Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=філософія освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 74
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-74 
1.
Шифр: ОІУ/2002/5/3
   Журнал

Освіта і управління [Текст] : Науково-практичний журнал. - Київ : ЗАТ "ВІПОЛ", 2001 - . - Виходить кожного кварталу
2002р. т.5 N 3
Зміст:
Дроб’язко, П. Спостереження та аналіз уроків заступником директора школи з навчально-виховної роботи (методичні рекомендації) / П. Дроб’язко ; П. Дроб’язко. - С.99-106
Кл.слова: адміністрація школи, мотивація учіння
Поляков, М. Дніпропетровський національний університет: здобутки і перспективи / М. Поляков. - С.118-126
Ляшенко, Л. Синергетика і освіта ХХ1 ст. / Л. Ляшенко, А. Євтодюк. - С.127-135
Кл.слова: філософія освіти
Балл, Г. Діалогічні засади гуманізації суспільних відносин / Г. Балл. - С.136-150.
Нікуленко, О. Парадигма діалогу Абрагама Маслова / О. Нікуленко. - С.151-157.
Кл.слова: гуманістична психологія
Волощук, І. Організаційні форми надання додаткових освітніх послуг обдарованим школярам: зарубіжний та вітчизняний досвід / І. Волощук. - С.158-168.
Зубалій, М. Класифікація методів військово-патріотичного виховання допризовників / М. Зубалій, . - С.169-177.
Донець, З. Менталітет молоді і предмети культурознавчого циклу / З. Донець. - С.178-187.
Кл.слова: проблеми виховання
Антонюк, Л. Освіта Австрії - стан і тенденції розвитку / Л. Антонюк, К. Корсак. - С.188-196.
Процюк, Р. Соціальні, медичні та екологічні проблеми туберкульозу в Україні / Р. Процюк, В. Мельник
Кл.слова: епідемія, здоров’я української нації
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
37(09)(4Укр)
Н 34


    Науково-освітній потенціал нації: Погляд у ХХІ століття [Текст] / В. М. Литвин, В. П. Андрущенко, С. О. Довгий та ін.; Міністерство освіти і науки України. - К. : Навчальна книга, 2003. - ISBN 966-7943-31-3.
   Кн. 2 : Освіта і наука: Творчий потенціал державо- і культуротворення. - 2003. - 672 с. - ISBN 966-7943-33-Х (в пер.) : 80.00 грн., 20.00 грн., 75.00 грн.
    Зміст:
Культ знань і освіти як складова української національної ідеї
Кл.слова: вища освіта
Вища школа на порозі радикальниз змін
Кл.слова: філософія освіти
ДОСВІД, НАРОДЖЕНИЙ СТОЛІТТЯМИ
Золотий фонд держави . - С .87-92
Перелік національних вищих закладів освіти . - С .92-94
Реєстр вищих закладів освіти III-IV рівнів акредитації . - С .228-278
ГУМАНІТАРНА ОСВІТА: ПРОБЛЕМИ ТРАНСФОРМАЦІЇ
РЕФОРМА ГАЛУЗІ: МІЖНАРОДНИЙ КОНТЕКСТ
Університетська освіта України: європейський вибір
Міжнародне співробітництво
Вища освіта в дзеркалі статистики і соціології . - С .467-672
ДРНТІ
ББК 74.04(4Укр) + 63.3(4Укр)0-7
РУБ 37(09)(4Укр) + 9(4Укр)2


Дод.точки доступу:
Литвин, Володимир Михайлович; Андрущенко, Віктор Петрович; Довгий, Станіслав Олексійович; Зайчук, Валентин Олександрович; Кремень, Василь Григорович; Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 4
ректор (1), фб (1), Ч.З.№2 (1), ІБв (1)
Свободны: ректор (1), фб (1), Ч.З.№2 (1), ІБв (1)
Знайти схожі

3.
37(09)(4Укр)
Н 34


    Науково-освітній потенціал нації: Погляд у ХХІ століття [Текст] / В. М. Литвин, В. П. Андрущенко, С. О. Довгий та ін.; Міністерство освіти і науки України. - К. : Навчальна книга, 2004. - ISBN 966-7943-31-3.
   Кн. 2 : Освіта і наука: Творчий потенціал державо- і культуротворення. - 2004. - 672 с. - ISBN 966-7943-33-Х (в пер.) : 80.00 грн.
    Зміст:
Культ знань і освіти як складова української національної ідеї
Кл.слова: вища освіта
Вища школа на порозі радикальниз змін
Кл.слова: філософія освіти
ДОСВІД, НАРОДЖЕНИЙ СТОЛІТТЯМИ
Золотий фонд держави . - С .87-92
Перелік національних вищих закладів освіти . - С .92-94
Реєстр вищих закладів освіти III-IV рівнів акредитації . - С .228-278
ГУМАНІТАРНА ОСВІТА: ПРОБЛЕМИ ТРАНСФОРМАЦІЇ
РЕФОРМА ГАЛУЗІ: МІЖНАРОДНИЙ КОНТЕКСТ
Університетська освіта України: європейський вибір
Міжнародне співробітництво
Вища освіта в дзеркалі статистики і соціології . - С .467-672
ДРНТІ
ББК 74.04(4Укр) + 63.3(4Укр)0-7
РУБ 37(09)(4Укр) + 9(4Укр)2


Дод.точки доступу:
Литвин, Володимир Михайлович; Андрущенко, Віктор Петрович; Довгий, Станіслав Олексійович; Зайчук, Валентин Олександрович; Кремень, Василь Григорович; Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 1
ав (1)
Свободны: ав (1)
Знайти схожі

4.
1ФС(075.3)
И 90


   
    История русской философии [Текст] : учебник для студентов высших учебных заведений / Б. В. Емельянов, К. Н. Любутин, В. М. Русаков, Ю. К. Саранчин. - Екатеринбург : Деловая книга : Академический Проект, 2005. - 736 с. - (Gaudeamus). - ISBN 5-8291-0475-Х. - ISBN 5-88687-167-8 : 60.80 грн.
ДРНТІ
ББК 87.3(4Рос)я73
РУБ 1ФС(075.3)
Рубрики: Філософія--історія--підручники та посібники для ВНЗ
   Росія--філософія--історія
Кл.слова (ненормовані):
радянська філософія -- російська філософія -- філософська антропологія -- філософія права -- філософія освіти -- філософія марксизму


Дод.точки доступу:
Емельянов, Борис Владимирович; Любутин, Константин Николаевич; Русаков, Василий Матвеевич; Саранчин, Юрий Константинович; Розанов, Василь Васильович (російський письменник, філософ ; 1856-1919) \о нем\; Плеханов, Георгий \о нем\; Богданов, А. \о нем\; Луначарский, Анатолий Васильевич \о нем\; Горький, Алексей Максимович \о нем\; Ленін (Ульянов), Володимир Ілліч (рос. революціонер, політичний діяч ; 1870-1924) \о нем\; Бухарин, Николай Иванович \о нем\; Сталін, Йосип Віссаріонович (рад. диктатор ; 1879-1953) \о нем\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

5.

К 79
б-ка Бойка О. Д. / К 79-фб


    Кремень, Василь Григорович.
    Філософія національної ідеї: Людина. Освіта. Соціум [Текст] / В. Г. Кремень. - К. : Грамота, 2007. - 575, [1] с. : портр. - Бібліогр. в кінці розд. - Ім. покажч.: с. 570-575. - ISBN 978-966-349-066-3 : 95.00 грн.
ББК 87.66 + 66.5
РУБ
Рубрики: Соціальна філософія
   Національна ідея

   
Кл.слова (ненормовані):
національне самовизначення -- национальное самоопределение -- українська державність -- украинская государственность -- український народ -- украинский народ -- национальное сознание -- національна свідомість -- національна ідея -- национальная идея -- філософія людиноцентризму -- философия человекоцентризма -- філософія освіти -- философия образования
Анотація: У монографіі досліджується найважливіша проблема українського буття й процесу державотворення - проблема національної ідеї. Логіка дослідження надала змогу виявити генезу української ідеї - від формування національної ідентичності до становлення незалежної держави й громадянськго суспільства.

Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

6.
74
Ф 11


   
    Філософія сучасної освіти [Текст] : [добірка статей] // Практична філософія : Науковий журнал. - 2009. - N 3. - С. 54-88. - Зміст: Світглядні засади еколого-ноосферної освіти / І. С. Карпань. Філософський погляд на культурні традиції освіти в Україні та шляхи її модернізації / Є. А. Пінчук. Філософські аспекти гуманізації та гуманітаризації освіти / Л. В. Лаврова. Освітній контекст самореалізації особистості / М. Г. Ватковська. Філософсько-освітні проблеми самореалізації сучасної жінки: міфи і реальність / Н. М. Мікулак. Філософія постсучасної освіти: загальноцивілізаційний вимір / С. А. Довгаль. Філософсько-методологічні новації у превентивній освіті / Т. В. Воронцова.
ББК 74
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Освіта в Україні--культурні традиції освіти

   Освіта в Україні--реформування освіти

   Кафедра педагогіки

   Кафедра біології

   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукова частина

Кл.слова (ненормовані):
гуманізація освіти -- гуманітаризація освіти -- філософія освіти -- освітній контекст -- орієнтири розвитку освіти -- постсучасна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
74
М 33


    Матвієнко, П. В.
    Філософські основи трансформації освітніх концепцій від Середньовіччя до модерну (у контексті сучасних проблем вітчизняної освіти) [Текст] / П. В. Матвієнко // Практична філософія : Науковий журнал. - 2010. - N 4. - С. 115-123.
ББК 74
Рубрики: Освіта--концепції
   Освіта--філософія освіти

   Освіта--історія освіти, Середньовіччя та Відродження

   Освіта--історія освіти, Новий Час

   Освіта--історія освіти, 20 ст.

   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- філософська рефлексія -- концепції освіти -- вища освіта -- університетська освіта -- просвітництво


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
37(4Укр)
А 66


    Андрущенко, Виктор Петрович.
    Образовательная политика: (обзор повестки дня) [Текст] / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельев ; Министерство образования и науки Украины, Национальный педагогический университет имени М. П. Драгоманова. - К. : МП Леся, 2010. - 404 с. ; 20 см. - ISBN 966-8126-60-3 (в тв. пер.) : 37.00 грн.
ББК 74.04(4Укр) + 74.584(4Укр)
РУБ 37(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--державна політика
   Педагогіка--методологія

   Вища освіта в Україні

   Освіта--соціологія

Кл.слова (ненормовані):
освітня політика -- врядування -- філософія освіти


Дод.точки доступу:
Савельев, Владимир Леонидович; Министерство образования и науки УкраиныНациональный педагогический университет имени М. П. Драгоманова
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

9.
74
М 30


    Марченко, О. В.
    Освітній ідеал у філософському вимірі модерну [Текст] / О. В. Марченко // Практична філософія : Науковий журнал. - 2010. - N 4. - С. 179-185.
ББК 74
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Педагогіка України--історія освіти, 19 ст. кінець ; 20 ст. 20-30-ті рр.

   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- освітній ідеал -- освітній простір
Анотація: Метою статті є аналіз теоретичних та світоглядних орієнтирів філософсько-педагогічної думки кінця 19 - 1-ї третини 20 ст., виявлення закономірностей формування освітнього ідеалу у культурно-освітньому просторі епохи Модерну.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
74.58
Д 13


    Давидов, П. Г.
    Феномен "освіта”: лексико-семантичний та онтологічний аналіз [Текст] / П. Г. Давидов // Практична філософія : Науковий журнал. - 2010. - N 4. - С. 109-115.
ББК 74.58
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Освіта--категорія “освіта”--соціально-філософський феномен

   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
освітня парадигма -- реформування освіти -- модернізація освіти -- університетська освіта -- філософія освіти -- категорія “освіта”
Анотація: Головним завданням статті є різнобічний аналіз концепту “освіта” як соціально-філософського феномену. В першу чергу це лексико-семантичний аналіз, а також логіко-порівняльний аналіз “науково-галузевого” тлумачення цього концепту.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.
74.03(4Укр)
Я 48


    Якса, Наталія Володимирівна.
    У пошуках витоків / Н. В. Якса // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 3. - С. 45-47
Рец. на кн. : Кузьміна С. Л. Філософія освіти та виховання в київській академічній традиції XIX- початку XX ст. : монографія / С. Л. Кузьміна. - Сімферополь : Н. Оріанда, 2010. - 552 с.
ББК 74.03(4Укр)
Рубрики: Історія освіти--Україна
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- філософія виховання -- витоки філософії освіти -- витоки філософії виховання
Анотація: Подана рецензія на монографію Кузьміної С. Л. "Філософія освіти та виховання в київській академічній традиції XIX- початку XX ст.".


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

12.
74.58
К 79


    Кремень, Василь.
    Інновація - alter ego глобалізації / В. Кремень // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 3. - С. 3-9. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--інновації
   Інноваційна діяльність--вища школа

Кл.слова (ненормовані):
інновації -- прогресивний розвиток суспільства -- освіта -- філософія освіти -- соціальна детермінованість -- інновації в освіті -- глобалізація -- вища освіта -- інноваційна система освіти -- національні інноваційні системи
Анотація: У статті розглянуто особливість глобалізації, як свідома орієнтація на нове - в знаннях, досвіді, політичних, культурних досягненнях. Наголошується, що специфічна налаштованість на інновацію в сучасному світі є основною, сутнісною рисою прогресивного розвитку суспільства. Розкрито сутність феномену інновацій і викладено пов'язані з ними завдання науки та освіти.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі

13.
74
П 11


    Пінчук, Є. А.
    Античні традиції філософії освіти [Текст] / Є. А. Пінчук // Практична філософія : Науковий журнал. - 2011. - N 4. - С. 187-194.
ББК 74 + 87.3(0)
Рубрики: Освіта--філософія освіти --античні традиції
   Філософія--історія--антична філософія--освітні ідеї

   Кафедра педагогіки

   Греція--філософія--історія
Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- антична філософія -- природа людини -- виховання особистості -- давньогрецька філософія
Анотація: Метою даної статті є розгляд основних ідей щодо освіти та виховання людськтї особистості в філософських традиціях античної доби, в уявленнях класичного періоду давньогрецької філософії.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.
74.04(4Укр)
Н 72


   
    Нові виміри в осягненні світу дитинства // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 35 . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Конференції--науково-практичні конференції
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
конференції -- науково-практичні конференції -- освітні конференції -- освітні науково-практичні конференції -- історія освіти -- розвиток історії освіти -- філософія освіти
Анотація: Стаття присвячена ІХ Всеукраїнській науково-практичній конференції під назвою "образ дитини у вітчизняних і зарубіжних дослідженнях", яка відбулася 3-4 листопада у Харківському національному педагогічному університеті імені Григорія Сковороди.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Знайти схожі

15.


    Стеценко, Катерина Володимирівна.
    Філософія емпіризму Ф. Бекона та її вплив на становлення сучасного освітнього процесу Великої Британії / Катерина Стеценко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 107-111. - Бібліогр.: 17 назв.
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Великобританія--філософія
Кл.слова (ненормовані):
освіта -- філософія освіти -- емпіризм -- виховання -- персоналія
Анотація: Аналізується становлення та розвиток філософії емпіризму, її вплив на філософію освіти Великої Британії; підкреслюється роль матеріалістичних прагматичних ідей Ф. Бекона у формуванні основних структурних форм освітнього процесу.


Дод.точки доступу:
Бекон, Френсіс (англійський філософ, історик, політичний діяч, основоположник емпіризму ; 1561-1626) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

16.
87.7
Д 43


    Дзуцев, Э. С.
    О принципе природосообразности в педагогике / Э. С. Дзуцев // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 35-40. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 87.7 + 74в55
Рубрики: Освіта--філософія освіти--принцип природовідповідності у педагогіці
   Педагогіка--методологія--принцип природовідповідності у педагогіці

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- методологія педагогіки -- онтологія педагогіки -- принцип природовідповідності у педагогіці -- соціальне замовлення -- педагогічна психологія -- розвиток особистості
Анотація: У статті аналізується розвиток російської системи освіти і педагогічної науки.
В статье анализируется развитие российской системы образования и педагогической науки.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

17.
74в55
С 13


    Савотина, Н. А.
    Понятие "парадигма" и его статус в педагогике / Н. А. Савотина // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 10. - С. 3-10. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в55
Рубрики: Освіта--філософія освіти--освітні парадигми--концепції педагогічного світогляду
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія
Кл.слова (ненормовані):
освіта -- філософія освіти -- освітні парадигми -- парадигма виховання -- особистісно-компетентнісна парадигма -- соціально-педагогічна парадигма -- концепції педагогічного світогляду
Анотація: У статті розкрито причини різноманіття парадигм у вихованні.
В статье раскрыты причины многообразия парадигм в воспитании.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

18.
87
К 26


    Карпець, Л. А.
    Ціннісна рефлексія у сфері педагогічної діяльності [Текст] / Л. А. Карпець // Практична філософія : Науковий журнал. - 2012. - N 4. - С. 113-119
ББК 87
Рубрики: Філософія--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- освітня система -- сфера освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

19.
74
П 31


    Петрук, Вікторія.
    Філософський аспект сучасної освіти [Текст] / В. Петрук // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 4. - С. 102-108.
ББК 74
Рубрики: Освіта--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- картина світу -- безперервна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

20.
87
П 32


    Пинчук, Є. А.
    Ідея університету в європейській думці [Текст] / Є. А. Пинчук // Практична філософія : Науковий журнал. - 2012. - N 3. - С. 93-100.
ББК 87
Рубрики: Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- ідея університету -- ідеал ліберальної освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

21.
87
Б 48


    Берегова, Г. Д.
    Концептуально-методичний підхід до формування світогляду молоді [Текст] / Г. Д. Берегова // Практична філософія : Науковий журнал. - 2012. - N 3. - С. 61-66.
ББК 87
Рубрики: Філософія і освіта
Кл.слова (ненормовані):
освітньо-педагогічний дискурс -- філософія освіти -- ціннісна орієнтація особистості -- синергетична парадигма освіти -- гуманістичне спрямування освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

22.
87
Г 70


    Горшкова, В. В.
    Философско-теоретические ориентации современного педагога / В. В. Горшкова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 8. - С. 71-79 . - ISSN 0869-561X
ББК 87 + 74.в55
Рубрики: Філософія освіти
   Педагогіка--методологія

   Росія--Освіта
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- філософія освіти -- філософсько-теоретичні орієнтації педагогів -- творчі інтенції -- онтологічне спілкування -- рефлексна свідомість педагогів -- унікальність педагогів
Анотація: В умовах інтенсивно мінливого суспільства пропонується розглянути основні ресурси діяльності сучасного педагога.
В условиях интенсивно изменяющегося общества предлагается рассмотреть основные ресурсы деятельности современного педагога.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

23.
74.58
К 48


    Клепко, Сергій Федорович.
    Прецедентний текст української освітології / С. Ф. Клепко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 113-124. - Бібліогр.: 22 назви
Роздуми над кн.: Андрущенко В. П. Освітня політика : (огляд порядку денного) / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - К. : МП Леся, 2010. - 368 с.
ББК 74.58
Рубрики: Освіта--політичний вимір
Кл.слова (ненормовані):
освітня політика -- едукологія -- філософія освіти -- прецедентні тексти -- Public Policy -- Education Public Policy -- публічна політика -- суспільна освітня політика -- освітнє врядування -- Болонський процес


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

24.
74.200.5
Б 55


    Бех, І. Д.
    Рефлексія в духовному саморозвитку особистості / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 30-37. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74.200.5
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Виховання особистості

Кл.слова (ненормовані):
\ -- особистісний саморозвиток -- духовна цінність -- духовні ядра -- Я-духовне -- емоції -- емоційні задатки -- філософія освіти
Анотація: Уперше розкрито механізм духовного саморозвитку особистості. Проаналізовано внутрішні умови розгортання цього духовного процесу, підкреслено роль рефлексії в особистісній самосвідомості та формуванні певної духовної цінності особистості.


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

25.
74.04
В 31


    Верещак, Є. П.
    Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів / Є. П. Верещак // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 77-81. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.04
Рубрики: Освіта--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
навколишнє середовище -- співпраця -- оздоровлення -- когнітивно-духовний поетнціал -- філософія освіти -- сумління школярів
Анотація: Розглянуто декотрі морально-психологічні й соціально-педагогічні проблеми когнітивно-духовного розвитку особистості та суспільства у свідомості молоді. Зроблено спробу розкриття та поліпшення оздоровлюючих можливостей духовно-морального потенціалу як розвивально-виховної системи памолоді в умовах сучасної освіти. Висвітлено роль психолога-педагога в діагностико-корекційній роботі.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

26.
74.58
С 17


    Самчук, Зореслав Федорович.
    Світоглядні орієнтири адекватного аналізу визначальних викликів і відповідей на них освітньої сфери / З. Ф. Самчук // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 10-19. - Бібліогр.: 11 назв
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
цілісні орієнтири освіти -- формування особистості фахівця -- гуманізація освіти -- гуманітаризація освіти -- світоглядні орієнтири -- світоглядна культура -- наукове знання -- нова парадигма освіти -- філософія освіти
Анотація: Ключовими проблемами поточного і перспективного функціонування освітньої сфери є суб'єктивізм та волюнтаризм і формулювання теоретико-концептуальних відповідей на виклики сьогодення і ухвалення управлінських рішень - тих стратегем розвитку, які визначають функціональну ефективність освіти на ближчу перспективу. У цьому контексті першорядного значення набуває коректний ґрунтовний аналіз чинників, які детермінують адекватність аналізу освітньої дійсності.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

27.
74.в55
Е 69


    Ерёмин, В. С.
    Концепции постнеклассической педагогики / В. С. Ерёмин // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 3. - С. 19-23. - Библиогр.: 15 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.в55
Рубрики: Освіта--філософія освіти--освітні парадигми--концепції педагогічного світогляду
   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- освітні парадигми -- конценції педагогічного світогляду -- постнекласична педагогіка -- антропологічна педагогіка -- живе знання -- синергетика
Анотація: Про теоретичне і філософське осмислення процесу зміни знаннєвої парадигми шкільної освіти на компетентнісну.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

28.


    Сенько, Ю. В.
    Герменевтика педагогического опыта / Ю. В. Сенько, В. Г. Шкунов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 21-29. - Библиогр.: 4 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 87 + 88.4 + 74в55 + 74р30
Рубрики: Філософія--герменевтика
   Філософія--філософія освіти--герменевтика педагогічного досвіду

   Герменевтика

   Психологія--педагогічна психологія

   Вища освіта--підготовка педагогічних кадрів

   Вчителі--підвищення кваліфікації

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія
Кл.слова (ненормовані):
філософія -- герменевтика -- філософія освіти -- психологія -- педагогічна психологія -- підготовка педагогічних кадрів -- вчителі -- підвищення кваліфікації -- компетентність -- педагогічний досвід -- розуміння -- розуміння педагогічного досвіду
Анотація: У статті розглядається філософський аспект педагогічного досвіду як основи професійної компетентності вчителя.
В статье рассматривается философский аспект педагогического опыта как основы профессиональной компетентности учителя.


Дод.точки доступу:
Шкунов, В. Г.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

29.
74.04
Ф 39


    Фельдштейн, Д. И.
    Психолого-педагогическая наука как ресурс развития современного социума / Д. И. Фельдштейн // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 204-220 . - ISSN 2073-8528
ББК 74.04
Рубрики: Педагогіка та інші науки
   соціологія освіти

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- когнітивні технології -- інформаційно-комунікаційні технології -- електронні технології -- індивідуальний розвиток -- наукова робота -- психологічні дослідження -- випереджальний розвиток


Дод.точки доступу:
\о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

30.


    Косова, Беата (Словацька Республіка).
    Кризис образования и задача университетов и общественных наук / Беата Косова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 16-23. - Далі буде.
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти
   Вища освіта--криза освіти

   Словаччина--освіта--вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
криза освіти -- цінність освіти -- рефлексивність -- соціальні науки -- гуманітарні науки -- філософія освіти
Анотація: У статті дано загальну характеристику кризи освіти і її виявів, розглянуто чотири періоди науково-педагогічного осмислення освіти. Розкрито зміну сенсу освіти і її роль в суспільстві у контексті зміни цінності освіти й цінностей у сучасній освіті. Звернено увагу на рефлективність модернізації, а також можливості і роль університету й соціальних наук в епоху кризи освіти.
--------------------
В статье дана общая характеристика кризиса образования и его проявлений, рассмотрены четыре периода научно-педагогического осмысления образования. Раскрыто изменение смысла образования и его роли в обществе в контексте изменения ценности образования и ценностей в современном образовании. Обращено внимание на рефлективность модернизации, а также на возможности и роль университета и социальных наук в эпоху кризиса образования.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-30    31-60   61-74 
 
Статистика
за 04.09.2024
Кількість запитів 41992
Кількість відвідувачів 1299
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя