Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (7)Рідкісна книга (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (17)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=страх<.>
Загальна кількість знайдених документів : 206
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 63.3(4укр)6/Л 63
Автор(и) : Лисенко О. Є.
Назва : [Рецензія на кн.]
Місце публікування : Український історичний журнал: Науковий журнал/ НАН України; Інститут історії України; Інститут політичних і етнонаціональних досліждень ім. І.Ф.Кураса. - Київ: Редакція "УІЖ", 2016. - N 3. - С. 213-221. - ISSN 0130-5247 (Шифр УІЖ-1/2016/3). - ISSN 0130-5247
ББК : 63.3(4укр)6 + 83.3(4Пол)
Предметні рубрики (Галузі знань): Зарубіжна література-- історія, 20 ст. кінець; 21 ст. початок
Історія України-- Друга світова війна-- художні твори
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): література воєнної доби
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 83.3(4Рос)/С 51
Автор(и) : Смородинская Е.
Назва : [Рецензия]
Місце публікування : Новое литературное обозрение: Теория и история литературы, критика и библиография. - М.: "НЛО", 2011. - N 4. - С. 379-382. - ISSN 0869-6365 (Шифр НЛО/2011/4). - ISSN 0869-6365
ББК : 83.3(4Рос)
Предметні рубрики (Галузі знань): Російська література-- історія, 19 ст.
Кафедра світової літератури та історії культури
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шпак М.
Назва : Інтелектуальні почуття та їх роль у підвищенні результативності навчальної діяльності молодших школярів
Місце публікування : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал. - К.: Преса України, 2003. - N9. - С. 23-26. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2003/9). - ISSN 0131-6788
ДРНТІ : 15.31.31 + 15.81.21
ББК : 88.8 + 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): психологія молодшого школяра
Навчальна діяльність
емоції дитини
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): здивування, зацікавлення, сумнів--упевненість, радість успіху, задоволення--розчарування, страх, байдужість--інтелектуальні почуття
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88/Ч-68
Автор(и) : Чистопольская К.А.
Назва : Адаптация на русскоязычной выборке методик исследования отношений к смерти и страхов смерти
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К.: компанія "Социс", 2010. - N 9. - С. 73-77 (Шифр ПП/2010/9)
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Кафедра загальної та практичної психології
Кафедра психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): страх смерті
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 83.3(0)/Б 48
Автор(и) : Бербенець Л.
Назва : Аромат як метафора тексту: Питання теоретичні
Місце публікування : Слово і Час: Науково-теоретичний журнал/ Національна академія наук України; Інститут літератури ім. Т.Г.Шевченка; Національна спілка письменників України. - К.: Фенікс, 2009. - N 11. - С. 28-38. - ISSN 0236-1477 (Шифр СіЧ-1/2009/11). - ISSN 0236-1477
ББК : 83.3(0)
Предметні рубрики (Галузі знань): Зарубіжна література-- історія, 20 ст.
Кафедра світової літератури та історії культури
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пастиш--подвійне кодування--страх впливу
Анотація:
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 8Р1.3/К 56
Автор(и) : Ковальчук О. Г.
Назва : Буття і страх : [етюд про Гоголя]
Вихідні дані : К.: Просвіта, 1997
Кільк.характеристики :48 с
Ціна : Б.ц.
ББК : 83.3(4Рос)5-8
Примірники :фб Гоголіана(1)
Вільні : фб Гоголіана(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.4/В 53
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства . Вип. 6. Ч. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :264 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 35.00 грн.
ББК : 74.58.268я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці студентів
Інтерактивні технології навчання
Викладання історії України в школі
Викладання історії в школі-- дидактичні матеріали-- ігри
Викладання іноземної мови
Викладання української мови-- орфографія
Викладання англійської мови-- аудіювання
Соціальна педагогіка
Соціальний педагог-- Професійна діяльність
Насильство в сім’ї-- соціальна робота
Конфлікти-- сімейні
Девіантна поведінка дітей
студентська молодь
молодіжні організації і рухи України
Обдаровані діти
Тренінг соціально-психологічний
моральний розвиток-- особистість
професійна діяльність вчителя
Кафедра педагогіки
Географіч. рубрики: Сумщина-- топоніміка
Чернігівщина-- географія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): неформальні об’єднання--страх смерті
Зміст : Корпоративна культура університету/ В. Присівок. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення ефективності сучасного уроку (на матеріалах вивчення історії)/ Н. Пучка. Значення фосфору для живих організмів і довкілля/ М. П’ятецька. До питання використання дидактичного тесту як способу диференціації процесу навчання/ С. Рижа. Проблема створення навчально методичного комплексу з історії України для 8 класу/ С. Рой. До питання воєнно-політичної стратифікації давньоруської дружини (X-поч. XIII ст.)/ О. Рой. Формування громадянської компетентності старшокласників на уроках історії та правознавства/ Ю. Росохач. Концепція "ревізіонізму" в історіографії Великої французької революції/ О. Рубаха. Поняття успішної кар’єри в системі мережевого маркетингу/ О. Русалим. Топоніміка Сумської області/ О. Рябоконь. Явище насильства в сім’ї та діяльність соціального педагога щодо попередження насильства в сім’ї/ І. Савченко. Психопрофілактика синдрому “професійного вигорання” у системі освіти/ Ю. Салівон. Типи та форми тестових завдань під час тестового контролю з історії/ Т. Самойленко. Соціально-педагогічна робота з дітьми жертвами насильства в умовах ЗОШ/ А. Скоромець. Використання дидактичних ігор на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Єгипет” історії Стародавнього світу в 6 класі/ А. Соболь. Антирадянський селянський повстанський рух на Чернігівщині в 1919–1921 рр./ О. Стешиц. Словотворчі засоби в соціолекті молоді/ Ю. Стрілець. Форми і методи розвитку дослідницьких навичок у старшокласників під час опанування текстових історичних джерел/ Т. Сукач. Студентська сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності/ Т. Терещенко. Комп’ютерна презентація навчального матеріалу з теми "Пунктуація в англійській мові"/ Л. Тищенко. Психологічні особливості переживання образи у підлітків/ В. Трашкова. Консультування як вид професійної діяльності соціального педагога/ А. Тукач. Фонетичні та лексичні особливості австрійського варіанту німецької мови (на основі аналізу матеріалів засобів масової інформації Австрії)/ Т. Унтілова. Конфлікти в молодих сім’ях/ Н. Фазан. Роль сім’ї у виникненні дитячих страхів/ Н. Федорченко. Психологічна характеристика інтернет-залежного/ Н. Феофанова. О хозяйственном значении бабочек-хохлаток (coleoptera: notodontidae) на Черниговщине/ О. Фурс. Відносини між Китайською Народною Республікою та Радянським Союзом у 1949–1959 рр.: нова історіографічна оцінка/ В. Філь. Формування логіко-математичної компетентності старших дошкільників/ І. Харламова. Трансформація “я” користувачів мережі Інтернет підліткового та юнацького віку в аспекті віртуальної взаємодії/ С. Харченко. Робота соціального педагога школи із профілактики торгівлі дітьми/ Т. Хижняк. Вплив молодіжних неформальних об’єднань різної спрямованості на соціалізацію особистості/ Ю. Храменко. Функціонально-галузева (компонентна) структура продовольчого ринку Поліського регіону/ В. Цигура. Негативні прояви у поведінці дошкільників як психолого-педагогічна проблема/ С. Чемерис. Власне монетне карбування Київської Русі у Х–ХІ століттях/ О. Чиж. Навчальні програми в дореволюційній школі та місце історії в них/ Т. Чонка. Нормативне забезпечення соціально-правового захисту ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД дітей і молоді в Україні/ І. Чорна. Мультимедійне забезпечення шкільного курсу хімії/ О. Чорнодід. Соціально-психологічний тренінг як засіб подолання дезадаптації обдарованих підлітків/ А. Шафранова. Особливості переживання страху смерті у хворих на СНІД та рак/ А. Шафранова. Художньо-творчий розвиток дитини в сучасній системі музичної підготовки учнів шкіл мистецтв/ В. Шевченко. Фактори детермінації морального розвитку особистості/ К. Шкарупіна. Особливості використання копінг-стратегій у осіб, які палять/ А. Щербак. До сутності поняття "художньо-педагогічне спілкування"/ М. Щербина. Психологічний зміст нестатутних взаємовідносин військовослужбовців/ С. Якименко. Мотивація професійної діяльності вчителя/ Я. Якимовська. До питання функцій контролю навчальних досягнень школярів/ А. Ярмоленко. Особливості страхів учнів молодшого шкільного віку, позбавлених батьківського спілкування/ Г. Гринь. Міжнародна правосуб’єктність урядів у війні за державу 1919–1920 років у кордонах сучасної України/ В. Кавунник. Система оцінювання якості знань в історії педагогіки/ Ю. Павлов. Формування соціокультурної компетенції учнів старшого шкільного віку у вивченні іноземної мови/ Я. Богдан. Вітчизняний та зарубіжний підручник з англійської мови. Концептуальна основа створення та відповідність вимогам програми України з іноземної мови/ Н. Колесник. Про ефективність використання методу проектів у навчанні іноземної мови/ К. Завальнюк. Комп’ютерні вправи для подолання труднощів засвоєння складних для вживання лексичних одиниць/ О. Тимченко. Формування соціолінгвістичної та соціокультурної компетенції учнів на уроках іноземної мови/ Т. Веремецька. Передумови оволодіння комунікативною компетенцією/ О. Сотник. Зміст навчання діалогічного мовлення у 9-му класі/ С. Якуба. Вправи на навчання орфографії в середній загальноосвітній школі/ І. Куранда. Особливості використання мовного портфоліо в середній загальноосвітній школі/ Н. Бреус. Зміст навчання англомовного діалогічного мовлення у 8 класі загальноосвітньої школи/ Н. Лобур. Зміст навчання англомовного аудіювання у 9 класі загальноосвітньої школи/ Т. Вдовенко. Жанровое своеобразие рассказа Галины Николаевой "Гибель командарма"/ А. Сероус. Досвід виховання громадянина на уроці іноземної мови/ О. Дудіна. Розкриття принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику ”Англійська мова” О. Карп’юк для 6 класу/ К. Нестеренко. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику О.Д.Карп’юк для учнів 11 класу з поглибленим вивченням англійської мови/ С. Суховерська. Використання рольових ігор для удосконалення іншомовних лексичних навичок учнів 6 класу загальноосвітньої школи/ О. Борщ. Особливості навчання англійської мови дітей дошкільного віку/ О. Сергієнко. Інтерактивне навчання у контексті сучасних підходів до навчання іноземної мови/ О. Ковнер. Кооперативне навчання = 2д+2в (добровільність, демократизм, взаємовигідна співпраця та взаємодопомога)/ Н. Ровна. Зміст навчання англомовного аудіювання у восьмому класі загальноосвітньої школи/ О. Тарасенко. Зміст навчання лінгвістичної компетенції у 7-му класі загальноосвітньої школи/ Л. Русманенко. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику HEADWAY/ А. Фішелєва. Іоганн Генріх Ламберт: до 250-річчя фотометрії/ В. Гринь. Functions of qualitative units in Еnglish magazine discourse/ Н. Момот. Використання наочності на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Рим у VIII–I століттях до нашої ери” історії Стародавнього світу в 6 класі/ А. Артемов. Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки підлітків у дозвіллєвій діяльності/ А. Демченко. Зміст навчання лінгвістичних компетенцій у 11 класі загальноосвітньої школи/ І. Дяченко. Інтерактивні технології в навчанні іноземних мов/ А. Воронцова. Синтез 6-трифлуорометил-3,4-дигідро-2-н-піранів та їх використання в синтезі нітрогеновмісних гетероциклів/ І. Герус, Ю. Жук. Роль педагогічної діагностики в контексті особистісно орієнтованої освіти/ О. Марушко. Фрустрація є однією із ознак суїцидальної поведінки в підлітковому віці/ Ю. Попильницька. Роль української партії соціалістів-революціонерів у процесі автономізації України (квітень-жовтень 1917 р.)/ І. Откидач. Антиалкогольна кампанія на Чернігівщині як складова економічного реформування Радянського Союзу другої половини 80-х рр. XX ст./ С. Максименко. Зміст навчання англомовного письма в 7 класі ЗОШ/ В. Мохір. Зміст навчання англомовного аудіювання у 6 класі загальноосвітньої школи/ Є. Приходченко. Різноманітність завдань і форм роботи з контурною картою/ М. Костенко. Особливості педагогічної та акторської дії/ Т. Остапець. Критерії педагогічної майстерності сучасного вчителя/ О. Нестеренко. Використання педагогічного малюнку у 6-му класі при вивченні теми «Передня Азія»/ М. Кудін. Інтенсивність зв’язків між формально-динамічними властивостями й показниками мислення та пам’яті у студентів з різним рівнем розвитку совісності/ А. Федорець. Вплив темпераменту на формування лідерських якостей/ В. Кудашова. Формування відповідального ставлення молоді до сімейного життя як соціально-педагогічна проблема/ І. С. Тончило. Історіографічні оцінки еволюції англійського абсолютизму XVI–XVII ст./ Н. Андрусенко. Природа аболіціонізму Республіканської партії (1854-1860 рр.)/ Н. Костюк. Сучасний дитячий рух в Україні: особливості та різновиди/ О. Харченко. Роль сім’ї у виникненні страхів у дітей молодшого шкільного віку/ Н. Дудка. Посушливі явища на Ніжинщині та їх сучасні особливості/ А. Лаврінова. Особливості сучасних кліматичних умов м. Чернігова/ І. Бойко. Особливості сучасного режиму зволоження Чернігівщини/ Н. Євтушенко. Особливості сучасного термічного режиму Чернігівщини/ О. Ігнатенко. Фольклорно-міфологічна основа сюжету «Лісової пісні» Лесі Українки/ Ю. Савела. Особливості становлення особистості під час навчання у ВНЗ/ К. Резвін.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Віче -2016р.,N 11/12
Цікаві статті :
Яніна І. З поверненням, Надіє!/ І. Яніна (стр.3)
Марищенко Л. Крим. Страх відступає перед мелодією свободи/ Л. Марищенко (стр.20-21.)
Тарасюк В. Конституція України як об’єкт політичних маніпуляцій/ В. Тарасюк (стр.43-46.)
Лисенко О. До і після 22 червня 1941-го.../ О. Лисенко, В. Грицюк (стр.52-56.)
Підоричева І. Історичний досвід відродження Донбасу/ І. Підоричева (стр.69-71.)
Сокіл С. Відкрити себе як незнане/ С. Сокіл (стр.76-77.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9/Ф86
Автор(и) : Фрейд, Зигмунд
Назва : Введение в психоанализ : Лекции: Пер. с нем.
Вихідні дані : М.: Наука, 1989
Кільк.характеристики :456 с
Серія: Классики науки
Примітки : Библиогр.: с. 450-453
ISBN (в пер.), Ціна 5-02-013357-4: 6.50 руб.
ДРНТІ : 15.21
ББК : 88.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Сновидения
Неврозы
Психоаналіз
Сексуальность
Страх
Нервозность
Зміст : Фрейд и проблемы психической регуляции поведения человека/ Ф. В. Бассин, М. Г. Ярошевский.
Примірники :аб(1)
Вільні : аб(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9/Ф86
Автор(и) : Фрейд, Зигмунд
Назва : Введение в психоанализ : Лекции
Вихідні дані : СПб.: Азбука-классика, 2009
Кільк.характеристики :416 с
Примітки : Библиогр.: с. 406-413
ISBN, Ціна 978-5-9985-0453-2: 44.00 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психоаналіз
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бессознательное--симптомы--сексуальная жизнь--нервозность--страх--либидо--нарциссизм--регрессия--этиология
Зміст : Ошибочные действия ; Сновидения ; Общая теория неврозов
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 27.09.2024
Кількість запитів 54686
Кількість відвідувачів 2023
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя