Пошуковий запит: <.>K=творче мислення<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 42
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Обдарована дитина - 2002г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>2.
| Практична психологія та соціальна робота - 2004г.,N 12 (Введено оглавление)
|
>3.
| Третяк Т. М. Розв’язування учнями творчих задач за умов раптових заборон/Т. М. Третяк // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2004,N N12.-С.69-73.
|
>4.
| Бондаровська В.М. Психологічні аспекти використання комп’ютера : Небезпека нових інформаційних технологій та розвиток здібностей дітей за допомогою комп’ютера /В.М. Бондаровська // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2005,N N25(липень).-С.5-62.
|
>5.
| Психологічна газета - 2005г.,N 15(серпень) (Введено оглавление)
|
>6.
| Андреєва Г. П. Професійні здібності учня : Програма соціально-психологічного дослідження "Особливості особистісного розвитку учнів 8-х класів" /Г. П. Андреєва, І. А. Дорошенко // Психологічна газета. -К.:СПДФО Главник О. П., 2005,N N15(серпень).-С.22-29.
|
>7.
| Гулько Ю. А. Формування розумових тенденцій пошуку аналогів і комбінування на уроках природознавства/Ю. А. Гулько // Обдарована дитина. -К.:"Социс", 2008,N N2.-С.23-28
|
>8.
| Музиченко С. В. Конструктивні задачі як засіб розвитку творчого мислення учнів у процесі навчання алгебри/С. В. Музиченко . - 2005
|
>9.
| Воропаєва Н.М. Роль учителя у формуванні й розвитку творчого мислення та інтелекту/Н. М. Воропаєва // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2010,N N 3.-С.58-60
|
>10.
| Маловицька Л. Парадоксальні властивості художнього мислення: вплив синестезії на творчий процес/Л. Маловицька // Історія,філософія, релігієзнавство. -К.:Антросвіт, 2010,N N 1/2.-С.32-37.
|
|
|