Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=стратегії навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88/З-17
Автор(и) : Зайцева Л. І.
Назва : Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісник АПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - К.: Педагогічна преса, 2011. - № 2. - С. 45-54 (Шифр ПП1/2011/2)
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Навчання
Навчальний процес
Кафедра психології
Анотація: Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка грунтується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентісного, інтегрованого. Синтез цих підходів забезпечить повноцінний розвиток особистості.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.37/Н 73
Автор(и) : Новикова М. А.
Назва : Новое в исследованиях "самооцениваемого интеллекта" и имплицитных теорий
Місце публікування : Вопр. психологии: науч. журн. - Москва: Вопросы психологии, 2012. - № 5. - С. 162-170. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2012/5). - ISSN 0042-8841
Примітки : Бібліогр.: 29 назв.
ББК : 88.37
Предметні рубрики (Галузі знань): Інтелект-- самооцінка інтелекту
Анотація: Простежується історія виникнення поняття "самооцінюючий інтелект", його розвиток в західній психології протягом останнього півстоліття. Розглядається співвідношення "самооцінюючого інтелекту" з ще одним суб'єктивним виміром IQ - імпліцитними теоріями розуму.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шапран, Ольга, Шапран, Юрій
Назва : Поняття "стратегії навчання" і "технології навчання": спільне та відмінне у сутнісних ознаках
Місце публікування : Рідна школа/ Науково-методичний журнал. - К.: Фенікс, 2018. - N 3/4. - С. 18-22. (Шифр РШ/2018/3/4)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта-- навчальний процес-- стратегії навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегії навчання--технології навчання--конвенціональні рамки--навчальна автономія--стратегія навчання у внз
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дробот О., Замша А.
Назва : Стратегії навчання англійської мови учнів із порушенням слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2019. - № 2. - С. 7–13. - ISSN 2312-2781 (Шифр ОДнв/2019/2). - ISSN 2312-2781
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
УДК : 376-056.26:616.28-008.14(477) + 376.016:811.111](477) + 376:81’246.2](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- порушення слуху-- навчання
Англійська мова-- методика викладання-- спеціальні школи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): англійська мова--методика навчання--учні з порушенням слуху--бімодальне навчання--бімодальний підхід--білінгвальне навчання--білінгвальний підхід--білінгвізм--порушення слуху--іноземні мови--жестове мовлення--жестова мова--словесна мова--полілінгвальна стратегія--парціальнолінгвальна стратегія--орально-ауральна стратегія--стратегії навчання
Анотація: Розглянуто проблему навчання англійської мови учнів із порушеннями слуху. За результатами теоретичного аналізу виокремлено та описано специфіку трьох основних стратегій навчання англійської мови глухих та напівглухих учнів, зокрема: орально-ауральної, парціальнолінгвальної та полілінгвальної стратегій.
Знайти схожі

 
Статистика
за 30.06.2024
Кількість запитів 407
Кількість відвідувачів 166
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя