Пошуковий запит: <.>K=фрустрація<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Психология состояний/Под ред. Прохорова А. О.. - 2004
|
>2.
| Кузьмишина Т. Л. Поведение дошкольников в ситуации родительского запрета/Т. Л. Кузьмишина // Психологическая наука и образование. -М.:Московский городской психолого-педагогический ун-т. Психологический ин-тут Рос. академии образования. Международный образовательный и психологический колледж, 2006,N N4.-С.23-35
|
>3.
| Персиянцев С. А. Индивидуально-психологические особенности развития ребенка в условиях семейной депривации/С. А. Персиянцев // Социальная педагогика. -Москва:НИИ школьных технологий, 2013,N № 3.-С.91-98
|
>4.
| Луценко М.Ю. Фрустрація потреби у власності як чинник деформування ціннісно-смислової сфери молоді/М. Ю. Луценко. - 2013
|
>5.
| Ребзуев Б. Г. Импульсивное покупательское поведение в условиях ограниченности когнитивных ресурсов/Б. Г. Ребзуев // Психологический журнал. -Москва : Наука:Рос. акад. наук, 2012. т.Т. 33,N № 2.-С.88-100
|
>6.
| Вісник студентського наукового товариства/Відп. ред. О. В. Мельничук Вип. 6. Ч. 2. - 2010
|
>7.
| Кобильченко В. Пояснювальні принципи як методологічний орієнтир спеціальної психології/В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 2.-С.33–47
|
>8.
| Лозниця В. С. Психологія і педагогіка: основні положення/В. С. Лозниця. - 2003
|
>9.
| Вісник Чернігівського національного педагогічного університету/Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка Вип. 105 Т. 2. - 2012
|
>10.
| Москалець В. Персонологічні акценти фройдизму/В. Москалець // Психологія і суспільство. -Тернопіль:ТНЕУ, 2011,N N 4.-С.148-169
|
|
|