Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=стимул<.>
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-32 
1.
Шифр: ІПУ/2012/29
   Журнал

Історія та правознавство [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. Учасник проекту ХНПУ ім. Г. С. Сковороди. - Х. : ТОВ "Видавнича група "Основа", 2003 - . - Виходить двічі на місяць
2012р. N 29
Зміст:
Пономарьов, В. І. Формування хронологічної та просторової компетентності / В. І. Пономарьов. - С.2-4
Чорна, О. С. Дидактичні матеріали до теми "Україна в першій світовій війні" / О. С. Чорна. - С.5-7
Шевчук, В. В. Зрушення у політичному житті України в умовах розпаду СРСР. Історія України. 11 клас / В. В. Шевчук. - С.8-11
Ігнатьєва, А. В. Війна за незалежність (1775-1783). Створення США. Бінарний урок із всесвітньої історії та англійської мови. 8 клас / А. В. Ігнатьєва, К. М. Береговенко. - С.12-15
Чехместрук, В. Л. Володимир Мономах і Мстислав Володимирович. Історія України. 7 клас / В. Л. Чехместрук. - С.16-18
Іванова, Н. І. Давній Китай. 6 клас / Н. І. Іванова. - С.19-23
Лук’яненко, І. В. Перська держава. 6 клас / І. В. Лук’яненко. - С.24-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Ігнатьєва, А. В. Київська держава за часів Володимира Великого та Ярослава Мудрого. Вступ до історії України. 5 клас / А. В. Ігнатьєва. - С.29-31
Пишемо плани... - Вкладка "Актуальні діалоги" №3 . - С. 16/1
Данілушкін, В. В. Особливості роботи вчителя з гіперактивними учнями середнього шкільного віку / В. В. Данілушкін. - Вкладка "Актуальні діалоги" . - С. 16/2-16/7. - Бібліогр. в кінці ст.
Решетнікова, Н. І. Планування уроків із застосуванням інтерактивної дошки / Н. І. Решетнікова. - Вкладка "Актуальні діалоги" . - С. 16/8-16/9
Кельнер, С. С. Оцінювання знань як стимул розвитку / С. С. Кельнер. - Вкладка "Актуальні діалоги" . - С. 16/10-16/14. - Бібліогр. в кінці ст.
Що таке перемога над собою? : роздуми вчителя. - Вкладка "Актуальні діалоги" . - С. 16/15-16/16
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
87
К 60


    Колісник, О. В.
    Б. Ф. Скіннер та Д. Деннет: способи розуміння ментального [Текст] / О. В. Колісник // Практична філософія : Науковий журнал. - 2012. - N 4. - С. 178-182
ББК 87 + 88
Рубрики: Філософія--персоналії філософів
   Психологія--персоналії

Кл.слова (ненормовані):
стимул -- реакція -- біхевіоризм -- феноменологія -- інтернаціональність -- ментальні феномени -- історико-філософські дослідження


Дод.точки доступу:
Скіннер Б. Ф., Беррес Фредерік (американський психолог ; 1904-1990) \о нем\; Деннет Д. К., Деніель Клемент (американський філософ ; р.н. 1942) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: ВМДЗ/2013/8
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 8
Зміст:
Добровольська, Оксана. Творчість родом з дитинства / О. Добровольська. - С.4-7.
Крикун, Анастасія. Підготовка вихователів до роботи з обдарованими дітьми / А. Крикун. - С.8-11.
Руденко, Людмила. Діагностика творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку / Л. Руденко, Т. Шинкар. - С.12-18.
Недашківська, Ніна. Мовленнєві витинанки: вигадуємо казку / Н. Недашківська, О. Кононенко, О. Лахтадир. - С.20-23.
Бишовець, Тетяна. Виховуємо "дослідників-чомусиків" / Т. Бишовець, Л. Слободянюк. - С.24-28.
Бойко, Лідія. Міні-музей одного предмета / Л. Бойко, О. Гузь, Н. Чудовська. - С.29-36 : фотогр.
Гузиніна, Вікторія. Мистецтво бісерографії / В. Гузиніна. - С.37-42 : фотогр.
Полякова, Людмила. Нетрадиційні техніки малювання - стимул до творчості / Л. Полякова. - С.43-50.
Безпала, Світлана. Розвиток конструкційних здібностей дітей за допомогою конструкторів LEGO Education / С. Безпала, М. Губко, М. Безпала. - С.51-56 : фотогр.
Шпильова, Алла. Така незнайома знайома казка, або Використовуємо елементи ТРВЗ / А. Шпильова. - С.57-63.
Роговик, Ірина. Фестиваль родинних театрів / І. Роговик. - С.64-67 : фотогр.
Створюємо домашній театр. - С.68-69 : фотогр.
Балашук, Інна. Мюзикл у дитячому садку: плекаємо юних акторів / І. Балашук, Л. Корікова. - С.72-77 : фотогр.
Долинна, Ольга. Освітні програми у 2013/2014 навчальному році / О. Долинна, Т. Носачова. - С.78.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: ВМДЗ/2012/12
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2012р. N 12
Зміст:
Шевчук, Антоніна. Творче освоєння дитиною світу культури / А. Шевчук. - С.4-10.
Закамська, Тетяна. Полікультурна педагогіка / Т. Закамська, А. Таржиманова. - С.11-15.
Долинна, Ольга. Праця - ефективний засіб формування предметно-практичної компетенції дошкільників / О. Долинна, О. Низковська. - С.16-27.
Сидоренко, Ганна. Формування ціннісного ставлення до рідної домівки у дітей старшого дошкільного віку / Г. Сидоренко, В. Карачук, В. Сосенкова. - С.28-36.
Вовчик-Блакитна, Леся. Малюнок як візерунок дитячої душі / Л. Вовчик-Блакитна. - С.37-43.
Переживання у фарбах. - С.44-45.
Фактор, Людмила. Розмаїття засобів музейної педагогіки в роботі з дошкільниками / Л. Фактор. - С.46-59.
Безсонова, Ольга. Коректурні таблиці як стимул пізнавальної активності дошкільників / О. Безсонова. - С.60-68.
Свята та цікаві події лютого. - С.69-70.
Клименко, Антоніна. Прийняття на посаду вихователя методиста двох осіб / А. Клименко. - С.71-72.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: ВРВШ/2016/3
   Журнал

Виховна робота в школі [Текст] : Науково-методичний журнал. - Х. : Основа, 2004 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 3
Зміст:
Горбачова, О. Ю. Формування у школярів соціальних компетентностей засобами проектної діяльності екологічного спрямування / О. Ю. Горбачова. - С.2-5.
Гримач, І. М. Розвиток в учнів життєвих компетентностей на підставі системи цінностей і якостей особистості / І. М. Гримач, Л. І. Відмиш. - С.5-11.
Юр’єва, Г. В. "Поріс чорнобилем Чорнобиль, бідою нашою поріс..." : вечір пам’яті до 30-річчя Дня Чорнобильської трагедії / Г. В. Юр’єва. - С.11-15.
Дорошенко, Я. В. Дзвони Чорнобиля : урок-реквієм до 30-річчя Дня Чорнобильської трагедії / Я. В. Дорошенко. - С.15-21.
Волкова, Н. П. Виховання патріотизму в родині / Н. П. Волкова. - С.34-37.
Юхно, Н. В. Психолог на батьківських зборах: "Стимул - це шлях до успіху" / Н. В. Юхно. - С.37-40.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: ВШ-3/2016/2
   Журнал

Вища школа [Текст] : Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Товариство " Знання" України, КОО, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2016р. N 2
Зміст:
Фінансування освітньої галузі у 2016 році. - С.3-4
МОН і НАН України обговорили питання взаємодії у сфері наукової діяльності. - С.4-6
Чорноморському державному університету імені Петра Могили - 20 років. - С.6
Міжнародний технологічний університет "Миколаївська політехніка". - С.7-9
Борова, Тетяна. Створення системи професійно-орієнтованої іншомовної підготовки студентів ХНЕУС імені Семена Куцзнеця / Тетяна Борова. - С.10-21
Ляшенко, Лариса. Аналіз шляхів і засобів успішних мовних змін в Україні / Лариса Ляшенко. - С.22-31
Чирчик, С. Дизайн-проектування в системі професійної підготовки майбутнього дизайнера середовища / С. Чирчик. - С.32-40
Возняк, О. Порівняльний аналіз формальної та неформальної освіти в контексті євроінтеграції освітнього простору / О. Возняк. - С.41-47
Кулик, О. Становлення новітньої вітчизняної філософії освіти: євроінтеграційний контекст / О. Кулик. - С.48-56
Малихіна, К. Алгоритмізація професійного навчання у ВНЗ: соціальний вимір / К. Малихіна. - С.57-66
Базилевич, В. Олімпіада з навчальної дисципліни "Економічна теорія" як стимул творчого зростання студентської молоді / В. Базилевич, Н. Гражевська, О. Кирильчук. - С.67-78
Манькусь, І. Технологічний аспект підготовки викладачів фізики / І. Манькусь, Л. Недбаєвська. - С.79-87
Гонтарєва, І. Підготовка наукового видання ВНЗ до входження у міжнародну наукометричну базу / І. Гонтарєва. - С.88-98
SCOPUS: пошук публікацій університету. - С.99-101
Кліменко, В. Прогностика як системна складова навчальних технічних дисциплін / В. Кліменко. - С.102-107
Нова парадигма виховання. - С.108-111
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: ВЛВСШ/2012/2
   Журнал

Всесвітня література в сучасній школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - К. : "Педагогічна преса", 1976 - . - Виходить щомісячно
2012р. N 2
Зміст:
Мельникова, Лариса. Створення програм самореалізації особистості як стимул до розвитку літературної компетенції учнів / Л. Мельникова. - С.2-4.
Бачук, Тетяна. Культурологічний аспект формування творчої особистості в процесі вивчення світової літератури / Т. Бачук. - С.6-9.
Дячок, Світлана. Вдивляйтеся у частинки - і побачите ціле: урок за творчістю Мацуо Басьо / С. Дячок. - С.26-29.
Сутула, Ольга. Орієнтоване планування уроків світової літератури / О. Сутула, І. Тригуб. - С.32-53.
Іщенко, Олена. Магія реалізму й реалізм магії: система уроків за романом Г. Гарсіа Маркеса "Сто років самотності" / О. Іщенко. - С.54-63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Сергієнко, А.
    Групові форми навчання як стимул ініціативності й розвитку читацьких інтересів старшокласників [Текст] / А. Сергієнко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2008. - N3. - С. 7-10 . - ISSN 0130-5263
Рубрики: Викладання української літератури в школі--читання
Кл.слова (ненормовані):
групова робота -- групові форми навчання -- класифікація навчальних груп -- розвиток читацьких інтересів


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі

9.
Шифр: ДС1/2008/3
   Журнал

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2008р. N 3
Зміст:
Калита, О. Вивчення морфологічних засобів стилістики в середній загальноосвітній школі / О. Калита, Ю. Романенко. - С.2-6
Сергієнко, А. Групові форми навчання як стимул ініціативності й розвитку читацьких інтересів старшокласників / А. Сергієнко. - С.7-10
Соловей, О. З вірою в любов і милосердя: Урок вивчення біографії Григора Тютюнника / О. Соловей. - С.11-12
Омельчук, С. Практикум з правопису української мови: загальні питання / С. Омельчук. - С.13-17 (далі буде)
Куцевол, О. Тренінг креативних якостей учителя-словесника / О. Куцевол. - С.18-22
Таран, Н. Спраглому знань - усе до снаги / Н. Таран. - С.23-28
Свердан, Т. Символіко-семантичний простір слова ХАТА в українській фразеології / Т. Свердан, І. Маляр. - С.29-32
Денискіна, Г. Функціонування потенційних слів у наукових працях Михайла Драгоманова: На прикладі "Чудацьких думок про українську національну справу" / Г. Денискіна. - С.33-35
Бовсунівська, Т. Біблійний паралелізм в "Кобзаря" Тараса Шевченка / Т. Бовсунівська. - С.36-40
Даниленко, І. "Світе ясний! Світе тихий!,," як стилізація церковного гімну / І. Даниленко. - С.41-44
Барабаш, Ю. "Шевченківський текст" Івана Дзюби / Ю. Барабаш. - С.45-50
Черненко, О. Історичне тло створення поеми "Кавказ" / О. Черненко. - С.51-52
Діденко, Н. Шевченко-художник і Києво-Печерська лавра: Урок-екскурсія / Н. Діденко. - С.53-55
Рижкова, Г-П. Новітня "жіноча проза": жанрові ознаки: На прикладі творів С.Майданської, Т.Зарівної, С.Йовенко / Г-П. Рижкова. - С.56-58
Гирич, І. Володимир Антонович - автор концепту нової України / І. Гирич. - С.59-62
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Цисслер, М.
    Запоминание последовательностей событий событий основано на связях "реакциях-стимул": докательства, полученные с помощью заданий на последовательные реакции [Текст] / М. Цисслер, Д. Натткемпер // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2002. - N8. - С. 49-50 . - ISSN 1561-2457
Кл.слова (ненормовані):
имплицитное научение -- запомитнание последовательностей событий


Дод.точки доступу:
Натткемпер, Д.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.
74.202.245
Б 40


    Безсонова, Ольга.
    Коректурні таблиці як стимул пізнавальної активності дошкільників / О. Безсонова // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 12. - С. 60-68.
ББК 74.202.245
Рубрики: Пізнавальна діяльність дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
рівні пізнавального розвитку -- самостійна ігрова діяльність -- дидактичні ігри -- план занять
Анотація: Матеріал статті про використання коректурних таблиць на заняттях в ДНЗ.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

12.

Л 64


   
    Література та культура Полісся [Текст] : сборник научных трудов. Вип. 21. Забуті та воскреслі імена в історії та культурі України, спірні історичні питання / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 370 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 10.00 грн.
    Зміст:
Самойленко, Г. В. Творчість П. П. Білецького-Носенка / Г. В. Самойленко. - С .3
Арват, Н. Н. Описание как компонент структуры текста (повесть Гоголя "Тарас Бульба" / Н. Н. Арват. - С .7
Лупудова, Е. М. Меж двух миров: "Утопленница" Гоголя и "Черный монах" Чехова / Е. М. Лупудова. - С .12
Пономаренко, А. Ю. Фразеологізми з демінутивним та аугментативним компонетом у художніх текстах (на матеріалі творів В. Шевчука) / А. Ю. Пономаренко. - С .21
Ролік, А. В. Муки перекладацькі (до питання про причини перекладацьких помилок) / А. В. Ролік. - С .26
Кириленко, С. О. Проблема походження Русі: чи можна прийти до спільного знаменника? / С. О. Кириленко. - С .33
Кириленко, С. О. До питання витоків Причорноморо-Азовської теорії походлження Русі / С. О. Кириленко. - С .40
Желіба, О. В. Чи було козацтво найслабшою ланкою держави Богдана Хмельницького? / О. В. Желіба. - С .45
Доманова, Г. С. Актові книги Чернігівського магістрату / Г. С. Доманова. - С .48
Дудченко, Г. М. Чому не реалізувався націотворчий потенціал українського старшинсько-шляхетського автономізму? / Г. М. Дудченко. - С .52
Гончаренко, А. В. Сепаратистський рух боснійських мусульман у другій половині XVII - 50-х рр. XIX ст. / А. В. Гончаренко
Кухарук, О. В. Поширення рекрутської повинності на українські землі у XVIII - першій половині XIX ст. / О. В. Кухарук. - С .59
Луговий, О. С. Історична еволюція кримінальних покарань: вітчизняний досвід / О. С. Луговий. - С .63
Крупенко, О. В. Регіональна політика Російської імперії: стимул чи гальмо економічного розвитку українських земель у ІІ половині ХІХ ст. / О. В. Крупенко, Т. В. Лаврінова. - С .68
Ростовська, О. В. "Козацький міф": романтична утопія чи реальний план дій? / О. В. Ростовська, О. В. Дудар. - С .72
Самойленко, О. Г. Українські студії в науковій спадщині вчених-істориків Ніжинської вищої школи (кінець ХІХ - 20-і рр. ХХ ст.) / О. Г. Самойленко. - С .76
Кривобок, О. П. Що зумовлювало участь студентів у революції 1905-1907 років: матеріальні чи соціально-психологічні фактори? (На прикладі ніжинського студенства) / О. П. Кривобок. - С .84
Кривошина, Б. Військові дії першої світової війни у 1914-1916 рр. на території України у сучасній вітчизняній історіографії (середина 80-х-90-і роки ХХ століття) / Б. Кривошина. - С .86
Моціяка, Петро Петрович. Спогади Т. Масарика про початок Першої світової війни / П. П. Моціяка. - С .96
Оніщенко, О. В. Жіноче обличчя революції: уявне чи реальне / О. В. Оніщенко. - С .99
Владимирова, Н. А. Радянська влада в Чернігові в 1917-1918 роках: демократія чи авторитаризм / Н. А. Владимирова. - С .103
Острянко, А. М. Ніжинська науково-дослідна кафедра історії культури і мови: нові джерела чи історія по-новому? / А. М. Острянко. - С .110
Шевченко, А. Ю. Петровський М. Н.: представник офіційної науки чи об’єктивний історик? / А. Ю. Шевченко. - С .112
Овдієнко, П. П. Біля витоків українського лівого радикалізму: історичний портрет Л. Бочковського / П. П. Овдієнко, М. В. Потапенко. - С .118
Овдієнко, П. П. Драма селянської демократії: коли і чому розпалася українська селянська спілка / П. П. Овдієнко. - С .125
Гай-Нижник, П. П. Робітничі профспілки, роботодавці і гетьманський уряд: історія трибічного конфлікту і досвід незавершеної розв’язки / П. П. Гай-Нижник. - С .131
Турченко, Г. Ф. "Воєнний комунізм": більшовицький експеримент чи продовження політики царського уряду? (На матеріалах Півдня України) / Г. Ф. Турченко. - С .142
Ігнатуша, О. М. Національна модернізація православної церкви за часів української революції 1914-1920 рр.: відгук на кризу чи крок до розколу? / О. М. Ігнатуша. - С .150
Галамай, О. М. Вплив владних структур на стосунки між релігійними течіями Поділля у 20-х роках ХХ століття / О. М. Галамай. - С .159
Циба, В. М. Українізація: вимушеий компроміс чи провокація влади? / В. М. Циба. - С .164
Коляструк, О. А. До питання про деякі стеретипи у дослідженні політики українізації (20-30- рр. ХХ ст.) / О. А. Коляструк. - С .167
Журба, М. А. Міжнародна "Червона допомога" в українському селі: стереотипи і історична дійсність / М. А. Журба. - С .171
Брага, К. М. Соціально-економічні конфлікти на промислових підприємствах України та роль профспілок у їхньому врегулюванні у 1921-1929 рр. / К. М. Брага. - С .176
Воронко, О. Г. Демографічні процеси в містах України середини 20-рр. ХХ ст. (за підсумками Всесоюзного перепису населення 1926 р.) / О. Г. Воронко. - С .186
Довбня, О. А. Судові пееслідування селян в Україні у 1930-1932 рр.: трагічні сторінки вітчизхняної історії / О. А. Довбня. - С .190
Лутай, М. Є. Польська організація військова на Житомирщині: міф чи реальність? / М. Є. Лутай. - С .194
Патриляк, І. К. До проблеми участі батальйону "Нахтігаль" у знищенні львівської інтелігенції та єврейського населення / І. К. Патриляк. - С .198
Горбуров, Є. Г. Суспільно-політична та бойова діяльність націоналістичного підпілля півдня України в роки німецько-румунської окупації. З ким і проти кого? / Є. Г. Горбуров. - С .204
Кушнир, П. Т. Позиция ООН: как решается арабо-израильский территориальный спор / П. Т. Кушнир. - С .219
Остапенко, В. О. "Хрущовізм" - як соціально-політичне явище в історії України / В. О. Остапенко. - С .224
Дмитрук, В. І. Хто винен у ліквідації української греко-католицької церкви на Закарпатті? / В. І. Дмитрук. - С .227
Григорчук, П. С. Рух тридцятитисячників в Україні: Союзницька допомога селянству чи чергова кампанія? / П. С. Григорчук, І. М. Романюк. - С .233
Гузенков, С. Г. Метричні книги: недооцінений різновид масових джерел (Інформативний аспект). Введення у науковий обіг поняття "масові джерела" / С. Г. Гузенков. - С .236
Бойко, О. Д. Демократизація як фактор суспільних трансформацій в Україні у добу перебудови / О. Д. Бойко. - С .246
Бойко, О. Д. Місце і роль гласності у контексті суспільно-політичних трансформацій в Україні у добу перебудови / О. Д. Бойко. - С .251
Половко, І. В. Яким є рівень правової свідомості сучасної української молоді (за матеріалами соціологічного долсідження)? / І. В. Половко. - С .261
Кедун, І. С. Історична топоніміка Новгород-Сіверського: домінування старого чи модерну? / І. С. Кедун. - С .266
Белая, А. С. Белорусы на Черниговщине: из истории научных и культурных связей / А. С. Белая. - С .269
Шапоренко, В. В. Сокоринці у творчості художника-пейзажиста О. Я. Волоскова / В. В. Шапоренко. - С .273
Ципляк, Н. О. З історії педагогічної підготовки учнів Чернігівської духовної семінарії / Н. О. Ципляк. - С .277
Ткаченко, В. В. Громадська діяльність П. С. Коробки / В. В. Ткаченко. - С .281
Чуткий, А. С. Михайло Максимович і Микола Дашкевич: проблема тяглості наукової традиції в Університеті Св. Володимира / А. С. Чуткий. - С .284
Кочергін, І. О. Визначна роль О. М. Поля в економічному та культурному піднесенні Придніпровського краю / І. О. Кочергін. - С .290
Старков, В. Олександр Малинка і його фольклорно-етнографічні дослідження / В. Старков. - С .293
Шкварець, В. П. Ілля Львович Борщак повертається в Україну / В. П. Шкварець. - С .298
Дмитренко, А. П. Київське юридичне товариство в 1877-1884 роках: проблема об’єктивності його діяльності в оцінках учченими-юристами О. Ф. Кістяківським та Д. І. Піхном / А. П. Дмитренко. - С .302
Махорин, Г. Л. Благодійницька діяльність у ХІХ - на початку ХХ століття / Г. Л. Махорин. - С .307
Боровик, А. М. З історіографії проблем українізації загальнооосвітніх шкіл 1917-1920 рр. / А. М. Боровик. - С .312
Адамович, С. В. Загальна українська культурна рада (1915-1918 рр.): невідома сторінка з історії українських культурно-освітніх організацій / С. В. Адамович. - С .315
Самойленко, С. Г. Праця чернігівських вчених про культуру / С. Г. Самойленко. - С .319
Голець, В. В. Кооперативна освіта Північного Лівобережжя України в умовах непу (1921-1928 рр.) / В. В. Голець. - С .322
Баранков, О. Г. Освітня політика українських урядів щодо національних меншин у період національно-визвольних змагань (1917-1920 рр.): пошук оптимальних моделей чи тиск політичної кон’юктури? / О. Г. Баранков. - С .326
Зозуля, С. Ю. Чи існувала Ніжинська історична школа в 20-роках ХХ ст. / С. Ю. Зозуля. - С .333
Ляшенко, Т. В. Роль громадсько-культурних товариств у розвитку музичної освіти на Чернігівщині (перща третина ХХ ст.) / Т. В. Ляшенко. - С .335
Пащенко, В. О. Чи все ми знаємо про Ярослава Галана? / В. О. Пащенко. - С .339
Казаков, А. Л. Гончарні клейма ХІІ - першої половини ХІІІ ст. з чернігівського "передгороддя" / А. Л. Казаков. - С .350
Рахно, О. Я. Чи був статистик Олександр Русов археологом? / О. Я. Рахно. - С .352
Черненков, О. Є. Яка доля Чернігівського скарбу 1923 р.? / О. Є. Черненков. - С .363
ДРНТІ
ББК 83.3(4УКР) + 63.3(4Укр) + 63.3(4Укр)0-7
РУБ


Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Білецький-Носенко, Павло Павлович \о нем\; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Шевчук, Валерій \о нем\; Бочковський, Л. \о нем\; Волосков, О. Я. \о нем\; Коробка, П. С. \о нем\; Петровський, Микола Неонович (1894-1951) \о нем\; Максимович, Михайло Олександрович \о нем\; Поль, О. М. \о нем\; Малинка, Олександр Никифорович (народознавець, фольклорист й етнограф) \о нем\; Борщак, Ілля Львович \о нем\; Галан, Ярослав Олександрович (1902-1949) \о нем\; Русов, Олександр Олександрович (етнограф, фольклорист ; 1847-1915) \о нем\; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
ІБв (1), фб Гоголіана (1)
Свободны: ІБв (1), фб Гоголіана (1)
Знайти схожі

13.
Шифр: ЛА-1/2007/3
   Журнал

Латинская Америка [Текст] : Ежемесячный научный и общественно-политический журнал/ РАН; Институт Латинской Америки РАН. - М. : Наука, 1969 - . - ISSN 044-748Х. - Виходить щомісячно
2007р. N 3
Зміст:
Давыдов, В. М. Цивилизационные качества региона / В. М. Давыдов. - С.4-16.
Николаева, Л. Б. Страны Латино-Карибской Америки в ВТО / Л. Б. Николаева. - С.44-52.
Лезгинцев, Ю. М. Стимул развития Перу / Ю. М. Лезгинцев. - С.53-68.
Бачелет, М. "Бороться с "эпидемией неравенства": Интервью президента Республики Чили / М. Бачелет. - С.17-25.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.


    Михайлов, Г.
    Мотивация как функция управления [Текст] / Г. Михайлов // Лучшие страницы педагогической прессы : Журнал для руководителей учебных заведений и органов образования. - 2002. - N6. - С. 9-18
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: психологія управління
   психоаналіз

   стимул

Кл.слова (ненормовані):
ОЦЕНИВАНИЕ
Анотація: Мотивация сотрудников является одной из главных задач любого руководителя. Это искусство энергично воздействовать на уровень производительности их труда. Направлять действия сотрудников, мотивировать их, влиять на них - с научной точки зрения это "перепрограммирование" человека.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

15.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 6 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 138 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 50.42 грн.
    Зміст:
Герасимова, К. В. Сучасна естрадна музика і виховання учнівської молоді: проблеми та шляхи їх вирішення / К. В. Герасимова. - С .7
Гречаник, Н. І. Самостійність, як головна умова творчої самореалізації майбутнього вчителя музики / Н. І. Гречаник. - С .10
Вергунова, В. С. Педагогічні умови формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у студентів / В. С. Вергунова. - С .14
Безпала, С. С. До питання про шляхи становлення вітчизняної системи джасового навчання / С. С. Безпала. - С .17
Грінченко, Т. Д. Формування мистецького досвіду майбутнього вчителя музики як необхідна умова удосконалення мистецької освіти / Т. Д. Грінченко. - С .21
Василенко, Людмила Михайлівна. Педагогічні принципи забезпечення ефективності вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / Л. М. Василенко. - С .24
Сегеда, Н. А. Постдиплормна освіта як чинник професійного розвитку викладача музичного мистецтва / Н. А. Сегеда. - С .29
Єременко, Ольга Володимирівна. Підготовка магістрів музичного мистецтва: теоретичні основи реалізації в педагогічних університетах / О. В. Єременко. - С .34-38
Мергут, О. О. Сутність та місце поняття "укреативність" у процесі професійної підготовки майбутніх митців / О. О. Мергут. - С .38
Морозова, О. О. Критерії та показники сформовваності мотивації педагогічної діяльності у майбутніх учителів музики / О. О. Морозова. - С .41
Назаренко, І. М. Сутність і зміст музично-театральної діяльності молодших школярів в умовах навчально-виховноо процесу / І. М. Назаренко. - С .45
Павленко, О. М. Критерії та рівні сформованості вмінь джасової імпровізації мвйбутнього вчителя музики у процесі інструментально-викоанвчської підготовки / О. М. Павленко. - С .49
Раструба, Т. В. До проблеми музично-естетичного розвитку майбутнього вителя музики в контексті соціокультурних контактів / Т. В. Раструба. - С .54
Дворник, Ю. Ф. Педагогічні умови формування творчих якостей мвайбутнього вчителя музики / Ю. Ф. Дворник. - С .58
Гроздовская, О. Г. Импровизация на уроках мізыки как стимул творческой активности учащихся хореографической школы / О. Г. Гроздовская. - С .63
Михаськова, М. А. Особливості методичного забезпечення курсу "Історія української музики" у навчальних закладах педагогічної освіти / М. А. Михаськова. - С .66
Прищепа, О. П. Самостійна робота студентів у процесі фортепіанної підготовки / О. П. Прищепа. - С .69
Ревенчук, В. В. Методика формування навичок студентів акомпанування у концермейстерському класі / В. В. Ревенчук. - С .72
Мішодченко, В. В. Формування екологічної культури молодших школярів зхасобами музичного мистецтва / В. В. Мішодченко. - С .76
Гаснюк, В. В. Вивчення рівня музично-естетичного виховання учнів початкових класів шкіл з угорською мовою навчання / В. В. Гаснюк. - С .80
Ліпська, С. Л. Реалізація педагогічних принципів розвивального навчання в процесі музично-виконавської підготовки учнів / С. Л. Ліпська. - С .84
Найда, Ю. М. Особистісний вплив викладача на формування у студентів власного стилю викладання музики / Ю. М. Найда. - С .88
Сливко, С. А. Поетапне формування музично-слухової активності виконавця / С. А. Сливко. - С .91
Лось, О. М. Особливості методичного забезпечення курсу "Додатковий музичний інструмент" (фортепіано) в навчальних закладах педагогічної освіти / О. М. Лось, Л. О. Сергеєва. - С .94
Ільницька, Н. С. Самоосвіта та самовиховання учнів старшої школи у галузі музики / Н. С. Ільницька. - С .97
Чорний, С. П. Формування музичної культури студентів коледжу на заняттях постановки голосу / С. П. Чорний. - С .100
Бірюкова, Л. А. Особливості застосування педагогічної майстерності у процесі підготовки вчителя музики / Л. А. Бірюкова. - С .104
Дорошенко, Т. В. Поліхудожня підготовка майбутнього вчителя музики як умова його успішної професійної самореалізації / Т. В. Дорошенко. - С .109
Кабриль, К. В. Формування ціннісної компетентності майбутніх учителів музики / К. В. Кабриль. - С .112
Тімашева, Т. М. Інструментально-виконавська підготовка майбутніх учителів музики у системі вищої педагогічної совіти / Т. М. Тімашева. - С .115
Токар, В. М. Проектування процесу професійного становлення майбутнього вчителя образовторчого мистецтва в умовах сучасної художньо-педагогічної освіти / В. М. Токар. - С .118
Горбенко, С. С. Розвиток гуманістично орієнтованої педагогічної думки щодо музичного виховання дітей шкільного віку на межі ХІХ-ХХ ст. / С. С. Горбенко. - С .121
Воєвідко, Л. М. Українські виконавські традиції кінця ХІХ-початку ХХ століття у фаховій підготовці вчителів музики / Л. М. Воєвідко. - С .124
Семчакович, С. Л. Система оцінювання навчальних досягнень учнів: історичний аспект / С. Л. Семчакович. - С .128
Силко, Р. М. Методична система Г. Гемпера з підготовки фахівців прикладного мистецтва як основа дизайн-освіти / Р. М. Силко. - С .132
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Підготовка майбутніх вчителів музики

   Вчителі музики--підготовка у ВНЗ

   Вчителі образотворчого мистецтва--підготовка

   Підготовка майбутніх вчителів образотворчого мистецтва

   Естетичне виховання школярів--засоби музичного мистецтва

   Викладачі вищої школи--музика



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

16.
74.100
П 54


    Полякова, Людмила.
    Нетрадиційні техніки малювання - стимул до творчості / Л. Полякова // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 43-50.
ББК 74.100
Рубрики: Творчі здібності--розвиток--дошкільники
   Дошкільне виховання--виховання засобами образотворчого мистецтва

Кл.слова (ненормовані):
зображувальна діяльність -- малювання -- нетрадиційні техніки малювання -- нетрадиційні інструменти -- творчий потенціал -- розкриття творчого потенціалу -- інтерес до малювання -- творчі здібності
Анотація: У статті розглянуто зображувальну діяльність як засіб пізнання світу та розкриття творчого потенціалу дошкільнят. Визначено шляхи підвищення інтересу дітей до малювання. Висвітлено процес використання нетрадиційних технік та засобів малювання в різних вікових групах.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

17.
74.580.281
Б 17


    Базилевич, В.
    Олімпіада з навчальної дисципліни "Економічна теорія" як стимул творчого зростання студентської молоді [Текст] / В. Базилевич, Н. Гражевська, О. Кирильчук // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 2. - С. 67-78 . - ISSN 1682-2366
ББК 74.580.281
Рубрики: Підготовка майбутніх економістів--студентскі олімпіади
   Кафедра філософії та соціально-економічних наук

Кл.слова (ненормовані):
студентські олімпіади -- студентська творчість -- творчі здібності студентів -- підготовка економістів -- Економічна теорія (навчальна дисципліна)
Анотація: Висвітлюються особливості підготовки олімпіадних завдань, спрямованих на превірку базових компетентностей, виявлення творчіх умінь і практичних навичок у студентів, та системи оцінювання робот для прозорості визначення переможців.


Дод.точки доступу:
Гражевська, Н. (доктор економічних наук; професор; Київський національний університет імені Тараса Шевченка); Кирильчук, О. (кандидат економічних наук; доцент; Київський національний університет імені Тараса Шевченка)

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

18.
74.202.242
М 64


    Миронюк, Олена.
    Оцінка як стимул до успіху [Текст] : прийоми та форми вербального оцінювання / О. Миронюк // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 1. - С. 9-14.
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--навчання--оцінювання знань учнів
Кл.слова (ненормовані):
вербальне оцінювання -- негативна оцінка -- ігрова оцінка -- самооцінка


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

19.
373.5.091.26(477)
К 34


    Кельнер, С.
    Оцінювання знань як стимул розвитку / С. Кельнер // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 7/9(631-633). - С. 75–77.
УДК
Рубрики: Оцінювання знань учнів
Кл.слова (ненормовані):
перевірка знань -- успішність навчальної діяльності -- види порівняльної оцінки -- контроль знань


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

20.
74.202.8
К 34


    Кельнер, С. С.
    Оцінювання знань як стимул розвитку [Текст] / С. С. Кельнер // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 29. - Вкладка "Актуальні діалоги" . - С. 16/10-16/14. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.202.8
Рубрики: Оцінювання знань учнів
Кл.слова (ненормовані):
порівняльна оцінка -- учні зі слабкою нервовою системою -- учні з інертною нервовою системою -- стимул успішності
Анотація: В статті піднімається питання перевірки знань учнів, оцінки й оцінних суджень; як раціонально, дієво, справедливо та корисно використовувати цей інструмент.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-20    21-32 
 
Статистика
за 28.08.2024
Кількість запитів 10778
Кількість відвідувачів 600
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя