Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=читацька компетентність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-32 
1.
373.3.016:821.161.2](477)
Г 93


    Гузь, О.
    Актуальні шляхи удосконалення читацької компетентності учнів в умовах НУШ : (з досвіду роботи) / Олена Гузь // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 5. - С. 14–16. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--формування читацької компетентності
Кл.слова (ненормовані):
читання -- читацька компетентність -- Нова українська школа -- навички швидкочитання -- методи читання -- прийоми читання -- мовленнєва компетентність -- інтерактивна методика -- початкова школа
Анотація: Автор статті наголошує на тому, що для успішної організації роботи над формуванням читацької та мовленнєвої компетентностей потрібно розпочинати її з періоду навчання грамоти та використовувати різноманітні методи та прийоми. Серед яких особливо виокремлює методики Ш. Амонашвілі, І. Т. Федоренка, вправи за О. Я. Савченко, інтерактивні форми організації роботи, що базуються на парній та груповій співпраці.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
373.3.016:821.161.2](477)
С 13


    Савченко, О.
    Види міжпредметних завдань на уроках літературного читання / Олександра Савченко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 2. - С. 5–8. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки літературного читання
Кл.слова (ненормовані):
уроки літературного читання -- методика викладання -- міжпредметні зв’язки -- міжпредметні завдання -- читацька компетентність -- розвивальний потенціал -- виховний потенціал -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про системне використання міжпредметних зв’язків у початковій школі, які сприяють цілісному засвоєнню базових знань, умінь, цінностей і водночас допомагають різнобічному сприйманню навчального матеріалу. Способом реалізації міжпредметних зв’язків є міжпредметні завдання. Коло читання, зміст і структура читацької компетентності є основою для розроблення відповідних типів міжпредметних завдань і об’єднання їх у систему. Наведено приклади міжпредметних завдань до окремих розділів за підручником "Літературне читання" 3 клас (О. Я. Савченко).


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
88
Б 82


    Борисенко, Н. А.
    Вторая международная конференция по проблемам чтения и грамотности / Н. А. Борисенко, Е. Л. Гончарова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 4. - С. 155-159. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Психологія читання--конференції
Кл.слова (ненормовані):
грамотність читання -- читацька компетентність -- порушення читання
Анотація: У статті висвітлено роботу Другої міжнародної науково-практичної конференції "Читання та грамотність в освіті та культурі", яка пройшла в Москві 29-31 березня 2012 р.


Дод.точки доступу:
Гончарова, Е. Л.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
Шифр: ДзОП-1/2019/6
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 6
Зміст:
Пілат, В. І. Формування читацької компетентності учнів з особливими освітніми потребами : [розглянуто методи розвитку навичок швидкого і свідомого читання у дітей з особливими освітніми потребами] / В. І. Пілат. - С.2–6. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: читацька компетентність, читацькі навички, учні з особливими освітніми потребами
Плахотнік, К. В. Підготовка до розвитку соціальних компетентностей учнів з особливими освітніми потребами засобами логопедичного масажу : [розглянуто особливості загального та логопедичного масажу як засобу подолання різних мовленнєвих порушень у дітей з особливими освітніми потребами] / К. В. Плахотнік. - С.7–8.
Кл.слова: логопедичний масаж, соціальні компетентності, діти з особливими освітніми потребами
Твердохліб, Г. В. Формування комунікативної компетентності учнів з особливими освітніми потребами : [розглянуто проблему формування комунікативної компетентності учнів з особливими освітніми потребами як головної складової соціально активної особистості] / Г. В. Твердохліб. - С.10–12. - Бібліогр.: 7 назв. : табл.
Кл.слова: комунікативна компетентність, комунікативні уміння, діти з особливими освітніми потребами
Чаренцева, О. О. Особливості становлення мовленнєвої сфери у дітей дошкільного віку з розладами аутичного спектру : [розглянуто особливості становлення мовленнєвої сфери дітей раннього дошкільного віку із розладами аутичного спектру ] / О. О. Чаренцева. - С.13–16. - Бібліогр.: 5 назв. : фото.
Кл.слова: мовленнєвий розвиток, діти з розладами аутичного спектру, аутизм
Цуркан, У. О. День сім’ї : [сценарій навчально-виховного логопедичного заходу до Дня сім’ї] / У. О. Цуркан. - С.17–21. - Бібліогр.: 2 назв. : фото.
Кл.слова: логопедичні заходи, сімейні відносини, сімейні свята
Чиж, В. М. Культура мовлення і спілкування. Вживання слів увічливості : [розробка уроку української мови для учнів 6-го класу із легкою розумовою відсталістю, призначений розвивати усне і писемне мовлення дітей] / В. М. Чиж. - С.22–24. : фото.
Кл.слова: культура мовлення, культура спілкування, уроки української мови
Бабляк, С. В. Технологічні карти для проведення уроків соціально-побутового орієнтування (СПО) в 8–9-х класах спеціальних загальноосвітніх шкіл : [презентовано технологічні картки для використання у 8–9 класах спеціальних загальноосвітніх шкіл, з метою навчання учнів технології приготування страв] / С. В. Бабляк. - С.25–29. : табл.
Кл.слова: соціально-побутове орієнтування, технологічні картки, спеціальна освіта
Комбарова, А. О. Що таке комп’ютер? : [презентовано розробку уроку інформатики для дітей 1-го року навчання з розладами аутичного спектра. Заняття призначене ознайомити учнів із можливостями сучасного комп’ютера] / А. О. Комбарова. - С.30–31. : іл.
Кл.слова: інформатика, уроки, діти з розладами аутичного спектра
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Суховірський, Олег.
    Електронні середовища для читання [Текст] : використання електронних ресурсів для формування читацької компетентності / О. Суховірський // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 10. - С. 8-12.
Рубрики: Початкова школа--читацька компетентність--електронні ресурси
Кл.слова (ненормовані):
електронні ресурси -- читацька компетентність -- програма для читання на комп’ютерах


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
83.3(4УКР)р10
К 95


    Кутова, Тетяна.
    Колір у психологічній характеристиці поведінки персонажів повісті Ольги Кобилянської "Земля” [Текст] / Т. Кутова // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2016. - N 8/9. - С. 47-51.
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів
   Кафедра методики викладання української мови та літератури

Кл.слова (ненормовані):
уроки української літератури -- мовно-виражальний засіб психологічної характеристики -- колірна ознака -- читацька компетентність -- контекстуальний аналіз -- Земля (повість, критика)


Дод.точки доступу:
Кобилянська, Ольга Юліанівна (укр. письменниця ; 1863-1942) \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
37:316.774](477)
Б 77


    Бойко, В. А.
    Крок до медіаграмотності через медіаконтенти на художні твори зарубіжної літератури / В. А. Бойко // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 13/15(637-639). - С. 30–34. - Бібліогр.: 16 назв.
УДК
Рубрики: Медіаосвіта--читацька компетентність--зарубіжна література
Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- зарубіжна література -- читацька компетентність -- медіаконтенти -- медіаосвітня діяльність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.


    Кецмур, Ольга.
    Кроки до перемоги. Проекти показових уроків [Текст] : читацька компетентність як запорука успішного життя / О. Кецмур // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - N 12. - С. 29-37. . - ISSN 0130-5263
Рубрики: Викладання української літератури в школі--читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- читання -- книжка


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі

9.
83р
Ф 26


    Фасоля, Анатолій.
    Літературна освіта: компетенції, компетентності, знання, уміння і навички [Текст] / А. Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 6/7. - С. 26-31.
ББК 83р
Рубрики: освіта літературна
   Уроки літератури--компетентнісне навчання

   Навчання компетентнісне

Кл.слова (ненормовані):
компетенція -- компетентність -- читацька компетентність -- літературна компетентність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

10.
74.202.242
Ф 42


    Фенцик, Оксана.
    Методика аналізу ліричного твору на уроках літературного читання [Текст] / О. Фенцик // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 12. - С. 19-23 . - ISSN 0131-5358
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- сприймання художнього твору -- ліричний твір -- аналіз ліричного твору


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.


    Яценко, Таміла.
    Модернізм як мистецька філософія другої половини XIX - початку XX століття [Текст] / Т. Яценко, І Тригуб // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 6. - С. 9-14.
Рубрики: Викладання української літератури в школі--літературні напрями та течії
Кл.слова (ненормовані):
літературний спецкурс -- навчання української літератури -- навчання зарубіжної літератури -- символізм -- імпресіонізм -- неоромантизм -- експресіонізм -- футуризм -- неокласика -- мистецький контекст -- культурна компетентність -- читацька компетентність
Анотація: Пропонується матеріал до літературного спецкурсу “Шедеври модернізму: вивчення української і зарубіжної літератури у мистецькому контексті”.


Дод.точки доступу:
Тригуб, Ірина

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

12.
373.3.091.64:(075)821.161.2](477)
С 13


    Савченко, О.
    Новий підручник "Читання" для 2 класу: методичний коментар і тематичне планування [Текст] / О. Савченко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 8. - С. 14–19. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--підручники--методичні рекомендації
Кл.слова (ненормовані):
підручники для початкової школи -- читання -- змістові лінії -- читацькі навички -- робота з текстом -- читацька компетентність -- компетентнісний підхід -- початкова школа -- 2 клас
Анотація: У статті подано методичний коментар до підручника "Читання", 2 клас. Зазначено, що у підручнику з читання взаємозв’язано реалізовано три змістові лінії: "Взаємодіємо усно", "Читаємо", "Досліджуємо медіа", охарактеризовано кожну з них.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

13.


    Гуцалюк, Т. В.
    Педагогіка партнерства: інтерактивна взаємодія вчителя початкових класів та бібліотекаря гімназії у формуванні читацької компетентності здобувачів освіти [Текст] / Т. В. Гуцалюк, М. Мархайчук // Освітній фактор : всеукраїнський науково-педагогічний журнал. - 2024. - N 2. - С. 51-55.
Рубрики: інноваційні технології--бібліотечні
   Педагогіка партнерства

   вчитель початкових класів

Кл.слова (ненормовані):
промоції -- мотивація -- читацька компетентність -- стратегія розвитку читання


Дод.точки доступу:
Мархайчук, Марина

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.


    Гоголь, Наталія
    Реалізація культурологічного підходу в шкільних підручниках української літератури (9 клас) [Текст] / Наталія Гоголь // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 6. - С. 20-23. - Бібліогр.: 16 назв.
Рубрики: Викладання української літератури в школі--підручники та посібники для школи--дидактика
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- ключові компетентності -- шкільні підручники з української літератури -- культурологічний підхід -- підручники для 9 класу -- шкільна літературна освіта
Анотація: У статті розкрито теоретико-методичні аспекти реалізації компетентнісних засад шкільного літературного навчання у контексті положень українського законодавства. Розглянуто дидактико-методичний потенціал оновленої програми з української літератури (2016) та чинних підручників української літератури для 9 класу щодо вивчення усної народної творчості у мистецькому контексті як одного із чинників реалізації культурологічного підходу у сучасній шкільній літературній освіті.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі

15.


    Новосьолова, Валентина.
    Результати проведення PISA-2018 як інструмент підвищення рівня сформованості читацької компетентності учнів [Текст] / В. Новосьолова // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2020. - N 7/8. - С. 20-27. . - ISSN 0130-5263
Рубрики: Освіта в Україні--читацька грамотність
Кл.слова (ненормовані):
читацька грамотність -- читацька компетентність -- базова середня освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

16.
373.3.016:821.161.2](477)
С 79


    Стецюк, Н.
    Розвиток мислення учнів шляхом формування читацької компетентності / Ніна Стецюк // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 10. - С. 11–14. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--розвиток логічного мислення
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- мислення -- розвиток мислення -- літературне читання -- пізнавальні завдання -- молодші школярі
Анотація: У статті представлено систему вправ для розвитку мислення в учнів початкової школи на уроках мови та читання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

17.


    Яценко, Таміла.
    Символізм - естетико-філософська основа мистецтва модернізму [Текст] / Т. Яценко, І. Тригуб // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 2. - С. 13-17.
Рубрики: Викладання української літератури в школі--мистецтво
Кл.слова (ненормовані):
літературний спецкурс -- мистецтво модернізму -- мистецький контекст -- культурна компетентність -- читацька компетентність


Дод.точки доступу:
Тригуб, Ірина

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

18.
74.202.242
В 11


    В’юнова, О. Ю.
    Словникова хатинка [Текст] : тренажер для читання (1-й клас) / О. Ю. В’юнова // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 34/36. - С. 74-111.
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--дидактичні матеріали
Кл.слова (ненормовані):
читацька діяльність -- читацька компетентність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

19.
74.202
М 29


    Марушкевич, Лариса.
    Спонукаймо дитину до вдумливого читання (Формування читацької компетентності школярів за допомогою графічних організаторів) [Текст] / Л. Марушкевич // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - N 5. - С. 17-20. . - ISSN 0130-5263
ББК 74.202
Рубрики: Читацька компетентність
Кл.слова (ненормовані):
читання дітей -- дитяче читання -- вдумливе читання -- креативна компетентність -- читацька компетентність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

20.
373.3.015.324(477)
К 75


    Кочерга, О.
    Становлення позиції свідомого читача в учнів початкової школи: психофізіологічний аспект : (чутливість до читацької компетентності) / Олександр Кочерга // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 3. - С. 11–15. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--читацька компетентність--психофізіологічний аспект
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- психофізіологічний аспект -- читацькі навички -- становлення компетентного читача -- читання -- читацькі можливості -- нейронні механізми -- читацькі здібності -- творча особистість -- молодші школярі
Анотація: У статті розглянуто базові психофізіологічні механізми забезпечення та стимулювання процесу читання в учня початкової школи для означення "підґрунтя контурів" у створенні компетентності на рівні свідомого читача. Нейронні механізми мозкової діяльності закладають певні передумови готовності до процесу читання учнями початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-20    21-32 
 
Статистика
за 03.07.2024
Кількість запитів 5269
Кількість відвідувачів 434
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя