Пошуковий запит: <.>K=якість навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11 |
>1.
| Гумен С. М. Використання інтерактивних методів навчання як способу підвищення якості навчально-виховного процесу/С. М. Гумен // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2012,N № 2.-С.2-6.
|
>2.
| Дяченко С. Л. Методи підвищення якості навчання англійської мови/С. Л. Дяченко // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2013,N № 2.-С.2-15.
|
>3.
| Вища школа - 2013г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>4.
| Загірняк М. Інформаційно-комунікаційні технології у підготовці фахівців технічних спеціальностей/М. Загірняк, О. Чорний // Вища школа. -К.:Знання, 2013,N N 1.-С.7-19
|
>5.
| Мінгазутдінов І. ІМВ : Європейські стандарти в навчанні/І. Мінгазутдінов // Освіта. -К.:ЗАТ "Видавництво Київська правда", 2013,N N 18 (10-17 квітня).-С.4
|
>6.
| Тарутіна З. Новітні досягнення у вивченні людини як засіб підвищення якості вищої освіти/Зінаїда Тарутіна // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 4.-С.45-51
|
>7.
| Дятленко C. Щодо дотримання принципів педагогічної свободи вчителя/Cергій Дятленко // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України. -Київ:Педагогічна преса, 2015,N № 1.-С.45
|
>8.
| Гарєєва Ф. Лекція у системі вищої освіти/Ф. Гарєєва // Вища школа. -Київ:Вид-во "Знання", 2017,N № 1.-С.44-50
|
>9.
| Остапець В. С. Метод аналізу якості навчання "Маяк"/В. С. Остапець // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2017,N N 4.-С.25-33.
|
>10.
| Моторин Р. Мотивація вибору польських університетів студентами з України: результати анкетного обстеження/Р. Моторин, К. Приходько // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2018,N N 9.-С.32-51.
|
>11.
| Фідкевич О. Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання/Олена Фідкевич, Наталія Бакуліна // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 1(607).-С.12–14
|
|