Пошуковий запит: <.>K=художній образ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Коваленко В. М. Формування образного мислення в обдарованих учнів основної та старшої школи засобами художньої літератури/В. М. Коваленко. - 2004
|
>2.
| Рогоза О. Б. Структурно-композиційні та семантико-прагматичні особливості французького епістолярного роману XVIII-XX століть (на матеріалі творів Ш. де Лакло, О. де Бальзака, А. де Монтерлана)/О. Б. Рогоза. - 2005
|
>3.
| Комаровська О. Художній образ твору як прояв обдарованості митця/О. Комаровська // Мистецтво та освіта. -К.:"Педагогічна думка", 2009,N N 4.-С.2-6
|
>4.
| Лопаткова И. В. Художественное поле самоактуализации/И. В. Лопаткова // Мир психологии. -Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т:Рос. акад. образования, 2010,N № 4.-С.103-112
|
>5.
| Вербицька Л. Природно-людський спільносвіт у дидактичній ліриці Івана Франка ("Мій ізмарагд", "Давнє й нове")/Л. Вербицька // Слово і Час. -К.:Фенікс, 2011,N N 7.-С.39-49
|
>6.
| Петровська Т. Методика розвитку образного мовлення молодших школярів у процесі читання/Т. Петровська // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Антросвіт, 2012,N N 3.-С.21-23
|
>7.
| Беценко Т. П. Актуальні питання філологічного аналізу художнього тексту в системі шкільної профільної освіти/Т. П. Беценко // Вивчаємо українську мову та літературу. -Харків:"Основа", 2012,N N 19/21.-С.59-68.
|
>8.
| Колотило О. Вправи для розвитку асоціативності художньо-образного мислення молодших школярів/О. Колотило // Мистецтво та освіта. -К.:"Педагогічна думка", 2012,N N 4.-С.43-46
|
>9.
| Міщенко О. В. Європейський неокласицизм початку XX століття: шлях до античної краси/О. В. Міщенко // Вивчаємо українську мову та літературу. -Харків:"Основа", 2012,N N 34/36.-С.69-73.
|
>10.
| Петровська Т. Робота над поняттям "художній образ", "метафора" на уроках літературного читання/Т. Петровська // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Антросвіт, 2012,N N 11.-С.16-18.
|
>11.
| Ніколенко О. Емоційно-ціннісна лінія літературної освіти/О. Ніколенко // Всесвітня література в сучасній школі. -К.:"Педагогічна преса", 2013,N N 1.-С.2-3.
|
>12.
| Токмань Г. Смерть коханої: діалог лірики Володимира Свідзінського і філософії Габріеля Марселя/Г. Токмань // Слово і Час. -К.:Фенікс, 2012,N N 11.-С.53-67
|
>13.
| Музика О. Розвиток художньо-творчих здібностей майбутніх учителів на матеріалі портретного живопису/О. Музика // Мистецтво та освіта. -К.:Педагогічна думка, 2013,N N 1.-С.С.26-38
|
>14.
| Петровська Т. Робота над епітетами як виразниами образності мовлення на уроках читання в 2-4 класах/Т. Петровська // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Інститут педагогіки НАПН України, 2013,N № 7/8.-С.31-34
|
>15.
| Яручик Ю. Особливості творення образної системи сучасної української пісні ( На матеріалі пісенних текстів "Океану Ельзи" та "Скрябіна")/Ю. Яручик // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2014,N N 6.-С.32-37.
|
>16.
| Щербань О. А. Герменевтика символического содержания художественного произведения/О. А. Щербань // Практична філософія. -К.:Центр практичної філософії, 2011,N N 4.-С.115-122.
|
>17.
| Іващенко А. С. Теоретичні засади та етапи формування в учнів старшої школи умінь аналізувати образи-символи/А. С. Іващенко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 4:П’яті Бугайківські читання.-С.85-89
|
>18.
| Кучерук О. Образ рідного краю в поетичній моделі світу Антона Лісовського/О. Кучерук // Українська мова і література в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2017,N N 6.-С.57-62.
|
>19.
| Ван Чень. Специфіка й структура виконавського артистизму майбутніх викладачів вокалу та педагогічні принципи його вдосконалення/Ван Чень. // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2017,N № 1:I мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Актуальні проблеми мистецької освіти".-С.89-93
|
>20.
| Бистрова О. Принципи фотографії як складники поетики літературного твору/О. Бистрова // Слово і Час. -К.:Фенікс, 2018,N N 9.-С.33-42.
|
|
|