Пошуковий запит: <.>K=якість освіти<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 148
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| TERTIA: Альманах/Міністерство освіти і науки України, Національний гірничий університет, Інститут гуманітарних проблем. - 2005
|
>2.
| Панасюк В. Теоретичні основи побудови систем якості/В. Панасюк // Підручник для Директора. -київ:Плеяди, 2007,N N9.-С.31-37 (продовж.Поч. у попередн. ном.)
|
>3.
| Бурлакова О. О. Відтворення вищої освіти України у Європейському освітньому просторі/О. О. Бурлакова. - 2007
|
>4.
| Нові державні стандарти професійно-технічної освіти - забезпечення якісної підготовки робітників // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 1/2.-С.29
|
>5.
| Зимин Е. Ю. Рейтинг в системе образования/Е. Ю. Зимин, А. И. Фролова // Народное образование. -М.:Народное образование, 2011,N N 5.-С.105-111
|
>6.
| Савченко О. Ключові компетентності - інноваційний результат шкільної освіти/О. Савченко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 8/9.-С.4-8
|
>7.
| Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту Про затвердження Критеріїв системи рейтингового оцінювання діяльності професійно-технічних навчальних закладів // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1/2.-С.45-50
|
>8.
| Супрун В. В. Критерії системи рейтингового оцінювання діяльності ПТНЗ затверджено/записала Оксана Жованик] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1/2.-С.50-56
|
>9.
| Україна. Кабінет Міністрів Про затвердження Національної рамки кваліфікацій // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1/2.-С.56-62
|
>10.
| Гармаш А. А. Затверджено Національну рамку кваліфікацій України/записала Оксана Жованик] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1/2.-С.63-64
|
>11.
| Хоружий Г. Ф. Вища освіта на шляху оптимізації/Г. Ф. Хоружий // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2011,N № 4.-С.22-27
|
>12.
| Косенко О. І. Європейський Союз та Україна: спільне і відмінне у вищій освіті/О. І. Косенко // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1.-С.81-86
|
>13.
| Білокопитов В.І. Діяльність європейських організацій із забезпечення якості вищої освіти в контексті Болонського процесу/В. І. Білокопитов. - 2012
|
>14.
| Зварич І. М. Стандарти педагогічної компетентності викладачів США/І. М. Зварич // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 2.-С.53-59
|
>15.
| Карпенко О. В. Сучасне реформування системи державних освітніх послуг у Туреччині/О. В. Карпенко, О. В. Литовченко, В. Ю. Ткаченко // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 2.-С.88-93
|
>16.
| Пліш І. В. Модель інформаційного навчального середовища управління якістю освіти загальноосвітнього навчального закладу/І. В. Пліш // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2012,N N 4.-С.11-13.
|
>17.
| Болотов В. А. Условия эффективного использования результатов оценки учебных достижений школьников/В. А. Болотов // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 6.-С.39-45
|
>18.
| Лисенко В. П. Валідні тести як метод контролю якості професійної підготовки фахівців у ВНЗ/Віталій Лисенко, Оксана Зазимко, Лариса Кліх // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 2.-С.68-74
|
>19.
| Рідей Н. Міжнародні стандарти та настанови із забезпечення й управління якістю освіти/Н. Рідей, Д. Шофолов, А. Ільчик // Освіта і управління. -Київ:ЗАТ "ВІПОЛ", 2012. т.Том 15,N N 1.-С.23-32.
|
>20.
| Андрюшина О. Теоретично-методологічні засади використання індикаторів моніторингу якості освіти США/О. Андрюшина // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2012,N N 8.-С.104-113
|
|
|