Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (48)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=старшокласники<.>
Загальна кількість знайдених документів : 73
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
74-779235

    Ілініцька , Наталія Степанівна.
    Організаційно-педагогічні умови музичної самоосвіти та самовиховання старшокласників [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02-теорія та методика музичного навчання / Н. С. Ілініцька ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2007. - 21 с. -
ДРНТІ
УДК
РУБ 74
Рубрики: викладання музики
   автореферати дисертацій--музичне мистецтво--музичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
музична самоосвіта та самовиховання -- старшокласники


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

2.
   159.928
   І-73


   
    Інтерактивна психолого-педагогічна підтримка соціалізації обдарованих старшокласників [Текст] : методичний посібник / М. С. Гальченко [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут обдарованої дитини (Київ). - К. : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2018. - 136 с. - Бібліогр. в кінці розділів ; додатки: с. 113-134. - ISBN 978-966-2633-97-9 : 104.00 грн.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--соціалізація
   Підтримка

   Інтерактивні технології

   Дитяча психологія

   Педагогічна психологія

   Соціалізація дитини

Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічна підтримка -- соціалізація старшокласників -- обдаровані старшокласники


Дод.точки доступу:
Гальченко, Максим Сергійович; Андросович, Ксенія Анатоліївна; Ткаченко, Лідія Іванівна; Ковальова, Оксана Анатоліївна; Найдьонова, Любов Михайлівна; Національна академія педагогічних наук України; Інститут обдарованої дитини (Київ)
Примірників всього: 5
фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (2)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (2)
Знайти схожі

3.
373.5.091:004.9
А 16


    Абросімов, Євгеній Олександрович.
    Формування ІКТ-компетенцій старшокласників при взаємодії школи і вищого навчального закладу [Текст] / Є. О. Абросімов, М. В. Дмитрієва // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 1. - С. 16-20. - Бібліогр.: 7 назв
УДК
Рубрики: Старшокласники--інформаційно-комунікаційна компетентність
Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології -- ІКТ-компетентність -- ІКТ-грамотність -- системи управління базами даних -- взаємодія школи та ВНЗ
Анотація: У статті розглядаються основні дослідження проблеми формування і розвитку ІКТ-компетенції сучасного старшокласника та розглядаються можливі взаємодії між ВНЗ та ЗОШ в трьох основних аспектах, а саме: дидактичному, процесуальному і організаційному.


Дод.точки доступу:
Дмитрієва, Марина Вікторівна

Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)

Знайти схожі

4.
   159.928
   А 66


    Андросович, Ксенія Анатоліївна.
    Профілактика деструктивної соціалізації обдарованих старшокласників в інтернет-середовищі [Текст] : методичні рекомендації / К. А. Андросович, Л. І. Ткаченко ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут обдарованої дитини (Київ). - К. : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2018. - 40 с. - Бібліогр.: с. 33-39. - ISBN 978-966-2633-91-7 : 46.64 грн.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--соціалізація
   Соціалізація дитини

   Дитяча психологія

   Педагогічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
деструктивна соціалізація -- обдаровані старшокласники -- інтернет-середовище


Дод.точки доступу:
Ткаченко, Лідія Іванівна; Національна академія педагогічних наук УкраїниІнститут обдарованої дитини (Київ)
Примірників всього: 5
фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (2)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (2)
Знайти схожі

5.
   159.928
   Б 44


    Бєльська, Наталія Анатоліївна.
    Типологія та методи виявлення інтелектуально обдарованих старшокласників, схильних до дослідницької діяльності [Текст] : методичний посібник / Н. А. Бєльська ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут обдарованої дитини (Київ). - К. : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2018. - 128 с. - Бібліогр.: с. 125-127 ; додатки: с. 81-124. - ISBN 978-966-2633-92-4 : 104.00 грн.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--інтелект
   Дослідницька діяльність--обдаровані діти

   Дитяча психологія

   Педагогічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна обдарованість -- обдаровані старшокласники


Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України; Інститут обдарованої дитини (Київ)
Примірників всього: 5
фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (2)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (2)
Знайти схожі

6.
74.200.5
Б 28


    Батарчук, Д. С.
    Модель развития поликультурной идентичности личности в многонациональной образовательной среде / Д. С. Батарчук // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 93-104. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 74.200.5
Рубрики: Національне виховання--полікультурна ідентичність
Кл.слова (ненормовані):
полікультурна ідентичність -- старшокласники


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
88.4
Б 53


    Бессонова, Т. И.
    К проблеме разработки гуманитарного психологического профильного направления [Текст] / Т. И. Бессонова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 1-8
ББК 88.4 + 74.202
Рубрики: профільне навчання--старшокласники
   Прикладна психологія

Кл.слова (ненормовані):
гуманітарне психологічне профільне спрямування навчання -- базисні психологічні курси -- елективні психологічні курси


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
158.9(075.3)
Б 55


    Бех, Іван Дмитрович.
    Виховання особистості [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2008. - 848 с. : іл. - ISBN 978-966-06-0490-2 : 79.50 грн.
    Зміст:
Особистісні цінності як духовні надбання людини . - С .9-33
Виховання в особистісному вимірі . - С .33-63
Кл.слова: дитина, виховна позиція
Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання . - С .63-120
Психологічні закономірності особистості в ранній юності . - С .109-120
Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці . - С .96-108
Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці . - С .88-95
Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці . - С .80-87
Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі . - С .121-154
Кл.слова: принципи функціонування, вихователь, дитина
Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач . - С .155-203
Кл.слова: спілкування, емоції, Я - теорія
ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ . - С .212-249
Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .212
Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .221-230
Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії . - С .231-241
Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості . - С .242-249
КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ . - С .250-268
Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .250-254
Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .255-268
ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ . - С .269-297
Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .269
Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності . - С .276-287
Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу . - С .288-297
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .298-389
Сутність особистості у виховній перспективі . - С .298
Виховні інваріанти у розвитку особистості . - С .298-305
Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .356-366
Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .367-372
Виховання миролюбності у дітей . - С .373-380
Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .381-389
МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ . - С .390-404
Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .390-397
Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин . - С .398-404
ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ . - С .405-425
Реалії виховання студентської молоді . - С .405-409
Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .410-417
Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .418-425
МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ . - С .426-488
Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання . - С .426-440
Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу . - С .463-482
ВОЛЯ ЯК ОСОБИСТІСНА ОНТОЛОГІЯ . - С .489-518
Вікові особливості вольового розвитку особистості . - С .499-503
Характеристика особистісної рефлексії . - С .504-509
ПСИХОЛОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ВОЛЬОВОЇ СПОНУКИ . - С .519-557
Формування мотиву до рефлексії . - С .519-528
Модель рефлексії як складника вольового процесу . - С .529-531
Психологічні умови довільного прийняття рішення . - С .532-544
Особливості поведінки особистості . - С .545-557
МОВЛЕННЯ І ВОЛЬОВИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ . - С .558-582
Генетичні перетворення мовлення . - С .558-560
Внутрішнє мовлення як механізм довільної регуляції поведінки . - С .561-575
ВИХОВАННЯ НА ЗАСАДАХ ДОВІЛЬНОСТІ . - С .583-604
Відповідальність як виховна мета . - С .583-590
Відчуття провини в розвитку особистості . - С .591-604
МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР СУЧАСНОГО ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ . - С .605-656
Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні . - С .605-613
Законосфера інноваційного виховання . - С .614-621
Психологічні резерви виховання особистості . - С .622-628
Духовно-розвивальний потенціал розумового розвитку особистості . - С .622-628
Сенс життя в духовно-розвивальній траєкторії особистості . - С .636-639
Почуття успіху у вихованні особистості . - С .640-649
Справедливість - несправедливість у міжособистісних стосунках . - С .650-656
СПАДКОВІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .657-670
Спадкове й набуте як наукова проблема . - С .657-659
Природна емоційна основа виховання особистості . - С .660-666
Темперамент в особистісному розвитку людини . - С .667-670
ОСОБИСТІСТЬ У МЕЖАХ ШКІЛЬНОГО ВІКУ . - С .671-689
Молодший школяр . - С .671-679
Підліток . - С .680-684
Старшокласник . - С .685-689
КОНТУРИ ПРАВИЛОВІДПОВІДНОГО ВИХОВАННЯ . - С .690-721
Вихованець у контексті моральної культури людства . - С .691-695
Педагогічне регулювання виховної ситуації . - С .696-700
Оптимізація особистісно-розвитвального відношення "дорослий-дитина" . - С .701-706
Майстерність педагога у виховній взаємодії . - С .707-713
Таємниці виховання поступливої особистості . - С .714-721
ВЧИНОК ЯК ДУХОВНА КОНСТАНТА ОСОБИСТОСТІ . - С .722-793
ПСИХОЛОГІЯ ДУХОВНОСТІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: СПРОБА МЕТОДОЛОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ . - С .794-811
Моральна самосвідомість особистості як предмет докладання педагогічних зусиль В. Сухомлинського . - С .794-798
Почуття сердечності у виховній спадщині В. Сухомлинського . - С .799-803
Екзистенційна теорія виховання В. Сухомлинського . - С .804-806
Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В. Сухомлинського . - С .807-811
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю . - С .821-834
ББК 88.5я73 + 74.200я73
РУБ 158.9(075.3)
Рубрики: Виховання особистості
   Дошкільний вік--психологія

   Молодші школярі--психологія

   Підлітки--психологія

   Старшокласники--виховання

   Рання юність--психологія

   Я - теорія (психол.)

   Особистісно-орієнтоване виховання

   Фізичне виховання дітей

   Виховання миролюбності

   Виховання студентів

   Воля (психологія)

   Відповідальність

   Сенс життя

   Майстерність вчителя

   Вчинок (псих.)



Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\
Примірників всього: 29
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10)
Знайти схожі

9.


    Бурнос, Евгения Юрьевна.
    Тестирование как объективный метод контроля знаний при обучении РКИ [Текст] / Е. Ю. Бурнос, Н. А. Пилипенко-Фрицак // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 1. - С. 102-106
ББК 88я5 + 74я5
Рубрики: Тестування--оцінювання--старшокласники
   Навчання--контроль знань

Кл.слова (ненормовані):
тестування -- контроль знань -- оцінювання знань -- тестові завдання -- методики РКІ -- тестовий контроль
Анотація: Стаття присвячена проблемі тестування як формі перевірки здобутих знань, подано теоретичне обґрунтування системи тестів, а також наведена система тестових завдань на заняттях з російської мови як іноземної у групах з російською мовою навчання у медичних інститутах.


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Пилипенко-Фрицак, Наталья Анатольевна; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)
Вільні: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

10.
15
Н 34


    Бутурлим, Тетяна Іванівна.
    Патріотичне виховання старшокласників у процесі вивчення української мови (на прикладі теми "Тропи", 10 клас) [Текст] / Т. І. Бутурлим // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 4 : П’яті Бугайківські читання. - С. 64-67
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Викладання української мови
   Виховання--патріотичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
педагогіка успіху -- старшокласники


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 03.06.2024
Кількість запитів 33685
Кількість відвідувачів 1440
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя