Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (30)Рідкісна книга (2)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (42)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (160)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=студенти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 582
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(09)(4Укр)/Н 53
Назва : Неперервна професійна освіта: теорія і практика : збірник наукових праць : у 2-ч. Ч. 2.
Вихідні дані : К., 2001
Кільк.характеристики :302 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти
ISBN, Ціна 966-593-235-7: 28.50 грн.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.04(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка вчителів в зарубіжних країнах
Професійна освіта в зарубіжних країнах
Педагогічна освіта в зарубіжних країнах
Адаптація студентів до ВНЗ
Географіч. рубрики: Польща-- підготовка вчителів
Німеччина-- освіта-- професійна освіта
Великобританія-- педагогічна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенти педагогічних коледжів
Зміст : Формування педагогічної майстерності вчителя в системі неперервної педагогічної освіти/ Є. С. Барбіна. Дистанційне навчання і проблеми неперервної професійної освіти/ А. І. Шевченко, С. Б. Іванова. Принципові відмінності креативної природничонаукової освіти/ А. І. Сологуб. Ступенева підготовка педагогів початкової ланки освіти/ М. М. Дарманський. Гуманітиризація змісту навчання непедагогічного профілю/ Н. В. Катанова. Активні методи навчання в професійному становленні майбутнього вчителя/ М. І. Пащенко. Професійно-педагогічна адаптація першокурсників педагогічних коледжів/ Л. В. Зданевич. Підготовка майбутнього вчителя до неперервної професійної освіти/ А. В. Донцов. Теоретико-методологічні основи дослідження підготовки майбутнього вчителя до самоосвітньої діяльності/ Н. Г. Сидорчук. Соціально-педагогічні аспекти професійної підготовки майбутніх учителів/ В. А. Ковальчук. Науково-методичне забезпечення ступеневої освіти/ Ю. В. Андріянко. Умови розвитку професіоналізму сучасного педагога/ Т. Г. Веретенко. Правова підготовка педагогів: дидактичний аспект/ І. М. Дарманська. Організація педагогічної практики в професійному становленні майбутнього педагога/ Н. В. Казакова. Інноваційні підходи у викладанні іноземних мов/ О. І. Авксентьева. Новтні технології контролю якості підготовки студентів/ В. М. Березов. Психотерапевтичне знання у професійному досвіді педагога/ Н. П. Гапон. Підвищення кваліфкації педагогів як складова неперервної освіти/ Л. Є. Сігаєва.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 9(4УКР)2/Г 61
Автор(и) : Головацький, Іван
Назва : Володимр Темницький і його рід
Вихідні дані : Львів: Монастир Свято-Іванівська Лавра: Свічадо, 2002
Кільк.характеристики :272 с.: іл., фотоіл
Примітки : Покаж. імен: с.264-267
ISBN (в пер.), Ціна 966-561-275-1: 7.20 грн.
ДРНТІ : 03.19
ББК : 63.3(4УКР)62
Предметні рубрики (Галузі знань): Гімназія
Студенти
Примірники : всього : Ч.З.№2(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(1), фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(05)/П 24
Назва : Педагогіка і психологія професійної освіти : Науково-методичний журнал. № 3 : липень-серпень
Вихідні дані : Львів, 2002
Кільк.характеристики :253 с
Колективи : Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ціна : 9.20 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчитель-- діяльність-- підготовка
Інформатика-- курс навчання
Сучасні освітні технології
Студенти-- атестація
Професійне мислення
Основи педагогіки і психології-- курс
Релігієзнавство
Вчитель трудового навчання
Професійна культура
Професіоналізація
Гуманістичне виховання
Сімейне виховання
Охорона праці-- курс
Зміст : Основні напрями досліджень з педагогічних і психологічних наук в Україні ; Дидактика, методика і технології навчання ; Психологія ; Проблеми виховання
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(05)/П 24
Назва : Педагогіка і психологія професійної освіти : Науково-методичний журнал. № 5, листопад
Вихідні дані : Львів, 2002
Кільк.характеристики :256 с
Колективи : Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр
Примітки : Бібліогр. в кінці ст
Ціна : 7.96 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Молодь-- цінності
Дистанційна освіта
Освіта в Україні-- освітні технології
Вчитель-- професійна підготовка
Менеджер-- підготовка
Обдарованість-- технічна обдарованість
Виховання-- моральне виховання
Народознавство
Студенти-- самовиховання студентів
ВНЗ-- навчально-виховна робота
Інформаційні технології
Музично-педагогічна освіта
Управління освітою
Професійно-технічна освіта
Хімія-- хімічна освіта
Медіапедагогіка
Праця-- психологічні умови
Навчання-- соціально-психологічне навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагог-хореограф--самовиховання студентів--соціально-психологічне навчання--гуманізація--сучасні освітні технології--хімічна освіта--модернизація
Зміст : Дилдактика, методика і технології навчання ; Психологія ; Проблеми виховання ; Проблеми управління ; Історія професійної освіти ; Зарубіжний досвід ; Наукове життя
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(09И)/Ш 39
Автор(и) : Шейко, Василь Миколайович (проф.)
Назва : Вища освіта в країнах Заходу: соціальні та етичні аспекти : научное издание
Вихідні дані : Х.: ХДАК, 1999
Кільк.характеристики :152 с
Колективи : Міністерство культури і мистецтв України, Харківська державна академія культури
ISBN, Ціна 966-7352-24-2: 11.90, 8.19, 14.58, грн.
ДРНТІ : 14.91
ББК : 74.584(3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Студенти-- права й обов’язки
Гуртожитки
Навчання-- моделі
освіта безперервна
Випускники
Вища освіта-- міжнародне співробітництво
Вищі навчальні заклади-- фінансування
Вища освіта в Україні-- міжнародне співробітництво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжнародні зв’язки в освіті
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(6), аб(2), ав(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(6), аб(2), ав(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(4Укр)(075.3/В 54-319317
Автор(и) : Вітвицька, Світлана Сергіївна
Назва : Основи педагогіки вищої школи : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : К.: Центр навчальної літератури, 2003
Кільк.характеристики :316 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний педагогічний університет імені Івана Франка
Примітки : Библиогр.: с. 305-313
ISBN, Ціна 966-8253-51-5: 21.00, 29.40, грн.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.58(4Укр)я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Дидактика вищої школи
педагогіка вищої школи
Технології навчання
Педагогічні дослідження
Студенти
Викладачі вищих навчальних закладів
науково-дослідна діяльність
Педагогічна культура
Освіта вища педагогічна --за кордоном
історія освіти
Примірники : всього 1: ав(2), Ч.З.№2(15), аб(5), пед.(1), фб(1)
Вільні : ав(2), Ч.З.№2(15), аб(5), пед.(1), фб(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/Н 69
Автор(и) : Нісімчук, Андрій Сергійович, Падалка, Олег Семенович, Шпак, Олександр Тихонович
Назва : Сучасні педагогічні технології : навчальний посібник
Вихідні дані : К.: Просвіта: Пошуково-видавниче агентство "Книга Пам"яті України", 2000
Кільк.характеристики :368 с
Примітки : Бібліогр.: с. 363-365
ISBN, Ціна 966-7605-02-7: 12.40 грн.
ДРНТІ : 14.25
ББК : 74я73 + 74.20
Предметні рубрики (Галузі знань): Управління школою
Особистість-- розвиток особистості
Студенти
Викладачі вищих навчальних закладів
Наукова організація праці (НОП)
Спілкування педагогічне-- культура
Професійні навички
Освіта в Україні, 21 ст.
Зміст : Соціально-теоретичні основи педагогічних технологій ; Технологія навчально-пізнавальної діяльності ; Технологія виховного процесу ; Педагогічна технологія вищої школи
Анотація: На основі узагальнення досягнень педагогічної науки і практики розкриваються різноманітні проблеми і аспекти виховання. Значна увага приділена питанням становлення вчителя як особистості, оволодіння ним секретами педагогічної майстерності.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 9(4Укр=Ісп)/Я73
Автор(и) : Яримович, Володимир, Білик, Олександр, Волинський, Микола
Назва : Нарис історії Української Студентської Громади та українських поселень в Еспанії (1946-1996)
Паралельн. назви :BREVE HISTORIA DE LA ORGANIZATION ESTUDIANTIL Y DE LA COLONIA UCRAINIANA EN ESPANA (1946-1996)
Вихідні дані : Філядельфія; Мадрид, 1997 (НВФ "Українські технології" (Львів))
Кільк.характеристики :197 с
Примітки : На укр. та ісп. мовах
Ціна : 5.70 грн.
ДРНТІ : 03.29
ББК : 63.3(4УКР=Ісп)
Предметні рубрики (Галузі знань): Студенти в зарубіжних країнах
Географіч. рубрики: Іспанія-- українська діаспора
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська студентська громада
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(09)/Р36
Назва : Релігійно-філософська думка в Києво-Могилянській Академії: Європейський контекст : Збірник праць
Вихідні дані : К.: КМ Академія, 2002
Кільк.характеристики :312 с
Серія: До 10-річчя відродження Києво-Могилянської Академії
ISBN, Ціна 966-518-169-6: 24.96 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.583(4Укр)
Зміст : Українські студенти в німецьких університетах/ В. Нічик. Томізм і його рецепція у філософії професорів Києво-Могилянської Академії/ В. Котусенко. Георгій Щербацький і картезіанство в Києво-Могилянській Академії/ Я. Стратій. Теофан Прокопович і європейське Відродження як окремий культурно-історичний тип/ Ю. Сватко. У пошуках втраченої істини: Г. Сковорода і проблема епістемологічного мандрування/ Д. Прокопов. Раннє Просвітництво і християнство/ Е. Вінтер.
Примірники : всього : Ч.З.№2(2), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(2), фб(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9/С69
Автор(и) : Андрущенко, Віктор Петрович, Астахова В. І., Бех В. П., Лукашевич М. П., Мигович І. І., Михальченко, Микола, Пінчук І. М., Романенкова Л. О., Толстоухова С. В.
Назва : Вища освіта України: Методологічні та соціально-виховні проблеми модернізації : монографії
Вихідні дані : К.: ДЦССМ; Запоріжжя: ЗДУ, 2002
Кільк.характеристики :440 с
Колективи : Інститут вищої освіти АПН України, Запорізький державний університет, Державний центр соціальних служб для молоді
Серія: Соціальна робота; Кн. 6
ISBN, Ціна 966-7815-21-8: 21.40 грн.
ДРНТІ : 14.43.43 + 15.41
ББК : 88.5р30-211 + 65.9(4Укр)272
Предметні рубрики (Галузі знань): Студенти-- адаптація до навчання
Викладачі вищих навчальних закладів
Естетичне виховання
Зміст : Соціально-філософські проблеми вищої школи ; Теоретико-методологічні проблеми вищої школи ; Оптимізація вищої освіти в Україні ; Соціальна робота у вищій школі ; Виховна робота у вищій школі
Примірники : всього 90: ав(1), пед.(5), Ч.З.№2(8), фб(1), аб(89)
Вільні : ав(1), пед.(5), Ч.З.№2(8), фб(1), аб(89)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/З-62
Автор(и) : Зимняя, Ирина Алексеевна
Назва : Педагогическая психология : учебник для студ. вузов . -2-е изд., доп., испр. и перераб.
Вихідні дані : М.: Логос, 2005
Кільк.характеристики :384 с
Серія: Новая университетская библиотека
Примітки : Библиогр.: с. 368-377; Имен. указ.: с. 378-380
ISBN, Ціна 5-94010-018-Х (в пер.): 39.70 грн.
ISBN, Ціна 5-98704-069-8: Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология
Образование
Обучение
Педагог
Ученики
Школьники
Студенти
Обучаемость
Учебная деятельность
Учебная мотивация
Усвоение (пед.)
Самостоятельная работа (пед.)
Педагогическая деятельность
Уроки
Образовательный процесс
Общение-- педагогическое-- трудности
Примірники : всього : фб(2), Ч.З.№2(21), НМК ф-т ПСР(6), аб(20), ав(2)
Вільні : фб(2), Ч.З.№2(21), НМК ф-т ПСР(6), аб(20), ав(2)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(4Укр)(075.3/В 55-981948
Автор(и) : Кремень, Василь Григорович, Ніколаєнко, Станіслав Миколайович, Степко, Михайло Филимонович
Назва : Вища освіта в Україні : Навчальний посібник
Вихідні дані : К.: Знання, 2005
Кільк.характеристики :327 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України
Примітки : Бібліогр.: с. 321-327
ISBN (в пер.), Ціна 966-346-012-1: 15.62 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.58(4Укр)я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта в Україні
Управління освітою
Вища освіта в Україні-- структура
Студенти
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(6)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(6)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 156/Р 99
Назва : Психологические аспекты социальных отношений личности : Межвузовский сборник. Вып. I
Вихідні дані : Рязань, 1980
Кільк.характеристики :78 с
Колективи : Министерство просвещения РСФСР, Рязанский государственный педагогический институт
Ціна : 0.55 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Особистість-- соціальні відносини
Вчителі-- соціальні відносини
Студенти-- соціальні відносини
Зміст : Особенности отношений студентов педвуза к личности и труду учителя/ К. В. Мишанова.
Примірники : всього : фб(1), ав(2), Ч.З.№2(2), аб(1)
Вільні : фб(1), ав(2), Ч.З.№2(2), аб(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У2/Г 13
Автор(и) : Гадзінський, Ярослав
Назва : 48200 : [поезія]
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2004
Кільк.характеристики :80 с
ISBN, Ціна 966-7391-44-2: 3.00, б/ц, 8.00, грн.
ДРНТІ : 17.82.10
ББК : 84(4Укр)5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- викладачі, студенти, випускники-- творчість
Примірники : всього 2: фб(1), Ч.З.№3(2), КСХ(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№3(2), КСХ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7А(075.3)/Г 48
Назва : Гімнастика в режимі дня студентів : навч. метод. посібник
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2001
Кільк.характеристики :36 с.: іл
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Список рек. літ.: с. 36
Ціна : 2.00 грн.
ДРНТІ : 77.05.07
ББК : 75ря7
Предметні рубрики (Галузі знань): Студенти-- здоров’я-- фізичні вправи
Примірники : всього 102: фб(1), ав(1), Ч.З.№2(10), пед.(20), аб(70)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(10), пед.(20), аб(70)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4. Ч. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2002
Кільк.характеристики :180 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 10.00 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна майстерність
Педагогічна практика
Комютерні технології
Вчитель-- розвиток особистості
Здібності-- педагогічні
Здоровий спосіб життя-- виховання
Самостійна робота-- студенти
Педагогічна творчість
Адаптація студентів до ВНЗ
Зміст : ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ; Психологічний зміст педагогічної майстерності/ Е. О. Помиткін. Психолого-педагогічні межі викорстання комп’ютерів у навчанні/ М. Танась. Театральна педагогіка - шлях до педагогічної майстерності/ Л. І. Зязюн. Професійне становлення і виховання пофесіоналізму педагога/ В. Ф. Орлов. Використання інноваційних технологій у процесі професійної діяльності викладача, майстра професійної школи/ О. А. Грищенко. Педагогічні технології комукативної взаємодії викладача ПТНЗ/ Т. В. Іванова. До проблеми інформаційно-довідкового та методичного аналізу мультимедійних навчальних матеріалів/ О. А. Палій. Нові технології контролю у вищій школі/ О. Б. Кобзар. Особистісна компетентність як складова професіоналізму соціального педагога/ Л. П. Євтушик. Розвиток творчої особистості вчителя в умовах вищої школи/ Д. Г. Іванова. Професійна спрямованість і здібності - основні фактори саморуху до вершин майстерності/ В. М. Вакуленко. Дидактичні засади підготовки студентів до використання декоративно-ужиткового мистецтва на уроках праці/ З. В. Резніченко. Реалізація активних методів навчання як засіб дидактичної адаптації студентів-першокурсників у вищому навчальному закладі/ О. Ф. Александрова. Актуальні проблеми формування сучасного професіоналізму викладачів французької мови/ О. І. Авксентьєва. Сучасний учитель-майстер очима студентів/ О. А. Жукова. Творчість - основа підготовки вчителя/ І. І. Киричок, В. М. Солова. Педагогічні здібності в структурі педагогічної майстерності/ О. В. Ляшко. Навчання студентів методиці викладання історії за допомогою засобів умовно-графічної наочності/ О. В. Желіба. Роль педагога у процесі навчання іноземних мов/ Л. В. Сакун. Сучасна практика викладання музики в школі: уроки першого всеукраїнського конкурсу "Учитель музики - 2001"/ О. Я. Ростовський. Інтеграція мистецтв у системі професійної підготовки педагога-хореографа/ О. Отич. Формування художньо-образного мислення як педагогічна проблема/ Н. О. Батюк. Проблема професіоналізму кадрів вищої диригентсько-хорової освіти/ Т. А. Смирнова. Педагог-митець: мрія чи реальність?/ Н. В. Семергей. Основи формування музично-педагогічної компетентності вчителя початкових класів/ О. М. Грисюк. Підготовка студентів музично-педагогічних факультетів до просвітницької діяльності: історія та сучасність/ О. В. Васильєва. Традиції та новаторство у професійній підготовці майбутніх учителів музики та хореографії/ Ю. О. Ростовська. Виховання у старших підлітків позитивного ставлення до здорового способу життя/ В. Ю. Кузьменко. Сучасні проблеми правового виховання учнівської молоді у профтехучилищах України/ В. В. Кахній. Готовність вчителів загальноосвітніх шкіл до формування правової свідомості учнів/ В. М. Благінін, І. В. Половко. Деякі принципи екологічної освіти у формуванні морального ставлення до природи у студентів педагогічних навчальних закладів США/ Я. М. Бельмаз. Вимоги до вчителя к контексті парадигми вільного виховання/ О. А. Барило. ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ; Підготовка майбутніх вчителів трудового навчання до педагогічної практики (з досвіду вищих навчальних закладів Російської Федерації)/ П. Г. Буянов. Педагогічна практика в закладах жіночої освіти: вітчизняний досвід/ О. В. Аніщенко. З досвіду роботи ЗОШ І-ІІІ ступеня № 7 м. Ніжина з творчого самовиявлення учнів/ Н. В. Білоусова. Впровадження ігрових елементів у процес музично-теоретичної підготовки студентів як засіб оптимизації навчання у мистецькій вищій школі/ К. І. Станіславська. Теоретичні основи розбудови змісту практичної професійно-педагогічної підготовки в педвузах України 1917-1922 рр./ О. А. Лавриненко. САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ; Організаційно-методичні аспекти самостійної навчальної роботи студентів/ М. М. Солдатенко. Про співвідношення між поняттями "самоосвіта" та самостійна робота/ Н. Г. Сидорчук. Сасмостійна робота студентів як засіб формування творчої особистості майтутнього вчителя/ О. М. Кочерга. Педагогічні проблеми організації самостійної роботи студентів/ Т. Г. Темерівська. Виховання потягу до самовдосконалення у майбутнього педагога/ А. І. Дзундза, Н. М. Лосєва. Погляди М. Ф. Сумцова на організацію самоосвіти особистості/ Л. Д. Зеленська. ПСИХОЛОГІЯ ; Професійна свідомість як фактор професійного становлення майбутніх фахівців/ Н. Ф. Шевченко. Роль тренінгових занять у розвитку комунікативних умінь майбутніх психологів/ Т. М. Качан. Врахування індивідуальних особливостей пам’яті в процесі навчання іноземної мови/ І. С. Аветісова. Позиція шкільного психолога в системі педагогічних ситуацій/ І. В. Кошова. Вчитель і естетичний розвиок учнів: точка зору гуманістичної психології/ Г. П. Шилова. Нестандартні форми змагань з ігрових видів спорту у педагогічному вузі/ С. М. Селюнін, П. І. Щербак, В. В. Боровик.
Примірники : всього : Ч.З.№2(4), ав(1), аб(4), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(4), ав(1), аб(4), фб(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович, Коваленко, Євгенія Іванівна
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 1998
Кільк.характеристики :182 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 6.74 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Лідерство-- підлітки
Мовлення-- дошкільнята
Моральне виховання
Адиктивна поведінка-- молодь-- профілактика
Спілкування-- іншомовне-- студенти
Я - теорія
Вчитель майбутній-- формування
Дошкільники-- навчання
Освіта в Україні-- історія, 20 ст. 20-ті рр.
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Підготовка майбутніх вчителів хімії
Освіта в Україні-- історія-- жіноча освіта, 1890 - 1914 рр.
Диференційоване навчання-- біологія
Творчість-- суть
Молодші школярі-- моральне формування
Музичні твори-- інтерпретація
Музична культура-- школярі
Музичні здібності
Футбольна техніка
Старшокласники-- індивідуальність
Вчитель майбутній-- формування
Конфлікт-- психологія
Психолог вузу
Коледж
Студентська група-- адаптація
Адаптація студентів до ВНЗ
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- освіта-- історія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): жіноча сільськогосподарська освіта
Зміст : Формування уміння художньої інтерпретації у студентів музичних факультетів педагогічних вузів/ В. М. Крицький. Становлення мотивації лідерства у підлітків шляхом ідентифікації зі "значущим іншим"/ С. В. Походенко. Психологічні особливості формування навичок писемного мовленння у дошкільному віці/ В. С. Савельєва. Проблеми морального виховання у педагогічній спадщині М. Демкова/ Н. Бєлкіна. Профілактика адиктивної поведінки молоді в практиці вітчизняної педагогіки/ Н. П. Пихтіна. Психолого-педагогічні умови організації іншомовного спілкування студентів/ Л. П. Дарійчук. "Я" як центральна складова суб’єктивної рольовох позиції індивіда/ Т. Д. Кричковська. Теоретичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя/ С. В. Олійник. Формування уявлення про визначальні умови діяльності у процесах перцептивної антиципації/ В. В. Плохіх. П’ятий колос (filar-опора)" - туризм та процес європейської інтеграції/ Казімеж Хиц. Роль академічної лекції у контексті інтегрованого навчання (польський досвід)/ А. В. Василюк. Просвітницька діяльність архієпіскопа Іоана Максимовича в перші роки існування Чернігівського колегіуму/ О. Кивлюк. До питання про педагогічну діяльність Лазаря Барановича (? - 1693)/ Т. Гавриленко. Ознайомлення старших дошкільників із світловими і тепловими явищами/ Н. А. Олійник. Смисложиттєві орієнтації як показник самовизначеності особистості/ Ю. А. Репецький. Принцип професійної спрямованості курсу вищої математики в сільськогосподарських вузах/ Ю. Л. Луценко. Особливості розвитку системи освіти в Україні в 20-і роки ХХ ст./ В. О. Коваленко. Практика як основа підготовки соціального педагога/ Н. В. Заверико. Посилення практичної спрямованості методичної підготовки майбутніх вчителів хімії/ Н. І. Лукашова. Деякі питання розвитку жіночої сільськогосподраської освіти на Чернігівщині (1890 - 1914 рр.)/ О. В. Аніщенко. Педагогічні умови організації диференційованого навчання при вивчення біологічних дисциплін/ Н. О. Падун. До питання про сутність творчості/ Є. І. Коваленко. Педагогічні умови формування морально-естетичного досвіду молодших школярів засобами мистецтва/ С. Р. Хлєбік. Проблема інтерпретації музичних творів на заняттях хорового класу/ З. В. Хоменко. Діагностика ступеня сформованості музичної культури школярів/ О. М. Грисюк. Критерії і стан сформованості музичної культури першокурсників на початковому етапі навчання/ В. В. Мішедченко. До питання методології розвитку музичних здібностей школярів у навчальній діяльності/ О. В. Коваль. Дослідження ефективності футбольної техніки в залежності від способу виконання її елементів/ С. М. Селюнін, В. М. Дудка, П. І. Щербак. Навчання і становлення індивідуальності старшокласників/ М. В. Папуча. Виховання у майбутнього вчителя любові до дітей: вивчення стану проблеми/ С. О. Борисюк. Обгрунтування С. Русовою принципу національної єдиної дільної (трудової) школи/ О. М. Таран. Проблема конфлікту в сучасних психологічних дослідженнях/ О. М. Гуменюк. Потенційний керівник і вузівський психолог: на шляху до робочого альянсу/ О. П. Щотка. Український коледж - школа самореалізації/ Ю. Г. Новгородська. Український національний виховний потенціал педагогічної системи Г. Ващенка як заперечення виховних ідеалів тоталітарних систем/ О. М. Ковальчук. Про діагностичний підхід до здійснення виховного процесу/ Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. Роль наставника на першому етапі гуртування студентської групи/ Л. М. Жалдак.
Примірники : всього : ав(2), Ч.З.№2(7), аб(8), фб(1)
Вільні : ав(2), Ч.З.№2(7), аб(8), фб(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. Ч. 1
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 1999
Кільк.характеристики :216 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 7.20 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчитель-- комплексна програма "Вчитель"
Педагогіка творчості
Екологічна культура-- студенти
Здібності музичні-- розвиток
Ігри народні
Педагогіка співробітництва
Стохастика-- розв’язання задач
Лижний спорт
Адиктивна поведінка-- діти-- підлітки
Підготовка спеціалістів-- наукова організація
Підліткові клуби
уроки музики
"Історія Русів"-- вивчення у школі
Літня педагогічна практика-- готовність студентів
Творчість дитяча
Самоконтроль-- учні
Сновидіння
Гештальт-психологія
Початкова школа-- навчання
Екологічна криза
Імідж
Психолог-- роль
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- соціальна робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна преса
Зміст : Про основні напрями реалізації завдань цільової комплексної програми "Вчитель"/ В. П. Яковець. Методологічний аналіз актуальних проблем формування музичного сприймання школярів Стаття друга/ О. Я. Ростовський. Методологічні проблеми дослідження педагогіки творчості/ Є. І. Коваленко. Сучасний стан вивчення питання формування екологічної культури майбутніх вчителів/ В. Ф. Лащенко. Культурно-просвітницька діяльність С. Петлюри/ Ж. М. Володченко. Русова С. про принцип виховуючого навчання/ О. М. Таран. Дидактична модель процесу формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя/ В. В. Мішедченко. Теоретичні основи педагогічної соціалізації молодших школярів в процесі художньо-естетичної діяльності/ С. Р. Хлєбік. Проблема розвитку музично-творчих здібностей дітей у працях Е. Батиш, М. Монтессорі, А. Арісменді/ О. В. Коваль. До витоків педагогічних поглядів О. Ф. Музиченка/ Л. О. Мартиненко. Народні ігри та іграшки як один з елементів духовної культури українського народу/ Н. І. Бєлкіна. Проблеми демократизації виховання в філософсько-педагогічній концепції Дж. Дьюї/ В. О. Коваленко. Генеза уявлень про уміння вчитися в теорії та історії педагогіки/ Г. С. Адамів. Педагогічна преса про історію зародження педагогіки співробітництва/ О. М. Заніна, Н. М. Баленко. Застосування графів до розв’язування прикладних задач стохастики/ Н. О. Головіна. Дослідження ефективності лижних ходів в залежності від способу виконання елементів сквозного кроку/ С. М. Селюнин, Ф. С. Сипченко, В. В. Боровик. Інформаційно-методичний центр педагогічної профілактики адиктивної поведінки учнів (актуальність, концептуальні основи, основні завдання, форми роботи)/ Н. П. Пихтіна. Соціальні проблеми Чернігівщини в контексті соціально-педагогічної роботи/ М. М. Астаф’єва, А. І. Конончук. Орхеїстичність українського фольклору та проблеми музичного виховання молодших школярів/ Є. В. Плющик. Навчальні завдання - як форма організації навчальної діяльності/ С. О. Коваленко. До проблеми наукової організації підготовки спеціалістів вищої школи/ О. В. Євсєєва. Становлення і розвиток підліткових клубів як засобу соціалізації учнівської молоді (перша чверть ХХ століття)/ Н. О. Останіна. До питання вивчення краєзнавчого матеріалу на уроках музики в загальноосвітній школі (на прикладі Житомирської області)/ Н. М. Бовсунівська. Виховання учнів на традиціях українського народу у творчості І. С. Нечуя-Левицького/ Л. І. Драчук. Вивчення "історії Русів" у школі/ О. С. Буянкіна. Вивчення проблеми готовності студентів педвузу до роботи в літніх оздоровчих таборах/ В. М. Солова. Гра, маска, роль у житті людини та діяльності педагога/ О. М. Ковальчук. Витоки дитячої творчості (з досвіду спровадження ідей В. О. Сухомлинського в дитячому садку № 12 м. Ніжина)/ Ю. Г. Новгородська. Розвиток здатності до оволодіння самоконтролю - необхідна умоа для формування учбової діяльності у молодшого школяра/ О. К. Любчук. Грот М. Я. про науковий аналіз психологічних механізмів сновидінь/ М. Д. Бойправ. Про психологічний смисл авторської пунктуації в художньому творі/ Я. Ф. Андрєєва. Особливості інтерпретації смислової інформації в герменевтично орієнтованій практичній психології/ Н. Ф. Литовченко. Гештальт підхід у тренінгу спостережливої сенситивності/ С. В. Походенко. Теоретичні основи соціально-правового захисту учнів початкової школи/ З. Д. Каржова. Теоретико-методологічні аспекти вивчення ініціативи особистості на початкових етапах навчання/ Н. А. Тертична. Рівневе та видове розподілення рішень колористичних образотворчих задач відносно їх хроматичних змістовностей/ Ю. І. Блинов. Соціально-психологічні аспекти екологічної кризи/ Г. М. Лисенко. Взаємодія первісних факторів при формуванні іміджу/ Т. В. Скрипаченко. Методика визначення сформованості у студентів уміння систематично узагальнювати/ С. О. Борисюк, О. П. Никоненко. Механізм впливу висловлювання психолога у його професійній діяльності/ Н. Ф. Шевченко. Психолого-педагогічна підготовка студентів музичних факультетів до практикуму роботи з хором/ З. В. Хоменко. Розуміння музичного хору у виконавсько-інтерпретаційному процесі/ В. М. Крицький.
Примірники : всього : Ч.З.№2(12), ав(2), аб(3), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(12), ав(2), аб(3), фб(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2000
Кільк.характеристики :214 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 9.10 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Нові інформаційні технології навчання
Національне виховання --Ніжин
Читання-- психологія
Студенти-- самостійна робота
Зміст : ПЕДАГОГІКА ТА МЕТОДИКА ; Збереження і розвиток наукових традицій Ніжинської вищої школи/ В. П. Яковець. Порівняльні дослідження європейських педевтологів первинної підготовки і навчального навантаження вчителів/ Н. І. Яковець. Самостійна робота студентів як засіб набуття досвіду творчої діяльності/ Є. І. Коваленко. Активізація пізнавальної діяльності учнів на народознавчому матеріалі під час вивчення курсу "Рідний край"/ О. М. Золотар. Формування способів мислительних дій як професійних умінь у студентів педучилища/ Г. С. Адамів. До питання про формування пізнавальної діяльності студентів/ Л. В. Костенко. Нові інформаційні технології навчання - фактор підвищення творчої активності молодших школярів/ О. П. Кивлюк. Процес педагогічного проектування як аналогова модель процесу інженерного проектування/ В. В. Харабет. Соціальна ситуація формування особистості в сім’ї/ А. І. Конончук, Д. Гутник. Соціально-педагогічний зміст навчання і виховання музично обдарованої молоді/ С. Р. Хлєбік. Взаємодія загальноосвітньої і дитячої музичної шкіл як шлях формування музичної культури школярів/ О. М. Грисюк. Розвиток творчого мислення учнів при розв’язуванні ускладнених завдань з хімії/ Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов, О. А. Мусієнко. Структура виконавсько-інтерпретаційної діяльності у педагогічному процесі/ В. М. Крицький. До проблеми авторського тексту в процесі формування виконавського стилю музиканта-педагога/ О. М. Щербініна. Особливості педагогічного процесу (культурологічне бачення)/ В. А. Кушнір. Використання ігрових методів у навчальному процесі творчих вузів/ К. Станіславська. Теоретичні основи інструментально-виконавської підготовки вчителя музики/ Л. В. Гусейнова. Культурні еталони у сприйманні музики (до постановки проблеми)/ Г. П. Шилова. Формування у студентів педвузу готовності до роботи в клубах учнівської молоді/ Н. С. Останіна. Феномен чутливості до інформації про наслідки наркотизації як головна позитивна основа профілактики адиктивної поведінки учнів/ Н. П. Пихтіна. Спілкування як провідний вид діяльності у сфері дозвілля школярів/ Т. В. Губченко. Теоретичні основи формування культури спілкування майбутніх вчителів з батьками учнів шкіл/ Н. М. Стрельнікова. З досвіду національного виховання у школах Ніжинського району/ М. О. Шевчук, Р. І. Ярешко. До проблеми соціального статусу вчителя: Порівняння і висновки/ А. В. Василюк. Розвиток логічного мислення школярів/ О. А. Барило. ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Музично-виконавська підготовка в теорії та практиці навчання (історичний аспект)/ Л. І. Резан. Музична педагогіка за доби просвітництва/ О. Я. Ростовський. Ціннісні орієнтації професійної підготовки вчителів у США/ Ж. М. Володченко; В. М. Вишнева; Н. І. Бєлкіна; Л. О. Мартиненко. Піднесення методико-математичної думки на рубежі ХІХ - ХХ ст./ Л. В. Кузьмич. Система естетичного виховання в Ніжинських гімназіях (остання чверть ХІХ - початок ХХ ст.)/ Ж. М. Володченко. З історії музичної освіти у Ніжинській вищій школі/ О. А. Кавунник. Педагогічні ідей В. М. Верховинця. Сучасне бачення/ В. М. Вишнева. Художнє краєзнавство як засіб естетичного виховання майбутнього вчителя/ Н. І. Семиклят. Мандрівні дяки як унікальне явище українського освітнього руху/ Н. І. Бєлкіна. Засади народної педагогіки у спадщині І. Франка/ Н. М. Баленко. Ніжинський період у житті професора О. Ф. Музиченка/ Л. О. Мартиненко. Визначний педагог М. Ф. Даденков - випускник Ніжинської вищої школи/ О. Сурмачевська. Русова С. про вимоги до вчителя оновленої школи/ О. М. Таран. Розвиток фізико-математичної освіти у Ніжинській вищій школі/ М. І. Супруненко. ПСИХОЛОГІЯ ; Опосередковуюча дія і генеза структур свідомості/ М. В. Папуча. Здатність до прийняття учбової задачі - необхідний критерій психологічної готовності дитини до оволодіння учбовою діяльністю/ О. К. Любчук. Психологічні особливості читання/ Я. Ф. Андрєєва. Психологічна технологія консультування керівників організацій з проблем управлінського спілкування/ О. П. Щотка. Психологічні характеристики потреби у професійній самореалізації майбутніх вчителів/ Т. Д. Кричковська.
Примірники : всього : Ч.З.№2(10), аб(13), ав(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(10), аб(13), ав(1), фб(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :211 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 11.60 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Студенти
викладання правознавства
Зміст навчання
Самостійна робота студентів
Професійна освіта
викладання фізики
Я - теорія
Викладання історії
Економічна освіта
Викладання біології в школі
Викладання кримінології
Технології навчання
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Викладачі вищих навчальних закладів
Реформа школи
Національне виховання
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Проблеми інформатизації освіти/ О. М. Гончарова. Теоретичні аспекти та педагогічні умови оптимізації професійного становлення студенток вищих навчальних закладів/ С. В. Виговська. Виявлення авторської позиції у літературних творах історичного жанру: методичний аспект проблеми/ Ю. І. Бондаренко. Проблема використання різних моделей навчання у процесі формування інтересу до правознавства/ Т. О. Головань. Зміст навчання як педагогічна категорія/ В. М. Глазиріна, В. М. Караваєва. Самостійна робота студентів як чинник професійної підготовки майбутніх фахівців/ В. М. Глазиріна, В. О. Снітковська. Гуманістичні тенденції у вітчизняній педагогіці/ Є. І. Коваленко. Антропософські засади щодо формування та реалізації змісту курсу нової історії/ О. А. Безхлєбнова. Аспекти модернізації традиційних компонентів історичних студій/ В. Павченко. Вища гуманітарна освіта вУкраїні: погляд на проблеми очима викладача і студентів/ А. І. Чуткий. Проблема періодизації історії педагогіки України/ А. В. Краснощок. Роль прикладного змісту навчального матеріалу у формуванні мотивації учіння фізики/ В. М. Закалюжний. Освіта в суспільстві знань/ А. В. Василюк. Художньо-естетичний розвиток особистості в системі професійної освіти: теорія і практика/ О. М. Отич. З історії розвитку поняття самовдосконалення особистості/ Н. В. Білоусова. Позитивна "Я-концепція" особистості як психологічний критерій ефективності особистісно-орієнтованого навчання історії в школі/ О. Ф. Турянська. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ ; Застосування інтерактивних технологій навчання історії у сучасній шкільній практиці: перспективи та проблеми/ О. Г. Баранков, Ю. В. Кузьменко. Ігрова діяльність як фактор творчого розвитку старшокласників на уроках історії/ О. Брижатенко. Вивчення історії української національної і державної символіки у 7-9 класах загальноосвітніх шкіл/ П. Горохівський. Викладання курсу античної історії у класичних університетах/ Р. А. Дудка. Використання програми Power Point у навчанні історії/ О. В. Желіба. Методика використання статистичних звітів під час викладання курсу "Кримінологія" та суміжних дисциплін/ М. О. Луняк. Викладання історії як складова громадянської освіти у вищій школі/ Л. М. Мицик. Сучасні методи та технічні засоби навчання історико-правовим дисциплінам у вищій школі України/ О. Є. Пилипенко, Н. М. Пилипенко. Інформаційні технології навчання ознайомлювального читання студентів/ С. І. Шевченко. Рейтинг силових вправ для розвитку м’язів рук і плечового поясу/ С. М. Селюнін, М. М. Красновид, С. М. Коченко. Економічна освіта як засіб формування соціально адаптованої особисості/ С. Д. Булавенко. Інноваційні підходи до вивчення менделізма (Моногібридне схрещування. Курс загальної біології)/ Г. Й. Чудовська. Организация учебно-поисковой работы студентов в процессе изучения методики преподавания русского языка в начальных классах/ Н. Н. Юрченко. Мовленнєві механізми іноземної мови/ Н. В. Сорокіна. Сучасні підходи до економічної освіти в ПТНЗ будівельного профілю/ І. М. Носаченко. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Підготовка майбутніх учителів історії та правознавства до роботи в полікультурному освітньому середовищі/ О. Г. Баранков. Психологічні передумови формування у майбутніх учителів професійно-орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні/ Т. О. Стеченко. Педагогічна культура викладача вищих наук як умова оптимізації професійнох підготовки майбутніх фахівців/ О. І. Артьоменко, В. М. Глазиріна. Проблема особистісного розвитку підготовки вчителя початкової школи в умовах педагогічного училища/ О. М. Кочерга. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Методи викладання соціальної історії в європейських школах/ І. П. Акіншева. Сторінками методичного журналу учителів Республіки Білорусь "Історія: проблеми викладання"/ С. М. Крапив’янський. Українські та білоруські національні меншини І пол. ХХ ст. у дзеркалі новітніх білоруських та українських підручників з історії/ С. М. Крапив’янський, В. В. Мартиненко. Освітньо-виховні функції та методика викладання історії за щоденниками М. М. Бережкова/ О. Г. Самойленко. Григорій Зенгер і Петро Люперсольський як автори навчального плану історичного відділення Ніжинського історико-філологічного інституту 1882 року/ О. П. Кривобок. Соціалізація дитини в умовах "Школи дії" В. Лая/ Р. Г. Новгородський. Альтернативні шляхи підготовки вчителів у США/ Т. Г. Чувакова. Оцінка педагогічної системи Ф. Фребеля вітчизняними діячами дошкільного виховання/ Т. А. Василенко. Реформування змісту шкільної історичної освіти України: радянський спадок і європейські перспективи/ В. М. Благінін, М. В. Потапенко. Ідеї національного виховання в творчій спадщині О. П. Довженка/ А. І. Кожуховська. Освітня діяльність та історико-педагогічна спадщина А. С. Будиловича (1846-1919)/ Н. М. Баленко. Особливості соціалізації особистості в педагогічній спадщині В. Сухомлинського/ Ю. Г. Новгородська. Екологічна спрямованість змісту історії в середніх школах Великої Британії/ Г. В. Марченко.
Примірники : всього : Ч.З.№2(2), аб(1), ав(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(2), аб(1), ав(1), фб(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 20.07.2024
Кількість запитів 141455
Кількість відвідувачів 1018
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя