Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (15)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (25)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=якість<.>
Загальна кількість знайдених документів : 592
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 156/Л 55
Автор(и) : Либин, Александр Викторович
Назва : Дифференциальная психология: На пересечении европейских, российских и американских традиций : Учеб. пособие . -2-е изд., перераб.
Вихідні дані : М.: Смысл: Per Se, 2000
Кільк.характеристики :549 с
Серія: Психология для студента .
    Открытая книга. Открытое сознание. Открытое общество .
    Пушкинская библиотека
Примітки : Предм. указ.: с. 535-549; Лит.: с.457-521
ISBN, Ціна 5-89357-068-5 (Смысл) (в пер.): 15.70 грн.
ISBN, Ціна 5-9292-0013-0 (Per Se): Б.ц.
ДРНТІ : 15.21.55
ББК : 88.37
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- підручники та посібники для ВНЗ-- диференційна психологія
Воображение
Сознание
Стиль
Человек-- деятельность
Поведение
Темперамент
Психофизиология
Способности
Интеллект
Характер
Самооценка
Саморегуляция
Воля
Интроверсия
Активность
Тревожность
Гнев
Застенчивость
Изменчивость
Группа
Часы-- биологические-- ментальные-- социальные
Пол-- различие-- сходство
Якість життя
Деньги
Здоровье
Аномалии
Личность
Жертва
Творчество
Талант
Гениальность
Сигнальная система И. П. Павлова
Судьба
Ситуация-- кризисная
Школа
Семья
Успеваемость
Учитель
Ученик
Профессия-- компетентность
Компетентность
Лидер
Стресс
Защитные механизмы
Совладание
Психокоррекция
Деятельность-- психология
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): диференційна психологія--підручники для внз з психології--iq ("ай-кью")--рівень інтелекту
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 551.49/Г 46
Назва : Гідрологія, гідрохімія і гідроекологія : періодичний науковий збірник. Т. 2
Вихідні дані : К.: Ніка-Центр, 2001
Кільк.характеристики :872 с
Колективи : Київський Національний університет імені Тараса Шевченка, Географічний факультет, Кафедра гідрології і гідрохімії, Українське географічне товариство
ISBN, Ціна 966-521-129-3: 31.70 грн.
ДРНТІ : 37.27
ББК : 26.22
Предметні рубрики (Галузі знань): Гідрологія
Гідрохімія
Гідроекологія
Науки про Землю
Вода-- якість
Забруднення-- вода-- радіонукліди
Джерела
Водні ресурси-- охорона-- раціональне використання
Співробітництво-- українсько-німецьке
Географіч. рубрики: Дніпро
Дунай
Карпати-- водні ресурси
Закарпаття
Прип’ять
Прут
Чорне море
Чернігівщина-- водні ресурси
Прип’ять-- забруднення
Полісся-- водойми
Десна-- якість води
ФРН-- охорона природного середовища
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): річки україни--чорнобильська аес--забруднення водойм
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 551.49/Г 46
Назва : Гідрологія, гідрохімія і гідроекологія : періодичний науковий збірник. Т. 3
Вихідні дані : К.: Ніка-Центр, 2002
Кільк.характеристики :216 с
Колективи : Київський Національний університет імені Тараса Шевченка, Географічний факультет, Кафедра гідрології і гідрохімії, Українське географічне товариство
ISBN, Ціна 966-521-159-5: 22.20 грн.
ДРНТІ : 37.27
ББК : 26.22
Предметні рубрики (Галузі знань): Науки про Землю
Вода-- якість
Забруднення-- вода-- радіонукліди
Водні ресурси-- охорона-- раціональне використання
Географіч. рубрики: Дніпро
Дністер
Карпати-- водні ресурси
Закарпаття
Ірпінь (річка)
Прут
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): річки україни
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 33(4Укр)(075.3)/С 90
Автор(и) : Сур'як, Алла Володимирівна
Назва : Основи економічної культури : Навч. посібник для студ. економ. спец. вищих закладів освіти
Вихідні дані : К.: Кондор, 2004
Кільк.характеристики :256 с
Примітки : Список використаних джерел: с. 241-254
ISBN, Ціна 966-8251-28-8: 13.51 грн.
ДРНТІ : 06.91
ББК : 65.9(4Укр)я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Підприємницька діяльність
Праця-- якість
Зміст : Економічна культура, її сутність та розвиток ; Взаємодія оновлення економічної культури та розвитку економіки в умовах її ринкової трансформації
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/К 26
Автор(и) : Карпенчук, Світлана Григорівна
Назва : Теорія і методика виховання : навч. посібник для студентів вищих пед. навч. закладів . -2-е вид., доп. і перероб.
Вихідні дані : К.: Вища школа, 2005
Кільк.характеристики :343 с.: іл.
ISBN (в пер.), Ціна 966-642-108-9: 15.89 грн.
ДРНТІ : 14.25.05
ББК : 74я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Виховання школярів
Національне виховання
Свідомість особистості
Колектив
Бесіда
Лекція
Дискусія
Переконання
Навіювання
Приклад особистий (пед.)
Діяльність школярів
Школярі-- організація діяльності
Привчання (пед.)
Тренування (пед.)
Педагогічна вимога
Громадська думка (пед.)
Прогнозування (пед.)
Проектування (пед.)
Стимулювання (пед.)
Гра
Змагання (пед.)
Романтика (пед.)
Заохочення (пед.)
Покарання (пед.)
Виховна діяльність-- вчителі
Робота з батьками
Учні-- якість знань
Якість знань-- підвищення
Класний керівник-- робота з батьками
Самовиховання школярів
Темперамент-- методика самовивчення
Примірники : всього 45: аб(26), фб(1), ав(2), Ч.З.№2(20)
Вільні : аб(26), фб(1), ав(2), Ч.З.№2(20)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2002
Кільк.характеристики :150 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 7.00 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка майбутніх вчителів музики
Хімія-- методика викладання
Проблемне навчання
Педагогіка-- вивчення
Морально-етичне виховання
Вчитель майбутній -- музика і хореографія
Вчитель майбутній -- література
Вчитель майбутній-- моральні якості
педагогіка музична
Студентська молодь-- виховання
Культура-- музично-педагогічна
Практика-- соціально-педагогічна
Самоосвіта-- студент
Культура мислення
Виховання-- національно-культурне виховання
Професійна освіта
Екологічна освіта
Вчитель-- особистість
Педагогічні кадри-- підготовка
Клуб-- виховання
Здоровий спосіб життя-- виховання
Педагогіка --США
Вільне виховання-- історія
Соціальне виховання-- історія
Розвивальне виховання-- історія
Середня освіта --Польша і Україна
Асоціативний експеримент
Саморегуляція-- психофізичний стан
Педагог-- саморегуляція
Вчитель-- підготовка --Чернігівська губернія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): олімпійський рух
Зміст : ПЕДАГОГІКА І МЕТОДИКА ; Суперечності й тенденції оновлення змісту художньої освіти в загальноосвітній школі/ О. Я. Ростовський. Політика рівних можливостей у сфері освіти в Україні: реалії та перспективи/ О. В. Аніщенко. Підготовка студентів до використання проблемного навчання як важливого засобу підвищення пізнавальної активності учнів при викладанні хімії/ Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов. Логічні структурні схеми і таблиці в процесі вивчення педагогіки/ В. М. Благінін. Морально-етичне виховання учнів у процесі вивчення української літератури в школі/ Л. Л. Драчук. До питання про становлення художньо-педагогічної спрямованості майбутнього вчителя літератури/ В. Г. Кучерявець. Критерії сформованості фахової компетентності майбутнього вчителя музики/ М. А. Михаськова. Проблема особистісно-зорієнтованого підходу до учнів у музичній педагогіці (історичний аспект)/ І. О. Ростовська. Обгрунтування професійної підготовки майбутніх учителів музики і хореографії в умовах поєднаних спеціальностей/ Ю. О. Ростовська. Розвиток духовності - одна з важливих проблем сучасного виховання студентської молоді/ Н. І. Семикліт. Педагогічні умови формування виконавської культури майбутнього вчителя музики/ Л. В. Гусейнова. Проблема спілкування у професійній підготовці майбутнього вчителя музики/ В. В. Ревенчук. Особливості початкового етапу вокально-хорової роботи з учнями молодшого шкільного віку/ О. М. Грисюк. Формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя як педагогічна проблема/ В. В. Мішедченко. Професійна діяльність молоді в ситуації змін освітніх орієнтирів/ В. М. Онищук. Із досвіду організації та проведення соціально-педагогічної (ознайомчої) практики на 1 курсі/ Т. В. Зінченко. Формування естетичного досвіду особистості як педагогічна проблема/ М. П. Долматова. Самоосвіта та її роль у професійному становленні майбутнього вчителя/ П. В. Кряжев. Культура мислення як умова розвитку особистості майбутнього вчителя/ В. Л. Дубровський. Нові педагогічні технології у вирішенні проблематики процесу керування музичним сприйманням/ Л. Г. Семенець. Досвід використання гри як засобу національно-культурного виховання дітей молодшого шкільного віку/ Н. В. Кудикіна. Виробничі будівельні системи як об’єкти проектування педагогічних систем професійної освіти/ В. В. Харабет. Завдання екологічної освіти в контексті нової філософії життя/ В. Ф. Лащенко. Сучасні підходи до визначення поняття "соціальна відповідальність" як якість особистості вчителя/ О. М. Кочерга. Підготовка педагогічних кадрів до роботи у клубах з учнівською молоддю/ Н. С. Останіна. Виховання в учнівської молоді цінностей здорового способу життя/ В. Кузьменко. ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Гуманістичні тенденції в педагогіці США/ Є. І. Коваленко. Становлення дидактичних поглядів С. Русової/ О. М. Таран. Гуманістичний підхід до особистості дитини у західноєвропейській теорії вільного виховання (кінець ХІХ - початок ХХ століття)/ О. А. Барило. З історії становлення соціального виховання на Україні (початок ХХ століття)/ Р. Г. Новгородський. Становлення та розвиток ідеї розвивального навчання: від Сократа до Сухомлинського/ Ю. Г. Новгородська. Реалізація принципу індивідуального підходу в педагогічній спадщині М. О. Добролюбова/ Л. О. Дубровська. Вплив педагогічних ідей П. де Кубертена на становлення сучасного олімпійського руху/ О. В. Лісовець. Турбота земств Чернігівської губернії про підготовку учителів/ Н. А. Олійник. Середня освіта Польщ іта України: реформа, структура/ О. А. Жук. Уміння працювати з навчальною літературою як передумова самоосовіти студентів/ М. І. Бондаренко. ПСИХОЛОГІЯ ; Психологічні основи засвоєння комунікативної функції мови студентами/ О. І. Нещерет. Діагностика моральних якостей майбутніх учителів методом асоціативного експерименту/ Т. І. Крига. Саморегуляція психофізичного стану як важлива складова діяльності педагога/ О. Д. Ляшко.
Примірники : всього : Ч.З.№2(4), аб(3), ав(2), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(4), аб(3), ав(2), фб(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович, Коваленко, Євгенія Іванівна
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2001
Кільк.характеристики :202 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 9.20 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна практика
Морально-етичне виховання
Екологічна освіта-- школярі
Шкільні клуби
Здоровий спосіб життя-- виховання
Вчитель музики-- підготовка
Вчитель майбутній -- музика і хореографія
Атестація керівників
Адиктивна поведінка-- діти-- підлітки
Вчителі-- заочна підготовка
Зміст : Формування професійних умінь і навичок студентів фізико-математичного факультету під час проходження педагогічної (IV курс) практик/ Н. І. Яковець, Н. А. Барило, Н. М. Стрельнікова. З досвіду роботи з міжнародною комп’ютерною мережею Internet. 1. Груупи новин або телеконференції/ Б. Ю. Кедров. Асоціативно-вербальне поле слова хліб як джерело формування лінгвістичного мислення, практичних умінь і навичок/ Т. І. Крига. особливості педагогічного процесу як "зустрічі" різних світів/ В. А. Кушнір. Загальнометодичний принцип комунікативності в навчанні іноземних мов (на матеріалі англійської мови)/ С. І. Світич. Теоретичні основи морально-етичного виховання учнів у процесі вивчення української літератури/ Л. І. Драчук. Завдання екологічної освіти в контексті нової філософії життя/ В. Ф. Лащенко. Зміст і форми економічної підготовки школярів/ Л. І. Чеботарьова. Зміст педагогічного процесу формування екологічної свідомості особистості/ С. В. Шмалєй. Графіки на уроках історії: проблема класифікації/ О. В. Желіба. Використання засобів наочності як метод стимулювання навчально-пізнавальної діяльності студентів на заняттях з англійської мови/ Л. П. Дарійчук. Шкільні клуби - ефективна форма виховання підлітків/ Н. С. Останіна. Технології розвитку у студентів педучилища пізнавальної самостійності/ Г. С. Адамів. Сутність здорового способу життя: історично-педагогічний аналіз проблеми/ В. Ю. Кузьменко. Виконавська культура вчителя музики як проблема дослідження/ Л. В. Гусейнова. Полісистемність як об’єктивна якість педагогічних систем професійної освіти/ В. В. Харабет. Підготовка майбутніх вчителів музики до роботи з хором/ З. В. Хоменко. Роль краєзнавства у формуванні духовно-естетичних потреб майбутніх вчителів/ Н. І. Семикліт. Самостійна пізнавальна діяльність студентів і її структурні компоненти/ Л. В. Костенко. Розвиток музично-стильових уявлень як проблема фахової підготовки музиканта-педагога/ О. М. Щербініна. Атестація керівників: проблеми, шляхи вирішення/ Г. В. Єльнікова, А. А. Петренко. Моделі профілактики адиктивної поведінки підлітків та молоді: зарубіжний досвід/ Н. В. Заверико. Вступ учителя до педагогічної діяльності у США/ Т. Г. Чувакова. Зарубіжний досвід виховної роботи з умовно засудженими неповнолітніми/ І. І. Парфанович. Сухомлинський В. О. про сутність і умови формування творчої особистості/ Є. І. Коваленко. Взаємозв’язок мистецтв як тенденція розвитку музичної освіти в Україні на початку XXI століття/ О. Я. Ростовський. Участь Чернігівського земства у справі опіки над знедоленими дітьми в кінці XIX - на початку XX століття/ Н. А. Олійник. Краєзнавчий принцип у дидактиці С. Русової/ О. М. Таран. Проблема індивідуалізації в історичному контексті/ В. М. Єремеєва. Протиріччя особистості С. Петлюри/ Ж. М. Володченко, О. А. Лисиця. Фахова освіта жінок у Київській губернії: погляд з елементами ретроспективи та перспективи/ О. В. Аніщенко. Мистецтво як засіб життєтворчості особистості у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/ Ю. Г. Новгородська. Про сучасне європейське бачення середньої освіти/ Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. Нові підходи до підготовки вчителя в умовах заочної форми навчання (на прикладі курсу "Історія педагогіки")/ Н. І. Бєлкіна.
Примірники : всього : Ч.З.№2(10), аб(9), фб(1), ав(1)
Вільні : Ч.З.№2(10), аб(9), фб(1), ав(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 156(075.3)/Л 55
Автор(и) : Либин, Александр Викторович
Назва : Дифференциальная психология: На пересечении европейских, российских и американских традиций : Учеб. пособие для студ. вузов . -3-е изд., испр.
Вихідні дані : М.: Смысл; М.: Академия, 2004
Кільк.характеристики :527 с
Примітки : Предм. указ.: с. 513-527; Лит.: с.457-500
ISBN, Ціна 5-89357-068-5 (Смысл) (в пер.): 56.80 грн.
ISBN, Ціна 5-7695-1483-3 ("Академия"): Б.ц.
ДРНТІ : 15.21.55
ББК : 88.37я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- підручники та посібники для ВНЗ-- диференційна психологія
Восприятие
Внимание
Память
Представления (психол.)
Познание
Воображение
Сознание
Стиль
Человек-- деятельность
Поведение
Темперамент
Психофизиология
Способности
Интеллект
Характер
Самооценка
Саморегуляция
Воля
Интроверсия
Активность
Тревожность
Гнев
Застенчивость
Постоянство
Изменчивость
Группа
Часы-- биологические-- ментальные-- социальные
Пол-- различие-- сходство
Якість життя
Деньги
Здоровье
Аномалии
Личность
Жертва
Творчество
Талант
Гениальность
Сигнальная система И. П. Павлова
Судьба
Ситуация-- кризисная
Школа
Семья
Успеваемость
Учитель
Ученик
Профессия-- компетентность
Компетентность
Лидер
Стресс
Защитные механизмы
Совладание
Психокоррекция
Деятельность-- психология
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): диференційна психологія--підруники для внз з психології--iq ("ай-кью")
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(4Укр)/П78
Назва : Проблеми модернізації освіти України в контексті Болонського процесу : Матеріали Першої Всеукраїнської науково-практичної конференції 20-21 лютого 2004 р., м. Київ
Вихідні дані : К.: Європейський університет, 2004
Кільк.характеристики :200 с
Колективи : Європейський університет
Різночитання назви :Загл. обл.: Болонський процес: Проблеми модернізації освіти України в контексті Болонського процесу
Ціна : 64.40, 16.50, грн.
ДРНТІ : 14.35.01
ББК : 74.584(4Укр)я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Болонський процес
Гуманітарна освіта
Освіта в Україні-- якість освіти
Екологічна освіта
Економічна освіта
Освіта в Україні-- модернізація освіти
освіта в Україні-- державна політика
Вища освіта в Україні-- кредитно-модульне навчання
освіта неперервна
Підготовка викладачів
Вищі навчальні заклади-- управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): приватні вузи
Зміст : Глобальні проблеми розвитку освіти та особливотсі їх прояву в Україні/ В.С. Журавський. Головні принципи входження України в Європейський простір вищої освіти/ В. І. Домніч. Якість освіти - головний принцип Болонської декларації/ Ю. І. Якименко. Особливості входження України до Болонського процесу/ М. Ф. Головатий. ФІЛОСОФСЬКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ТА ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ОСВІТИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ; ПРОБЛЕМИ ВЗАЄМОДІЇ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ТА РЕГІОНАЛІЗАЦІЇ ; ЄВРОІНТЕГРАЦІЯ УКРАЇНИ: СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ ; ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ ; ПРІОРИТЕТИ СИСТЕМНО-ІНСТИТУЦІЙНОЇ СТРУКТУРИЗАЦІЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ, ВИЗНАЧЕННЯ ОСНОВНИХ ШЛЯХІВ ЇЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ ; Науково-методичні засади впровадження кредитно-модульного навчання у вищій школі України/ Б. І. Корольов. Непрерывное образование - стратегическое направление развития современных образовательных систем/ В. И. Астахова. Качество образования в контексте Болонского процесса/ А. А. Гайков. Оцінювання знань студентів у кредитно-модульній системі навчання/ Ю. Г. Гаршнєв, П. І. Сікорський. УДОСКОНАЛЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕХАНІЗМІВ УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ ОСВІТИ ; Шляхи удосконалення управління на рівні вищого навчального закладу/ Т. Б. Волобуєва.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(3), НМК ф-т ПСР(1)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(3), НМК ф-т ПСР(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(4Укр)/П78
Назва : Проблеми адаптації вищої освіти в Україні до європейських стандартів і принципів Болонського процесу: Матеріали міжнародної наукової конференції 23-26 березня 2004 року. Ужгород (Україна) - Сніна (Словаччина)
Вихідні дані : Ужгород, 2004
Кільк.характеристики :226 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національна Академія Наук України, Ужгородський державний інститут інформатики, економіки і права, Інститут держави і права ім. В. М. Корецького НАН України, Братиславський економічний університет, Закарпатський регівональний центр соціально-економічних і гуманітарних досліджень НАН України
ISBN, Ціна 966-7186-97-0: 25.00 грн.
ДРНТІ : 14.35.01
ББК : 74.584(4Укр)я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Болонський процес
Економічна освіта
Вища освіта-- Європейська система перезарахування кредитів (ECTS)
Вища освіта в Україні-- якість освіти
Вища освіта в Україні-- Болонський процес
Комп’ютерні програми-- захист законних прав
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рівень знань--кредитно-модульна система організації навчального процесу (кмсонп)--інтелектуальна власність--підвищення якості освіти--технології навчання--європейська система перезарахування кредитів (ects)
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(4Укр)2/М77
Назва : Моніторинг якості освіти: Становлення та розвиток в Україні (Рекомендації з освітньої політики) : научное издание
Вихідні дані : К.: К.І.С., 2004
Кільк.характеристики :158 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України
Серія: Програма розвитку Організації Об’єднаних Націй .
    Освітня політика та освіта "Рівний - рівному"
Примітки : Бібліогр.: с. 153-154
ISBN, Ціна 966-8039-54-8: 5.00 грн.
ДРНТІ : 14.15.15
ББК : 74.04(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта в Україні-- якість освіти-- моніторинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційні системи--lecos
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 6
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :196 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Ніжинській вищій школі - 200 років
Ціна : 12.10 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Управління школою
Викладання інформатики
Директор школи
Педагогічний колектив
Управління освітою
Вища освіта в Україні-- якість освіти
Здоров’я учнів
Дистанційна освіта
Економічна освіта
Профільне навчання
Управління персоналом
Викладачі вищих навчальних закладів
Початкова освіта в Україні-- історія, 1917-1920 рр.
освіта в зарубіжних країнах
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- початкова освіта-- історія
Франція-- освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підвищення якості освіти
Зміст : Освіта Чернігівщини: модернізація в умовах переходу до інформаційного суспільства/ А. А. Заліський. Соціально-педагогічні аспекти управлінського процесу загальноосвітніми навчальними закладами/ В. В. Химинець. Якість інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом із використанням технічних засобів (29.05.05 р.)/ Л. М. Калініна. Методологічні основи підвищення професійної компетенції керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів/ В. М. Швидун. Педагогічний менеджмент як система управління якістю роботи загальноосвітньої школи/ Г. М. Тимошко. Системний характер формування понять у школярів/ І. В. Малафіїк. Педагогічні основи змісту і структури інноваційної діяльності директора школи/ Н. В. Василенко. Персоналізований підхід в управлінні педагогічним колективом загальноосвітньої школи/ Т. В. Рогова. Педагогічне обгрунтування зв’язку творчої та пректної діяльностей/ О. В. Купенко. Проекція міської структури та змісту науково-методичної діяльності на план шкільного методичного об’єднання/ О. В. Землянська. Роль дидактичних засобів управління у формуванні професійних умінь студентів при вивченні дисциплін метрологічного профілю/ О. Є. Ріхтер. Проблема інформаційного забезпечення постановки цілей діяльності педагогічного колективу/ В. Л. Логвін. Освіта та інформаційне суспільство/ О. В. Слєсаренко. Шляхи вдосконалення роботи з кадровим резервом освіти/ А. А. Петренко. Стратегії управління системою загальної середньої освіти в місті/ К. Д. Новченкова. Організаційно-управлінські засади самоосвіти молодого вчителя/ О. Онаць. Модель гуманістично зорієнтованої системи внутрішкільного управління в загальноосвітніх навчальних закладах/ Л. В. Вознюк. Технологія прогнозування якості освіти/ В. Т. Гурець. Збереження й зміцнення здоров’я учнів - стратегічний напрям роботи сучасної школи/ Т. М. Давидова. Загальні принципи побудови дистанційної освіти/ В. А. Тверезовський. Підготовка керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти/ Т. В. Дупляк. Деякі аспекти якості економічної освіти в ЗНЗ/ І. О. Климчук. Автоматизоване робоче місце керівника навчального закладу/ Т. І. Блакитна. Управлінський супровід процесу профільного навчання старшої школи/ С. А. Тельнова. Погляд на інформатизацію освіти черед призму площин/ Н. Т. Тверезовська. Управління розвитком персоналу в освітній організації: ретроспектива ровитку та сучасні підходи/ Т. В. Михайленко. Розробка локальних освітніх програм як шлях розвитку періональної системи освіти/ М. С. Артюх. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальній діяльності закладів освіти І ступеня/ О. П. Кивлюк. Проблеми формування соціальної компетенції учнів багатопрофільного ліцею інтернатного типу/ М. І. Рябуха. Зміст і структура управлінської компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів/ Р. П. Вдовиченко. Інформаційний супровід навчального процесу/ М. Ф. Письменна. Інформативна компетентність викладача вищого нвчального закладу/ Л. Л. Філіппова. Управління підвищенням професійного рівня учителів іноземної мови з використанням інформаційно-комунікаційних технологій/ О. П. Губаш, В. В. Лапінський. Управління навчальним закладом в умовах реалізації освітніх інновацій/ В. Звоник. Управління сучасною школою на засадах педагогічних інновацій/ Г. І. Деркач. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській та навчальній діяльності Першої української гімназії імені Миколи Аркаса м. Миколаєва/ С. В. Бережний, Л. С. Аристова. Діяльність методичної служби з підготовки керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти/ О. О. Удовиченко. Інформаційно-комунікативні технології як засіб розвитку гімназії/ В. О. Федоренко. Організаційні умови інформаційного забезпечення управління навчальним закладом/ А. А. Грушова. Ретроспективний аналіз використання методу проектів у контексті вивчення інформатики учнями 10-11 класів/ С. С. Петровський. Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх учителів/ Є. І. Коваленко. Моніторинг внутрішкільного управління як механізм трансформації освітянської галузі/ К. Б. Авраменко. Оцінка компетентності суб’єктів навчальногопроцесу - стратегія управління якістю уроку/ Н. Островерхова. Моніторинг динаміки особистісного розвитку учнів/ Л. П. Пасечнікова. Технологія підготовки педагогічного колективу до експертного оцінювання результатів навчальної діяльності учнів/ Л. М. Петренко. Індивідуалізація навчально-виховного процесу як засіб самоактуалізації особистості/ Л. В. Шалар. Управління становленням початкової освіти в Україні (1917 - 1920 рр.)/ І. Лебідь. Підготовка керівників освітніх установ другого ступеня у Франції/ В. В. Хоменко. Розвиток вищої початкової освіти на Чернігівщині в контексті проведення освітніх реформ у кінці ХІХ - на початку ХХ століття/ І. В. Лисенко.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/Т35
Назва : TERTIA: Альманах : научное издание
Вихідні дані : Дніпропетровськ: Національний гірничий університет, 2005
Кільк.характеристики :156 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний гірничий університет, Інститут гуманітарних проблем
Примітки : Бібліогр. в кінці глав
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.58я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта в Україні
Викладання історії у ВНЗ
Самостійна робота студентів
Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): якість освіти--стандарти вищої школи
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 6П5.82/Ц 98
Автор(и) : Цюцюра, Світлана Володимирівна, Цюцюра, Володимир Данилович
Назва : Метрологія, основи вимірювань, стандартизація та сертифікація : Навчальний посібник . -3-е вид., стер.
Вихідні дані : К.: Знання, 2006
Кільк.характеристики :242 с
Серія: Вища освіта ХХІ століття
Примітки : Бібліогр.: с. 241-242
ISBN, Ціна 966-346-164-0: 18.00 грн.
ДРНТІ : 90 + 90.01.45
ББК : 30.10я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Метрологія
Фізичні величини
Вимірювання-- принципи-- методи
Вимірювальна техніка
Метрологічна служба --Україна
Стандартизація-- державна система --Україна
Сертифікація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): якість продукції--еталони
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(10), аб(8)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(10), аб(8)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(4Укр)2/Н 63
Автор(и) : Ніколаєнко, Станіслав Миколайович
Назва : Освіта в інноваційному поступі суспільства : научно-популярная литература
Вихідні дані : К.: Знання, 2006
Кільк.характеристики :207 с
Примітки : Бібліогр.: с. 204-205
ISBN, Ціна 966-346-222-1: 5.00, 30.00, грн.
ДРНТІ : 14.15
ББК : 74.04(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта
Інформатизація освіти
Здоров’я учнів
Комп’ютерні технології
Демократизація освіти
Профільне навчання
Вчитель-- особистість
Вчитель майбутній-- формування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): школа творчості
Зміст : Якість і доступність освіти - запорука інноваційного розвитку країни ; Дошкілля - перша сходинка до школи ; Школа примусу чи школа творчості ; Інформатизація освітнього проуесу - важливий резерв підвищення якості освіти ; Зовніщнє незалежне оцінювання як об’єктивний показник якості освіти т засіб викорінення зловживань ; Поліпшення здоров’я дітей - запорука здоров’я нації ; Для освітян немає чужих дітей ; Держава школою стоїть, а школа - Вчителем ; Роль вищої школи, педагогічної науки, післядипломної освіти у становленні вчителя ; Духовні орієнтири освіти ; Комп’ютерні технології і духовне здоров’я дітей ; Відкритість і демократизація освітнього процесу
Примірники : всього : фб(2)
Вільні : фб(2)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 156(075.3)/Л 55
Автор(и) : Либин, Александр Викторович
Назва : Дифференциальная психология: На пересечении европейских, российских и американских традиций : Учеб. пособие для студ. вузов . -4-е изд., испр.
Вихідні дані : М.: Eksmo Education: ЭКСМО, 2006
Кільк.характеристики :544 с
Серія: Homo Unicum
Примітки : Библиогр.: с. 471-525
ISBN (в пер.), Ціна 5-699-11649-4: 54.70 грн.
ДРНТІ : 15.21.55
ББК : 88.37я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- підручники та посібники для ВНЗ-- диференційна психологія
Восприятие
Внимание
Память
Представления (психол.)
Познание
Воображение
Сознание
Стиль
Человек-- деятельность
Поведение
Темперамент
Психофизиология
Способности
Интеллект
Інтелект-- рівень інтелекту
Характер
Самооценка
Саморегуляция
Воля
Интроверсия
Активность
Тревожность
Гнев
Застенчивость
Постоянство
Изменчивость
Группа
Часы-- биологические-- ментальные-- социальные
Пол-- различие-- сходство
Якість життя
Деньги
Здоровье
Аномалии
Личность
Жертва
Творчество
Талант
Гениальность
Сигнальная система И. П. Павлова
Судьба
Ситуация-- кризисная
Школа
Семья
Успеваемость
Учитель
Ученик
Профессия-- компетентность
Компетентность
Лидер
Стресс
Защитные механизмы
Совладание
Психокоррекция
Деятельность-- психология
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): диференційна психологія--підруники для внз з психології
Примірники : всього : фб(1), ав(2), Ч.З.№2(16), НМК ф-т ПСР(1)
Вільні : фб(1), ав(2), Ч.З.№2(16), НМК ф-т ПСР(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :184 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 27.20 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : Якість педагогічних знань в процесі позааудиторної самостійної роботи студентів у контексті болонського процесу/ О. М. Акімова. Использование программ администрирования в процессе обучения/ О. Н. Гончарова. Умови підвищення ефективності екологічної діяльності як основи формування соціально-екологічної відповідальності у старшокласників/ К. В. Кравченко. Модернізація освіти в Україні на основі інформаційно-комунікаційних технологій/ В. С. Лунькова. Морфологічні характеристики навчального завдання як дидактичної підсистеми/ О. В. Євсєєва. Сучасні технології навчання хімії в історичному аспекті - важлива складова змісту фахової методики/ Н. І. Лукашова. Формування у студентів організаторських здібностей/ Н. М. Стрельнікова. Інформатизація освіти в системі підготовки майбутніх учителів початкових класів/ О. Й. Фізеші. Особливості організації культурно-дозвіллєвої роботи в Ніжинському державному університеті імені Миколи Гоголя/ І. М. Кириченко. Роль психологічного тренінгу оптимізації екзистенційних переживань у процесі особистісного зростання студентів/ Т. І. Сватенкова. Соціокультурний підхід до вивчення історії педагогіки/ Г. Розлуцька. Міжпредметні зв’язки: їх роль та використання в умовах сучасного освітнього процесу/ О. О. Бодрих. Упровадження інноваційних технологій у навчальному процесі відомчих ВУЗів/ В. В. Дрижак, С. М. Єрмак. Інтерактивні технології навчання як засіб розвитку творчого потенціалу, професійного становлення майбутнього педагога/ К. Б. Савельєва, Р. Б. Сердюкова. Клуби для учнівської молоді як центри формування загальнолюдських цінностей сучасної особистості/ Н. С. Останіна. Формування естетичного смаку студентів засобами іноземної мови/ М. П. Долматова, О. М. Нечваль. Інноваційні підходи щодо вдосконалення виховного процесу в Харківському гуманітарно-педагогічному інституті/ С. М. Погорєлова, В. А. Тетьоркіна, Л. І. Прокопенко. Інтеграція знань. Мовні інтегровані курси/ І. А. Колодій. Дослідницька робота учнів/ І. П. Нікітіна. Інноваційні методики в удосконаленні викладання історії України в технічному ВНЗі/ Л. В. Дояр. Педагогічна модель навчальної взаємодії викладача та студента у класі фртепіано/ В. В. Ревенчук. Формування художнього кругозору студентів у процесі фортепіанної підготовки/ О. М. Щербініна. Функції синестезії у формуванні суб’єктивного художнього образу в музиканта-виконавця/ Н. Л. Біла, О. Ю. Хоменко. Вплив етнічних особливостей українців на формування економічної культури/ С. Д. Булавенко. Особистісно зорієнтоване заняття у хореографії/ В. М. Кирилюк. Лекція для студентів історичних факультетів в умовах кредитно-модульної системи навчання/ Р. А. Дудка. Формування соціально-емоційного досвіду дитини дошкільного віку в умовах ДНЗ/ С. Д. Підлипська. Использование метода проектов во время обучения в вузе/ Н. В. Грохольська. Психолого-педагогічні передумови унаочнення навчання планіметрії засобами комп’ютерної графіки/ С. М. Симан. З досвіду використання методів активного навчання на лекційних заняттях з історії/ Л. М. Мицик. Сучасний стан та тенденції розвитку позашкільної освіти в місті Ніжині/ О. М. Зубко. Воєнні ігри як форма контролю творчого застосування знань, умінь та навичок у навчальному процесі ВВНЗ/ А. А. Каленський, О. С. Корняков. Нові технології навчання як засіб інтеграції вищої освіти у Болонський процес/ К. В. Дубич, Н. Б. Дубова, А. В.Панасюк, Т. П.Спіріна; Шляхи підвищення ефективності навчального процесу у вищому військовому навчальному закладі/ П. В. Бірюков, В. В. Вишнівський, О. С. Мукогоренко. Рівень фізичного стану курсантів як критерій раціональної побудови навчально-виховного процесу у курсантів вищих військових навчальних закладів на етапі первинної військової професійної підготовки/ В. Ф. Панченко, В. Б. Добровольський. Система навчання на базі ПЕОМ з використанням інтегрованих інструментальних систем автоматизованого проектування/ І. В. Пампуха, А. А. Репецький, О. В. Родін, П. А. Савков; Екологічна освіта та виховання сучасної молоді/ О. О. Федосій. Аналіз сучасного стану виховання загальносоціальних цінностей майбутніх учителів/ В. О. Долженко. Організація виховного процесу у вищих навчальних закладах України/ М. В. Долженко. Виховний потенціал курсу "Країнознавство"/ В. О. Коваленко, Н. М. Жилко. Використання сучасних інформаційних технологій у процесі підготовки вчителя початкових класів/ С. Мартиненко. Діагностика діяльнісно-поведінкового компонента соціальної відповідальності майбутнього вчителя/ О. М. Кочерга. Інноваційні підходи до викладання педагогічних дисциплін/ Ю. Г. Новгородська. Значення, що панує над змістом/ Л. П. Бойко. Формування ціннісно-орієнтаційної сфери старшокласників/ С. О. Борисюк. Модульно-рейтинговий контроль як засіб підвищення якості підготовки майбутнього спеціаліста/ П. О. Падун. Самооцінка молодших підлітків як фактор розвитку потреби особистості у самовдосконаленні/ Н. В. Білоусова. Подготовка будущего учителя начальных классов к формированию аудиативных навыков у младших школьников/ Н. Н. Юрченко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(4Укр)/П78
Автор(и) : Корсак К., Козлакова Г., Похресник А., Паламарчук В.
Назва : Проблеми якості вищої освіти : Монографія
Вихідні дані : К.: Педагогічна думка, 2007
Кільк.характеристики :231 с
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
Серія: Модернізація вищої освіти: світоглядно-педагогічні проблеми
ISBN, Ціна 978-966-644-047-4: 10.10 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.584(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта в Україні
Якість вищої освіти
Вищі навчальні заклади-- ліцензування-- атестація-- акредитація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оцінювання внз
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(1)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.01/Б 53
Автор(и) : Беспалько, Владимир Павлович
Назва : Природосообразная педагогика : лекции по нетрадиционной педагогике
Вихідні дані : М.: Народное образование, 2008
Кільк.характеристики :512 с
Примітки : на англ. и рус. яз.
ISBN, Ціна 978-5-87953-219-7: 12.20 грн.
ДРНТІ : 14.07
ББК : 74.202
Предметні рубрики (Галузі знань): Нетрадиційна педагогіка
Тестові системи
Зміст освіти
Управління навчальним процесом
Якість освіти
Підручникотворення
Підручники-- навчальний процес
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(4Укр)2/П77
Автор(и) : Приходько, Валентин Миколайович
Назва : Моніторинг якості освіти і виховної діяльності навчального закладу : учебное пособие
Вихідні дані : Х.: Основа: Тріада+, 2007
Кільк.характеристики :144 с
Серія: Адміністратору школи
ISBN, Ціна 978-966-495-051-7: 10.00 грн.
ББК : 74.04(4Укр) + 74.24
Предметні рубрики (Галузі знань): Якість освіти
Моніторинг якості освіти
Моніторинг виховної діяльності
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 184256
Кількість відвідувачів 1311
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя