Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=філософія освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 74
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-74 
1.
74.584(4УКР)
Z99


    Іванов, С.
    Філософія і фундаменталізація університетської освіти [Текст] / С. Іванов, М. Кітов // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 1. - С. 20-26 . - ISSN 1682-2366
ДРНТІ
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Вища освіта в Україні--університетська освіта
   Освіта університетська

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- фундаментальні науки -- криза в науці -- наукова парадигма -- фундаменталізація науки -- університетська освіта
Анотація: Проаналізовано взаємозв'язок філософії та фундаменталізації вищої освіти. Обгрунтовано думку, що цей процес має три рівні. Перший - поглиблене вивчення базових дисциплін для кожної спеціальності, другий - математизація освіти, третій - філософсько-методологічний, пов'язаний із критичним переосмисленням наукою історично застарілої методологічної парадигми.


Дод.точки доступу:
Кітов, М.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
37(4Укр)
А 66


    Андрущенко, Виктор Петрович.
    Образовательная политика: (обзор повестки дня) [Текст] / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельев ; Министерство образования и науки Украины, Национальный педагогический университет имени М. П. Драгоманова. - К. : МП Леся, 2010. - 404 с. ; 20 см. - ISBN 966-8126-60-3 (в тв. пер.) : 37.00 грн.
ББК 74.04(4Укр) + 74.584(4Укр)
РУБ 37(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--державна політика
   Педагогіка--методологія

   Вища освіта в Україні

   Освіта--соціологія

Кл.слова (ненормовані):
освітня політика -- врядування -- філософія освіти


Дод.точки доступу:
Савельев, Владимир Леонидович; Министерство образования и науки УкраиныНациональный педагогический университет имени М. П. Драгоманова
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

3.
74.58(4Укр)
Б 20


    Балагура, О.
    Суспільство і вища національна освіта у процесі трансформації [Текст] / О. Балагура // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 5. - С. 27-34. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Філософія освіти--Україна
Кл.слова (ненормовані):
суспільство -- соціальні трансформації -- людина -- якість освіти -- процеси глобалізації -- філософія освіти
Анотація: Здійснюється системно-філософський аналіз суспільства, що трансформується, й розкриваються відповідні зміни в системі освіти, порушується проблема трансформації суспільства у ХХІ столітті. Досліджується стратегія філософії освіти у перспективі формування головних характеристик людини майбутнього.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
88.59
Б 29


    Бауэр, Е. А.
    Сопровождение психолого-социальной адаптации подростков-мигрантов / Е. А. Бауэр // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 5. - С. 115-117 . - ISSN 0869-561X
ББК 88.59 + 74.в55 + 74.6
Рубрики: Кафедра психології
   Соціальна психологія

   Адаптація мігрантів

   Росія
Кл.слова (ненормовані):
соціальна психологія -- адаптація підлітків-мігрантів -- філософія освіти -- синергетична наукова парадигма -- соціальна педагогіка -- підлітки-мігранти -- соціальна компетентність -- толерантність
Анотація: Про супровід психолого-соціальної адаптації підлітків-мігрантів.
О сопровождении психолого-социальной адаптации подростков-мигрантов.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.


    Белозерцев, Е. П.
    "Должное" как вектор преодоления кризиса современного российского образования / Е. П. Белозерцев // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 3-13. - Библиогр.: 15 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в55 + 87
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- філософія освіти -- спадщина -- середовище -- культурно-освітнє середовище (КОС) -- три рівня КОС -- рідний край -- сукупність умов
Анотація: Автори аналізують сучасний стан російської освіти, вважають, що воно знаходиться в стані глибокої кризи, пропонують варіант виходу з такого становища, заснований на осмисленні вітчизняної філософсько-педагогічної думки.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.
87
Б 48


    Берегова, Г. Д.
    Концептуально-методичний підхід до формування світогляду молоді [Текст] / Г. Д. Берегова // Практична філософія : Науковий журнал. - 2012. - N 3. - С. 61-66.
ББК 87
Рубрики: Філософія і освіта
Кл.слова (ненормовані):
освітньо-педагогічний дискурс -- філософія освіти -- ціннісна орієнтація особистості -- синергетична парадигма освіти -- гуманістичне спрямування освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
74.03(4Укр),218
Б 48


    Березівська, Л. Д.
    Антропоцентризм - провідна ідея творчості основоположника наукової вітчизняної педагогіки К. Д. Ушинського / Л. Д. Березівська // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 5-9. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.03(4Укр),218
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Педагогіка України--персоналії педагогів

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна антропологія -- наукова педагогіка -- педагогічна концепція К. Д. Ушинського -- людина як предмет виховання -- українські педагоги -- філософія освіти
Анотація: У статті аргументовано, що ідея антропоцентризму стала провідною в педагогічній концепції видатного вітчизняного педагога-філософа, гуманіста К. Д. Ушинського, яку він найповніше обгрунтував у праці "Людина як предмет виховання. Спроба педагогічної антропології" (1867-1869).


Дод.точки доступу:
Ушинський К. Д., Костянтин Дмитрович (російський педагог ; 1824-1871) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.
74.200.5
Б 55


    Бех, І. Д.
    Рефлексія в духовному саморозвитку особистості / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 30-37. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74.200.5
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Виховання особистості

Кл.слова (ненормовані):
\ -- особистісний саморозвиток -- духовна цінність -- духовні ядра -- Я-духовне -- емоції -- емоційні задатки -- філософія освіти
Анотація: Уперше розкрито механізм духовного саморозвитку особистості. Проаналізовано внутрішні умови розгортання цього духовного процесу, підкреслено роль рефлексії в особистісній самосвідомості та формуванні певної духовної цінності особистості.


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
74.04
В 31


    Верещак, Є. П.
    Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів / Є. П. Верещак // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 77-81. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.04
Рубрики: Освіта--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
навколишнє середовище -- співпраця -- оздоровлення -- когнітивно-духовний поетнціал -- філософія освіти -- сумління школярів
Анотація: Розглянуто декотрі морально-психологічні й соціально-педагогічні проблеми когнітивно-духовного розвитку особистості та суспільства у свідомості молоді. Зроблено спробу розкриття та поліпшення оздоровлюючих можливостей духовно-морального потенціалу як розвивально-виховної системи памолоді в умовах сучасної освіти. Висвітлено роль психолога-педагога в діагностико-корекційній роботі.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.


    Ганаба, Світлана Олександрівна.
    Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / Світлана Ганаба // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 89-95. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.202
Рубрики: Вища освіта--зміст освіти--філософський аспект
   Навчання--зміст навчання

Кл.слова (ненормовані):
плинна модерність -- суспільний розвиток -- гармонійність -- людина -- нова ідентичність людини -- зміст навчання -- зміст освіти -- третинне навчання -- творчий потенціал особистості -- навчальний процес -- навчання протягом життя -- самоосвіта -- самостійне навчання -- трансфесіонал -- інформаційно-мережеві технології -- університет -- вища школа -- постфігуративна культура -- філософія освіти
Анотація: У статті акцентується увага на необхідності наукової розробки механізмів адаптації особистості до умов мінливого світу. Наголошується, що проблема змісту навчання потребує контекстуального підходу, тобто розгляду її, насамперед, у контексті визначення сучасності як плинної цілісності та складності. Зміст навчальної діяльності безпосередньо пов'язується з розкриттям особистісного потенціалу людини, її здатністю орієнтуватися у різних ситуаціях і проблемах соціуму та потребою у "навчанні перевчатися".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.
74.58
Г 65


    Гончаров, Володимир Іванович.
    Проблема підготовки нового вчителя: філософія, соціокультурний і педагогічний аспекти / Володимир Гончаров // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 22-27. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Педагогічна освіта--філософія освіти
   Учитель--новий учитель

   Підготовка вчителів

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
людина -- освіта -- педагогіка -- підготовка вчителів -- шкільна освіта -- навчально-виховний процес -- нові пріоритети -- формування особистості вчителя -- педагогічна освіта -- вища освіта -- модернізація -- глобалізація -- суспільні зміни -- нова парадигма -- філософія освіти -- новий учитель -- освітній простір ВНЗ -- педагогічний ВНЗ
Анотація: Аналізуються потреби, філософія, соціокультурний та педагогічний контекст підготовки нового вчителя у період радикальних внутрішніх і зовнішніх суспільних змін, чільне місце серед яких належить глобалізаційним та інформаційним процесам, а також ті внутрішні зміни, що відбулися в Україні після проголошення незалежності. Стверджується, що новий учитель має стати "провідником" цих змін. Це потребує модернізації процесу підготовки вчителя у педагогічних університетах.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.
87
Г 70


    Горшкова, В. В.
    Философско-теоретические ориентации современного педагога / В. В. Горшкова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 8. - С. 71-79 . - ISSN 0869-561X
ББК 87 + 74.в55
Рубрики: Філософія освіти
   Педагогіка--методологія

   Росія--Освіта
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- філософія освіти -- філософсько-теоретичні орієнтації педагогів -- творчі інтенції -- онтологічне спілкування -- рефлексна свідомість педагогів -- унікальність педагогів
Анотація: В умовах інтенсивно мінливого суспільства пропонується розглянути основні ресурси діяльності сучасного педагога.
В условиях интенсивно изменяющегося общества предлагается рассмотреть основные ресурсы деятельности современного педагога.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

13.


    Горшкова, В. В..
    Культура диалога как цель и ценность образования современного педагога / В. В. Горшкова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 9. - С. 75-81. - Библиогр.: 4 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 87 + 83.7р30 + 88.840.302 + 74в55 + 74р30
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Підготовка майбутніх вчителів--мовна комунікація

   Педагогічні технології--діалог

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- риторика -- вчителі -- майбутні вчителі -- педагогічна майстерність -- культура діалогу -- міжособистісний діалог -- внутрішній діалог -- комунікативна культура
Анотація: Діалог може розглядатися як засіб руйнування стеореотіпов і вирішення конфліктів, а технологія його проведення - як педагогічна технологія.
Диалог может рассматриваться как средство разрушения стеореотипов и разрешения конфликтов, а технология его проведения - как педагогическая технология.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

14.
74.58
Д 13


    Давидов, П. Г.
    Феномен "освіта”: лексико-семантичний та онтологічний аналіз [Текст] / П. Г. Давидов // Практична філософія : Науковий журнал. - 2010. - N 4. - С. 109-115.
ББК 74.58
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Освіта--категорія “освіта”--соціально-філософський феномен

   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
освітня парадигма -- реформування освіти -- модернізація освіти -- університетська освіта -- філософія освіти -- категорія “освіта”
Анотація: Головним завданням статті є різнобічний аналіз концепту “освіта” як соціально-філософського феномену. В першу чергу це лексико-семантичний аналіз, а також логіко-порівняльний аналіз “науково-галузевого” тлумачення цього концепту.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

15.
87.7
Д 43


    Дзуцев, Э. С.
    О принципе природосообразности в педагогике / Э. С. Дзуцев // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 35-40. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 87.7 + 74в55
Рубрики: Освіта--філософія освіти--принцип природовідповідності у педагогіці
   Педагогіка--методологія--принцип природовідповідності у педагогіці

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- методологія педагогіки -- онтологія педагогіки -- принцип природовідповідності у педагогіці -- соціальне замовлення -- педагогічна психологія -- розвиток особистості
Анотація: У статті аналізується розвиток російської системи освіти і педагогічної науки.
В статье анализируется развитие российской системы образования и педагогической науки.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

16.
74.в55
Е 69


    Ерёмин, В. С.
    Концепции постнеклассической педагогики / В. С. Ерёмин // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 3. - С. 19-23. - Библиогр.: 15 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.в55
Рубрики: Освіта--філософія освіти--освітні парадигми--концепції педагогічного світогляду
   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- освітні парадигми -- конценції педагогічного світогляду -- постнекласична педагогіка -- антропологічна педагогіка -- живе знання -- синергетика
Анотація: Про теоретичне і філософське осмислення процесу зміни знаннєвої парадигми шкільної освіти на компетентнісну.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

17.
74
З-73


   
    Знание как явление человеческого бытия [Текст] : [подборка статей] // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2013. - N 3. - С. 15-65.
ББК 74
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Знання--психологія

   Знання--взаємозв’язок знання та освіти

Кл.слова (ненормовані):
взаємозв’язок знання та освіти -- філософія освіти -- постмодерн -- моделі освіти -- знання як соціальний феномен -- емоційна напруга -- антропосистема -- історичні знання -- наукові знання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

18.
1ФС(075.3)
И 90


   
    История русской философии [Текст] : учебник для студентов высших учебных заведений / Б. В. Емельянов, К. Н. Любутин, В. М. Русаков, Ю. К. Саранчин. - Екатеринбург : Деловая книга : Академический Проект, 2005. - 736 с. - (Gaudeamus). - ISBN 5-8291-0475-Х. - ISBN 5-88687-167-8 : 60.80 грн.
ДРНТІ
ББК 87.3(4Рос)я73
РУБ 1ФС(075.3)
Рубрики: Філософія--історія--підручники та посібники для ВНЗ
   Росія--філософія--історія
Кл.слова (ненормовані):
радянська філософія -- російська філософія -- філософська антропологія -- філософія права -- філософія освіти -- філософія марксизму


Дод.точки доступу:
Емельянов, Борис Владимирович; Любутин, Константин Николаевич; Русаков, Василий Матвеевич; Саранчин, Юрий Константинович; Розанов, Василь Васильович (російський письменник, філософ ; 1856-1919) \о нем\; Плеханов, Георгий \о нем\; Богданов, А. \о нем\; Луначарский, Анатолий Васильевич \о нем\; Горький, Алексей Максимович \о нем\; Ленін (Ульянов), Володимир Ілліч (рос. революціонер, політичний діяч ; 1870-1924) \о нем\; Бухарин, Николай Иванович \о нем\; Сталін, Йосип Віссаріонович (рад. диктатор ; 1879-1953) \о нем\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

19.
74.04в2
К 11


    Кірик, Т.
    Філософсько-освітній аналіз первинної еволюції концепту "неогуманізм" [Текст] / Т. Кірик // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2015. - № 2. - С. 30-36. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв.
ББК 74.04в2
Рубрики: Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
криза людства -- філософія освіти -- гуманізм -- неогуманізм Гумбольдта
Анотація: Відзначено необхідність пошуків нових шляхів для вирішення кризових проблем людства. Доведено, що у філософії освіти доцільно відновити винахід В. Гумбольдта - концепт "неогуманізм".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

20.
140.8+37.01
К 11


    Кірик, Тамара.
    Філософія освіти про гуманізм, неогуманізм, ноогуманізм у вищій школі України-XXI [Текст] / Т. Кірик // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2017. - N 2. - С. 32-38.
УДК
Рубрики: Освіта--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

21.
140.8+37.01
К 11


    Кірик, Тамара.
    Філософія освіти про ноолексикон для вищої школи XXI ст. [Текст] / Т. Кірик // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2017. - N 1. - С. 30-36. - Бібліогр. в кінці ст. 36 (13 назв). - рис. . - ISSN 2078-1016
УДК
Рубрики: Вища освіта в Україні--ноолексикон (нова термінологія)
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- ноосфера -- ноолексикон -- ноотехнології -- ноогуманізм -- ноорозвиток -- філософія освіти
Анотація: Досліджена сучасна тенденція появи нових наукових термінів, які пов'язані з поняттям "ноосфера". Вони потрібні для опису інновацій у вищій освіті, наукових дослідженнях, виробництві, управлінні. Нові терміни формують ноолексикон. Особливо важливі п'ять понять: ноотехнології, ноонет, ноорозвиток, ноосуспільство, ноогуманізм.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

22.


    Калошин, В. Ф.
    Уроки, які дає сучасна школа [Текст] / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк // Управління школою : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 28/30. - С. 67-72.
Рубрики: Педагогіка--персоналії педагогів
   США--освіта--персоналії педагогів
Кл.слова (ненормовані):
американські педагоги -- філософія освіти
Анотація: Статтю підготовлено за матеріалами книги американського педагога Джона Тейлора Гатто “Фабрика маріонеток. Сповідь шкільного вчителя”.


Дод.точки доступу:
Гоменюк, Д.В.; Гатто, Джон Тейлор (американський педагог, письменник, психолог. “Учитель року” м. Нью-Йорк ; 1935 р. н.) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

23.
87
К 26


    Карпець, Л. А.
    Ціннісна рефлексія у сфері педагогічної діяльності [Текст] / Л. А. Карпець // Практична філософія : Науковий журнал. - 2012. - N 4. - С. 113-119
ББК 87
Рубрики: Філософія--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- освітня система -- сфера освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

24.
74.58
К 48


    Клепко, Сергій Федорович.
    Прецедентний текст української освітології / С. Ф. Клепко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 113-124. - Бібліогр.: 22 назви
Роздуми над кн.: Андрущенко В. П. Освітня політика : (огляд порядку денного) / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - К. : МП Леся, 2010. - 368 с.
ББК 74.58
Рубрики: Освіта--політичний вимір
Кл.слова (ненормовані):
освітня політика -- едукологія -- філософія освіти -- прецедентні тексти -- Public Policy -- Education Public Policy -- публічна політика -- суспільна освітня політика -- освітнє врядування -- Болонський процес


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

25.


    Клепко, Сергій.
    Практична філософія компетентнісного підходу в освіті [Текст] / С. Клепко // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2021. - N 1. - С. 26-38. - Бібліогр. с. 36-38.
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- методологія -- моделі компетентностей -- філософія освіти -- професійний стандарт -- репрезентація -- таксономія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

26.
74.04
К 53


    Книш, Інна.
    Становлення нової вітчизняної парадигми освіти: off-line освіта як система vs on-line освіта як мережа [Текст] / І. Книш // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 3. - С. 42-49
ББК 74.04
Рубрики: Освіта--філософія освіти --інформаційно-комунікаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
off-line освіта -- on-line освіта -- парадигма освіти -- філософія освіти
Анотація: Показано, що невпровадження в освітній процес інформаційно-комунікаційних технологій призвело сучасну освітню систему до кризи, а сама освіта стала наріжним камнем, який призвів до появи нової вітчизняної парадигми освіти, яка формується на межі off-line освіти як системи та on-line освіти як мережі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

27.
74.202
К 56


    Ковалёва, Т. М.
    Антропологический взгляд на современную дидактику: принцип индивидуализации и проблемы субъективности / Т. М. Ковалёва // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 5. - С. 51-56. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.202 + 88.40 + 74в1
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Педагогіка--дидактика

   Психологія--педагогічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- антропологічний підхід в освіті -- педагогічна психологія -- особистисно-ресурсні картки -- особистисні освітні програми -- принципи індивідуалізації
Анотація: У статті обгрунтовується зв'язок антропологічного підходу з дидактичним принципом індивідуалізації і показується що стосовно до освіти людини.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

28.
74.58
К 56


    Коваленко, Вільям.
    Синергетична теорія метровізації розуму та розумових технологій у галузі дидактологістики вищої школи [Текст] / В. Коваленко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 3. - С. 37-41
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
розумові технології -- синергетична теорія метровізації -- дидактологістика -- вища школа -- філософія освіти
Анотація: Розглянуто синергетичну теорію метровізації розуму та розумових технологій, а також одиниці вимірювання тих наук, які причетні до розуму як синергетичного, міждисциплінарного утворення, як теоретизованого конструкта, створенного автором наукового тексту.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

29.


    Косова, Беата (Словацька Республіка).
    Кризис образования и задача университетов и общественных наук / Беата Косова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 16-23. - Далі буде.
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти
   Вища освіта--криза освіти

   Словаччина--освіта--вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
криза освіти -- цінність освіти -- рефлексивність -- соціальні науки -- гуманітарні науки -- філософія освіти
Анотація: У статті дано загальну характеристику кризи освіти і її виявів, розглянуто чотири періоди науково-педагогічного осмислення освіти. Розкрито зміну сенсу освіти і її роль в суспільстві у контексті зміни цінності освіти й цінностей у сучасній освіті. Звернено увагу на рефлективність модернізації, а також можливості і роль університету й соціальних наук в епоху кризи освіти.
--------------------
В статье дана общая характеристика кризиса образования и его проявлений, рассмотрены четыре периода научно-педагогического осмысления образования. Раскрыто изменение смысла образования и его роли в обществе в контексте изменения ценности образования и ценностей в современном образовании. Обращено внимание на рефлективность модернизации, а также на возможности и роль университета и социальных наук в эпоху кризиса образования.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

30.
74
К 79


    Кремень, В. Г.
    Освіта і суспільство в парадигмі синергетичного мислення / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 5-11. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74 + 60
Рубрики: Філософія освіти--синергетичне мислення--парадигма синергетичного мислення
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
синергетика -- мислення -- інновації -- мислення -- лінійне мислення -- освіта -- творчість -- освіта -- філософія освіти -- синергетичне мислення -- парадигми синергетичного мислення
Анотація: Досліджено проблему синергетичного мислення як адекватного сучасності способу її пізнання й розуміння. Показано його переваги над традиційним, "лінійним" мисленням у контекстах вироблення стратегій розвитку як для суспільного поступу, так і для освітнього процесу, опредметнено в концепт суспільства знань.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 1-30    31-60   61-74 
 
Статистика
за 29.07.2024
Кількість запитів 114736
Кількість відвідувачів 1238
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя