Пошуковий запит: <.>K=художня діяльність<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
>1.
| Лобанчук О. А. Інтеграція видів художньої діяльності як засіб розвитку мовлення молодших школярів/О. А. Лобанчук. - 2008
|
>2.
| Микайлова И. Г. Самореализация в художественной деятельности/И. Г. Микайлова // Мир психологии. -Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т:Рос. акад. образования, 2010,N № 4.-С.91-102
|
>3.
| Джафарова О. Діагностика творчого самовираження учнів/О. Джафарова // Мистецтво та освіта. -К.:"Педагогічна думка", 2014,N N 2.-С.13-20.
|
>4.
| Приклад оформлення наказу про створення експериментально-творчої лабораторії на базі дошкільного навчального закладу // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 7.-С.61.
|
>5.
| Приклад оформлення підсумкового звіту про проведення дослідно-експериментальної роботи // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 7.-С.67-70
|
>6.
| Гладун Ольга Семеро сліпих мишенят : вистава в стилі "люди і ляльки" (за мотивами давньоіндійської притчі)/Ольга Гладун // Дошкільне виховання, 2019,N № 1.-С.30-33
|
>7.
| Гнєда Інна Скляний мольберт: вчимо виражати почуття/Інна Гнєда // Дошкільне виховання, 2019,N № 3.-С.28-30
|
>8.
| Рагозіна В. Перші кроки до мистецтва, або Як організувати художню діяльність дітей раннього віку/Вікторія Рагозіна // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2020,N № 12(145).-С.49-53.
|
>9.
| Чернявська Д. Розвивальні килимки з паєток/Д. Чернявська // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2021,N N 2.-С.37.
|
>10.
| Топчій С. Чарівні мандали: творчість, що заспокоює/С. Топчій // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2021,N N 2.-С.38-40.
|
|