Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=технічний університет<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Пілов, Петро Іванович.
    Вірність традиціям і відповідність часу / Петро Пілов, Олександр Бешта, Ганна Швидько // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 8-15
ББК 74.583(4УКР)
Рубрики: Вищі навчальні заклади України--технічні університети
Кл.слова (ненормовані):
вищий навчальний заклад -- технічний ВНЗ -- технічний університет -- гірничий університет -- дослідницький університет -- інженерна освіта -- підготовка інженерів -- наукові школи -- освітня діяльність -- дослідницька інфраструктура -- інноваційна діяльність університету -- бізнес-інкубатор
Анотація: Національний гірничий університет (НГУ) - один із провідних державних вищих технічних навчальних закладів - заснований 1899 р. Його динамічний розвиток сприяв становленню в Україні інженерної освіти та створенню в системі НАН України наукових шкіл світового рівня. На всіх етапах свого існування НГУ невпивнно розвивається, масштаби й обсяги наукових здобутків розширюються. Останні 30 років у житті гірничого університету виявилися надзвичайно активними й динамічними. Нині НГУ - це сучасний науково-освітній центр, самоврядний (автономний) дослідницький університет, для якого характерні фундаментальність та системність, комплексне поєднання освіти, науки й інновацій, багатогранність міжнародних зв'язків.


Дод.точки доступу:
Бешта, Олександр Степанович; Швидько, Ганна Кирилівна; Національний гірничий університет України (м. Дніпропетровськ) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Муранова, Наталія.
    Методологічні засади дослідження проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті: обгрунтування підходів / Н. Муранова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 17-22 : табл. - Бібліогр.: 24 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 22.1р10
Рубрики: Фізико-математична підготовка--старшокласники
   Кафедра вищої математики

Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- фізико-математична підготовка -- технічний університет
Анотація: У статті представлено провідні методологічні підходи до проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання у технічному університеті: компетентнісний, особистісно орієнтований, діяльнісний, системний. З'ясовано сутність та зміст кожного з означених підходів, виявлено основні характеристики діяльності старшокласника у процесі підготовки до навчання у технічному університеті. Здійснено класифікацію системних утворень за проблемою фізико-математичної підготовки старшокласників у системі доуніверситетської підготовки.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
22.183.4р30
В 49


    Винославська, О.
    Психолого-педагогічний супровід застосування ІКТ у просторі вищої технічної освіти [Текст] / О. Винославська // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 11. - С. 71-79. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 1682-2366
ДРНТІ
ББК 22.183.4р30
Рубрики: Соціальна психологія--соцаільна відповідальність
   Викладання інформатики у ВНЗ--психолого-педагогічний супровід

   Навчання студентів--інформаційно-комп’ютерні технології--психолого-педагогічний супровід

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології -- інформація -- знання -- соціальна відповідальність -- психолого-педагогічний супровід -- технічний університет -- технічна освіта -- інформаційні ресурси -- громадянська відповідальність -- підготовка інженерів
Анотація: Висвітлено психологічний зміст співвідношення понять "інформація" та "знання". Розкрито структуру соціальної відповідальності суб'єктів навчання й учіння за перетворення інформаційних ресурсів у знання і переконання майбутніх випускників технічних університетів. Показано можливості розвитку соціальної відповідальності інженерів у межах їхньої професійної діяльності, зокрема, в галузі користування інформаційними ресурсами, їх створення і поширення.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 01.08.2024
Кількість запитів 44723
Кількість відвідувачів 1233
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя