Пошуковий запит: <.>K=учнівський колектив<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Нечаев М. О моделировании системы целей воспитания в классном коллективе/М. Нечаев // Воспитание школьников. -Москва:Школьная пресса, 2009,N N4.-С.23-26
|
>2.
| Крылова Н. Как создаётся детско-взрослое сообщество/Н. Крылова // Народное образование. -М.:Народное образование, 2008,N N9.-С.250-257
|
>3.
| Кончиц І. Як визначити лідера в дитячому колективі/І. Кончиц // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2006,N N20 (травень).-С.8-12
|
>4.
| Пекур В. Історія й сьогодення Боярської ЗОШ № 4/Валентина Пекур, Олена Сивоконь // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 7.-С.34.
|
>5.
| Степаненко С. Через родину пізнай дитину/Софія Степаненко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 6.-С.62.
|
>6.
| Дружній учнівський колектив // Позакласний час. -київ:Редакція журналу "Позакласний час", 2017,N N 8.-С.37-44.
|
>7.
| Крижанівський М. О. Роль класного керівника у формуванні особистості здобувача освіти та учнівського колективу/М. О. Крижанівський // Освітній фактор. -Київ:НВП "Інтерсервіс", 2023,N N 3.-С.55-56.
|
>8.
| Сембрат О. Формуємо учнівський колектив: кілька ідей до скарбнички творчого педагога/О. Сембрат // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2020,N N 2.-С.44-45.
|
>9.
| Мелешко В. Реалізація ідей партнерської взаємодії в освітньому процесі сільської початкової школи/Віра Мелешко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 6.-С.47–50.
|
>10.
| Сахно Н. Ю. Дружний клас (тренінг)/Н. Ю. Сахно // Виховна робота в школі. -Х.:Основа, 2011,N N 5.-С.2-9
|
|
|