Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=стимул<.>
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-32 
1.

Література та культура Полісся/Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Вип. 21: Забуті та воскреслі імена в історії та культурі України, спірні історичні питання. - 2002
2.

Психология обучения. Дайджест - 2002г.,N 8 (Введено оглавление)
3.

Цисслер М. Запоминание последовательностей событий событий основано на связях "реакциях-стимул": докательства, полученные с помощью заданий на последовательные реакции/М. Цисслер, Д. Натткемпер // Психология обучения. -М.:НОУСГИ, 2002,N N8.-С.49-50
4.

Михайлов Г. Мотивация как функция управления/Г. Михайлов // Лучшие страницы педагогической прессы. -М.:Издательская фирма "Сентябрь", 2002,N N6.-С.9-18
5.

Психолог. Шкільний світ - 2005г.,N 44(листопад) (Введено оглавление)
6.

Вишинська Л. Оцінювання знань як стимул розвитку : Перевірка й оцінювання знань, умінь і навичок учнів/Л. Вишинська // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2005,N N44(листопад).-С.9-12.
7.

Латинская Америка - 2007г.,N 3 (Введено оглавление)
8.

Лезгинцев Ю. М. Стимул развития Перу/Ю. М. Лезгинцев // Латинская Америка. -М.:Наука, 2007,N N3.-С.53-68.
9.

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах - 2008г.,N 3 (Введено оглавление)
10.

Сергієнко А. Групові форми навчання як стимул ініціативності й розвитку читацьких інтересів старшокласників/А. Сергієнко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2008,N N3.-С.7-10
11.

Право України - 2008г.,N 11 (Введено оглавление)
12.

Луценко І. Правове стимулювання та правовий стимул як взаємопов’язані категорії/І. Луценко // Право України. -К.:Міністерство юстиції України, 2008,N N11.-С.97-102
13.

Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки/Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя № 6. - 2011
14.

Всесвітня література в сучасній школі - 2012г.,N 2 (Введено оглавление)
15.

Мельникова Л. Створення програм самореалізації особистості як стимул до розвитку літературної компетенції учнів/Л. Мельникова // Всесвітня література в сучасній школі. -К.:"Педагогічна преса", 2012,N N 2.-С.2-4.
16.

Історія та правознавство - 2012г.,N 29 (Введено оглавление)
17.

Кельнер С. С. Оцінювання знань як стимул розвитку/С. С. Кельнер // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2012,N N 29.-С.Вкладка "Актуальні діалоги" . - С. 16/10-16/14
18.

Вихователь-методист дошкільного закладу - 2012г.,N 12 (Введено оглавление)
19.

Безсонова О. Коректурні таблиці як стимул пізнавальної активності дошкільників/О. Безсонова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2012,N № 12.-С.60-68.
20.

Вихователь-методист дошкільного закладу - 2013г.,N 8 (Введено оглавление)
 1-20    21-32 
 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 132680
Кількість відвідувачів 1137
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя