА КОНСТАНТА ОСОБИСТОСТІ ; ПСИХОЛОГІЯ ДУХОВНОСТІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: СПРОБА МЕТОДОЛОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ ; Моральна самосвідомість особистості як предмет докладання педагогічних зусиль В. Сухомлинського ; Почуття сердечності у виховній спадщині В. Сухомлинського ; Екзистенційна теорія виховання В. Сухомлинського ; Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В. Сухомлинського ; ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю
Примірники : всього 25: фб(1), ав(1), Ч.З.№2(16), НМК ф-т ПСР(1), аб(10)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(16), НМК ф-т ПСР(1), аб(10)
Знайти схожі

2.

Назва газети: Психолог. Шкільний світ -2003р.,N 16 (квітень)
Цікаві статті :
Карагодіна О. Сьогодні - старшокласник, завтра - студент?/ О. Карагодіна, Л. Гончар (стр.1-2.) Кл.слова: психологія старшокласника,вступ до вузу
Боговарова О. Людина читаюча: Психологія активного раціонального читання/ О. Боговарова (стр.3-4, 5-8.) Кл.слова: психологія читання
Максименко С. Генетичне дослідження психіки і особистості/ С. Максименко (стр.1-23 (Вкладка)) Кл.слова: психологія особистості
Цікаві статті :
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Карагодіна О., Гончар Л.
Назва : Сьогодні - старшокласник, завтра - студент?
Місце публікування : Психолог. - К.: Шкільний світ, 2003. - N16 (квітень). - С. 1-2. (Шифр П2/2003/16 (квітень))
ДРНТІ : 15.31.31 + 15.81.21
ББК : 88.834
Предметні рубрики (Галузі знань): психологія старшокласника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія старшокласника--вступ до вузу
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.2/М 29
Автор(и) : Мартинець Л. А.
Назва : Проектна діяльність у професійному ставленні особистості старшокласників
Місце публікування : Виховна робота в школі: Науково-методичний журнал. - Х.: Основа, 2011. - N 2. - С. 41-55 (Шифр ВРВШ/2011/2)
ББК : 74.2
Предметні рубрики (Галузі знань): виховання професійне
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): становлення особистості--старшокласник
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.200.5/Ш 95
Автор(и) : Шуляк Н. Є.
Назва : Формування у старшокласників ціннісного ставлення до людини як умова морально-духовного становлення особистості
Місце публікування : Виховна робота в школі: Науково-методичний журнал. - Х.: Основа, 2012. - N 9. - С. 9-14. (Шифр ВРВШ/2012/9)
ББК : 74.200.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Виховання-- ціннісне виховання
Морально-духовне виховання
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): виховне середовище--старшокласник--морально-духовне становлення особистості
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Рідна школа -2013р.,N 12
Цікаві статті :
Назаренко Г. Виховання культури демократизму старшокласників: особливості дослідно-експериментальної роботи/ Г. Назаренко (стр.3-9)
Ломакіна Г. Сутність і структура поняття "старшокласник як суб’єкт громадянського суспільства"/ Г. Ломакіна (стр.10-16)
Нємцева Т. Реалізація програмно-цільового підходу до виховання громадянської ініціативності старшокласників у позакласній діяльності/ Т. Нємцева (стр.17-22)
Карло Т. Виховання культури демократизму старшокласників засобами телекомунікаційних проектів/ Т. Карло, О. Золотоверха (стр.23-29)
Каракаш І. Виховання демократичної політичної культури старшокласників як прояву культури демократизму особистості у політичній сфері життя громадянського суспільства/ І. Каракаш, Л. Боїн (стр.31-37)
Стороженко Н. Вчимося вирішувати проблеми життя учнівської молоді та місцевої громади/ Н. Стороженко, Н. Кравець (стр.38-43)
Солошенко Т. Сприяння усвідомленню старшокласниками демократичних цінностей засобами проектної діяльності/ Т. Солошенко, В. Гулінський (стр.44-46)
Нікіфорова О. Шкільна практика навчання демократії/ О. Нікіфорова (стр.47-49)
Жукова О. Виховання у старшокласників якостей суб’єкта громадянського суспільства/ О. Жукова, О. Разумова (стр.50-55)
Запасникова О. Виховання старшокласників як суб’єктів соціальної сфери життя громадянського суспільства/ О. Запасникова, О. Лівенцев (стр.56-60)
Малахова С. Розвиток соціальної та громадянської компетентностей старшокласників засобами телекомунікаційних проектів/ С. Малахова, Т. Апалькова, Н. Фокіна (стр.61-65)
Нємцева Т. Педагогічні умови виховання громадянської ініціативності старшокласників у позакласній діяльності/ Т. Нємцева, Н. Бондаренко (стр.66-70)
Діагностичний інструментарій для виявлення рівня вихованості культури демократизму старшокласників (стр.71-75.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74/Л 74
Автор(и) : Ломакіна, Галина
Назва : Сутність і структура поняття "старшокласник як суб’єкт громадянського суспільства"
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2013. - № 12. - С. 10-16. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2013/12). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 19 назв.
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): Виховання особистості-- старшокласники
Виховання громадянське
Анотація: У статті розглядається поняття "громадянське суспільство" як економічна, соціальна, політична та духовна сфери діяльності суб’єкта. Розкрито сутність та структуру категорії "старшокласник-суб’єкт громадянського суспільства". Охарактеризовано особливості самовизначення й самореалізації учнів старших класів у всіх сферах життя громадянського суспільства.
Знайти схожі

 
Статистика
за 10.08.2024
Кількість запитів 31922
Кількість відвідувачів 713
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя