Пошуковий запит: <.>K=читацькі навички<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6 |
>1.
| Гладченко О. Інтегрований урок у 1 класі (читання, математика)/Олена Гладченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 6.-С.18–19.
|
>2.
| Кочерга О. Становлення позиції свідомого читача в учнів початкової школи: психофізіологічний аспект/Олександр Кочерга // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 3.-С.11–15
|
>3.
| Логачевська С. Реалізація особистісно орієнтованого підходу у формуванні читацьких умінь у 1 класі Нової української школи/Світлана Логачевська, Олена Іщенко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 5.-С.12–14
|
>4.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2019г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>5.
| Пілат В. І. Формування читацької компетентності учнів з особливими освітніми потребами/В. І. Пілат // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2019,N N 6.-С.2–6
|
>6.
| Савченко О. Новий підручник "Читання" для 2 класу: методичний коментар і тематичне планування/О. Савченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 8.-С.14–19.
|
|