Пошуковий запит: <.>K=сюжетно-рольові ігри<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.213.15.025/.026:793.7](477) А 23
Агіляр Туклер, В. Сюжетно-рольова гра як засіб виховання ініціативності / Вікторія Агіляр Туклер> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 2. - С. 17–22. - Зміст: Додаток 1 : Виховання ініціативності – запорука самореалізації дитини : семінар-практикум для вихователів закладів дошкільної освіти ; Додаток 2 : Як створити сприятливі педагогічні умови : пам’ятка для вихователів
Рубрики: Дошкільне виховання--виховання грою Заклади дошкільної освіти--методична робота Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- дошкільна педагогіка -- сюжетно-рольові ігри -- семінари-практикуми -- педагогічні умови -- пам’ятки -- дошкільне виховання -- формування особистості -- ініціативність Анотація: У статті окреслено результати педагогічного експерименту, який тривав з 2014 по 2017 рік. За цей час у дошкільних навчальних закладах, які брали участь в експериментальній діяльності, було створено і апробовано систему роботи з використанням сюжетно-рольової гри як засобу ініціативності у дітей дошкільного віку. Вміщено розробку семінару-практикуму та подано педагогічні поради для вихователів щодо формування ініціативності у дошкільників.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.100.46 А 68
Аннаева, М. М. Гендерный подход к воспитанию дошкольников с ОВЗ [Текст] / М. М. Аннаева, И. В. Александрова, Н. А. Бойко> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 7. - С. 28-38. - Бібліогр.: 11 назв.
. - ISSN 1726-0973ББК 74.100.46 Рубрики: Дошкільне виховання--гендерні особливості Корекційна педагогіка--дошкільники--поведінка Росія--дошкільна освіта Кл.слова (ненормовані): гендерні відмінності -- гендерне виховання -- дошкільники -- гендерна соціалізація дошкільника -- сюжетно-рольові ігри -- корекційна педагогіка Анотація: В статті висвітлюється проблема необхідності гендерної соціалізації хлопчиків та дівчаток, диференційованного підхіду до виховання та навчання в різних видах діяльності. В кінці статті розміщені шість додатків із планування різної діяльності з урахуванням гендерного підходу.
Дод.точки доступу: Александрова, И. В.; Бойко, Н. А. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.035:33](477) Б 20
Баластрік, Г. Пізнаємо секрети фінансової грамотності разом з Економчиком / Ганна Баластрік> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 3. - С. 45–50. - Зміст: Слухання й обговорення пізнавальних казок ; Сюжетно-рольова гра ; Екскурсії ; Дод. 1 : Пізнавальні казки ; Дод. 2 : Реєстраційна картка проекту "Сюжетно-рольова гра "Банк"" ; Дод. 3 : Розвивальні вправи на закріплення економічних знань.
Рубрики: Дошкільне виховання--економічне виховання Кл.слова (ненормовані): економічне виховання -- економічні знання -- фінансова грамотність -- форми роботи -- сюжетно-рольові ігри -- пізнавальні казки -- екскурсії -- розвивальні вправи
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 67.0р Г 65
Гончарук, О. С. Фізичні особи. Правоздатність і дієздатність. Правознавство. 11 клас [Текст] / О. С. Гончарук> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 16/17/18. - С. 13-14
ББК 67.0р Рубрики: Уроки правознавства в 11 кл. Кл.слова (ненормовані): круглий стіл -- сюжетно-рольові ігри -- робота в парах
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.100.58 Г 75
Гра – дитина – дорослий : рефлексивна анкета для педагогів> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. [19–21].
ББК 74.100.58 Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--сюжетно-рольові ігри Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- гра -- педагогічні дослідження -- рефлексивна анкета -- сюжетно-рольові ігри -- ігрова діяльність Анотація: У статті представлено анкету, що була використана в проведенні дослідження інформаційно-методичним центром управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради Житомирської області щодо визначення обізнаності педагогів дошкільних навчальних закладів з питаннями організації ігрової діяльності дошкільників, проблем, пов’язаних з цим напрямком роботи, та способів їх подолання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.836.12 Д 76
Друзин, В. Н. Педагогическая профилактика игровой компьютерной адаптации детей и подростков / В. Н. Друзин> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 8. - С. 14-23. - Библиогр.: 42 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 88.836.12 + 74.66 Рубрики: Дитяча психологія Соціологія--педагогічна соціологія--профілактика Інтернет-аддикції Кл.слова (ненормовані): психологія -- психологія гри дітей -- комп’ютерні ігри -- сюжетно-рольові ігри -- Інтернет-аддикція (залежність) -- профілактика Інтернет-аддикції -- профілактика адиктивної поведінки -- вплив комп’ютера на особистисть -- особистісний розвиток дітей Анотація: У статті розглядається проблема формування компьютерной адикції (залежності) у дітей та специфіка організації її педагогічної профілактики. В статье рассматривается проблема формирования компьютерной аддикции (зависимости) у детей и специфика организации её педагогической профилактики.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.016:51](477) З-17
Зайцева, Л. Точна наука розвиває творчі задатки, або Математика для дошкільників / Лариса Зайцева> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 3. - С. 17–24. - Зміст: Які творчі здібності розвивати ; Що використовувати.
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики Кл.слова (ненормовані): методика навчання в ДНЗ -- математика -- експериметнування -- творчі здібності -- творчі задатки -- уява -- кмітливість -- фантазія -- допитливість -- винахідливість -- сюжетно-рольові ігри -- дидактичні ігри -- прислів’я -- приказки -- лабіринти -- оцінювання -- малювання Анотація: У статті вміщено поради вихователям закладів дошкільної освіти щодо розвитку творчості під час навчання дошкільників математики.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 372.3(075.3) З-38
Захарченко, Віра Григорівна. Мовленнєвий розвиток дошкільників в сюжетно-рольовій грі [Текст] : навчально - методичний посібник / В.Г. Захарченко ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2001. - 60 с. ; 21 см. - ISBN 966-660-036-6 : 3.00 грн.ББК 74.102я73 + 74.100.58 РУБ 372.3(075.3) Рубрики: Кафедра дошкільної освіти Дошкільники--ігрова діяльність Дошкільники--мовленнєвий розвиток Дошкільна освіта--підручники та посібники для ВНЗ Кл.слова (ненормовані): дошкільна педагогіка -- мовленнєвий розвиток -- сюжетно-рольові ігри
Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М. Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 2 Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.100 К 21
Карасьова, Катерина. Як навчити дітей... грати? [Текст] / К. Карасьова> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2014. - N 12. - С. 2-7.
. - ISSN 0321-1401ББК 74.100 Рубрики: Дошкільне виховання--ігри Кл.слова (ненормовані): ігрове навчання -- сюжетно-рольові ігри -- сюжетно-дидактичні ігри
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.100.58 К 64
Кондратець, І. Дитячі ігри очима дорослих, або Навчаємо педагогів бути активними учасниками дитячої гри / Інна Кондратець> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 12–18. - Зміст: Що таке гра ; Проблеми сюжетно-рольової гри та способи їх подолання ; Ігрові смаки педагогів та дітей ; Роль вихователя в ігровій діяльності ; Чого бракує для ігрової діяльності ; Додаток 1 : Як організувати дитячу гру та брати в ній участь : ключові настанови від Тамари Піроженко ; Додаток 2 : Принцип успішної організації ігрової діяльності дошкільників : пам’ятка для педагогів.
ББК 74.100.58 Рубрики: Дошкільна освіта--ігри Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- ігри -- сюжетно-рольові ігри -- проблеми виховання -- ігрові смаки -- ігрова діяльність -- настанови -- анкетування -- педагогічні дослідження Анотація: У статті представлено досвід інформаційно-методичного центру управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради Житомирської області щодо проведення анкетування педагогів дошкільних навчальних закладів, з метою виявлення проблем, пов’язаних з організацією ігрової діяльності дошкільників та способів їх подолання.
Дод.точки доступу: Піроженко, Тамара (завідувач лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, доктор психологічних наук) \про неї\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|