Пошуковий запит: <.>K=чутливість<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Обдарована дитина - 2003г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>2.
| Клименко В.В. Механізми розвитку творчості : Творчість та обдарованість людини/В.В. Клименко // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2003,N N1.-С.2-11.
|
>3.
| Карпенко З. Психогімнастика як метод психокорекції : Експресивна психотехніка для дітей 5-10 років/З. Карпенко // Психолог. Бібліотека. -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2005,N N8(Заняття психолога з малятами).-С.65-125.
|
>4.
| Директор школи. Україна - 2007г.,N 7 (Введено оглавление)
|
>5.
| Дороніна Т. Гендерна чутливість і гендерна культура/Т. Дороніна // Директор школи. Україна. -К.:Видавництво "Плеяди", 2007,N N7.-С.68-70
|
>6.
| Практична психологія та соціальна робота - 2010г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>7.
| Висідалко Н. Л. Чутливість перцептивних процесів студента при вирішенні задач та її показники/Н. Л. Висідалко // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2010,N N 6.-С.33-40.
|
>8.
| Кочерга О. Психофізіологічні особливості діяльності учениць початкової школи/О. Кочерга // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 1
|
>9.
| Кузнецова В.Б. Опросник чувствительности к наказанию и вознаграждению у подростков/В. Б. Кузнецова, Е. Р. Слободская, Т. О. Риппинен // Психологический журнал. -Москва : Наука:Рос. акад. наук, 2013. т.Т. 34,N № 1.-С.97-108
|
>10.
| Маруфенко О. Теорія і практика формування вокально-артикуляційних навичок у школярів/О. Маруфенко // Мистецтво та освіта. -К.:"Педагогічна думка", 2014,N N 3.-С.17-22
|
|
|