Пошуковий запит: <.>K=творчі здібності<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 57
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Коротка С. М. Система роботи з обдарованими дітьми/С. М. Коротка // Управління школою. -Харків:Основа, 2020,N № 28/30(652-654).-С.24–35
|
>2.
| Кулик В. З. Модель ефективної системи розвитку академічної обдарованості школярів/В. З. Кулик, О. І. Хафізова // Управління школою. -Харків:Основа, 2020,N № 28/30(652-654).-С.69–77.
|
>3.
| Зайцева Л. Точна наука розвиває творчі задатки, або Математика для дошкільників/Лариса Зайцева // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 3.-С.17–24.
|
>4.
| Ковальова В. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах компетентнісно орієнтованої освіти/Вікторія Ковальова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 2.-С.1–3
|
>5.
| Дробчак Я. Оригамі у навчально-трудовій діяльності як засіб формування творчих компетентностей учнів початкової школи/Ярослава Дробчак // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 2.-С.41–44.
|
>6.
| Молчанюк К. Лепбук – розвивальна книжка з індивідуальним характером/Кароліна Молчанюк // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 3.-С.11–17.
|
>7.
| Цуркан Н. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах модернізації початкової освіти/Наталія Цуркан // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 3.-С.57–58.
|
>8.
| Вільгоцька Н. Як діти казковим гномам картини описували/Н. Вільгоцька // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2017,N N 4.-С.32-36.
|
>9.
| Сундук Г. Волю віршам! або Розвиваємо мовлення дітей за допомогою верлібрів/Галина Сундук, Ганна Краснощок, Тетяна Харлан // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 11.-С.С. 43–49.
|
>10.
| Рижук Г. О. Робота з обдарованими учнями на уроках правознавства/Г. О. Рижук // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017,N N 22/23.-С.14-17.
|
|
|