Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=читацька компетентність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-32 
1.

Гузь О. Актуальні шляхи удосконалення читацької компетентності учнів в умовах НУШ/Олена Гузь // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 5.-С.14–16
2.

Савченко О. Види міжпредметних завдань на уроках літературного читання/Олександра Савченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 2.-С.5–8.
3.

Борисенко Н. А. Вторая международная конференция по проблемам чтения и грамотности/Н. А. Борисенко, Е. Л. Гончарова // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2012,N № 4.-С.155-159.
4.

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2019г.,N 6 (Введено оглавление)
5.

Суховірський О. Електронні середовища для читання/О. Суховірський // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2019,N N 10.-С.8-12.
6.

Кутова Т. Колір у психологічній характеристиці поведінки персонажів повісті Ольги Кобилянської "Земля”/Т. Кутова // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2016,N N 8/9.-С.47-51.
7.

Бойко В. А. Крок до медіаграмотності через медіаконтенти на художні твори зарубіжної літератури/В. А. Бойко // Управління школою. -Харків:Основа, 2020,N № 13/15(637-639).-С.30–34
8.

Кецмур О. Кроки до перемоги. Проекти показових уроків/О. Кецмур // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2018,N N 12.-С.29-37.
9.

Фасоля А. Літературна освіта: компетенції, компетентності, знання, уміння і навички/А. Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Антросвіт, 2012,N N 6/7.-С.26-31.
10.

Фенцик О. Методика аналізу ліричного твору на уроках літературного читання/О. Фенцик // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2012,N N 12.-С.19-23
11.

Яценко Т. Модернізм як мистецька філософія другої половини XIX - початку XX століття/Т. Яценко, І Тригуб // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2019,N N 6.-С.9-14.
12.

Савченко О. Новий підручник "Читання" для 2 класу: методичний коментар і тематичне планування/О. Савченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 8.-С.14–19.
13.

Гуцалюк Т. В. Педагогіка партнерства: інтерактивна взаємодія вчителя початкових класів та бібліотекаря гімназії у формуванні читацької компетентності здобувачів освіти/Т. В. Гуцалюк, М. Мархайчук // Освітній фактор. -Київ:НВП "Інтерсервіс", 2024,N N 2.-С.51-55.
14.

Гоголь Наталія Реалізація культурологічного підходу в шкільних підручниках української літератури (9 клас)/Наталія Гоголь // Українська мова і література в школі, 2018,N № 6.-С.20-23
15.

Новосьолова В. Результати проведення PISA-2018 як інструмент підвищення рівня сформованості читацької компетентності учнів/В. Новосьолова // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2020,N N 7/8.-С.20-27.
16.

Стецюк Н. Розвиток мислення учнів шляхом формування читацької компетентності/Ніна Стецюк // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 10.-С.11–14
17.

Яценко Т. Символізм - естетико-філософська основа мистецтва модернізму/Т. Яценко, І. Тригуб // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2020,N N 2.-С.13-17.
18.

В’юнова О. Ю. Словникова хатинка/О. Ю. В’юнова // Початкове навчання та виховання. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2016,N N 34/36.-С.74-111.
19.

Марушкевич Л. Спонукаймо дитину до вдумливого читання (Формування читацької компетентності школярів за допомогою графічних організаторів)/Л. Марушкевич // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2014,N N 5.-С.17-20.
20.

Кочерга О. Становлення позиції свідомого читача в учнів початкової школи: психофізіологічний аспект/Олександр Кочерга // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 3.-С.11–15
 1-20    21-32 
 
Статистика
за 24.08.2024
Кількість запитів 81400
Кількість відвідувачів 1285
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя