Пошуковий запит: <.>K=творча діяльність<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах - 2003г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>2.
| Перехрестна О. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках мови і літератури/О. Перехрестна // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах. -К.:Редакція журналу "Дивослово", 2003,N N3.-С.53-55.
|
>3.
| Обдарована дитина - 2003г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>4.
| Моляко В.О. Технічна творчість і її структура/В.О. Моляко // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2003,N N6.-С.2-4.
|
>5.
| Губенко А.В. Диагностика творческого мышления в техническом изобретательстве/А.В. Губенко // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2003,N N6.-С.31-37.
|
>6.
| Вольська Н. Г. Формування організованості старшокласників академічного ліцею у навчально-пізнавальній діяльності/Н. Г. Вольська. - 2004
|
>7.
| Лутченко Л. І. Організація самостійної навчально-пізнавальної діяльності учнів 7-9 класів при вивченні математики/Л. І. Лутченко. - 2003
|
>8.
| Григор’єв В. Й. Культурна спадщина і спосіб життя: реалії вітчизняного сьогодення/В. Й. Григор’єв // Мультиверсум. Філософський альманах. -К.:Інститут філософії імені Г. С. Сковороди НАН України, 2011,N N 7.-С.155-167.
|
>9.
| Змеев В. А. Годы учебы М. В. Ломоносова/В. А. Змеев // Вестник Московского университета. Серия 20, Педагогическое образование: Научный журнал. -М.:Издательство Московского университета, 2011,N N 3.-С.80-94
|
>10.
| Гавриш Н. Коректурні таблиці як засіб стимулювання креативності дітей/Н. Гавриш // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2012,N № 9.-С.34-44.
|
>11.
| Личката С. Ф. Самореалізація особистості в різних видах творчої діяльності/С. Ф. Личката // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2013,N № 9
|
>12.
| Зламанюк Л. Мотивація до навчання як умова розвитку творчого мислення учнів/Л. Зламанюк // Біологія і хімія в сучасній школі. -К.:"Педагогічна преса", 2013,N N 2.-С.10-13.
|
>13.
| Бишовець Т. Виховуємо "дослідників-чомусиків"/Т. Бишовець, Л. Слободянюк // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013,N № 8.-С.24-28.
|
>14.
| Заповіді для мами й тата // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013,N № 12.-С.61.
|
>15.
| Романько В. Університетське літоб'єднання - школа літературної майстерності/В. Романько // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 3.-С.78-79.
|
>16.
| Принципи здійснення інноваційної управлінської діяльності // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 7.-С.19.
|
>17.
| Ковалишина С. Гра-драматизація як форма позакласної роботи з англійської мови/С. Ковалишина // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 10.-С.64-68
|
>18.
| Таран О. На роздоріжжі: дитячий садок чи школа? : проблема освіти дітей 6-7 років /Олена Таран, Олена Полякова // Дошкільне виховання, 2015,N № 7.-С.20-21
|
>19.
| Шеремет Л. А. Соціокультурний досвід людини і суспільства як передумова розвитку інтерперсональних відносин і стимулювання спорту/Л. А. Шеремет // Практична філософія. -К.:Центр практичної філософії, 2015,N N 1.-С.178-188.
|
>20.
| Янц Н. Активізація творчої діяльності майбутніх соціальних педагогів під час підготовки до сценарної та режисерської роботи/Н. Янц // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2015,N № 11/12.-С.48-52
|
|
|