Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=університетська освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-41 
1.

Лозниця В. С. Основи психології та педагогіки/В. С. Лозниця. - 2001
2.

Лозниця В. С. Психологія і педагогіка: основні положення/В. С. Лозниця. - 1999
3.

Соколова Е. Е. Фундаментальные принципы университетского образования и психологическая теория деятельности А. Н. Леонтьева/Е. Е. Соколова // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология. -М.:Московский государственный университет имени М. В. Ломоносова ; факультет психологии МГУ, 2011,N N 1.-С.12-24
4.

Кірдан О. Роль попечителя Київського учбового округу в управлінні університетом Св. Володимира (1832-1839 рр.)/О. Кірдан // Історико-педагогічний альманах. -К.:Міленіум, 2010,N N 2.-С.59-63.
5.

Зданюк Т.В. Реформування університетської освіти у Німеччині другої половини ХХ століття/Т. В. Зданюк. - 2011
6.

Курило Л. Ф. Стан викладання педагогічних дисциплін у класичних університетах України (ХІХ - початок ХХ ст.)/Л. Ф. Курило // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2011,N № 3.-С.35-40
7.

Волик Л.В. Екстраполяція ідей університетської освіти у дитяче середовище/Л. В. Волик // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2011,N № 4.-С.18-21
8.

Хоружий Г. Ф. Вища освіта на шляху оптимізації/Г. Ф. Хоружий // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2011,N № 4.-С.22-27
9.

Андрущенко В. П. Проблема входження української університетської освіти в європейський простір/В. П. Андрущенко, І. Гамерська // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 1/2.-С.3-8
10.

Терентьєва Н. О. Основні тенденції розвитку сучасної університетської освіти: європейський вимір/Н. О. Терентьєв // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 3.-С.22-27
11.

Шапран О. Професійна підготовка педагогічних кадрів в умовах регіональних університетських комплексів/О. Шапран // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 11.-С.23-27
12.

Волик Л. В. Українська освіта та інноваційний режим діяльності педагога: ризики, пошуки, стратегії/Л. В. Волик // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 4.-С.24-28
13.

Жарова Е. Ю. Университетское образование в Российской империи в XIX - начале XX в./Е. Ю. Жарова // Вопросы истории. -М.:Издательский дом "Красная звезда" МО РФ, 2012,N N 9.-С.112-122
14.

Іванов С. Філософія і фундаменталізація університетської освіти/С. Іванов, М. Кітов // Вища школа. -К.:Знання, 2013,N N 1.-С.20-26
15.

До 150-річчя від дня народження В. І. Вернадського // Наука та наукознавство. -Київ:ППВФ "Фенікс", 2012,N N 4.-С.3-31.
16.

Зіньковський Ю. Імператив сучасної парадигми вищої освіти/Ю. Зіньковський // Вища школа. -К.:Знання, 2013,N N 9.-С.7- 19
17.

Смолінська О. Цілепокладання в культурно-освітньому просторі педагогічних університетів/Олеся Смолінська // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 3.-С.68-73
18.

Курбатов С. Моделі університетської освіти XXI століття крізь призму провідних міжнародних рейтингів/Сергій Курбатов // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 3.-С.103-110
19.

Свіжевська С. Інтерактивна платформа для проведення процедури акредитації/С. Свіжевська // Вища школа. -К.:Знання, 2013,N N 11.-С.80-88
20.

Похресник А. Філософський аналіз західних прогнозів розвитку вищої освіти у ХХІ ст./А. Похресник // Вища школа. -К.:Знання, 2014,N N 1.-С.63-72
21.

Дембіцький С. З приводу проблематичності стохастичної перевірки теоретичних конструктів/С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2014,N N 2.-С.190-195.
22.

Кириленко К. Інтеграційні процеси в сучасному природничо-науковому і науково-гуманітарному знанні та шляхи їх відображення у змісті університетської освіти/К. Кириленко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 4/5.-С.41-46
23.

Лозниця В. С. Психологія і педагогіка: основні положення/В. С. Лозниця. - 2003
24.

Андрущенко В. П. Роздуми про освіту/В. П. Андрущенко . - 2004
25.

Дебич М. Імплементація програм спільних / подвійних ступенів: досвід вищої школи Ірландії/М. Дебич // Вища освіта України. -К.:"Педагогічна преса", 2015,N N 3.-С.77-84.
26.

Давидов П. Г. Феномен "освіта”: лексико-семантичний та онтологічний аналіз/П. Г. Давидов // Практична філософія. -К.:Центр практичної філософії, 2010,N N 4.-С.109-115.
27.

Матвієнко П. В. Філософські основи трансформації освітніх концепцій від Середньовіччя до модерну (у контексті сучасних проблем вітчизняної освіти)/П. В. Матвієнко // Практична філософія. -К.:Центр практичної філософії, 2010,N N 4.-С.115-123.
28.

Терентьєва Н. О. Міждисциплінарність як основа нового знаннєвого продукту в інформаційному суспільстві/Н. О. Терентьєва // Педагогіка і психологія. -київ:Державне видавництво " Педагогічна преса", 2016,N N 1.-С.59-65.
29.

Вища освіта України. № 2/2013. Додаток 1. Тематичний випуск:Наука і вища освіта/відп. ред. вип.: С. Калашникова, О. Слюсаренко. - 2013
30.

Дем’яненко Н. Принцип автономії в обгрунтуванні ідеї та світовому досвіді університету/Н. Дем’яненко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 5/6.-С.3-11
 1-30    31-41 
 
Статистика
за 16.08.2024
Кількість запитів 55311
Кількість відвідувачів 1083
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя