Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=цілеутворення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :164 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 23.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічне виховання
Морально-етичне виховання
Позакласна робота з математики
Діти з особливими потребами
Зміст : Удосконалення засобів та форм інформаційного забезпечення наукових досліджень та інноваційної діяльності ВНЗ/ С. М. Ніколаєнко. Порівняльно-дидактичний аналіз сучасних шкільних підручників із хімії/ Н. І. Лукашкова. Педагогічна модель цілісного формування музичних здібностей молодших школярів на уроках музики/ О. В. Коваль. Наукові засади розробки змісту та форм роботи з дітьми з обмеженими можливостями/ В. В. Тесленко. Навчальна взаємодія викладача та студента у музично-освітньому процесі як педагогічна проблема/ В. В. Ревенчук. Вплив емоцій на організацію діяльності членів молодіжних об’єднань/ Ю. Поліщук. Аналіз теоретичних позицій та уявлень про вільний час і дозвілля/ І. Сидор. Особистісне самовираження дошкільників як педагогічна проблема/ А. М. Аніщук. Євроінтеграційні процеси як провідна тенденція розвитку соціальної і соціально-педагогічної освіти у ХХІ столітті/ О. Пришляк. Проблеми, пов’яазані із застосуванням комп’ютерів у навчальному процесі/ Ю. Беднарек. Економічне виховання учнів в умовах загальноосвітньої школи/ С. Д. Булавенко. Попередження травматизму на заняттях із легкої атлетики зі студентами спортивного та основного відділень/ М. М. Красновид, С. М. Коченко. Методичний огляд навчальної комп’ютерної програми "Master Reading"/ С. І. Шевченко. Роль курсу "Географія релігії" у формуванні моральної особистості/ М. Г. Криловець. Формування прийомів цілеутворення у процесі учіння гри на фортепіано/ І. О. Ростовська. "Переплелись як мамине шиття..." (морально-етичне виховання учнів на матеріалі вірша Дмитра Павличка "Два кольори")/ Л. І. Драчук. Шляхи вирішення еколого-етичних проблем засобами мистецтва/ В. М. Кирилюк. Особливості підготовки студентів-волонтерів у службах Телефону Довіри/ С. О. Борисюк. Розробка та використання програмного засобу "Testreader" для здійснення контролю знань студентів/ О. М. Гончарова. Виховний потенціал позакласної роботи з математики/ Є. І. Коваленко, Н. О. Немирицька. Розвиток творчого мислення старшокласників засобами математики/ Є. І. Коваленко, О. В. Опанасенко. Виховання громадянської свідомості старшокласників засобами позаурочної роботи з історії та правознавства/ Є. І. Коваленко, Л. І. Воропаєва. Обгрунтування освітньо-кваліфікаційних рівнів для підготовки фахівців із механізації сільського господарства/ Т. П. Федорина, В. М. Манько. Соціально-педагогічні аспекти змісту професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів/ Н. М. Суховєєва. Результати експериментальної перевірки формування інформаційно-пошукової компетентності майбутніх учителів/ С. В. Кривець. Розвиток креативності як одна з умов формування готовності студентів класичних університетів до майбутньої діяльності андрагога/ І. О. Зель. Самостійна робота студентів в системі професійної підготовки вчителя іноземної мови у педагогічному коледжі/ С. М. Степа. Проблема коедукції в педагогічній спадщині Софії Русової/ Є. І. Коваленко. Морально-етичні засади "Руської трійці"/ І. А. Парасюк. Музичне виховання в навчальних закладах Чернігово-Сіверщини у XVIII ст./ С. І. Матвієнко. Вплив поглядів Й. Песталоцці на педагогічне становлення О. Ф. Музиченка та подальший розвиток національної школи/ Н. О. Ярмак. Проблема змісту освіти середньої школи у спадщині вітчизняних учених другої половини ХІХ - початку ХХ століття/ Н. М. Баленко. Музична діяльність громадських товариств Західної України та їх роль у розвитку української музичної культури другої половини ХІХ - початку ХХ століття/ С. І. Салій. Про деякі напрями і пріоритети польської освітньої політики/ А. В. Василюк. Забезпечення якості викладання як стрижнений напрям діяльності професійних об’єднань у США/ Т. В. Ларіна. Раннє навчання іноземних мов у початковій школі США: характеристики якісної совіти/ В. В. Смелянська. Практична підготовка майбутніх учителів у школі: досвід педагогічної освіти США/ М. В. Нагач. Клубна робота в дитячому та юнацькому русі в Україні у 20-х рр. ХХ століття/ Н. С. Останіна.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), аб(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(1), ав(1), аб(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Семенов И. Н.
Назва : Социокультурная роль экзистенциальной рефлексии в развитии целеобразования и самоотношения творческой индивидуальности
Місце публікування : Мир психологии: науч.-метод. журн. - Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т: Рос. акад. образования, 2011. - № 1. - С. 69-82. - ISSN 2073-8528 (Шифр МП-1/2011/1). - ISSN 2073-8528
Примітки : Библиогр.: 25 назв.
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Індивідуальність-- психологія особистості
Особистість-- індивідуальність-- психологія
література і психологія
Анотація: З позицій персонології та рефлексивної психології аналізується проблематика розвитку цілеутворення та самоставлення людини за допомогою рефлексії до власної індивідуальності. Характеризується феноменологія самозвернення людини як передумова рефлексивного розвитку цілеутворення та самоставлення творчої індивідуальності. Процес формування продуктивного самоставленя до власної індивідуальності розглядається на матеріалі рефлексивно-психологічного аналізу життєтворчості видатного письменника-мислителя М. М. Зощенко.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1 : II мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики"
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018
Кільк.характеристики :164 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
ISBN, Ціна 2522-1736: 142.29 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Зміст та структура досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва/ В. С. Вергунова. Методологічні засади підготовки майбутніх педагогічних працівників для виховної роботи в сучасній українській школі/ О. М. Грисюк. Структурно-функціональні компоненти дидактичної моделі процесу формування готовності до інструментально-виконавської діяльності/ Л. В. Гусейнова. Формування музичних здібностей школярів: психолого-педагогічний аспект/ О. В. Коваль. Формування ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя музики як педагогічний феномен/ П. М. Магда. До проблеми балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії у системі вищої мистецької освіти/ О. М. Пархоменко. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до музично-освітньої діяльності: теоретичний аспект/ О. П. Прищепа. Взаємозв’язок закономірностей і принципів особистісно орієнтованого музичного навчання та виховання учнів/ Т. В. Раструба. Теоретико-методологічні основи організації музично-освітнього процесу в мистецьких школах хореографічного спрямування/ В. В. Ревенчук. Методична модель розвитку музично-слухової уваги студентів мистецьких спеціальностей/ С. А. Сливко. Критерії сформованості музично-інтонаційного мислення студентів/ О. В. Спіліоті. Комунікативний потенціал вокально-ансамблевої діяльності студентів/ Цзяньїн Чень. Теоретичний аналіз етнонаціонального виконавського стилю майбутніх учителів музики і хореографії/ Їн Чжан. Професійна діяльність музиканта-педагога: сучасні вимоги та критерії оцінювання/ О. М. Щербініна. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Програмно-технічне забезпечення музично-творчої діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва як умова формування фахових умінь/ Ю. Ф. Дворник. Активізація процесів саморегуляції майбутніх учителів музичного мистецтва як умова розвитку емоційної компетентності/ Т. В. Дорошенко. Забезпечення розвивально-виховного впливу занять естрадним співом учнів молодшого шкільного віку/ Цзілун Ду. Застосування інтерактивних методів навчання в індивідуально-дослідних навчальних завданнях у роцесі підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ М. А. Михаськова. Використання інноваційних освітніх технологій у процесі формування педагогічних переконань майбутніх учителів хореографії/ Ю. О. Ростовська. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Оволодіння студентів навичками інтерпретації музичних творів у процесі їх підготовки до музично-просвітницької діяльності/ Аньань Лі. Підготовка іноземних магістрів до аутентично-стильового виконання вокальних творів інокультурного походження / Яньхуа Лоу. Формування прийомів цілеутворення у процесі самостійної інструментально-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ І. О. Ростовська. Педагогічні умови формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до розвитку комунікативної компетентності учнів/ Т. В. Скорик, К. С. Дорошенко. Інформаційний етап навчання майбутніх учителів музики мультимедійного аранжування/ В. А. Степанов. Педагогічні умови формування умінь саморегуляції музично-виконавських дій майбутніх учителів музики/ Сунь Сінь. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Специфіка організації самодіяльних хорів у сучасній Австрії/ Т. А. Бьокштайнер, Л. В. Костенко.
Примірники : всього : фб(3), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(3), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Автор(и) : Ростовська, Ірина Олександрівна
Назва : Формування прийомів цілеутворення у процесі самостійної інструментально-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - № 1: II мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики". - С. 133-137. - ISBN 2522-1736 (Шифр 159.9(06)/Н 34-688041). - ISBN 2522-1736
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка майбутніх вчителів музики
Інструментально-виконавська діяльність
Знайти схожі

 
Статистика
за 07.08.2024
Кількість запитів 73897
Кількість відвідувачів 954
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя