Пошуковий запит: <.>K=читацька компетентність<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Яценко Т. Формування компетентного читача на уроках української літератури в основній школі/Т. Яценко // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Антросвіт, 2012,N N 5.-С.8-10.
|
>2.
| Фасоля А. Літературна освіта: компетенції, компетентності, знання, уміння і навички/А. Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Антросвіт, 2012,N N 6/7.-С.26-31.
|
>3.
| Яценко Т. Формування літературної компетентності учнів у процесі вивчення творчості А. Дімарова/Т. Яценко // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Антросвіт, 2012,N N 8.-С.32-35
|
>4.
| Борисенко Н. А. Вторая международная конференция по проблемам чтения и грамотности/Н. А. Борисенко, Е. Л. Гончарова // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2012,N № 4.-С.155-159.
|
>5.
| Фенцик О. Методика аналізу ліричного твору на уроках літературного читання/О. Фенцик // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2012,N N 12.-С.19-23
|
>6.
| Ткачук Г. Формування читацької самостійності на основному етапі позакласного читання/Г. Ткачук // Початкова школа. -К.:Преса України, 2013,N N 6.-С.7-10
|
>7.
| Мартиненко В. Сутнісні характеристики читацької компетентності молодших школярів/В. Мартиненко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2013,N N 12.-С.3-7.
|
>8.
| Марушкевич Л. Спонукаймо дитину до вдумливого читання (Формування читацької компетентності школярів за допомогою графічних організаторів)/Л. Марушкевич // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2014,N N 5.-С.17-20.
|
>9.
| Бондаренко О. Формування читацької компетентності молодших школярів/О. Бондаренко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2014,N N 5.-С.6-8
|
>10.
| В’юнова О. Ю. Словникова хатинка/О. Ю. В’юнова // Початкове навчання та виховання. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2016,N N 34/36.-С.74-111.
|
>11.
| Кутова Т. Колір у психологічній характеристиці поведінки персонажів повісті Ольги Кобилянської "Земля”/Т. Кутова // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2016,N N 8/9.-С.47-51.
|
>12.
| Фасоля А. Читацька компетентність: що формуємо, що і як перевіряємо й оцінюємо/А. Фасоля // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2017,N N 9.-С.8-16.
|
>13.
| Кочерга О. Становлення позиції свідомого читача в учнів початкової школи: психофізіологічний аспект/Олександр Кочерга // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 3.-С.11–15
|
>14.
| Стецюк Н. Розвиток мислення учнів шляхом формування читацької компетентності/Ніна Стецюк // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 10.-С.11–14
|
>15.
| Снєгірьова В. Чому в школі важливо вчити читати художні твори, а не вивчати літературу/В. Снєгірьова // Всесвітня література в сучасній школі. -К.:"Педагогічна преса", 2018,N N 9.-С.3-8.
|
>16.
| Кецмур О. Кроки до перемоги. Проекти показових уроків/О. Кецмур // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2018,N N 12.-С.29-37.
|
>17.
| Гоголь Наталія Реалізація культурологічного підходу в шкільних підручниках української літератури (9 клас)/Наталія Гоголь // Українська мова і література в школі, 2018,N № 6.-С.20-23
|
>18.
| Лінійчук Т. Формування читацької компетентності учнів через використання технології вітагенного навчання/Т. Лінійчук // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2019,N N 2.-С.7-10.
|
>19.
| Савченко О. Види міжпредметних завдань на уроках літературного читання/Олександра Савченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 2.-С.5–8.
|
>20.
| Читацька компетентність учнів // Освіта України. -Київ:МОН України. Академія пед.наук.Профспілка працівників освіти і науки.ВАК України., 2019,N N 10 (11 березня).-С.52.
|
|
|