Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=читацькі навички<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гладченко О.
Назва : Інтегрований урок у 1 класі (читання, математика)
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 6. - С. 18–19. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2017/6). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.016:821.161.2]:371.31 + 373.3.016:51]:371.31
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- уроки-- інтегровані уроки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтегровані уроки--інтегрований урок читання та математики--читацькі навички--усна лічба
Анотація: У статті подано розробку інтегрованого уроку з читання та математики на тему: "Грамоти учиться – завжди знадобиться" для учнів початкової школи.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кочерга О.
Назва : Становлення позиції свідомого читача в учнів початкової школи: психофізіологічний аспект : (чутливість до читацької компетентності)
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 3. - С. 11–15. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2018/3). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 4 назви.
УДК : 373.3.015.324(477) + 373.3.025/.026:82](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- читацька компетентність-- психофізіологічний аспект
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): читацька компетентність--психофізіологічний аспект--читацькі навички--становлення компетентного читача--читання--читацькі можливості--нейронні механізми--читацькі здібності--творча особистість--молодші школярі
Анотація: У статті розглянуто базові психофізіологічні механізми забезпечення та стимулювання процесу читання в учня початкової школи для означення "підґрунтя контурів" у створенні компетентності на рівні свідомого читача. Нейронні механізми мозкової діяльності закладають певні передумови готовності до процесу читання учнями початкової школи.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Логачевська С., Іщенко О.
Назва : Реалізація особистісно орієнтованого підходу у формуванні читацьких умінь у 1 класі Нової української школи
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 5. - С. 12–14. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2018/5). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 2 назви.
УДК : 373.3.016:811.161.2’35-028.31](477) + 373.3.014.3(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- читання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реформування освіти--нова українська школа--грамота--читацькі навички--особистісно орієнтований підхід--державний стандарт початкової освіти--інтегрований посібник--початкова школа--1 клас
Анотація: У статті розглянуто використання навчального матеріалу експериментального інтегрованого посібника "Навчання грамоти. Я досліджую світ" для поетапної роботи з формування й удосконалення читацьких навичок у молодших школярів.
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка -2019р.,N 6
Цікаві статті :
Пілат В. І. Формування читацької компетентності учнів з особливими освітніми потребами/ В. І. Пілат (стр.2–6) Кл.слова: читацька компетентність,читацькі навички,учні з особливими освітніми потребами
Плахотнік К. В. Підготовка до розвитку соціальних компетентностей учнів з особливими освітніми потребами засобами логопедичного масажу/ К. В. Плахотнік (стр.7–8.) Кл.слова: логопедичний масаж,соціальні компетентності,діти з особливими освітніми потребами
Твердохліб Г. В. Формування комунікативної компетентності учнів з особливими освітніми потребами/ Г. В. Твердохліб (стр.10–12) Кл.слова: комунікативна компетентність,комунікативні уміння,діти з особливими освітніми потребами
Чаренцева О. О. Особливості становлення мовленнєвої сфери у дітей дошкільного віку з розладами аутичного спектру/ О. О. Чаренцева (стр.13–16) Кл.слова: мовленнєвий розвиток,діти з розладами аутичного спектру,аутизм
Цуркан У. О. День сім’ї/ У. О. Цуркан (стр.17–21) Кл.слова: логопедичні заходи,сімейні відносини,сімейні свята
Чиж В. М. Культура мовлення і спілкування. Вживання слів увічливості/ В. М. Чиж (стр.22–24.) Кл.слова: культура мовлення,культура спілкування,уроки української мови
Бабляк С. В. Технологічні карти для проведення уроків соціально-побутового орієнтування (СПО) в 8–9-х класах спеціальних загальноосвітніх шкіл/ С. В. Бабляк (стр.25–29.) Кл.слова: соціально-побутове орієнтування,технологічні картки,спеціальна освіта
Комбарова А. О. Що таке комп’ютер?/ А. О. Комбарова (стр.30–31.) Кл.слова: інформатика,уроки,діти з розладами аутичного спектра
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пілат В. І.
Назва : Формування читацької компетентності учнів з особливими освітніми потребами : [розглянуто методи розвитку навичок швидкого і свідомого читання у дітей з особливими освітніми потребами]
Місце публікування : Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка: науково-методичний журнал/ методична література. - Х.: Видавнича група "Основа", 2019. - N 6. - С. 2–6 (Шифр ДзОП-1/2019/6)
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): читацька компетентність--читацькі навички--учні з особливими освітніми потребами
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Савченко О.
Назва : Новий підручник "Читання" для 2 класу: методичний коментар і тематичне планування
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 8. - С. 14–19. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2019/8). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.091.64:(075)821.161.2](477) + 37:001.32](477)Савченко
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- підручники-- методичні рекомендації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підручники для початкової школи--читання--змістові лінії--читацькі навички--робота з текстом--читацька компетентність--компетентнісний підхід--початкова школа--2 клас
Анотація: У статті подано методичний коментар до підручника "Читання", 2 клас. Зазначено, що у підручнику з читання взаємозв’язано реалізовано три змістові лінії: "Взаємодіємо усно", "Читаємо", "Досліджуємо медіа", охарактеризовано кожну з них.
Знайти схожі

 
Статистика
за 03.07.2024
Кількість запитів 8264
Кількість відвідувачів 482
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя