Пошуковий запит: <.>K=філософія освіти<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 74
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Науково-освітній потенціал нації: Погляд у ХХІ століття. Кн. 2:Освіта і наука: Творчий потенціал державо- і культуротворення. - 2003
|
>2.
| История русской философии/Б. В. Емельянов, К. Н. Любутин, В. М. Русаков, Ю. К. Саранчин. - 2005
|
>3.
| Науково-освітній потенціал нації: Погляд у ХХІ століття. Кн. 2:Освіта і наука: Творчий потенціал державо- і культуротворення. - 2004
|
>4.
| Освіта і управління - 2002г. т.5,N 3 (Введено оглавление)
|
>5.
| Кремень В. Інновація - alter ego глобалізації/В. Кремень // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 3.-С.3-9
|
>6.
| Якса Н. В. У пошуках витоків/Н. В. Якса // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2011,N № 3.-С.45-47
|
>7.
| Нові виміри в осягненні світу дитинства // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 11.-С.35
|
>8.
| Ерёмин В. С. Концепции постнеклассической педагогики/В. С. Ерёмин // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 3.-С.19-23
|
>9.
| Сенько Ю. В. Герменевтика педагогического опыта/Ю. В. Сенько, В. Г. Шкунов // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 2.-С.21-29
|
>10.
| Фельдштейн Д. И. Психолого-педагогическая наука как ресурс развития современного социума/Д. И. Фельдштейн // Мир психологии. -Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т:Рос. акад. образования, 2012,N № 1.-С.204-220
|
|
|