Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=формувальне оцінювання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.3.014.3(477)/С 13
Автор(и) : Савченко О.
Назва : Початкова освіта в контексті ідей Нової української школи
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2018. - № 1/2. - С. 3–7. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2018/1/2). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
УДК : 373.3.014.3(477) + 37:001.32(477)]Савченко
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- реформування освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реформування освіти--нова українська школа--державний стандарт--початкова освіта--типова освітня програма--зміст початкової освіти--формувальне оцінювання--науково-методичний ресурс--вчителі початкової школи--предметні компетентності
Анотація: У статті йдеться про законодавчі засади і наукові підходи розроблення Державного стандарту початкової освіти і типових освітніх програм для 1–2 класів. Обґрунтовано алгоритм проектування змісту початкової освіти: мета – прогнозування обов’язкових результатів цього рівня освіти у Державному стандарті – прогнозування очікуваних результатів у типових освітніх програмах за циклами навчання (1–2 класи; 3–4 класи) – засоби їх досягнення (зміст, методи, середовище). Визначено роль формувального оцінювання у початковій школі; проблеми створення нового науково-методичного ресурсу для вчителів.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Федоренко О.
Назва : Інклюзивне навчання: оцінювання учнів з особливими освітніми потребами
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 2. - С. 76–86. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/2). - ISSN 23122781
Примітки : Бібліогр.: 16 назв.
УДК : 373.3/.5.043.2-056.2/.3](477) + 376.091.26(477) + 37:001.32](477)Федоренко
Предметні рубрики (Галузі знань): Інклюзивна освіта-- оцінювання навчальних досягнень-- діти з особливими освітніми потребами
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивна освіта--оцінювання учнів--діти з особливими освітніми потребами --оцінка--навчальні досягнення--формувальне оцінювання--самооцінювання--курикулум
Анотація: Акцентовано увагу на проблемі оцінювання учнів з особлими освітніми потребами. Виявлено, що традиційне оцінювання зорієнтоване на оцінку, як результат оцінювання, що виконує функцію зовнішнього контролю успішності навчання й є мало інформативною. Це ускладнює індивідуалізацію навчання учнів з особливими освітніми потребами. Водночас акцент на порівнянні таких учнів з їхніми однолітками знижує активність і мотивацію, деморалізує менш успішних з-поміж них і не дає змоги прогресувати, ставати більш успішним. На основі аналізу джерел, зважаючи на мету оцінювання досягнень учнів з особливими освітніми потребами, окреслено оцінювання для навчання, оцінювання як навчання, оцінювання самого навчання. З прапктичного досвіду запропоновано апробовані інструменти для оцінювання учнів з особливими освітніми потребами, що сприяють індивідуальному прогресу і плануванню індивідуальної швидкості, а не ранжуванню учнів.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сахно, Оксана
Назва : Формувальне оцінювання: вибудовуємо індивідуальну освітню траєкторію кожного дня : тренінг для вчителів початкових класів
Місце публікування : Учитель початкової школи: Науково-методичний журнал/ міністерство освіти і науки України Національна академія педагогічних наук України: Видавництво "Світич", 2019. - N 9. - С. 28-32. (Шифр УПШ/2019/9)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- методична робота
Вчителі початкової школи-- тренінги для вчителів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тренінги для вчителів початкової школи--оцінювання навчальних досягнень--формувальне оцінювання
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.3.091.26(477)/Ф 11
Автор(и) : Фідкевич О., Бакуліна Н.
Назва : Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2020. - № 1(607). - С. 12–14. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2020/1). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 13 назв.
УДК : 373.3.091.26(477) + 37:001.32](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- навчання-- оцінювання знань учнів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оцінювання знань--формувальне оцінювання--якість навчання--система оцінювання--підсумкове оцінювання--успішна діяльність школярів--самооцінювання--оціночна практика--культура взаємооцінювання--початкова школа
Анотація: У статті розповідається про ефективне впровадження формувального оцінювання в початковій школі.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кілко, Олена, Гонтаренко, Вікторія
Назва : Упровадження формувального оцінювання : тренінг для педагогів
Місце публікування : Учитель початкової школи: Науково-методичний журнал/ міністерство освіти і науки України Національна академія педагогічних наук України: Видавництво "Світич", 2020. - N 1. - С. 20-22. (Шифр УПШ/2020/1)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- методична робота
Вчителі початкової школи-- тренінги для вчителів
Початкова школа-- навчання-- оцінювання знань учнів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): формувальне оцінювання--тренінги для вчителів початкової школи
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.3.091.26(477)/Ф 11
Автор(и) : Фідкевич О.
Назва : Етап цілепокладання у процесі формувального оцінювання: мета, роль та форми актуалізації
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2020. - № 3(609). - С. 7–10. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2020/3). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 4 назви.
УДК : 373.3.091.26(477) + 37:001.32](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- навчання-- оцінювання знань учнів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оцінювання знань--формувальне оцінювання--цілепокладання--навчальні цілі--таксономія б. блума--навчальна діяльність--система запитань--початкова школа
Анотація: У статті розповідається про постановку цілей уроку – важливий етап і умова ефективної реалізації формувального оцінювання в початковій школі.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.3.091.26(477)/Л 83
Автор(и) : Лугова О., Лугова Т.
Назва : Система вправ з організації формувального оцінювання в навчальному процесі початкової школи
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2020. - № 4(610). - С. 12–18. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2020/4). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 7 назв.
УДК : 373.3.091.26(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- навчання-- оцінювання знань учнів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оцінювання знань--формувальне оцінювання--вправи--контрольно-оцінювальна діяльність--навчальні успіхи--взаємооцінювання--навчальні досягнення--позитивна самооцінка--початкова школа
Анотація: У статті розповідається про прийоми роботи з формувального оцінювання, які навчають учнів початкової школи мислити, ставити запитання, шукати відповіді, оцінювати свою діяльність на уроці.
Знайти схожі

 
Статистика
за 12.06.2024
Кількість запитів 18755
Кількість відвідувачів 1146
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя