Пошуковий запит: <.>K=учні початкової школи<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Клокар Н. Наталія Клокар: "Завдяки науково-педагогічному проекту "Інтелект України" здійснено прорив у підготовці наших дітей"/записала Анжеліна Пугач // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 10.-С.39-40.
|
>2.
| Кочерга О. Навчання дитини в контексті психофізіологічної діяльності мозку/О. Кочерга // Іноземні мови в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2014,N № 2.-С.10-13.
|
>3.
| Чорна В.В. Розвиток сенсорного виховання учнів початкової школи в Україні у ХХ столітті/В. В. Чорна. - 2014
|
>4.
| Нечипоренко К.П. Розвиток інтелектуально-творчих умінь учнів у початкових школах України другої половини ХХ-початку ХХІ століття/К. П. Нечипоренко. - 2015
|
>5.
| Кочерга О. Як навчання письма впливає на психічне здоров’я учнів початкової школи/О. Кочерга, Л. Назарова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2016,N N 2.-С.33-37.
|
>6.
| Зінченко Н. П. Як я дбаю про своє здоров’я (година спілкування)/Н. П. Зінченко // Вихователю ГПД. Усе для роботи. -Харків:"Основа", 2016,N N 2.-С.22-25.
|
>7.
| Україна. М-во освіти і науки Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи // Початкове навчання та виховання. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2016,N N 27.-С.2-33.
|
>8.
| Україна. М-во освіти і науки Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2016,N N 10.-С.1-22.
|
>9.
| Ключові тези орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4-х класів та методичних рекомендацій до оновлених програм початкової школи (1-4-й клас) // Початкове навчання та виховання. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2016,N N 28/29.-С.4-10.
|
>10.
| Калініченко Л. Внесок М. Богдановича у розвиток ідей формування творчого мислення в учнів початкової школи/Л. Калініченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2016,N N 11.-С.1-4.
|
|
|