Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=якість освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 148
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Панасюк, В.
    Теоретичні основи побудови систем якості [Текст] / В. Панасюк // Підручник для Директора : Журнал управлінської компетентності. - 2007. - N9. - С. 31-37 (продовж.Поч. у попередн. ном.)
Рубрики: управління школою
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- квалітологія -- кваліметрія -- системологія -- освітознавство


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
УШ/2020/22/24

    Управління школою : наук.-метод. журн. / ТОВ "Видавнича група "Основа". - Харків : Основа, 2002 - .
   № 22/24 : Наукові основи управління в освіті та його психологічне забезпечення. - 2020. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--управління освітою
Кл.слова (ненормовані):
управління в освіті -- основи управління -- психологічне забезепечення -- післядипломна освіта -- модернізація системи освіти -- комунікативний менеджмент -- якість освіти -- підготовка фахівців -- здоров’язберігальна діяльність -- педагогічний колектив

Примірників всього: 1
Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

3.


    Мартинчук, Олена
    Інклюзивна освіта: ідея, практика і суспільна цінність [Текст] / Олена Мартинчук // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 2-5 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- інклюзивна освіта -- рівні права на освіту -- нормативне підґрунтя інклюзивної освіти -- підготовка кадрів
Анотація: "Інклюзивна освіта як соціальний та освітній феномен стає невід'ємним складником освітнього простору України. Особливість системи інклюзивної освіти полягає в тому, що вона... зародилася в останні десятиліття ХХ століття, коли демократичні зміни у суспільстві зумовили необхідність забезпечення основних прав і свобод, зокрема права на освіту, для всіх дітей, в тому числі з особливими освітніми потребами". "Упровадження інклюзії у практику роботи дитсадків - один з ключових напрямів реформування нашої освітньої системи. Водночас і один з найскладніших. Чи готові до інклюзії дошкільні заклади й українське суспільство загалом? Які перешкоди нам належить подолати? Які здобутки ми вже маємо?" Цим питанням присвячений випуск журналу і ця стаття.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


    Вайсбанд, Алла
    Свобода без уседозволеності [Текст] / Алла Вайсбанд // Дошкільне виховання. - 2018. - № 11. - С. 2-5 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта в зарубіжних країнах--організація освіти
   Дошкільна освіта в зарубіжних країнах--окремі країни

   Німеччина--дошкільна освіта
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- міжнародний проект -- порівняльна педагогіка -- ключові завдання німецької дошкільної освіти -- ключові цінності
Анотація: "Реформування початкової освіти, створення Нової української школи не може не торкнутися дошкілля. Яким буде новий дитячий садок? Які педагогічні принципи там пануватимуть? І насамперед, які цінності ляжуть в основу взаємодії у тріаді "діти-педагоги-батьки"? Розмірковуючи над цими запитаннями, доречно звернутися до досвіду інших країн. Осмислити ціннісні орієнтири німецьких колег українським педагогам дав змогу міжнародний проект "Відображення: цінності німецької та української дошкільної освіти у взаємному порівнянні", інформаційним партнером якого став журнал "Дошкільне виховання". В статті подано роздуми про сенс цього проекту, завдяки якому група українських педагогів змогла ознайомитися з цінностями німецької дошкільної освіти безпосередньо в дитсадках Німеччини.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.


    Гончаренко, Алла
    Дошкільна освіта Німеччини та України у зіставленні [Текст] / Алла Гончаренко // Дошкільне виховання. - 2018. - № 11. - С. 13-15 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта в зарубіжних країнах--організація освіти
   Дошкільна освіта в Україні--організація освіти

   Німеччина--дошкільна освіта
Кл.слова (ненормовані):
порівняльна педагогіка -- якість освіти -- німецька дошкільна освіта -- українська дошкільна освіта -- освітній процес
Анотація: "Чому сьогодні українська дошкільна освіта потребує змін? Що є спільного й дотичного в педагогіці України й Німеччини? У чому полягають ключові відмінності? На які здобутки іноземних колег нам варто звернути увагу і, можливо, використати у власній роботі?" Над цими запитаннями запрошує поміркувати автор статті - науковець, викладач і член журі проекту "Відображення...".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.


    Коченгіна, Маріанна
    Педагогіка Реджіо Емілія [Текст] / Маріанна Коченгіна // Дошкільне виховання. - 2018. - № 9. - С. 22-24 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта в зарубіжних країнах--окремі країни
   Італія--освіта, педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
італійська педагогічна система -- Реджіо-педагогіка -- якість освіти -- розвивальне середовище
Анотація: Автор пропонує ознайомитися з визнаною в світі італійською педагогічною системою, яка вирізняється специфічними підходами до створення розвивального освітнього простору для дошкільнят і організації їхньої життєдіяльності.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.


    Крутій, Катерина
    Інтеграція в дошкільній освіті як інноваційне явище, або Що треба знати про інтеграцію [Текст] / Катерина Крутій // Дошкільне виховання. - 2018. - № 7. - С. 2-7 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
Кл.слова (ненормовані):
диференціація -- якість освіти -- інтегроване заняття -- інтеграція -- дидактичний принцип -- принцип інтеграції
Анотація: Катерина Крутій, д-р пед. наук, професор кафедри педагогіки і методики початкової та дошкільної освіти Тернопільського НПУ імені Володимира Гнатюка, висвітлює питання інтегрованого підходу як дидактичного освітнього принципу та стрижня освітнього процесу. "Побудова освітнього процесу в закладі дошкільної освіти на засадах інтеграції, - зазначає фахівець, - забезпечує підвищення рівня ефективності діяльності як керівника, так і педагогів у створенні середовища особистісного розвитку дітей і забезпечення результативності освітнього процесу".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.


    Терещенко, Ірина
    Щоб літо пройшло з користю : Організація роботи закладу дошкільної освіти в літній період [Текст] / Ірина Терещенко // Дошкільне виховання. - 2018. - № 6. - С. 2-6 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--літній оздоровчий період
Кл.слова (ненормовані):
розвивальне середовище
Дескриптори: якість освіти -- оздоровчий період -- літній період -- нормативно-правове забезпечення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
378.4.014.544.014:005.6
С 21


    Саух, П. Ю.
    Проблема оптимізації мережі закладів вищої освіти в контексті національного університетського рейтингу [Текст] / П. Ю. Саух // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2018. - N 2. - С. 43-49. - Бібліогр.: с. 48-49 (9 назв) . - ISSN 2304-0629
УДК
Рубрики: Вищі навчальні заклади--рейтинги
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- національний університетський рейтинг -- оптимізація мережі закладів вищої освіти -- якість освіти -- наукова діяльність

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Журлакова, Юлія
    Стартував міжнародний проект, присвячений цінностям дошкільної освіти [Текст] / Юлія Журлакова // Дошкільне виховання. - 2018. - № 8. - С. 34-36 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта в Україні--міжнародне співробітництво
   Німеччина--дошкільна освіта
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта Німеччини -- цінності дошкільної освіти -- міжнародний проект -- якість освіти
Анотація: "Сьогодні дошкільна освіта України переживає черговий виток реформаційних змін. Дошкілля переходить від навчально-дисциплінарної моделі освіти до особистісно орієнтованої, від навчання дітей до супроводу їхнього розвитку, від виховання до ціннісного орієнтування. Усе це відбувається в контексті інтеграції нашої держави до європейської спільноти, що потребує певного узгодження цінностей і водночас збереження власної ідентичності. То які цінності є ключовими для нас як українців і як частини європейської спільноти? Які з них ми маємо закладати в дитинстві? Платформою для обговорення цих питань став міжнародний проект "Відображення: цінності німецької та української дошкільної освіти у взаємному порівнянні".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.


    Крутій, Катерина
    "Педагогіка калабані". Практична реалізація принципів відповідності та здоров’язбереження в закладі дошкільної освіти [Текст] / Катерина Крутій // Дошкільне виховання. - 2019. - № 6. - С. 7-8 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--здоров’я дітей
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- здоров’язбережувальні технології -- літній оздоровлювальний період -- валеологічне виховання
Анотація: "Розпочався літній оздоровлювальний період. Аби він пройшов з максимальною користю для дітей, радимо прислухатися до порад авторки статті. Вчена пропонує разом поміркувати над прктичним втіленням принципу природовідповідності в освітній процес, використанням можливостей глини та вільної дитячої гри, а також уточнити поняття - здоров’язбережувальні, здоров’яформувальні та здоров’ярозвивальні технології".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.


    Третяк, Анна
    Знайомтеся: персонажі сучасних дитячих книжок [Текст] / Анна Третяк // Дошкільне виховання. - 2019. - № 6. - С. 14-16 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- виховання засобами літератури -- навчання читання -- дитяча література
Анотація: Авторка статті подає анотований перелік дитячих книжкових видань, які радить використовувати для читання у закладах дошкільної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

13.


    Гавриш, Наталія
    Дитячий садок - початкова школа: переЗАвантаження?! Роздуми про наступність між дошкільною і початковою ланками освіти в контексті завдань Нової української школи [Текст] / Наталія Гавриш, Олена Ліннік // Дошкільне виховання. - 2019. - № 9. - С. 3-9 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--наступність у навчанні
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- налагодження взаємодія -- дитячий садок і школа -- Нова українська школа -- реформування в освіті -- ключові компетентності
Анотація: "Реформування освіти в Україні, що розпочалося з розроблення та затвердження Концепції "Нова українська школа" (НУШ) у 2016 році, зачіпає майже кожну українську родину, оскільки стосується всіх, хто навчається, навчає або керує закладами освіти. Звісно, зміни не можуть не торкнутися і дошкілля. Що саме змінилося і має змінитися в плані наступності між дошкільною і початковою ланками, пропонуємо розібратися разом з авторками статті."


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.


    Стаєнна, Олена
    Квест-технологія: гра, пошук, дослідження [Текст] / Олена Стаєнна // Дошкільне виховання. - 2019. - № 7. - С. 3-6 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- ігрова діяльність -- квест
Анотація: "Наполегливо йти до мети, долати перешкоди, діяти в команді та використовувати набуті знання в реальних ситуаціях - уміння, які ми закладаємо в дитини змалку, прагнучи виховувати успішну особистість. Формувати ці вміння допомагає квест-технологія, увага до якої посилилася у зв'язку з упровадженням діяльнісного, компетентнісного та ігрового підходів до освіти. З поданої статті ви дізнаєтесь про методичні особливості організації квестів у закладі дошкільної освіти".


Немає відомостей про примірники
Знайти схожі

15.


    Бєлєнька, Ганна
    Особистість педагога у вимірі запитів ХХІ століття [Текст] / Ганна Бєлєнька // Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 3-5 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--сучасний педагог
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- особистість педагога -- вихователь -- педагогічна майстерність -- професійна компетентність -- саморозвиток педагога
Анотація: "Яким має бути сучасний педагог, аби досягти успіху в обраній справі? Які риси він має в собі плекати? На які вектори саморозвитку варто звернути увагу? Яким хочуть бачити вихователя ниніші дошкільнята і їхні батьки?" Відповіді на ці запитання дає автор статті.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

16.


    Бєлєнька, Ганна
    Дошкільний заклад і родина: співпраця заради дитини [Текст] / Ганна Бєлєнька // Дошкільне виховання. - 2019. - № 2. - С. 3-6 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--дошкільний заклад і сім’я
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- батьки в освітньому процесі -- співпраця педагогів і батьків -- батьківські збори в дитсадку
Анотація: "З чого починати знайомство з батьками вихованців, щоб установити з ними довірчі відносини і налагодити співпрацю? Як переконати скептків і перетворити їх з "контролерів" та "замовників освітніх послуг" на соратників? У пригоді стануть практичні й методичні поради фахівця".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

17.


    Крутій, Катерина
    Стіни, стеля та підлога, які говорять. Оптимальне перетворення освітнього простору дитячого садка [Текст] / Катерина Крутій // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 3-8 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--навчально-матеріальна база
Кл.слова (ненормовані):
особистість дитини -- якість освіти -- освітній простір -- персональний простір дитини -- організація середовища дитсадка -- навчально-матеріальна база
Анотація: "Сьогодення сучасної дошкільної освіти багатовимірне та цікаве. Є можливості обирати різні технології, розробляти власні інновації, підвищувати професійний рівень, користуючись досвідом колег і новітніми досягненнями науки. Подана стаття допоможе вам по-новому поглянути на освітній простір вашого закладу, своєчасно підлаштувати його під запити дітей, особливості їхнього сприймання та психофізіологічного розвитку".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

18.


    Крутій, Катерина
    Стіни, стеля та підлога, які говорять. Оформлення освітнього простору коридору, музичної зали, кабінетів практичного психолога та вчителя-логопеда [Текст] / Крутій Катерина // Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 14-17 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--навчально-матеріальна база
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- розвивальне середовище
Анотація: Завершено цикл статей про технологію організації освітнього простору дитячого садка "Стіни, стеля та підлога, які говорять". Суть технології було розкрито у "ДВ", 2019, № 1. Можливості її використання в приймальній, груповій та спальній кімнатах представлені в "ДВ", 2019, № 3. У даній статті пропонуються цікаві знахідки щодо оформлення решти (коридор, музична зала, кабінет практично психолога, кабінет вчителя-логопеда) приміщень дитсадка.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

19.


    Крутій, Катерина
    Стіни, стеля та підлога, які говорять. Оформлення освітнього простору приймальної, групової та спальної кімнат [Текст] / Катерина Крутій // Дошкільне виховання. - 2019. - № 3. - С. 16-19 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--навчально-матеріальна база
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- розвивальне середовище -- педагогічна ергономіка -- відеостінка -- приймальна кімната -- групова кімната
Анотація: В статті розповідається про оформлення приймальної, групової та спальної кімнат дитсадка з використанням технології оптимального перетворення освітнього простору "Стіни, стеля та підлога, які говорять".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

20.


    Ясько, Катерина
    Щастя нації - мета освіти : досвід педагогів Об’єднаних Арабських Еміратів [Текст] / Катерина Ясько // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - С. 22-23 . - ISSN 0321-1401
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта в зарубіжних країнах--окремі країни
   Об’єднані Арабські Емірати--освіта--дошкільна освіта
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- школа щастя -- реформування освіти -- дошкільна освіта
Анотація: Представлено досвід педагогів Об’єднаних Арабських Еміратів (на прикладі емірату Дубай) щодо реформування освіти. У цій країні вважають, що зі щасливих дітей, батьків та учителів складається щаслива нація. Досвід Дубаю може стати джерелом натхнення для українців у сфері реформування освіти, визначення її цінностей та шляхів управління.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 12.07.2024
Кількість запитів 21943
Кількість відвідувачів 744
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя