Пошуковий запит: <.>K=філософія освіти<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 74
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Науково-освітній потенціал нації: Погляд у ХХІ століття. Кн. 2:Освіта і наука: Творчий потенціал державо- і культуротворення. - 2003
|
>2.
| История русской философии/Б. В. Емельянов, К. Н. Любутин, В. М. Русаков, Ю. К. Саранчин. - 2005
|
>3.
| Науково-освітній потенціал нації: Погляд у ХХІ століття. Кн. 2:Освіта і наука: Творчий потенціал державо- і культуротворення. - 2004
|
>4.
| Освіта і управління - 2002г. т.5,N 3 (Введено оглавление)
|
>5.
| Кремень В. Інновація - alter ego глобалізації/В. Кремень // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 3.-С.3-9
|
>6.
| Якса Н. В. У пошуках витоків/Н. В. Якса // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2011,N № 3.-С.45-47
|
>7.
| Нові виміри в осягненні світу дитинства // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 11.-С.35
|
>8.
| Ерёмин В. С. Концепции постнеклассической педагогики/В. С. Ерёмин // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 3.-С.19-23
|
>9.
| Сенько Ю. В. Герменевтика педагогического опыта/Ю. В. Сенько, В. Г. Шкунов // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 2.-С.21-29
|
>10.
| Фельдштейн Д. И. Психолого-педагогическая наука как ресурс развития современного социума/Д. И. Фельдштейн // Мир психологии. -Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т:Рос. акад. образования, 2012,N № 1.-С.204-220
|
>11.
| Самчук З. Ф. Світоглядні орієнтири адекватного аналізу визначальних викликів і відповідей на них освітньої сфери/З. Ф. Самчук // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1.-С.10-19
|
>12.
| Клепко С. Ф. Прецедентний текст української освітології/С. Ф. Клепко // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1.-С.113-124
|
>13.
| Бех І. Д. Рефлексія в духовному саморозвитку особистості/І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1.-С.30-37
|
>14.
| Верещак Є. П. Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів/Є. П. Верещак // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1.-С.77-81
|
>15.
| Тестов В.А. Информационное общество: переход к новой парадигме образования/В. А. Тестов // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 4.-С.3-10
|
>16.
| Кремень В. Г. Освіта і суспільство в парадигмі синергетичного мислення/В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 2.-С.5-11
|
>17.
| Бауэр Е. А. Сопровождение психолого-социальной адаптации подростков-мигрантов/Е. А. Бауэр // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 5.-С.115-117
|
>18.
| Гончаров В. І. Проблема підготовки нового вчителя: філософія, соціокультурний і педагогічний аспекти/Володимир Гончаров // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 2.-С.22-27
|
>19.
| Косова Б. Кризис образования и задача университетов и общественных наук/Беата Косова // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 3.-С.16-23
|
>20.
| Ганаба С. О. Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності"/Світлана Ганаба // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 3.-С.89-95
|
>21.
| Горшкова Культура диалога как цель и ценность образования современного педагога/В. В. Горшкова // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 9.-С.75-81
|
>22.
| Горшкова В. В. Философско-теоретические ориентации современного педагога/В. В. Горшкова // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 8.-С.71-79
|
>23.
| Дзуцев Э. С. О принципе природосообразности в педагогике/Э. С. Дзуцев // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 7.-С.35-40
|
>24.
| Савотина Н. А. Понятие "парадигма" и его статус в педагогике/Н. А. Савотина // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 10.-С.3-10
|
>25.
| Стеценко К. В. Філософія емпіризму Ф. Бекона та її вплив на становлення сучасного освітнього процесу Великої Британії/Катерина Стеценко // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 4.-С.107-111
|
>26.
| Кремень В. Постулати філософсько-освітньої діяльності/В. Кремень // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 1/2.-С.3-7
|
>27.
| Іванов С. Філософія і фундаменталізація університетської освіти/С. Іванов, М. Кітов // Вища школа. -К.:Знання, 2013,N N 1.-С.20-26
|
>28.
| Похресник А. Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання/Анатолій Похресник // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 1.-С.69-74
|
>29.
| Світлої пам’яті Владлена Степановича Лутая // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 1.-С.116
|
>30.
| Седов Е. П. Переспективы внедрения облачной инфраструктуры в Пивденноукраинском национальном педагогическом университете имени К. Д. Ушинского/Е. П. Седов, В. Е. Седов // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2013,N N 3.-С.44-47.
|
|
|