Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=філософія освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 74
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-74 
1.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 37(09)(4Укр)/Н 34
Автор(и) : , Литвин, Володимир Михайлович, Андрущенко, Віктор Петрович, Довгий, Станіслав Олексійович, Зайчук, Валентин Олександрович, Кремень, Василь Григорович
Назва : Науково-освітній потенціал нації: Погляд у ХХІ століття/ В. М. Литвин, В. П. Андрущенко, С. О. Довгий та ін.; Міністерство освіти і науки України. Кн. 2: Освіта і наука: Творчий потенціал державо- і культуротворення
Вихідні дані : К.: Навчальна книга, 2003
Кільк.характеристики :672 с
ISBN (в пер.), Ціна 966-7943-33-Х: 80.00, 20.00, 75.00, грн.
ДРНТІ : 14.01.11
ББК : 74.04(4Укр) + 63.3(4Укр)0-7
Зміст : Культ знань і освіти як складова української національної ідеї ; Вища школа на порозі радикальниз змін ; ДОСВІД, НАРОДЖЕНИЙ СТОЛІТТЯМИ ; Золотий фонд держави ; Перелік національних вищих закладів освіти ; Реєстр вищих закладів освіти III-IV рівнів акредитації ; ГУМАНІТАРНА ОСВІТА: ПРОБЛЕМИ ТРАНСФОРМАЦІЇ ; РЕФОРМА ГАЛУЗІ: МІЖНАРОДНИЙ КОНТЕКСТ ; Університетська освіта України: європейський вибір ; Міжнародне співробітництво ; Вища освіта в дзеркалі статистики і соціології
Примірники : всього : ректор(1), фб(1), Ч.З.№2(1), ІБв(1)
Вільні : ректор(1), фб(1), Ч.З.№2(1), ІБв(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 1ФС(075.3)/И 90
Автор(и) : Емельянов, Борис Владимирович, Любутин, Константин Николаевич, Русаков, Василий Матвеевич, Саранчин, Юрий Константинович
Назва : История русской философии : учебник для студентов высших учебных заведений
Вихідні дані : Екатеринбург: Деловая книга: Академический Проект, 2005
Кільк.характеристики :736 с
Серія: Gaudeamus
ISBN, Ціна 5-8291-0475-Х: 60.80 грн.
ISBN, Ціна 5-88687-167-8: Б.ц.
ДРНТІ : 02.91.91
ББК : 87.3(4Рос)я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Філософія-- історія-- підручники та посібники для ВНЗ
Географіч. рубрики: Росія-- філософія-- історія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): радянська філософія--російська філософія--філософська антропологія--філософія права--філософія освіти--філософія марксизму
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 37(09)(4Укр)/Н 34
Автор(и) : , Литвин, Володимир Михайлович, Андрущенко, Віктор Петрович, Довгий, Станіслав Олексійович, Зайчук, Валентин Олександрович, Кремень, Василь Григорович
Назва : Науково-освітній потенціал нації: Погляд у ХХІ століття/ В. М. Литвин, В. П. Андрущенко, С. О. Довгий та ін.; Міністерство освіти і науки України. Кн. 2: Освіта і наука: Творчий потенціал державо- і культуротворення
Вихідні дані : К.: Навчальна книга, 2004
Кільк.характеристики :672 с
ISBN (в пер.), Ціна 966-7943-33-Х: 80.00, 80.00, грн.
ДРНТІ : 14.01.11
ББК : 74.04(4Укр) + 63.3(4Укр)0-7
Зміст : Культ знань і освіти як складова української національної ідеї ; Вища школа на порозі радикальниз змін ; ДОСВІД, НАРОДЖЕНИЙ СТОЛІТТЯМИ ; Золотий фонд держави ; Перелік національних вищих закладів освіти ; Реєстр вищих закладів освіти III-IV рівнів акредитації ; ГУМАНІТАРНА ОСВІТА: ПРОБЛЕМИ ТРАНСФОРМАЦІЇ ; РЕФОРМА ГАЛУЗІ: МІЖНАРОДНИЙ КОНТЕКСТ ; Університетська освіта України: європейський вибір ; Міжнародне співробітництво ; Вища освіта в дзеркалі статистики і соціології
Примірники :ав(1)
Вільні : ав(1)
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Освіта і управління -2002р. т.5,N 3
Цікаві статті :
Дроб’язко П. Спостереження та аналіз уроків заступником директора школи з навчально-виховної роботи (методичні рекомендації)/ П. Дроб’язко ; П. Дроб’язко (стр.99-106) Кл.слова: адміністрація школи,мотивація учіння
Поляков М. Дніпропетровський національний університет: здобутки і перспективи/ М. Поляков (стр.118-126)
Ляшенко Л. Синергетика і освіта ХХ1 ст./ Л. Ляшенко, А. Євтодюк (стр.127-135) Кл.слова: філософія освіти
Балл Г. Діалогічні засади гуманізації суспільних відносин/ Г. Балл (стр.136-150.)
Нікуленко О. Парадигма діалогу Абрагама Маслова/ О. Нікуленко (стр.151-157.) Кл.слова: гуманістична психологія
Волощук І. Організаційні форми надання додаткових освітніх послуг обдарованим школярам: зарубіжний та вітчизняний досвід/ І. Волощук (стр.158-168.)
Зубалій М. Класифікація методів військово-патріотичного виховання допризовників/ М. Зубалій, (стр.169-177.)
Донець З. Менталітет молоді і предмети культурознавчого циклу/ З. Донець (стр.178-187.) Кл.слова: проблеми виховання
Антонюк Л. Освіта Австрії - стан і тенденції розвитку/ Л. Антонюк, К. Корсак (стр.188-196.)
Процюк Р. Соціальні, медичні та екологічні проблеми туберкульозу в Україні/ Р. Процюк, В. Мельник Кл.слова: епідемія,здоров’я української нації
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58/К 79
Автор(и) : Кремень, Василь
Назва : Інновація - alter ego глобалізації
Місце публікування : Рідна школа: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2011. - № 3. - С. 3-9. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2011/3). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта-- інновації
Інноваційна діяльність-- вища школа
Анотація: У статті розглянуто особливість глобалізації, як свідома орієнтація на нове - в знаннях, досвіді, політичних, культурних досягненнях. Наголошується, що специфічна налаштованість на інновацію в сучасному світі є основною, сутнісною рисою прогресивного розвитку суспільства. Розкрито сутність феномену інновацій і викладено пов'язані з ними завдання науки та освіти.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.03(4Укр)/Я 48
Автор(и) : Якса, Наталія Володимирівна
Назва : У пошуках витоків
Місце публікування : Шлях освіти: наук-.метод. журн. - К.: Педагогічна преса, 2011. - № 3. - С. 45-47 (Шифр ШО1/2011/3)
ББК : 74.03(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Історія освіти --Україна
Філософія освіти
Анотація: Подана рецензія на монографію Кузьміної С. Л. "Філософія освіти та виховання в київській академічній традиції XIX- початку XX ст.".
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.04(4Укр)/Н 72
Назва : Нові виміри в осягненні світу дитинства
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2011. - № 11. - С. 35. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2011/11). - ISSN 0131-6788
ББК : 74.04(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Конференції-- науково-практичні конференції
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Анотація: Стаття присвячена ІХ Всеукраїнській науково-практичній конференції під назвою "образ дитини у вітчизняних і зарубіжних дослідженнях", яка відбулася 3-4 листопада у Харківському національному педагогічному університеті імені Григорія Сковороди.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.в55/Е 69
Автор(и) : Ерёмин В. С.
Назва : Концепции постнеклассической педагогики
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2012. - № 3. - С. 19-23. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2012/3). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 15 назв.
ББК : 74.в55
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта-- філософія освіти-- освітні парадигми-- концепції педагогічного світогляду
Географіч. рубрики: Росія-- освіта
Анотація: Про теоретичне і філософське осмислення процесу зміни знаннєвої парадигми шкільної освіти на компетентнісну.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сенько Ю. В., Шкунов В. Г.
Назва : Герменевтика педагогического опыта
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2012. - № 2. - С. 21-29. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2012/2). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 4 назв.
ББК : 87 + 88.4 + 74в55 + 74р30
Предметні рубрики (Галузі знань): Філософія-- герменевтика
Філософія-- філософія освіти-- герменевтика педагогічного досвіду
Герменевтика
Психологія-- педагогічна психологія
Вища освіта-- підготовка педагогічних кадрів
Вчителі-- підвищення кваліфікації
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Географіч. рубрики: Росія
Анотація: У статті розглядається філософський аспект педагогічного досвіду як основи професійної компетентності вчителя.В статье рассматривается философский аспект педагогического опыта как основы профессиональной компетентности учителя.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.04/Ф 39
Автор(и) : Фельдштейн Д. И.
Назва : Психолого-педагогическая наука как ресурс развития современного социума
Місце публікування : Мир психологии: науч.-метод. журн. - Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т: Рос. акад. образования, 2012. - № 1. - С. 204-220. - ISSN 2073-8528 (Шифр МП-1/2012/1). - ISSN 2073-8528
ББК : 74.04
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка та інші науки
соціологія освіти
Анотація: Доповідь на загальних зборах Російської академії освіти 19 грудня 2011 року, м. Москва (Росія).
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58/С 17
Автор(и) : Самчук, Зореслав Федорович
Назва : Світоглядні орієнтири адекватного аналізу визначальних викликів і відповідей на них освітньої сфери
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 1. - С. 10-19 (Шифр ВОУ1/2012/1)
Примітки : Бібліогр.: 11 назв
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта-- філософія освіти
Анотація: Ключовими проблемами поточного і перспективного функціонування освітньої сфери є суб'єктивізм та волюнтаризм і формулювання теоретико-концептуальних відповідей на виклики сьогодення і ухвалення управлінських рішень - тих стратегем розвитку, які визначають функціональну ефективність освіти на ближчу перспективу. У цьому контексті першорядного значення набуває коректний ґрунтовний аналіз чинників, які детермінують адекватність аналізу освітньої дійсності.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58/К 48
Автор(и) : Клепко, Сергій Федорович
Назва : Прецедентний текст української освітології
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 1. - С. 113-124 (Шифр ВОУ1/2012/1)
Примітки : Бібліогр.: 22 назви
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта-- політичний вимір
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.200.5/Б 55
Автор(и) : Бех І. Д.
Назва : Рефлексія в духовному саморозвитку особистості
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 1. - С. 30-37 (Шифр ПП1/2012/1)
Примітки : Бібліогр.: 4 назв.
ББК : 74.200.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта-- філософія освіти
Виховання особистості
Анотація: Уперше розкрито механізм духовного саморозвитку особистості. Проаналізовано внутрішні умови розгортання цього духовного процесу, підкреслено роль рефлексії в особистісній самосвідомості та формуванні певної духовної цінності особистості.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.04/В 31
Автор(и) : Верещак Є. П.
Назва : Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 1. - С. 77-81 (Шифр ПП1/2012/1)
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
ББК : 74.04
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта-- філософія освіти
Анотація: Розглянуто декотрі морально-психологічні й соціально-педагогічні проблеми когнітивно-духовного розвитку особистості та суспільства у свідомості молоді. Зроблено спробу розкриття та поліпшення оздоровлюючих можливостей духовно-морального потенціалу як розвивально-виховної системи памолоді в умовах сучасної освіти. Висвітлено роль психолога-педагога в діагностико-корекційній роботі.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74в052/Т 36
Автор(и) : Тестов В.А.
Назва : Информационное общество: переход к новой парадигме образования
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2012. - № 4. - С. 3-10. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2012/4). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 8 назв.
ББК : 74в052 + 74в2: 73 + 74в55 + 74.584(2Рос)в052
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка-- методологія
Географіч. рубрики: Росія-- педагогіка
Анотація: У статті розглядаються труднощі які виникають у традиційній (індустріальної) парадигмі освіти при використанні сучасних інформаційних технологій
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74/К 79
Автор(и) : Кремень В. Г.
Назва : Освіта і суспільство в парадигмі синергетичного мислення
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 2. - С. 5-11 (Шифр ПП1/2012/2)
Примітки : Бібліогр.: 9 назв.
ББК : 74 + 60
Предметні рубрики (Галузі знань): Філософія освіти-- синергетичне мислення-- парадигма синергетичного мислення
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Анотація: Досліджено проблему синергетичного мислення як адекватного сучасності способу її пізнання й розуміння. Показано його переваги над традиційним, "лінійним" мисленням у контекстах вироблення стратегій розвитку як для суспільного поступу, так і для освітнього процесу, опредметнено в концепт суспільства знань.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.59/Б 29
Автор(и) : Бауэр Е. А.
Назва : Сопровождение психолого-социальной адаптации подростков-мигрантов
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2012. - № 5. - С. 115-117. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2012/5). - ISSN 0869-561X
ББК : 88.59 + 74.в55 + 74.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра психології
Соціальна психологія
Адаптація мігрантів
Географіч. рубрики: Росія
Анотація: Про супровід психолого-соціальної адаптації підлітків-мігрантів.О сопровождении психолого-социальной адаптации подростков-мигрантов.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58/Г 65
Автор(и) : Гончаров, Володимир Іванович
Назва : Проблема підготовки нового вчителя: філософія, соціокультурний і педагогічний аспекти
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 2. - С. 22-27 (Шифр ВОУ1/2012/2)
Примітки : Бібліогр.: 18 назв.
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна освіта-- філософія освіти
Учитель-- новий учитель
Підготовка вчителів
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): людина--освіта--педагогіка--підготовка вчителів--шкільна освіта--навчально-виховний процес--нові пріоритети--формування особистості вчителя--педагогічна освіта--вища освіта--модернізація--глобалізація--суспільні зміни--нова парадигма--філософія освіти--новий учитель--освітній простір внз--педагогічний внз
Анотація: Аналізуються потреби, філософія, соціокультурний та педагогічний контекст підготовки нового вчителя у період радикальних внутрішніх і зовнішніх суспільних змін, чільне місце серед яких належить глобалізаційним та інформаційним процесам, а також ті внутрішні зміни, що відбулися в Україні після проголошення незалежності. Стверджується, що новий учитель має стати "провідником" цих змін. Це потребує модернізації процесу підготовки вчителя у педагогічних університетах.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Косова, Беата (Словацька Республіка)
Назва : Кризис образования и задача университетов и общественных наук
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 3. - С. 16-23 (Шифр ВОУ1/2012/3)
Примітки : Далі буде.
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта-- філософія освіти
Вища освіта-- криза освіти
Географіч. рубрики: Словаччина-- освіта-- вища освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): криза освіти--цінність освіти--рефлексивність--соціальні науки--гуманітарні науки--філософія освіти
Анотація: У статті дано загальну характеристику кризи освіти і її виявів, розглянуто чотири періоди науково-педагогічного осмислення освіти. Розкрито зміну сенсу освіти і її роль в суспільстві у контексті зміни цінності освіти й цінностей у сучасній освіті. Звернено увагу на рефлективність модернізації, а також можливості і роль університету й соціальних наук в епоху кризи освіти.--------------------В статье дана общая характеристика кризиса образования и его проявлений, рассмотрены четыре периода научно-педагогического осмысления образования. Раскрыто изменение смысла образования и его роли в обществе в контексте изменения ценности образования и ценностей в современном образовании. Обращено внимание на рефлективность модернизации, а также на возможности и роль университета и социальных наук в эпоху кризиса образования.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ганаба, Світлана Олександрівна
Назва : Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності"
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 3. - С. 89-95 (Шифр ВОУ1/2012/3)
Примітки : Бібліогр.: 15 назв.
ББК : 74.202
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта-- зміст освіти-- філософський аспект
Навчання-- зміст навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): плинна модерність--суспільний розвиток--гармонійність--людина--нова ідентичність людини--зміст навчання--зміст освіти--третинне навчання--творчий потенціал особистості--навчальний процес--навчання протягом життя--самоосвіта--самостійне навчання--трансфесіонал--інформаційно-мережеві технології--університет--вища школа--постфігуративна культура--філософія освіти
Анотація: У статті акцентується увага на необхідності наукової розробки механізмів адаптації особистості до умов мінливого світу. Наголошується, що проблема змісту навчання потребує контекстуального підходу, тобто розгляду її, насамперед, у контексті визначення сучасності як плинної цілісності та складності. Зміст навчальної діяльності безпосередньо пов'язується з розкриттям особистісного потенціалу людини, її здатністю орієнтуватися у різних ситуаціях і проблемах соціуму та потребою у "навчанні перевчатися".
Знайти схожі

21.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горшкова, В. В.
Назва : Культура диалога как цель и ценность образования современного педагога
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2012. - № 9. - С. 75-81. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2012/9). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 4 назв.
ББК : 87 + 83.7р30 + 88.840.302 + 74в55 + 74р30
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта-- філософія освіти
Підготовка майбутніх вчителів-- мовна комунікація
Педагогічні технології-- діалог
Анотація: Діалог може розглядатися як засіб руйнування стеореотіпов і вирішення конфліктів, а технологія його проведення - як педагогічна технологія.Диалог может рассматриваться как средство разрушения стеореотипов и разрешения конфликтов, а технология его проведения - как педагогическая технология.
Знайти схожі

22.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 87/Г 70
Автор(и) : Горшкова В. В.
Назва : Философско-теоретические ориентации современного педагога
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2012. - № 8. - С. 71-79. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2012/8). - ISSN 0869-561X
ББК : 87 + 74.в55
Предметні рубрики (Галузі знань): Філософія освіти
Педагогіка-- методологія
Географіч. рубрики: Росія-- Освіта
Анотація: В умовах інтенсивно мінливого суспільства пропонується розглянути основні ресурси діяльності сучасного педагога.В условиях интенсивно изменяющегося общества предлагается рассмотреть основные ресурсы деятельности современного педагога.
Знайти схожі

23.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 87.7/Д 43
Автор(и) : Дзуцев Э. С.
Назва : О принципе природосообразности в педагогике
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2012. - № 7. - С. 35-40. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2012/7). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 3 назв.
ББК : 87.7 + 74в55
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта-- філософія освіти-- принцип природовідповідності у педагогіці
Педагогіка-- методологія-- принцип природовідповідності у педагогіці
Анотація: У статті аналізується розвиток російської системи освіти і педагогічної науки.В статье анализируется развитие российской системы образования и педагогической науки.
Знайти схожі

24.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74в55/С 13
Автор(и) : Савотина Н. А.
Назва : Понятие "парадигма" и его статус в педагогике
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2012. - № 10. - С. 3-10. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2012/10). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 6 назв.
ББК : 74в55
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта-- філософія освіти-- освітні парадигми-- концепції педагогічного світогляду
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Географіч. рубрики: Росія
Анотація: У статті розкрито причини різноманіття парадигм у вихованні.В статье раскрыты причины многообразия парадигм в воспитании.
Знайти схожі

25.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стеценко, Катерина Володимирівна
Назва : Філософія емпіризму Ф. Бекона та її вплив на становлення сучасного освітнього процесу Великої Британії
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 4. - С. 107-111 (Шифр В551/2012/4)
Примітки : Бібліогр.: 17 назв.
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта-- філософія освіти
Географіч. рубрики: Великобританія-- філософія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта--філософія освіти--емпіризм--виховання--персоналія
Анотація: Аналізується становлення та розвиток філософії емпіризму, її вплив на філософію освіти Великої Британії; підкреслюється роль матеріалістичних прагматичних ідей Ф. Бекона у формуванні основних структурних форм освітнього процесу.
Знайти схожі

26.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кремень, Василь
Назва : Постулати філософсько-освітньої діяльності
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2013. - № 1/2. - С. 3-7. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2013/1/2). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 3 назв.
ББК : 74.04(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта-- філософія освіти
Освіта-- реформування
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Анотація: У статті розглянуто важливі питання філософії освіти у теоретичному й праксеологічному аспектах. Зосереджено увагу на людиноцентричних вимірах філософії освіти, які розкривають нове розуміння освіти й освітньої діяльності на сучасному етапі розвитку суспільства. Окреслено основні вимоги до напрямів реформування національної освіти.
Знайти схожі

27.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.584(4УКР)/Z99
Автор(и) : Іванов С., Кітов М.
Назва : Філософія і фундаменталізація університетської освіти
Місце публікування : Вища школа: наук.-практ. видання/ голов. ред. І. Вакарчук. - К.: Знання, 2013. - N 1. - С. 20-26. - ISSN 1682-2366 (Шифр ВШ-3/2013/1). - ISSN 1682-2366
ДРНТІ : 14.01.07 + 14.35
ББК : 74.584(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта в Україні-- університетська освіта
Освіта університетська
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): філософія освіти--фундаментальні науки--криза в науці--наукова парадигма--фундаменталізація науки--університетська освіта
Анотація: Проаналізовано взаємозв'язок філософії та фундаменталізації вищої освіти. Обгрунтовано думку, що цей процес має три рівні. Перший - поглиблене вивчення базових дисциплін для кожної спеціальності, другий - математизація освіти, третій - філософсько-методологічний, пов'язаний із критичним переосмисленням наукою історично застарілої методологічної парадигми.
Знайти схожі

28.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58/П 64
Автор(и) : Похресник, Анатолій
Назва : Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2013. - № 1. - С. 69-74 (Шифр ВОУ1/2013/1)
Примітки : Бібліогр.: 10 назв.
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта-- філософія освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): філософія освіти--національна освіта--розвиток освіти--соціалізація--прогнозування майбутнього--суспільство--технологічний розвиток--надвисокі технології--первинна освіта--вища освіта--освітні послуги, термін--криза виховання
Анотація: Наголошується на підвищенні суспільного значення ролі філософії освіти у виборі стратегії модернізації національної освітньої системи у XXI ст. Доведено необхідність ураховувати глобальні технологічні зміни, такі, як масова поява досконалих роботів і необмеженої кількості лекцій провідних науковців світу в Інтернеті.
Знайти схожі

29.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Світлої пам’яті Владлена Степановича Лутая : 17 лютого [2013 р.] пішов із життя Лутай Владлен Степанович - відомий науковець, вчений і педагог
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2013. - № 1. - С. 116: портр. (Шифр ВОУ1/2013/1)
ББК : 74.58(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагоги-науковці
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагог-науковець--філософія освіти--синергетична методологія--філософсько-освітні дослідження
Знайти схожі

30.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.584(4Укр)/С 28
Автор(и) : Седов, Евгений Петрович, Седов, Виктор Евгеньевич
Назва : Переспективы внедрения облачной инфраструктуры в Пивденноукраинском национальном педагогическом университете имени К. Д. Ушинского
Місце публікування : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2013. - N 3. - С. 44-47. (Шифр КШС-2/2013/3)
ББК : 74.584(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вищі навчальні заклади України-- педагогічні університети
Вищі навчальні заклади України-- інформаційно-освітне середовище
Вищі навчальні заклади України-- інформаційні технології
Вища освіта-- філософія освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічні університети--філософія освіти--єдина інформаційна система--єдиний інформаційний простір--smart education--навчання он-лайн
Анотація: У статті ідеться мова про поетапний перехід на нову філософію освіти, створення єдиної інформаційної системи для забезпечення ефективності управління ВНЗ і організації он-лайн навчання в ПНПУ імені К. Д. Ушинського.
Знайти схожі

 1-30    31-60   61-74 
 
Статистика
за 29.07.2024
Кількість запитів 116376
Кількість відвідувачів 1239
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя