Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=філософія освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 74
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-74 
1.

Науково-освітній потенціал нації: Погляд у ХХІ століття. Кн. 2:Освіта і наука: Творчий потенціал державо- і культуротворення. - 2003
2.

История русской философии/Б. В. Емельянов, К. Н. Любутин, В. М. Русаков, Ю. К. Саранчин. - 2005
3.

Науково-освітній потенціал нації: Погляд у ХХІ століття. Кн. 2:Освіта і наука: Творчий потенціал державо- і культуротворення. - 2004
4.

Освіта і управління - 2002г. т.5,N 3 (Введено оглавление)
5.

Кремень В. Інновація - alter ego глобалізації/В. Кремень // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 3.-С.3-9
6.

Якса Н. В. У пошуках витоків/Н. В. Якса // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2011,N № 3.-С.45-47
7.

Нові виміри в осягненні світу дитинства // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 11.-С.35
8.

Ерёмин В. С. Концепции постнеклассической педагогики/В. С. Ерёмин // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 3.-С.19-23
9.

Сенько Ю. В. Герменевтика педагогического опыта/Ю. В. Сенько, В. Г. Шкунов // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 2.-С.21-29
10.

Фельдштейн Д. И. Психолого-педагогическая наука как ресурс развития современного социума/Д. И. Фельдштейн // Мир психологии. -Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т:Рос. акад. образования, 2012,N № 1.-С.204-220
11.

Самчук З. Ф. Світоглядні орієнтири адекватного аналізу визначальних викликів і відповідей на них освітньої сфери/З. Ф. Самчук // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1.-С.10-19
12.

Клепко С. Ф. Прецедентний текст української освітології/С. Ф. Клепко // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1.-С.113-124
13.

Бех І. Д. Рефлексія в духовному саморозвитку особистості/І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1.-С.30-37
14.

Верещак Є. П. Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів/Є. П. Верещак // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1.-С.77-81
15.

Тестов В.А. Информационное общество: переход к новой парадигме образования/В. А. Тестов // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 4.-С.3-10
16.

Кремень В. Г. Освіта і суспільство в парадигмі синергетичного мислення/В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 2.-С.5-11
17.

Бауэр Е. А. Сопровождение психолого-социальной адаптации подростков-мигрантов/Е. А. Бауэр // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 5.-С.115-117
18.

Гончаров В. І. Проблема підготовки нового вчителя: філософія, соціокультурний і педагогічний аспекти/Володимир Гончаров // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 2.-С.22-27
19.

Косова Б. Кризис образования и задача университетов и общественных наук/Беата Косова // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 3.-С.16-23
20.

Ганаба С. О. Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності"/Світлана Ганаба // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 3.-С.89-95
21.

Горшкова Культура диалога как цель и ценность образования современного педагога/В. В. Горшкова // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 9.-С.75-81
22.

Горшкова В. В. Философско-теоретические ориентации современного педагога/В. В. Горшкова // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 8.-С.71-79
23.

Дзуцев Э. С. О принципе природосообразности в педагогике/Э. С. Дзуцев // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 7.-С.35-40
24.

Савотина Н. А. Понятие "парадигма" и его статус в педагогике/Н. А. Савотина // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 10.-С.3-10
25.

Стеценко К. В. Філософія емпіризму Ф. Бекона та її вплив на становлення сучасного освітнього процесу Великої Британії/Катерина Стеценко // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 4.-С.107-111
26.

Кремень В. Постулати філософсько-освітньої діяльності/В. Кремень // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 1/2.-С.3-7
27.

Іванов С. Філософія і фундаменталізація університетської освіти/С. Іванов, М. Кітов // Вища школа. -К.:Знання, 2013,N N 1.-С.20-26
28.

Похресник А. Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання/Анатолій Похресник // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 1.-С.69-74
29.

Світлої пам’яті Владлена Степановича Лутая // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 1.-С.116
30.

Седов Е. П. Переспективы внедрения облачной инфраструктуры в Пивденноукраинском национальном педагогическом университете имени К. Д. Ушинского/Е. П. Седов, В. Е. Седов // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2013,N N 3.-С.44-47.
 1-30    31-60   61-74 
 
Статистика
за 29.07.2024
Кількість запитів 116245
Кількість відвідувачів 1239
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя