Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (8)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=суб’єктність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-26 
1.


    Дроздовський, Д.
    Поетична суб’єктність у віршах Ірини Жиленко [Текст] / Д. Дроздовський; Л. Демська-Будзуляк; Н. Мафтин; Н. Малютіна; О. Дубініна; Н. Миронець // Слово і Час : Науково-теоретичний журнал. - 2008. - N1. - С. 10-18 . - ISSN 0236-1477
Рубрики: Українська література--20 ст.
   жанр жіночої літератури

Кл.слова (ненормовані):
семіосфера вірша -- концептуальне поле поезії -- поетична стратегія -- герменевтичні рівні -- жіноче письмо


Дод.точки доступу:
Жиленко, Ірина Володимирівна (укр. поетеса ; 1941-2013) \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

2.


    Волкова, Е. Н.
    Субъектность как деятельное отношение к самому себе, к другим людям и к миру [Текст] / Е. Н. Волкова // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2005. - N3. - С. 33-40.
ДРНТІ
ББК 88.37
Рубрики: суб’єктність
   Я-концепція

   самовідношення

Кл.слова (ненормовані):
я-концепция


Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3)
Вільні: Ч.З.№2 (3)

Знайти схожі

3.
74.200.3
Ш 97


    Шустова, И. Ю.
    Детско-взрослая общность в классе и ее роль в развитии субъектности школьника / И. Ю. Шустова // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 3. - С. 21-28. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0130-0776
ББК 74.200.3 + 74.204.23
Рубрики: Виховання школярів--виховання колективу школярів
   Класний керівник--виховна робота

   Росія--виховання
Кл.слова (ненормовані):
виховання школярів -- виховання колективу школярів -- педагогічні виховні задачі -- дитяча суб’єктність -- дитячо-доросла взаємодія -- розвиток особистості дитини -- гуманістична система відносин -- завдання класного керівника
Анотація: Педагогічні задачі класного керівника з виховання колективу школярів (дитячо-доросла взаємодія у класі, розвиток суб'єктності школяра).


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
88.37
Ф 20


    Фам, А. Х.
    Субъективное конструирование выбора в ситуациях разного уровня значимости (Часть1) [Текст] / А. Х. Фам, Д. А. Леонтьев // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология : Научный журнал. - 2013. - N 1. - С. 84-97. . - ISSN 0201-7385. - ISSN 0137-0936
ББК 88.37
Рубрики: Психологія--вибір
Кл.слова (ненормовані):
конструювання вибору -- самовизначення -- суб’єктність -- спонтанність -- особиснісні змінні


Дод.точки доступу:
Леонтьев, Д. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.


    Кодлюк, Ярослава.
    Суб’єктність молодшого школяра в навчальній діяльності [Текст] / Я. Кодлюк // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 6-9. - Бібліогр. у кінці ст. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.202.242
Рубрики: Особистісно орієнтована освіта--молодші школярі
Кл.слова (ненормовані):
суб’єкт навчальної діяльності -- уміння вчитися -- рефлексія навчальної діяльності -- позитивні мотиви навчання
Анотація: У статті виокремлено та охарактеризовано сутнісні ознаки суб’єктності молодшого школяра в навчальній діяльності - сформоване вміння вчитися, розгорнута рефлексія, стійкі позитивні мотиви навчання, набуття яких може забезпечити особистісно орієнтована початкова освіта.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.


    Ермолаева, М. В.
    Теоретико-методологический анализ развития внутренней позиции личности на протяжении жизненного пути : (интеграция возрастно-психол. и субъектого подхода) / М. В. Ермолаева, Д. В. Лубовский // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 104-113. - Библиогр.: 23 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Особистість--розвиток внутрішньої позиції
Кл.слова (ненормовані):
внутрішня позиція -- суб’єктність -- віково-орієнтований підхід -- суб’єктний підхід -- життєвий шлях
Анотація: Показана возможность использования психологического понятия внутренней позиции для жизненного пути личности. Названо основное изменение внутренней позиции личности при переходе от детства и отрочества к взрослости - появление отношения к собственной жизни как предмету практического преобразования, показаны качественные изменения внутренней позиции в связи с особенностями субъектности на протяжении жизни человека.
Показано можливість використання психологічного поняття внутрішньої позиції для життєвого шляху особистості. Названо основну зміну внутрішньої позиції особистості при переході від дитинства і підліткового віку до дорослості - поява ставлення до власного життя як предмету практичного перетворення, показані якісні зміни внутрішньої позиції в зв'язку з особливостями суб'єктності впродовж життя людини.


Дод.точки доступу:
Лубовский, Д. В.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
88.37
С 29


    Селезнева, Е. В.
    Жизненные отношения личности как мера ее субъектности / Е. В. Селезнева // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 260-270. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Особистість--життєві відносини
   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- життєві відносини -- суб’єктність
Анотація: Рассматривается содержание понятия "жизненные отношения личности", анализируется взаимосвязь жизненных отношений личности и ее субъектности.
Розглядається зміст поняття "життєві відносини особистості", аналізується взаємозв'язок життєвих відносин особистості та її суб'єктності.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1

Знайти схожі

8.
74.202.245
Ф 26


    Фасоля, Анатолій.
    III Всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей [Текст] / А. Фасоля // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2013. - N 9. - С. 8-14. . - ISSN 0130-5263
ББК 74.202.245
Рубрики: Навчання--особистісно орієнтоване навчання
   Навчання--формування особистості учня-читача

   Освіта в Україні--з’їзди, конференції, семінари, наради

Кл.слова (ненормовані):
особистісно зорієнтоване навчання -- учень-читач -- суб’єктність учня-читача -- педагогічні ідеї -- всеукраїнські педагогічні фестивалі


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

9.
373.3/.5.015.31:7]:17.022
К 63


    Комаровська, О. А.
    Художні цінності сучасних дітей: особливості прояву та діагностування [Текст] / О. А. Комаровська // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2017. - N 4. - С. 57-62. - Бібліогр.: с. 62 (7 назв) . - ISSN 2304-0629
УДК
Рубрики: Педагогіка школи--цінності учнів
Кл.слова (ненормовані):
художні цінності учнів -- суб’єктність -- соціокультурна ситуація -- діагностувальна процедура -- емоційно-чуттєвий резонанс
Анотація: Розкрито специфіку формування ціннісної сфери учня в контексті сучасної соціокультурної ситуації. Акцентовано на позиції суб'єктності учня та вчителя в навчанні мистецтву.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.


    Омельченко, І.
    Методологічні орієнтири екзистенціально-суб’єктного підходу до дослідження комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку / І. Омельченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 40–52. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--комунікативна діяльність--дослідження
Кл.слова (ненормовані):
спілкування -- комунікація -- діалогічне спостереження -- невербальна взаємодія -- суб’єктність -- культурний контекстуалізм -- дошкільники -- діти із ЗПР
Анотація: З’ясовано методологічні орієнтири до дослідження комунікативної діяльності в дошкільників із ЗПР.Теоретично обгрунтовано ключові позиції екзистенціально-суб’єктного наукового підходу до дослідження комунікативної діяльності у вимірі Я-Інший, визначено принципи дослідження усвідомленої комунікативної діяльності у дошкільників.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.


    Кузь, О. М.
    Формування та реалізація соціальної суб’єктності: демаркаційні межі суб’єктності і суб’єктивності [Текст] / О. М. Кузь // Практична філософія : Науковий журнал. - 2008. - N 2. - С. 145-152.
ББК 87.6
Рубрики: Соціальна філософія--суб’єктність
Кл.слова (ненормовані):
соціальна суб’єктність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.
88.53
Т 47


    Тищенко, С. П.
    Відтворення "я" у просторі автобіографічного дискурсу [Текст] / С. П. Тищенко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 10. - С. 1-6. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 88.53
Рубрики: Соціальна психологія--особистість
Кл.слова (ненормовані):
автобіографічний дискурс -- суб’єктність людського "я" -- автонаратив -- власне керівне начало -- я
Анотація: Цінність книги Марка Аврелія полягає передусім у висвітленні автором психологічних мотивів і засобів здійснення людиною самовиховання, розвитку її здатності до самопереконання себе як носія громадянських почуттів у скрутних життєвих обставинах.


Дод.точки доступу:
Марк, Аврелій (філософ ; 121 - 180 рр. н.е.) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

13.
74.58.2
М 66


    Митник, Олександр.
    Розвиток суб’єктності практичного психолога у процесі професійної підготовки / О. Митник // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 37-40. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58.2
Рубрики: Практичні психологи--професійна підготовка--вища освіта
   Підготовка майбутніх психологів

   Кафедра загальної та практичної психології

Кл.слова (ненормовані):
суб’єктність -- лекції -- мікровикладання -- супервізія -- рольові тренінги -- кооперативне навчання -- індивідуалізація навчання -- практичні психологи -- професійна підготовка психологів
Анотація: Розглянуто зміст понять «професійна підготовка» та «суб’єктність практичного психолога». Обґрунтовано психолого-педагогічні умови навчання та зміст лекцій проблемного характеру. Презентовано методи мікровикладання, аналізу конкретної ситуації, супервізії. Охарактеризовано рольові тренінги, спрямовані на розвиток суб’єктності майбутніх практичних психологів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

14.
88.37
С 32


    Сергиенко, Е. А.
    Развитие психологии субъекта и субъекта развития / Е. А. Сергиенко // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 1. - С. 7-19. - Библиогр.: 35 назв. . - ISSN 0205-9592
ББК 88.37
Рубрики: Психологія особистості--розвиток
Кл.слова (ненормовані):
системно-суб’єктний підхід -- людське буття -- суб’єктність -- рівень розвитку -- розуміння -- контроль поведінки


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

15.
88
Д 93


    Дьяков, С. І.
    Суб’єктність особистості за характеристиками самостійності й активності [Текст] / С. І. Дьяков // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2009. - N 10. - С. 8-16
ББК 88
Рубрики: Психологія особистості
   Кафедра загальної та практичної психології



Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

16.
88
Д 93


    Дьяков, С. І.
    Психосемантичні критерії та принципи системогенезу в моделюванні суб’єктності особистості [Текст] / С. І. Дьяков // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 1. - С. 57-65
ББК 88
Рубрики: Особистість--психологія
   Психіка людини

   Кафедра психології

   Психологія особистості

Кл.слова (ненормовані):
суб’єктність особистості


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

17.
159.9
К90


    Кульбіда, Наталія Миколаївна.
    Особистісні детермінанти успішної професійної підготовки майбутніх підприємців [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / Н. М. Кульбіда ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 88.840 + 65
Рубрики: професійна підготовка
   підприємницька освіта

   автореферати дисертацій--психологія

Кл.слова (ненормовані):
суб’єктність -- самодетермінація -- економічна поведінка


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

18.
378
П78


   
    Проблеми освіти [Текст] : Наук.-метод. зб. Вип. 27 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти ; Ред. кол. В. Г. Кремень (гол. ред.), М. Ф. Степко, К. М. Левківський, А. М. Федяєва та ін. - К. : НМЦ ВО, 2002. - 314 с. - ISBN 966-597-072-0 : 8.36 грн.
    Зміст:
Кубіцький, С. О. Деякі аспекти оцінки якості підготовки конкурентноспроможного фахівця в Україні та за її межами / С. О. Кубіцький. - С .3
Щубелка, Н. В. Зміст та методи освіти в контексті проблем сучасної освітньо-педагогічної діяльності / Н. В. Щубелка. - С .9
Величко, Т. Г. Про технологізацію освіти / Т. Г. Величко. - С .15
Мельник, Л. П. Цілісний, системний та діалектичний підхід до педагогічного процесу / Л. П. Мельник. - С .25
Кобзар, О. Б. Роль проблемного навчання в підвищенні якості підготовки фахівців / О. Б. Кобзар. - С .34
Лазарєв, М. І. Типологія компонентів системи знань інженерних дисциплін / М. І. Лазарєв. - С .42
Щербань, П. М. Національне спрямування навчального процесу вищої школи / П. М. Щербань. - С .54
Антонюк, Р. І. Мовлення у сфері громадського, духовного і повсякденного життя / Р. І. Антонюк. - С .66
Дараган, Т. П. Ключові пробеми інформатизації освіти / Т. П. Дараган. - С .77
Зеленський, К. Лекційна форма занять у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації / К. Зеленський, С. Тхорик, Т. Зеленська. - С .84
Голованова, Т. П. Цілі, завдання та зміст педагогіки гендера / Т. П. Голованова. - С .88
Левченко, К. Б. Деякі аспекти включення питань прав жінок до навчально-виховного процесу: аналіз методологічних / К. Б. Левченко. - С .95
Репецька, О. А. Українське жіноцтво: біологічне і соціальне, духовне і земне / О. А. Репецька. - С .105
Єрмоленко, В. О. Психологія жіночої освіти та деякі вітчизняні й зарубіжні рекомендації минулих століть / В. О. Єрмоленко. - С .110
Желябіна, Н. К. Деякі аспекти впровадження гендерного виховання / Н. К. Желябіна, В. О. Нікітенко. - С .114
Міщик, Л. І. Актуальність гендерного підходу в освіті / Л. І. Міщик. - С .118
Удалова, О. А. Про підготовку жіночої молоді до сімейного життя / О. А. Удалова. - С .127
Удалова, О. Ю. Деякі аспекти професійної адаптації жіночої молоді в процесі творчої діяльності / О. Ю. Удалова. - С .133
Савич, Л. Л. Просвітницька діяльність щодо запобігання торгівлі жінками: аналіз проблеми / Л. Л. Савич
Тарасенко, Г. С. Роль жінки у формуванні культурологічного підходу до виховання дітей / Г. С. Тарасенко. - С .148
Крилова, Н. І. Роль жінки в організації виховання дівчат (на прикладі кафедри українознавства Приазовського державного технічного університету) / Н. І. Крилова, Н. М. Півень. - С .153
Ягупов, В. В. Суб’єктність як основна детермінанта неперервної професійної освіти людини / В. В. Ягупов. - С .160
Харабет, В. В. Зміст професійної підготовки учнів як компонент дидактичної системи професійного навчання / В. В. Харабет. - С .170
Мітрясова, О. П. Відображення проблем екології у змісті хімічної освіти (на матеріалі органічної хімії) / О. П. Мітрясова. - С .177
Вербицький, В. В. Підготовка педагогічних працівників позашкільних еколого-натуралістичних закладів / В. В. Вербицький. - С .182
Соколов, А. В. Організаційно-методичні засоби забезпечення самостійної роботи студентів у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації / А. В. Соколов, І. І. Драч, І. А. Ісаєва. - С .188
Кришталь, М. А. Проблеми підвищення ефективності підготовки фахівців протипожежного захисту / М. А. Кришталь. - С .192
Величко, О. Г. Різнорівнева технологія навчання іноземної мови / О. Г. Величко, В. В. Коркішко, Т. М. Фетисова, В. Г. Вікторов. - С .199
Орлова, І. О. До проблем позааудиторної роботи з англійскої мови / І. О. Орлова. - С .203
Кузнєцова, О. О. Основні прийоми розвитку вмінь щодо оперування полнятійною системою іноземної мови / О. О. Кузнєцова. - С .210
Корогод, Н. П. Управлінські аспекти освітньої діяльності технікумів / Н. П. Корогод. - С .214
Джулай, Т. М. Відомча освіта та її перспективи / Т. М. Джулай. - С .220
Марігодов, В. К. Шляхи вдосконалення творчої активності студентів / В. К. Марігодов, Ю. М. Кравченко. - С .223
Кондратюк, О. П. Профілактика і подолання негативних явищ у поведінці учнів профтехучилищ / О. П. Кондратюк. - С .229
Король, В. М. Особливості підготовки фахівців до роботи з сімейного виховання / В. М. Король. - С .239
Сорочинська, В. Є. Особливості статеворольової ідентификації в підлітковому віці / В. Є. Сорочинська. - С .250
Штифурак, В. С. Психологічна готовність студентської молоді до сімейного життя / В. С. Штифурак. - С .257
Ягупов, В. В. Деякі проблеми наркотизації студентської молоді / В. В. Ягупов, Б. В. Чужа. - С .268
Кулага, С. М. Деякі питання формування культури здоров’я / С. М. Кулага, Н. О. Проніна. - С .275
Стародубцев, О. П. Генезис концептуальних підходів до організації виховної роботи в луганському медичному училищі / О. П. Стародубцев, О.В. Клименко. - С .281
Бабешко, О. П. Нові підходи до визначення мети і змісту фізичного виховання студентів / О. П. Бабешко. - С .287
Супрун, М. О. Професор О. Й. Теплицька та українська корекційна педагогіка / М. О. Супрун. - С .292
Афшин, Ростами. Основные тенденции развития системы образования в Иране / Ростами Афшин. - С .301
ДРНТІ
ББК 74.58
РУБ 378
Рубрики: Вищі навчальні заклади


Дод.точки доступу:
Кремень, В. Г. (Міністр освіти і науки України) \ред.\; Степко, М. Ф. \ред.\; Левківський, Казимир Михайлович \ред.\; Федяєва, А. М. \ред.\; Барякін , В. М. \ред.\; Білявський, Г. О. \ред.\; Бондар, В. І. \ред.\; Волович, В. І. \ред.\; Жалдак, М. Л. \ред.\; Зязюн, І. А. \ред.\; Казміренко, В. П. \ред.\; Козаков, В. А. \ред.\; Ляшенко, О. І. \ред.\; Мадзігон, В. М. \ред.\; Носков, В. І. \ред.\; Теплицька, О. Й. \о ней\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

19.
37.015.3 + 159.922.7
К66


    Кормило, Оксана Михайлівна.
    Емоційно-ціннісні чинники учіння молодших школярів [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / О. М. Кормило ; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ). - Івано-Франківськ : ПНУ ім.В.Стефаника, 2004. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.202 + 88.840
Рубрики: психологія молодшого школяра
   психологія навчання

   навчання

   дидактика

   мотивація

   автореферати дисертацій--психологія

Кл.слова (ненормовані):
аксіогенез -- ціннісні орієнтації -- інтегральна суб’єктність -- образ Я


Дод.точки доступу:
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

20.
88
Д 93


    Дьяков, С. И.
    Факторы субъективности в стрессоустойчивости будущего специалиста [Текст] / С. И. Дьяков // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 4. - С. 19-22
ББК 88
Рубрики: особистість студента
   Стрес психологічний

   стрес професійний

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
суб’єктність -- спеціаліст -- толерантність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-20    21-26 
 
Статистика
за 01.08.2024
Кількість запитів 81097
Кількість відвідувачів 1427
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя