Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (54)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (41)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сутність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 443
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 301/Г 93
Автор(и) : Губерський, Леонід, Андрущенко, Віктор, Михальченко, Микола
Назва : Культура. Ідеологія. Особистість : методолого-світоглядний аналіз
Вихідні дані : К.: Знання України, 2002
Кільк.характеристики :578 с
Колективи : Київський Національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут соціології НАН України, Інститут вищої освіти АПН України
ISBN, Ціна 966-7999-07-6: 35.00 грн.
ДРНТІ : 04.51.51
ББК : 60.550
Зміст : ПОНЯТТЯ КУЛЬТУРИ У ФІЛОСОФІЇ ; КУЛЬТУРА, АНТИКУЛЬТУРА, КОНТРКУЛЬТУРА ; ФЕНОМЕН РАДЯНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ: РАЦІОНАЛЬНЕ ТА ІРРАЦІОНАЛЬНЕ ; УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРНО-НАЦІОНАЛЬНА СКЛАДОВА СВІТОВОЇ ЦИВІЛІЗАЦІЇ ; ЛЮДИНА ЯК ОБ’ЄКТ І СУБ’ЄКТ КУЛЬТУРИ ; КУЛЬТУРОТВОРЧА СУТНІСТЬ ЛЮДИНИ ЯК СОЦІАЛЬНОЇ ІСТОТИ І ОСОБИСТОСТІ ; КЛАСОВЕ, НАЦІОНАЛЬНЕ І ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКЕ В КУЛЬТУРІ ; ІДЕОЛОГІЯ ЯК ТЕОРЕТИКО-ПОЛІТИЧНА ПАРАДИГМА РОЗВИТКУ КУЛЬТУРИ ; ІДЕОЛОГІЯ ЯК СКЛАДОВА ЧАСТИНА ФОРМ СУСПІЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ ; ІДЕОЛОГІЯ І КУЛЬТУРА ЦИВІЛІІЗАЦІЙНОГО ЗЛОМУ ТИСЯЧОЛІТЬ: ПОВЕРНЕННЯ ДО ГУМАНІЗМУ ; УКРАЇНА ЯК ГЕОПОЛІТИЧНА РЕАЛЬНІСТЬ ; МАТЕРІАЛЬНІ, ЛЮДСЬКІ І ДУХОВНІ РЕСУРСИ ; ІСТОРИЧНИЙ ХАРАКТЕР ; СТРАТЕГІЧНІ ПАРТНЕРИ ; СКАРБНИЦЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ МУДРОСТІ: СУСПІЛЬНА ЦІННІСТЬ ІДЕЇ "ПОРЯДКУ" ; РЕАБІЛІТАЦІЯ ІДЕОЛОГІЇ ; ЧИ ПОТРІБНА УКРАЇНІ ДЕРЖАВНА ІДЕОЛОГІЯ ; ІДЕОЛОГІЯ СТАЛОГО ЛЮДСЬКОГО РОЗВИТКУ ; СИТУАЦІЯ В УКРАЇНІ ; УКРАЇНСЬКІ РЕФОРМИ: ІНТЕРЕСИ, МЕТА, НАСЛІДКИ, РОЛЬ ЕЛІТ ; ВИКЛИКИ ЗОВНІШНЬОГО СВІТУ І УКРАЇНА ХХ1 СТОЛІТТЯ ; ГУМАНІТАРНА ПОЛІТИКА УКРАЇНИ: МЕТОДОЛОГІЯ, ТЕОРІЯ. ПРАКТИКА ; ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ПОТЕНЦІАЛ НАЦІЇ І ПРОБЛЕМИ ЙОГО РОЗВИТКУ ЗАСОБАМИ ОСВІТИ ; ВИХОВАННЯ ІСТОРІЄЮ ; ДЕРЖАВУ БУДУВАТИ МОЛОДИМ... АЛЕ ХТО ВОНИ?
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 9(4Укр)(075.3)/У 45
Автор(и) : Дещинський, Леонтій Євгенович, Цубов, Леонід Володимирович, Божко, Наталія Миронівна, Кос, Ганна Іванівна
Назва : Українська і зарубіжна культура. Курс лекцій : Навч. посібник
Вихідні дані : Львів: Львівська політехніка, 2001
Кільк.характеристики :280 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка", Інститут гуманітарних і соціальних наук
Примітки : Бібліогр.: с. 267-277.
ISBN, Ціна 966-553-213-8: 17.50 грн.
ДРНТІ : 13.09
ББК : 63.3(4укр)я73
Зміст : Культура : сутність, структура, функції. ; Стародавня культура. ; Культура середньовічної Європи та Київської Русі ; Культура Відродження. ; Культура бароко ; Культурні процеси кінця XVIII-XIX ст. ; Культура модернізму ; Українська культура в ХХ ст. (50-90-ті роки)
Примірники : всього : ав(2), фб(1), Ч.З.№2(7)
Вільні : ав(2), фб(1), Ч.З.№2(7)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/П 19
Автор(и) : Пасинок В. Г.
Назва : Мовна підготовка студентів як загальнопедагогічна проблема : Монографія
Вихідні дані : Х., 1999
Кільк.характеристики :154 с
Примітки : Бібліогр.: с. 141-153.
ISBN, Ціна 966-7728-04-8: 3.40 грн.
ДРНТІ : 14.01.11
ББК : 74.48.2 + 81.411.1-7
Зміст : Теоретичні питання мовної підготовки студента. ; Формування мовної культури студента як завдання вузу ; Зміст і сутність мовної підготовки студента в контексті педагогічної майстерності. ; Універсальність і конкретно-предметна природа мовленнєвої діяльності особи ; Мовленнєва діяльність та самореалізація і саморегуляція особи. ; Мовна підготовка вчителя як основний показник педагогічної майстерності. ; Дидактичний феномен мовної культури вчителя. ; Методика формування мовної підготовки студента - майбутнього вчителя. ; Нові підходи та мотивації процесу засвоєння мовленнєвої культури. ; Функції мовленнєвої діяльності студента. ; Структура мовленнєвої культури та педагогічні умови опанування нею.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.1/С 48
Автор(и) : Слепкань З. І.
Назва : Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі
Вихідні дані : К.: НПУ, 2000
Кільк.характеристики :210 с
ISBN, Ціна 966-7584-95-Х: 5.70 грн.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.48
Зміст : Програма курсу "Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі" (для майбутніх магістрів) ; Основні принципи розвитку вищої освіти ; Структура вищої освіти. Види вищих закладів освіти. ; Сутність ступеневої освіти в Україні ; Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів. Формування творчої особистості. ; Системний, комплексний та діяльнісний підхід до організації навчально-виховного процесу у вищій школі ; Принципи дидактики вищої школи ; Наукова організація і планування навчального процесу у вищій школі ; Система стандартів вищої освіти. Нормативні документи. ; Ділова навчальна гра ; Дистанційна освіта як нова освітня психологія в системі вищої освіти. ; Методи навчання у вищій школі ; Засоби навчання. Місце і роль нових інформаційних технологій навчання (НІТН) ; Функції, форми і види педагогічного контролю у вищих закладах освіти ; Вузівська наука нині ; Виховна робота у вищій школі ; Система післядипломної освіти.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 30/Н 34
Назва : Наукові записки Національного університету "Києво-Могилянська академія" : научное издание. Т. 18 : Політичні науки
Вихідні дані : К.: КМ Academia, 2000
Кільк.характеристики :96 с
Колективи : Національний університет "Києво-Могилянська академія"
Примітки : Відомості про авторів: с. 96
ISBN, Ціна 966-518-015-0: 1.50 грн.
ISBN, Ціна 966-518-137-8: Б.ц.
ДРНТІ : 11
ББК : 66.0
Зміст : Гармонія індивідуалізму та колективізму як передумова демократичного врядування/ О. П. Ржевський. Розвиток ленінських режимів: від трансформації до генерації/ П. В. Кутуєв. Сутність "ревізії" марксистського вчення Е. Бернштейном/ В. М. Федорченко. Законодавче забезпечення парламентської відповідальності уряду / Р. М. Павленко. "Державна політика" та "публічна політика" : варіант перехідного періоду/ О. П. Дем’янчук. Громадянське суспільство і демократія :проблема взаємозалежності розвитку/ О. В. Скрипнюк. Роль територіального фактора у виборах (на прикладі України 1990-1994 років)/ Р. Ф. Костенко. Ідеал- ідеологія : тандем чи патологія в сууспільстві?/ В. О. Корнієнко. Етнічні конфлікти: типологія, причини й форми вираження/ Ю. Мацієвський. Нелегальна міграція і транспортування мігрантів через територію України / Т. В. Клинчечнко. Синергетика про військову політику сучасної держави/ В. Ф. Смолянюк. Як розбудовувати громадянську освіту в Україні?/ О. В. Тягло. Психолого-педагогічні проблеми політичної освіти молоді/ І. В. Жадан.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 33(05)/В 55
Назва : Вісник Київського національного торговельно-економічного університету : науково-практичний журнал. № 6
Вихідні дані : К.: КНТЕУ, 2001
Кільк.характеристики :120 с
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 06.01
ББК : 65.01я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Економіка України-- державна
Інформаційні технології
Інтернет
Освіта-- післядипломна
Філософія
Навчання студентів-- самостійна робота
Технологія-- навчальна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): облік та аудит--економічна рента
Зміст : Внутрішній ринок України: Стан та перспективи розвитку (огляд матеріалів засідання Круглого столу, що відбувся 25 вересня 2001 року в КНТЕУ) ; Теоретичні підходи до моделювння наслідків лібералізації торгової політики/ В. Попов, О. Прутська; Л. Пономаренко, В. Плескач; Н. Ткаченко, О. Грицай; К. Глушко; С. Огнивенко; В. Ільїн; В. Косаріна. "Рентоорієнтована поведінка": Сутність, причини існування, вплив на трансформаційні процеси в економіці/ Л. Пономаренко, В. Плескач; Н. Ткаченко, О. Грицай; К. Глушко; С. Огнивенко; В. Ільїн; В. Косаріна. Сучасні інформаційні технології в електронній комерції/ Н. Ткаченко, О. Грицай; К. Глушко; С. Огнивенко; В. Ільїн; В. Косаріна. Економічна безпека в ІНТЕРНЕТ/ К. Глушко; С. Огнивенко; В. Ільїн; В. Косаріна. Застосування технології баз даних пари автоматизації підготовки виробництва кулінарної продукції/ С. Огнивенко; В. Ільїн; В. Косаріна. Дослідження попиту на післядипломну освіту методами статистичних випробувань/ В. Ільїн; В. Косаріна. Облік та аудит ; Проблема сенсу людського життя в плюралізмі філософських ідей ренесанского гуманізму/ В. Косаріна. Ментальні архетипи формування суспільної свідомості в процесі самоіндентифікації особистості/ А. Машталер. Впровадження віртуально-тренінгових технологій самостійної роботи студентів/ В. Косаріна.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 36/А 43
Автор(и) : Андрущенко В. П., Бех В. П., Лукашевич М. П., Мигович І. І., Пінчук І. М., Романенкова Л. О., Толстоухова С. В.
Назва : Актуальні проблеми теорії і практики соціальної роботи на межі тисячоліть : монографія
Вихідні дані : К.: ДЦССМ, 2001
Кільк.характеристики :344 с
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти, Державний центр соціальних служб для молоді
Серія: Соціальна робота; Кн. 1
ISBN, Ціна 966-7815-11-0: 7.10, 20.20, грн.
ДРНТІ : 06.71.47 + 14.43.43
ББК : 65.9(4УКР)272 + 74.6 + 88.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна робота
Зміст : Аналіз сучасних теорій соціальної роботи ; Адаптивно-соціалізаційна теорія соціальної роботи ; Об’єкт соціальної роботи в загальнолюдському вимірі ; Система соціальної роботи: Досвід створення та методологічний імператив розбудови ; Технології соціальної роботи: Сутність і класифікації ; Управління соціальною роботою в Україні: Стан і проблеми ; Соціальні служби для молоді - поліфункціональний суб’єкт соціальної роботи
Примірники : всього 67: фб(2), Ч.З.№2(8), пед.(5), ав(1), аб(66)
Вільні : фб(2), Ч.З.№2(8), пед.(5), ав(1), аб(66)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 30/П 50
Назва : Політологічний вісник : научное издание. Вип. 9
Вихідні дані : К., 2001
Кільк.характеристики :320 с
Колективи : Товариство "Знання" України, Політологічний центр при КНУ імені Тараса Шевченка
Ціна : б/кошт.,
ДРНТІ : 11.07
ББК : 66я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Політологія
Риторика-- політична
Еліта-- політична
Журналістика України-- історія, 20 ст. 90-ті рр.
Періодичні видання України
Профспілки-- історія
Етнополітика
Конфлікти-- етнополітичні
Геополітика
Екополітика
Екологічна безпека
ООН (Організація Об’єднаних Націй)-- діяльність
Географіч. рубрики: Україна-- в складі Російської імперії
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): преса--політична свідомість--екологічна політика--миротворча діяльність оон--політична свідомість
Зміст : Ментальність та історизм у практиці сучасної історичної освіти/ В. П. Кравченко. Політичні ідеї в Україні напередодні Хмельниччини/ С. В. Полтавець. Теократичні ідеї в Україні - ретроспекція і сьогодення/ К. І. Салій. "Гадяцький трактат" 1658 року - вершина державотворчої думки доби Хмельниччини/ О. І. Салтовський. Романтизм у підході до розуміння держави, права та нації у філософській теорії І. Фіхте/ Л. Яблонська. Психологічні передумови як визначальний чинник вибору політичних ідеалів/ Н. В. Бутенко. Консенсус політичних еліт в умовах демократії/ Н. А. Дубовик. Політичний ідеал як відбиток соціальних відносин в Україні/ В. О. Корнієнко. Процес становлення і еволюції сучасної політичної свідомості/ С. Матвієнків. Мистецтво говорити як умова діяльності політика/ В. В. Петренко. Відносини центральної та регіональної еліт в Україні/ Ю. В. Продан. Розум як інструмент екологічної соціальної дії/ М. І. Бойченко. Ідеологія і соціальний конфлікт: сутність, співвідношення, практика взаємозв’язку/ О. М. Іщенко. Корупція як об’єкт політологічного аналізу/ А. О. Сафоненко. Корупція як загроза легітимації національних інтересів України/ І. Сікора. О журналистике переходного периода/ Л. О. Хорошилова. Професія: поняття, соціальна роль/ П. В. Кузьмін. Основи формування соціального типу держави (теоретико-методологічний аналіз/ Н. В. Мельникова. Профспілки як організації найманих працівників: передумови виникнення/ В. Ф. Цвих. Політологічні характеристики етнічної ідентичності/ І. Ю. Вільчинська. Особливості запобігання ескалації та врегулювання етнополітичних конфліктів/ О. О. Маруховська-Картунова. Тяжка доля України (згубний вплив Росії на Україну від часів Петра І до 30- років ХХ ст.)/ Н. М. Бакланова. Екологічна політика та принципи функціонування екологічної безпеки/ О. А. Васюта. Здійснення регіональної політики в соціально-економічній сфері: світовий досвід і Україна/ Г. О. Лебединська. Проблеми інформаційного забезпечення миротворчої діяльності ООН/ О. М. Степко.
Примірники : всього 1: фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.34)/П 24
Назва : Педагогіка : Хрестоматія
Вихідні дані : К.: Знання-Прес, 2003
Кільк.характеристики :700 с
Серія: Навчально-методичний комплекс з педагогіки
ISBN (в пер.), Ціна 966-7767-91-4: 38.00 грн.
ДРНТІ : 14.01.45
ББК : 74я73-3
Зміст : УЧИТЕЛЬ І СУСПІЛЬСТВО ; Українська народна педагогіка про вчителя ; Особистість учителя у висловлюваннях представників вітчизняної та зарубіжної педагогіки, діячів науки, культури... ; РОДИНА, ШКОЛА, ГРОМАДКІСТЬ ; Українці про школу, вчителя, громаду/ Я. А. Коменский; В. О. Сухомлинський; Ж.-Ж. Руссо; М. Г. Стельмахович; П. Ф. Каптерев. Людина як предмет виховання/ С. А. Сиджанкар; Я. А. Коменский; Дж. Локк; В. О. Сухомлинський. Народна педагогіка про загальні правила наставляння/ О. В. Духнович. Про шкільний порядок ; Деякі висновки з мого педагогічного досвіду/ К. Д. Ушинський; В. О. Сухомлинський; К.Д. Ушинський. Проблеми виховання всебічно розвиненої особистості/ Я. А. Коменский; В. О. Сухомлинський; Ж.-Ж. Руссо; М. Г. Стельмахович; П. Ф. Каптерев. Як виховати справжню людину/ С. А. Сиджанкар; Я. А. Коменский; Дж. Локк; В. О. Сухомлинський. Сто порад учителеві/ Мономах Володимир; К. Д. Ушинський; В. І. Водовозов; К.Д. Ушинський; В. О. Сухомлинський. Народження громадянина. Єдність педагогічних поглядів і переконань учителів/ П. Ф. Каптерев; К. Д. Ушинський; А. С. Макаренко; М. Г. Стельмахович; В. О. Сухомлинський. Розмова з молодим директором/ К. Д. Ушинський; В. О. Сухомлинський; К.Д. Ушинський. Павлиська середня школа/ Я. А. Коменский; В. О. Сухомлинський; Ж.-Ж. Руссо; М. Г. Стельмахович; П. Ф. Каптерев. Залежить тільки від вас... (лист завтрашньому вчителеві)/ С. А. Сиджанкар; Я. А. Коменский; Дж. Локк; В. О. Сухомлинський. Як любити дітей/ Мономах Володимир; К. Д. Ушинський; В. І. Водовозов; К.Д. Ушинський; В. О. Сухомлинський. ПРЕДМЕТ І ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІКИ ; Людина як предмет виховання/ П. Ф. Каптерев; К. Д. Ушинський; А. С. Макаренко; М. Г. Стельмахович; В. О. Сухомлинський. Про користь педагогічної літератури/ В. О. Сухомлинський; К.Д. Ушинський. Педагогика - наука или искусство?/ Я. А. Коменский; В. О. Сухомлинський; Ж.-Ж. Руссо; М. Г. Стельмахович; П. Ф. Каптерев. РОЗВИТОК І ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ПІД ЗНАКОМ ЗОДІАКУ ; Нариси дитячої астрологічної педагогіки/ Я. А. Коменский; Дж. Локк; В. О. Сухомлинський. МЕТА І ЗАВДАННЯ ВИХОВАННЯ ; Повчання Володимира Мономаха дітям/ Володимир Мономах. Стислий підручник педагогіки/ К. Д. Ушинський; Т. Г. Лубенець; В. О. Сухомлинський; С. Полоцький. Педагогический процесс/ П. Ф. Каптерев; К. Д. Ушинський; А. С. Макаренко; М. Г. Стельмахович; В. О. Сухомлинський. Про виховання всебічно розвиненої особистості/ В. О. Сухомлинський; К.Д. Ушинський. СИСТЕМА ОСВІТИ В УКРАЇНІ ; Народна педагогіка про освіту ; Законы хорошо организованной школы/ В. О. Сухомлинський; Ж.-Ж. Руссо; М. Г. Стельмахович; П. Ф. Каптерев. Закон України "Про освіту" від 25 квітня 1996 року ; ДИДАКТИКА, ЇЇ КАТЕГОРІЇ ; Народна педагогіка/ В. О. Сухомлинський; К. Д. Ушинський; М. Г. Стельмахович. Великая дидактика/ Я. А. Коменский; Дж. Локк; В. О. Сухомлинський. О народности образования и индустрии/ П. Ф. Каптерев; Ж.-Ж. Руссо; В. О. Сухомлинський. людина як предмет виховання/ В. І. Водовозов; К.Д. Ушинський; В. О. Сухомлинський. Стислий підручник педагогіки/ Т. Г. Лубенець; В. О. Сухомлинський; С. Полоцький. Дидактические очерки/ К. Д. Ушинський; А. С. Макаренко; М. Г. Стельмахович; В. О. Сухомлинський. Сто порад учителеві/ В. О. Сухомлинський; К.Д. Ушинський. Народження громадянина/ В. О. Сухомлинський. Серце віддаю дітям/ В. О. Сухомлинський; К. Д. Ушинський. Розмова з молодим директором/ Ж.-Ж. Руссо; М. Г. Стельмахович; П. Ф. Каптерев. ПРИНЦИПИ НАВЧАННЯ ; Великая дидактика/ К. Д. Ушинський; Є. Славинецький; В. О. Сухомлинський. Правила реалізації принципів навчання/ Я. А. Коменский; В. О. Сухомлинський. ЗМІСТ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ; Рідне слово/ В. О. Сухомлинський; К. Д. Ушинський; М. Г. Стельмахович. МЕТОДИ І ЗАСОБИ НАВЧАННЯ ; Великая дидактика/ Дж. Локк; В. О. Сухомлинський. Метод и его применение/ Ж.-Ж. Руссо; В. О. Сухомлинський. Бесіди і наочне навчання/ К.Д. Ушинський; В. О. Сухомлинський. Павлиська середня школа/ Т. Г. Лубенець; В. О. Сухомлинський; С. Полоцький. ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ; Рідне слово/ А. С. Макаренко; М. Г. Стельмахович; В. О. Сухомлинський. Розмова з молодим директором/ В. О. Сухомлинський; К.Д. Ушинський. Сто порад учителеві/ В. О. Сухомлинський. АНАЛІЗ І ОЦІНКА ЗНАНЬ, УМІНЬ ТА НАВИЧОК УЧНІВ ; Сто порад учителеві/ В. О. Сухомлинський; К. Д. Ушинський. СУТНІСТЬ, ЗМІСТ І ПРОЦЕС ВИХОВАННЯ ; Українська народна педагогіка про виховання ; Эмиль, или О воспитании/ М. Г. Стельмахович; П. Ф. Каптерев. Про народність у громадському вихованні/ Г. С. Сковорода; В. О. Сухомлинський. Стислий підручник педагогіки/ Є. Славинецький; В. О. Сухомлинський. Сто порад учителеві/ Я. А. Коменский; В. О. Сухомлинський. Народження громадянина/ П. Ф. Каптерев; М. Г. Стельмахович. Серце віддаю дітям/ К. Д. Ушинський; М. Г. Стельмахович. МЕТОДИ ВИХОВАННЯ ; Українська народна педагогіка про методи виховання ; Українська народна педагогіка/ А. С. Макаренко; В. О. Сухомлинський. Мысли о воспитании/ В. О. Сухомлинський. Эмиль, или о воспитании/ В. О. Сухомлинський. Людина як предмет виховання/ В. О. Сухомлинський. Про покарання в дитячому віці і шкільну дисципліну/ В. О. Сухомлинський; С. Полоцький. Деякі висновки з мого педагогічного досвіду/ М. Г. Стельмахович; А. С. Макаренко. Методика шкільного виховання/ М. Г. Стельмахович; В. О. Сухомлинський. Як виховати справжню людину/ В. О. Сухомлинський; К.Д. Ушинський. Слово вчителя в моральному вихованні/ В. О. Сухомлинський. ФОРМУВАННЯ КОЛЕКТИВУ, ЙОГО ВПЛИВ НА ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ; Народна педагогіка про роль колективу у вихованні ; Методика шкільного виховання/ М. Г. Стельмахович. Методика виховання колективу/ К. Д. Ушинський. Проблеми виховання всебічно розвиненої особистості/ В. О. Сухомлинський. Сто порад учителеві/ В. О. Сухомлинський. МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ; Народна педагогіка про моральне виховання ; Українська родинна педагогіка/ П. Ф. Каптерев. Вдячний Єродій/ В. О. Сухомлинський. Громадянство звичаїв дитячих/ В. О. Сухомлинський. Правила поведения/ В. О. Сухомлинський. О нравственном закаливании/ М. Г. Стельмахович. Про звичку/ М. Г. Стельмахович. Статеве виховання/ П. Ф. Лесгафт. Моральна підготовка молоді до подружнього життя/ В. О. Сухомлинський. Методика шкільного виховання/ В. О. Сухомлинський. Духовний світ школяра/ В. О. Сухомлинський. Проболеми виховання всебічно розвиненої особистості/ В. О. Сухомлинський. Сто порад учителеві/ В. О. Сухомлинський. Народження громадянина/ С. Полоцький. РОЗУМОВЕ ВИХОВАННЯ ; Народна педагогіка про розумове виховання ; Народна педагогіка/ А. С. Макаренко. Українська родинна педагогіка/ В. О. Сухомлинський. Духовний світ школяра/ К.Д. Ушинський. Сто порад учителеві/ В. О. Сухомлинський. Серце віддаю дітям/ В. О. Сухомлинський. Павлиська середня школа/ В. О. Сухомлинський. ТРУДОВЕ ВИХОВАННЯ ; Народна педагогіка про трудове виховання ; Народна педагогіка/ М. Г. Стельмахович. Праця в її психічному і виховному значенні/ К. Д. Ушинський. Народження громадянина/ В. О. Сухомлинський. Павлиська середня школа/ В. О. Сухомлинський. Сто порад учителеві/ В. О. Сухомлинський. Виховання обов’язку/ В. О. Сухомлинський. ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ; Об эстетическом развитии и воспитании/ П. Ф. Каптерев. Духовний світ школяра/ В. О. Сухомлинський. Народження громадянина/ В. О. Сухомлинський. Павлиська середня школа/ В. О. Сухомлинський. ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ ; Народна педагогіка про фізичне виховання ; Народна педагогіка/ М. Г. Стельмахович. Українська родинна педагогіка/ М. Г. Стельмахович. Завдання фізичного розвитку в школі/ П. Ф. Лесгафт. Серце віддаю дітям/ В. О. Сухомлинський. Народження громадянина/ В. О. Сухомлинський. РОБОТА З ПЕДАГОГІЧНО ЗАНЕДБАНИМИ ДІТЬМИ ; Народження громадянина/ В. О. Сухомлинський. Розмова з молодим директором/ В. О. Сухомлинський. РОДИННЕ ВИХОВАННЯ ; Народна педагогіка про родинне виховання ; Як виховати справжню людину/ В. О. Сухомлинський. Домострой ; "Обід душевний" і "вечеря душевна"/ С. Полоцький. Материнская школа/ Я. А. Коменский. Українська родинна педагогіка/ М. Г. Стельмахович. Книга для батьків/ А. С. Макаренко. Як виховати справжню людину/ В. О. Сухомлинський. КЕРІВНИЦТВО ЗАГАЛЬНООСВІТНІМИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИМИ ЗАКЛАДАМИ ; Три елементи школи/ К.Д. Ушинський. Розмова з молодим директором/ В. О. Сухомлинський.
Анотація: Одна з основних переваг цього видання полягає в тому, що ретельно відібраний матеріал подається за тематичним принципом.
Примірники : всього 89: фб(1), аб(71), пед.(1), ав(2), Ч.З.№2(25)
Вільні : фб(1), аб(71), пед.(1), ав(2), Ч.З.№2(25)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 809/А 72
Назва : Антологія світової літературно-критичної думки ХХ ст. . -2-е вид., доп.
Вихідні дані : Львів: Літопис, 2002
Кільк.характеристики :832 с
Серія: Слово. Знак. Дискурс
Примітки : Термінологічний словник: с. 786-813; Покажчик імен та прізвищ: с. 814-831
ISBN (в пер.), Ціна 966-7007-54-9: 40.00 грн.
ДРНТІ : 17.01.09
ББК : 83.3(0)
Зміст : ПСИХОЛІНГВІСТИЧНА ТЕОРІЯ ОЛЕКСАНДРА ПОТЕБНІ ; Думка й мова (фрагменти)/ Ф. Ніцше; Т. С. Еліот; З. Фройд; Р. Інгарден; Г.-Г. Гадамер; Ж.-П. Сартр; К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. ФІЛОСОФСЬКІ ОСНОВИ ЄВРОПЕЙСЬКОГО МОДЕРНІЗМУ ; Народження трагедії (фрагменти)/ Т. С. Еліот; З. Фройд; Р. Інгарден; Г.-Г. Гадамер; Ж.-П. Сартр; К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. Вступ до метафізики (фрагменти)/ Т. С. Еліот; К.-Г. Юнг; Ж.-П. Рішар; Г.-Г. Гадамер; В. Ізер; Р. Барт; Ю. Крістева. Функція літературної критики/ З. Фройд; Р. Інгарден; Г.-Г. Гадамер; Ж.-П. Сартр; К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. Музика поезії/ К.-Г. Юнг; Ж.-П. Рішар; Г.-Г. Гадамер; В. Ізер; Р. Барт; Ю. Крістева. ПСИХОАНАЛІЗ ТА ТЕОРІЯ АРХЕТИПІВ ; Поет і фантазування/ Р. Інгарден; Г.-Г. Гадамер; Ж.-П. Сартр; К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. Психологія та поезія/ Ж.-П. Рішар; Г.-Г. Гадамер; В. Ізер; Р. Барт; Ю. Крістева. Архетипний аналіз: теорія мітів/ М. Гайдеггер; П. Рікер; М. Бахтін; У. Еко; Г. Ч. Співак. ФЕНОМЕНОЛОГІЧНА ТЕОРІЯ ТА КРИТИКА ; Про пізнавання літературного твору (фрагменти)/ Г.-Г. Гадамер; Ж.-П. Сартр; К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. Смерть та її постаті/ Г.-Г. Гадамер; В. Ізер; Р. Барт; Ю. Крістева. ЛІТЕРАТУРНА ГЕРМЕНЕВТИКА ; Навіщо поети?/ П. Рікер; М. Бахтін; У. Еко; Г. Ч. Співак. Гельдерлін і сутність поезії/ П. Рікер; М. Бахтін; У. Еко; Е. Саїд. Поезія і філософія/ Ж.-П. Сартр; К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. Про вклад поезії у пошук істини/ В. Ізер; Р. Барт; Ю. Крістева. Герменевтика і деконструкція: Дискусія Г. Г. Гадамера і Ж. Дерріди/ Г. Р. Яусс; Р. Барт; Е. Шовалтер. Конфлікт інтерпретацій (фрагмент)/ М. Бахтін; У. Еко; Г. Ч. Співак. Що таке текст? Пояснення і розуміння/ М. Бахтін; У. Еко; Е. Саїд. ЕКЗИСТЕНЦІЯЛІСТСЬКА МОДЕЛЬ В ТЕОРІЇ ЛІТЕРАТУРИ ; Моя перемога є чисто вербальною/ К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. ШКОЛА РЕЦЕПТИВНОЇ ЕСТЕТИКИ ; Процес читання, феноменологічне наближення/ Р. Барт; Ю. Крістева. Естетичний досвід і літературна герменевтика (фрагменти)/ Р. Барт; Е. Шовалтер. ТЕОРІЯ ДІЯЛОГІЗМУ М. БАХТІНА ; Висловлювання як одиниця мовленнєвого спілкування/ У. Еко; Г. Ч. Співак. Проблема тексту у лінгвістиці, філології та інших гуманітарних науках/ У. Еко; Е. Саїд. ПРАЗЬКЕ ЛІНГВІСТИЧНЕ КОЛО ; Мова літературна і мова поетична/ Ю. Лотман; А. П. Мукгерджі. СТРУКТУРАЛІЗМ ТА СЕМІОТИКА ; Міт та значення/ Ж. Дерріда; Р. Рорті. Лінгвістика і поетика/ П. Ман. Від твору до тексту/ Ю. Крістева. Текстуальний аналіз "Вальдемара" Е. По/ Е. Шовалтер. Поетика відкритого твору/ С. Слемон, Г. Тіффін. Риторика та ідеологія/ Г. Ч. Співак. Надінтерпретація текстів/ Е. Саїд. Поміж автором і текстом/ Г. Бгабга. Текст у тексті/ А. П. Мукгерджі. ПОСТСТРУКТУРАЛІЗМ ТА ДЕКОНСТРУКТИВІЗМ ; Що таке автор?/ Ф. Джеймсон. Структура, знак і гра в дискурсі гуманітарних наук/ Р. Рорті. Опірність теорії/ П. Ман. ФЕМІНІСТИЧНА ТЕОРІЯ ТА КРИТИКА ; Stabat Mater/ Ю. Крістева. Феміністична критика у пущі/ Е. Шовалтер. ПОСТКОЛОНІЯЛЬНА КРИТИКА І ТЕОРІЯ ; Постколоніяльна критика/ С. Слемон, Г. Тіффін. Чи може підпорядковане промовляти?/ Г. Ч. Співак. Орієнталізм (фрагменти)/ Е. Саїд. Націєрозповідність/ Г. Бгабга. Чий постколоніялізм і чий постмодернізм?/ А. П. Мукгерджі. Література - двійник націоналізму?/ С. Дюрінг. ПОСТМОДЕРНІЗМ В ІНТЕРПРЕТАЦІЇ фРЕДРІКА ДЖЕЙМСОНА ; Політика теорії: ідеологічні погляди у постмодерністських дебатах/ Ф. Джеймсон. ТЕОРІЯ ІРОНІЇ РІЧАРДА РОРТІ ; Самотворення і пов’язаність: Пруст, Ніцше та Гайдеггер/ Р. Рорті.
Анотація: Антологія представляє літературно-критичну думку не в традиційному уявленні, а на перетині теорії літератури, лінгвістики, історії літератури. До всіх представлених творів подано загальні вступні статті про автора твору. Кожна стаття доповнена примітками з інформацією про всіх осіб, які згадувалися в статті.
Примірники : всього : Ч.З.№3(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№3(1), фб(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 15.06.2024
Кількість запитів 53509
Кількість відвідувачів 1569
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя