Пошуковий запит: <.>K=українські педагоги<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 99
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Головінський І. Антін Макаренко - науковець з наганом/І. Головінський // Сучасність:Український інститут національної пам'яті, 1988,N N 9 (329).-С.62-70.
|
>2.
| Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки/гол. ред. В. П. Яковець; відп. ред. Є. І. Коваленко № 1. - 2003
|
>3.
| Любар О. П. Історія української школи і педагогіки/О. П. Любар, М. Г. Стельмахович, Д. Т. Федоренко. - 2003
|
>4.
| Українська педагогіка в персоналіях/За ред. О. В. Сухомлинської Кн. 2: ХХ століття. - 2005
|
>5.
| Пеньковець О. Національна освіта і державна політика в українознавчо-філософському вченні С.Русової/О. Пеньковець // Українознавство. -К.:Науково-дослідний інститут українознавства, 2005,N N3.-С.128-132
|
>6.
| Довбня В. Еллінська і католицька філософія як джерела філософсько-освітніх поглядів Г.Г.Ващенка/В. Довбня // Сіверянський літопис. -Чернігів:Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка, Чернігівський інститут інформації, бізнесу і права МНТУ, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, 2007,N N5.-С.150-162
|
>7.
| Базиль Л. Використання творчої спадщини Григорія Ващенка у фаховій підготовці вчителів-словесників/Л. Базиль // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2007,N N11.-С.34-37
|
>8.
| Довбня В. Міфологіка пограниччя Полісся і Лісостепу та світогляд Г. Г. Ващенка/В. Довбня // Сіверянський літопис. -Чернігів:Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка, Чернігівський інститут інформації, бізнесу і права МНТУ, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, 2007,N N2.-С.103-108
|
>9.
| Гнаткович Т. Педагогічний світогляд Григорія Ващенка/Т. Гнаткович // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2007,N N5.-С.69-70
|
>10.
| Пастушенко Н. Погляд на виховні можливості літератури крізь призму педагогіки Юліяна Дзеровича/Н. Пастушенко // Педагогічна думка. -Львів:Видавництво "Проман", 2007,N N3.-С.18-23
|
>11.
| Пахолко С. Фалеристичні пам’ятки українських гімназій професора І. П. Филипчака (1871-1945) у Дрогобицькому краєзнавчому музеії/С. Пахолко, О. Маптин // Нумізматика і фалеристика. -К.:Логос, 2008,N N1.-С.16-27.
|
>12.
| Носко Ю. Науково-педагогічна діяльність Олексія Павловича Фльорова (1866-1954)/Ю. Носко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2008,N N5.-С.6-9
|
>13.
| Калініна Т. "Свою Україну любіть...”/Т. Калініна // Пам’ять століть. -К.:Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова, 2009,N N 3/4.-С.213-215.
|
>14.
| Калуська Л. В. Видатні українські педагоги: Григорій Сокворода. Григорій Ващенко. Софія Русова. Василь Сухомлинський. Мирослав Стельмахович/Л. Калуська. - 2010
|
>15.
| Антонець М. Проблема наступності між дошкільною і початковою освітою та вихованням у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/М. Антонець // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2011,N N 9.-С.3-7.
|
>16.
| Довбня В. М. Освітня концепція Г. Ващенка у філософському вимірі модерну/В. М. Довбня // Практична філософія. -К.:Центр практичної філософії, 2011,N N 4.-С.194-204.
|
>17.
| Софія Русова // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 3.-С.3-а с. обкл.
|
>18.
| Антонець Н. Б. Сторінка педагогічного грінченкознавства радянської доби/Н. Б. Антонець // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2011,N № 3.-С.24-28
|
>19.
| Проблеми дошкілля та початкової освіти у творчій спадщині В. О. Сухомлинського // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 11.-С.47
|
>20.
| Бойко А. М. Еволюція взаємин Г. Ващенка й А. Макаренка: ретроспектива і проекція на сучасність/А. М. Бойко // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 3.-С.35-39
|
>21.
| Мухін М. Гуманістична сутність педагогічних переконань і освітньої практики В. О. Сухомлинського/Михайло Мухін, Ігор Добрянський // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 8/9.-С.13-19
|
>22.
| Гук О.В. Розвиток ідей освіти молоді в педагогічній спадщині Григорія Ващенка/О. В. Гук. - 2012
|
>23.
| Вітаємо з ювілеєм Миколу Борисовича Євтуха // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 2.-С.95-96.
|
>24.
| Захаренко С. Формування громадянина-патріота у педагогічній системі О. А. Захаренка/С. Захаренко, О. Коваленко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 6.-С.36-40
|
>25.
| Богданець-Білоскаленко Н. І. Проблема нової української школи у працях Я. Чепіги/Н. І. Богданець-Білоскаленко // Історико-педагогічний альманах. -К.:Міленіум, 2013,N N 2.-С.27-31
|
>26.
| Березівська Л. Д. Антропоцентризм - провідна ідея творчості основоположника наукової вітчизняної педагогіки К. Д. Ушинського/Л. Д. Березівська // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 3.-С.5-9
|
>27.
| Носко М. О. Розвиток педагогічної науки на Чернігівщині в руслі ідей К. Д. Ушинського/М. О. Носко // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 3.-С.10-14
|
>28.
| Заліський А. А. Модернізація системи середньої освіти на Чернігівщині/А. А. Заліський // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 3.-С.14-16.
|
>29.
| Міхно Олександр Метод і творчість Олександра Мазуркевича (до 100-річчя від дня народження видатного українського педагога, першого академіка з методики викладання літератури /Олександр Міхно, Шевченко Зоя // Українська мова і література в школі, 2013,N № 7.-С.62-64
|
>30.
| Гаврик В. Стежинами Софії Русової/В. Гаврик // Деснянська правда. -Чернігів:Деснянська правда, 2014,N N 49 (11 грудня).-С.3.
|
|
|