Пошуковий запит: <.>K=штучний інтелект<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Cardiomyopathy prediction in patients with permanent ventricular pacing using machine learning methods/E. О. Perepeka [и др.] // Системні дослідження та інформаційні технології. -київ:Політехніка, 2024,N N 1.-С.33-41.
|
>2.
| El Ouissari Abdellatif Intelligent optimal control of nonlinear diabetic population dynamics system using a genetic algorithm/Ouissari Abdellatif El, Moutaouakil Karim El // Системні дослідження та інформаційні технології. -київ:Політехніка, 2024,N N 1.-С.134-148.
|
>3.
| Островець Н. Апокаліпсис з погляду професора Хокінга/Н. Островець, Т. Скубій // Фізика та астрономія в рідній школі. -К.:"Педагогічна преса", 2017,N N 5.-С.44-48.
|
>4.
| Фрумкин К. Г. Бессмертие: странная тема русской культуры/К. Г. Фрумкин // Новый мир. -М.:Редакция журнала "новый мир", 2012,N N 4.-С.129-153.
|
>5.
| Корнійчук О. Е. Взаємодія між дисциплінами фундаментальної і професійної підготовки в процесі вивчення компонент інтелектуальної системи/О. Е. Корнійчук, Є. Ю. Тімченко // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2012,N N 7.-С.15-19
|
>6.
| Людина майбутнього: які зміни відбудуться до 2030 року // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2018,N N 1/2.-С.27-28.
|
>7.
| Черемісіна Л. О. Можливості застосування онтологій під час створення баз знань навчальних комп’ютерних систем/Л. О. Черемісіна // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2014,N N 8.-С.11-14.
|
>8.
| Міщенко В. Наслідки пандемії COVID-19 та необхідність цифрової трансформації вищої освіти/В. Міщенко, С. Науменкова, С. Міщенко // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2022,N N 3/4.-С.7-34.
|
>9.
| Науковий світогляд на зламі століть/В. С. Лук’янець, О. М. Кравченко, Л. В. Озадовська, О. Я. Мороз. - 2006
|
>10.
| Войскунский А. Е. От психологии компьютеризации к психологии Интернета/А. Е. Войскунский // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология. -М.:Московский государственный университет имени М. В. Ломоносова ; факультет психологии МГУ, 2008,N N2.-С.140-153
|
|
|