Пошуковий запит: <.>K=стимул<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Література та культура Полісся/Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Вип. 21: Забуті та воскреслі імена в історії та культурі України, спірні історичні питання. - 2002
|
>2.
| Психология обучения. Дайджест - 2002г.,N 8 (Введено оглавление)
|
>3.
| Цисслер М. Запоминание последовательностей событий событий основано на связях "реакциях-стимул": докательства, полученные с помощью заданий на последовательные реакции/М. Цисслер, Д. Натткемпер // Психология обучения. -М.:НОУСГИ, 2002,N N8.-С.49-50
|
>4.
| Михайлов Г. Мотивация как функция управления/Г. Михайлов // Лучшие страницы педагогической прессы. -М.:Издательская фирма "Сентябрь", 2002,N N6.-С.9-18
|
>5.
| Психолог. Шкільний світ - 2005г.,N 44(листопад) (Введено оглавление)
|
>6.
| Вишинська Л. Оцінювання знань як стимул розвитку : Перевірка й оцінювання знань, умінь і навичок учнів/Л. Вишинська // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2005,N N44(листопад).-С.9-12.
|
>7.
| Латинская Америка - 2007г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>8.
| Лезгинцев Ю. М. Стимул развития Перу/Ю. М. Лезгинцев // Латинская Америка. -М.:Наука, 2007,N N3.-С.53-68.
|
>9.
| Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах - 2008г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>10.
| Сергієнко А. Групові форми навчання як стимул ініціативності й розвитку читацьких інтересів старшокласників/А. Сергієнко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2008,N N3.-С.7-10
|
>11.
| Право України - 2008г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>12.
| Луценко І. Правове стимулювання та правовий стимул як взаємопов’язані категорії/І. Луценко // Право України. -К.:Міністерство юстиції України, 2008,N N11.-С.97-102
|
>13.
| Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки/Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя № 6. - 2011
|
>14.
| Всесвітня література в сучасній школі - 2012г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>15.
| Мельникова Л. Створення програм самореалізації особистості як стимул до розвитку літературної компетенції учнів/Л. Мельникова // Всесвітня література в сучасній школі. -К.:"Педагогічна преса", 2012,N N 2.-С.2-4.
|
>16.
| Історія та правознавство - 2012г.,N 29 (Введено оглавление)
|
>17.
| Кельнер С. С. Оцінювання знань як стимул розвитку/С. С. Кельнер // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2012,N N 29.-С.Вкладка "Актуальні діалоги" . - С. 16/10-16/14
|
>18.
| Вихователь-методист дошкільного закладу - 2012г.,N 12 (Введено оглавление)
|
>19.
| Безсонова О. Коректурні таблиці як стимул пізнавальної активності дошкільників/О. Безсонова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2012,N № 12.-С.60-68.
|
>20.
| Вихователь-методист дошкільного закладу - 2013г.,N 8 (Введено оглавление)
|
|
|