Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (15)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=індивідуальність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 106
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9/Л 55
Автор(и) : Либина, Алена
Назва : Энциклопедия житейской психологии : энциклопедия
Вихідні дані : М.: ЭКСМО-ПРЕСС, 2001
Кільк.характеристики :512 с
Серія: Психология для всех .
    Пушкинская библиотека
ISBN, Ціна 5-04-006024-6: 11.70 грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88.53
Предметні рубрики (Галузі знань): Життя-- психологія
життєві установки
Поведінка-- захисна
Я - теорія (психол.)
Індивідуальність-- психологія
Макіяж-- використання
Любов-- психологія
Любовні поразки-- психологія
Жінка-- психологія
Чоловік-- психологія
Імідж
Керівник-- психологія
Подарунок-- вибір
Анотація: Энциклопедия житейской психологии написана для тех, кто хочет пресечь череду жизненных наудач, распутать клубок семейных неурядиц, разгадать тайну своих любовных поражений, в общем - заглянуть за кулисы собственной жизни.Изучив книгу, вы за короткий срок сможете развить у себя навыки самоанализа, что поможет вам найти верный путь к исполнению своих желаний, легко справляясь с любыми деловыми или житейскими проблемами, не теряя при этом своей яркой индивидуальности.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/О-72
Автор(и) : Пєхота, Олена Миклаївна, Кіктенко, Алевтина Зосимівна, Любарська, Ольга Миколаївна, Нор, Катерина Федорівна, Олексюк О. Є., Ситченко А. Л., Тарасова Л. В., Тихонова Т. В.
Назва : Освітні технології : Навч.-метод. посібник
Вихідні дані : К.: А.С.К., 2001
Кільк.характеристики :255 с
Примітки : Літ. в кінці розд
ISBN, Ціна 966-8291-22-0: 7.00 грн.
ISBN, Ціна 966-539-304-9: Б.ц.
ДРНТІ : 14.15.01
ББК : 74я73
Зміст : Технологічний підхід в освіті ; Особистісно орієнтована освіта і технології ; Вальдорфська педагогіка ; Технологія саморозвитку ; Технологія організації групової навчальної діяльності школярів ; Технології розвивального навчання ; Технології формування творчої особистості ; Технологія навчання як дослідження ; Проектна технологія ; Нові інформаційні технології навчання ; Технологія колективного творчого виховання (за І. П. Івановим) ; Педагогічна технологія "Створення ситуації успіху" (за А. С. Бєлкіним) ; Сугестивна технологія ; Аналіз образу - персонаж епічного твору: Педагогічна технологія ; Індивідуальність учителя і освітні технології
Примірники : всього 485: ав(4), фб(1), аб(450), Ч.З.№2(30)
Вільні : ав(4), фб(1), аб(450), Ч.З.№2(30)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 32/Л 55
Назва : Лібералізм: Антологія : научное издание
Вихідні дані : К.: Смолоскип, 2002
Колективи : Наукове товариство ім. Вячеслава Липинського
Серія: Політичні ідеології
ISBN, Ціна 966-7332-74-8: 70.00 грн.
ДРНТІ : 26.03.35
ББК : 66.050.12
Предметні рубрики (Галузі знань): Політика-- лібералізм
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ліберальна антропологія
Зміст : Лібералізм у класичній традиції/ Людвіг Мізес. Принципи ліберального соціального порядку/ Фрідріх А. Гаєк. Ключові поняття лібертаризму/ Девід Боаз. Основи комунітаристського лібералізму/ Філіп Зелцнік. Символічна форма лібералізму/ Девід Меннінг. Теоретичні засади лібералізму/ Джеремі Волдрон. Родина лібералізмів: морфологічний аналіз/ Майкл Фріден. Засадничі цінності лібералізму/ Джон Кекес. Майбутнє для лібералізму чи ліберальне майбутнє/ Родні Баркер. Про принцип корисності/ Джеремі Бентам. Про індивідуальність як один з елементів добробуту/ Джон С. Мілль. Анатомія лібералізму/ Кеннет Майноуг. Індивідуальність: ліберальні теорії людини/ Д. Гауз. Постмодерністський буржуазний лібералізм/ Р. Рорті. Атомізм/ Ч. Тейлор. Моральний суб’єкт: лібералізм і межі справедливості/ М. Сендел. Комунітаристська критика лібералізму/ Е. Гутман. Реконструючи ліберальну теорію: розум і ліберальна культура/ Т. А. Шпрагенс. Ідея людини/ Я. Тамір. Цінність культурного членства/ В. Кимліка. Про свободу древніх у її порівнянні зі свободою сучасних людей/ Б. Констан. Індивідуальна свобода і межі суверенності індивіда/ Д. С. Мілль. Про різні значення слова "свобода" у зв’язку з волею та моральним поступом людства/ Т. Г. Грін. Апологія свободи/ Л. Т. Гобгауз. Капіталізм, ринок і свобода/ Л. Мізес. Взаємозв’язок між економічною і політичною свободою/ М. Фрідман. Цінність свободи/ Ф. А. Гаєк. Два концепти свободи/ І. Берлін. Негативна і позитивна свобода/ Д. К. Маккелем. Про негативну і позитивну свободу/ Д. Грей. Що негаразд із негативною свободою/ Ч. Тейлор. Цілі політичного суспільства та врядування/ Д. Локк. Система природної свободи/ А. Сміт. Позитивна і негативна держава/ В. Гумбольдт. Про підстави та межі laisser-faire, або принципу невтручання/ Д. С. Мілль. Прийдешнє рабство/ Г. Спенсер. Принципи державного втручання/ Д. Дж. Річі. Ліберальне законодавство і свобода контракту/ Т. Г. Грін. Держава та індивід/ Л. Т. Гобгауз. Перспективи лібералізму/ Д. А. Гобсон. Соціалізм у лібералізмі: дореалізації соціальної етики/ М. Фріден. Кінець laissez-faire/ Д. Кейнс. Сутність laissez-faire/ Л. Мізес. Економічна політика і верховенство права/ Ф. А. Гаєк. Роль уряду у вільному суспільстві/ М. Фрідман. Захист лібералізму/ В. Гелстоун. Справедливість як чесність: політична, а не метафізична/ Д. Роулз. Ліберальна концепція рівності/ Р. Дворкін. Справедливість як чеснота: зміна концепцій/ А. Макінтайр. Розподільна справедливість/ Р. Нозік. Ліберальний культуралізм: народження консенсусу?/ В. Кимліка. Ліберальна рівність/ В. Кимліка. Складна рівність/ М. Волцер. Права людини і західний лібералізм/ Д. Доннелі. Права людини і культурний релятивізм/ Р. Д. Вінсент. Ліберальні права, соціалістичні цілі та обов’язки громадянина/ Р. Белламі. Три моделі прав і громадянства/ Р. Белламі. Три теорії свободи слова/ Е. Барендт. Теорія свободи слова/ Т. Скенлон. Лібералізм і демократія/ Г. Руджеро. Всесвітня ліберальна революція/ Ф. Фукуяма. Права людини, демократія і розвиток/ Д. Доннелі.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 156/Н 39
Автор(и) : Небылицын, Владимир Дмитриевич
Назва : Проблемы психологии индивидуальности : Избранные психологические труды
Вихідні дані : М.: Московский психолого-социальный институт; Воронеж: "МОДЭК", 2000
Кільк.характеристики :688 с
Колективи : Академия педагогических и социальных наук, Московский психолого-социальный институт
Серія: Психологи Отечества
ISBN, Ціна 5-89502-068-2 (МПСИ): 16.24 грн.
ISBN, Ціна 5-89395-123-9 ("МОДЭК"): Б.ц.
ДРНТІ : 15.21.51 + 15.41.21
ББК : 88.37
Предметні рубрики (Галузі знань): Темперамент
Нервова система-- властивості
Індивідуальність-- психологія-- проблеми
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(075.33)/І-90
Автор(и) : Бєлкіна, Надія Іванівна, Коваленко, Євгенія Іванівна, Яковець, Наталія Іванівна
Назва : Історія зарубіжної педагогіки : тексти для вивчення курсу
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2004
Кільк.характеристики :288 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Бібліогр.: с. 284-285
Ціна : 9.00, 9.00, 10.00, 09.00, грн.
ДРНТІ : 14.91
ББК : 74.03я73-3
Зміст : Про спартанське виховання/ Плутарх. Протагор/ Платон. Закони/ Платон. Держава/ Платон. Політика/ Арістотель. Про виховання оратора/ Квінтіліан. Гаргантюа і Пантагрюель/ Ф. Рабле. Досліди/ М. Монтень. Похвала Глупості/ Роттердамський Еразм. Утопія/ Т. Мор. Місто сонця/ Ф. Кампанелла. Велика дидактика/ Я. Коменський. Закони добре організованої школи/ Я. Коменський. Думки про виховання/ Д. Локк. Пропозиції про створення трудового коледжу всіх корисних ремесел і сільського господарства/ Д. Беллерс. Еміль, або Про виховання/ Ж.-Ж. Руссо. Лінгард і Гертруда/ Й. Песталоцці. Лебедина пісня/ Й. Песталоцці. Посібник для освіти німецьких вчителів/ А. Дістервег. Уривки з педагогічних творів/ Р. Оуен. Питання життя/ М. І. Пирогов. Яснополянська школа/ Я. Толстой. "Нова школа" в Англії/ Е. Демолен. Характеристика "Нових шкіл"/ А. Фер’єр. Виховні принципи німецької "Нової школи"/ Г. Літц. Моє педагогічне кредо/ Д. Дьюї. Суть трудової школи/ Г. Кершенштейнер. Мета громадянського виховання/ Г. Кершенштейнер. Завдання держави/ Г. Кершенштейнер. Ставлення вищих верств до робітничого класу/ Г. Кершенштейнер. Завдання народної школи/ Г. Кершенштейнер. Про додаткову школу/ Г. Кершенштейнер. Індивідуальність як об’єкт педагогічного процесу/ Г. Кершенштейнер. Лекції з експериментальної педагогіки/ Е. Мейман. Школа дії/ В. Лай. Метод наукової педагогіки, застосовуваний до дитячого виховання в "будинках дитини"/ М. Монтессорі. Основні настанови/ Г. Шарельман. Про вільну шкільну общину/ Г. Вінекен. Вік дитини/ Е. Кей. Уривки з "Соціальної педагогіки"/ П. Наторп. Гармонійна освіта як мета виховання/ Р. Зейдель.
Примірники : всього 481: ав(4), фб(1), аб(457), Ч.З.№2(24)
Вільні : ав(4), фб(1), аб(457), Ч.З.№2(24)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович, Коваленко, Євгенія Іванівна
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 1998
Кільк.характеристики :182 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 6.74 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Лідерство-- підлітки
Мовлення-- дошкільнята
Моральне виховання
Адиктивна поведінка-- молодь-- профілактика
Спілкування-- іншомовне-- студенти
Я - теорія
Вчитель майбутній-- формування
Дошкільники-- навчання
Освіта в Україні-- історія, 20 ст. 20-ті рр.
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Підготовка майбутніх вчителів хімії
Освіта в Україні-- історія-- жіноча освіта, 1890 - 1914 рр.
Диференційоване навчання-- біологія
Творчість-- суть
Молодші школярі-- моральне формування
Музичні твори-- інтерпретація
Музична культура-- школярі
Музичні здібності
Футбольна техніка
Старшокласники-- індивідуальність
Вчитель майбутній-- формування
Конфлікт-- психологія
Психолог вузу
Коледж
Студентська група-- адаптація
Адаптація студентів до ВНЗ
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- освіта-- історія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): жіноча сільськогосподарська освіта
Зміст : Формування уміння художньої інтерпретації у студентів музичних факультетів педагогічних вузів/ В. М. Крицький. Становлення мотивації лідерства у підлітків шляхом ідентифікації зі "значущим іншим"/ С. В. Походенко. Психологічні особливості формування навичок писемного мовленння у дошкільному віці/ В. С. Савельєва. Проблеми морального виховання у педагогічній спадщині М. Демкова/ Н. Бєлкіна. Профілактика адиктивної поведінки молоді в практиці вітчизняної педагогіки/ Н. П. Пихтіна. Психолого-педагогічні умови організації іншомовного спілкування студентів/ Л. П. Дарійчук. "Я" як центральна складова суб’єктивної рольовох позиції індивіда/ Т. Д. Кричковська. Теоретичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя/ С. В. Олійник. Формування уявлення про визначальні умови діяльності у процесах перцептивної антиципації/ В. В. Плохіх. П’ятий колос (filar-опора)" - туризм та процес європейської інтеграції/ Казімеж Хиц. Роль академічної лекції у контексті інтегрованого навчання (польський досвід)/ А. В. Василюк. Просвітницька діяльність архієпіскопа Іоана Максимовича в перші роки існування Чернігівського колегіуму/ О. Кивлюк. До питання про педагогічну діяльність Лазаря Барановича (? - 1693)/ Т. Гавриленко. Ознайомлення старших дошкільників із світловими і тепловими явищами/ Н. А. Олійник. Смисложиттєві орієнтації як показник самовизначеності особистості/ Ю. А. Репецький. Принцип професійної спрямованості курсу вищої математики в сільськогосподарських вузах/ Ю. Л. Луценко. Особливості розвитку системи освіти в Україні в 20-і роки ХХ ст./ В. О. Коваленко. Практика як основа підготовки соціального педагога/ Н. В. Заверико. Посилення практичної спрямованості методичної підготовки майбутніх вчителів хімії/ Н. І. Лукашова. Деякі питання розвитку жіночої сільськогосподраської освіти на Чернігівщині (1890 - 1914 рр.)/ О. В. Аніщенко. Педагогічні умови організації диференційованого навчання при вивчення біологічних дисциплін/ Н. О. Падун. До питання про сутність творчості/ Є. І. Коваленко. Педагогічні умови формування морально-естетичного досвіду молодших школярів засобами мистецтва/ С. Р. Хлєбік. Проблема інтерпретації музичних творів на заняттях хорового класу/ З. В. Хоменко. Діагностика ступеня сформованості музичної культури школярів/ О. М. Грисюк. Критерії і стан сформованості музичної культури першокурсників на початковому етапі навчання/ В. В. Мішедченко. До питання методології розвитку музичних здібностей школярів у навчальній діяльності/ О. В. Коваль. Дослідження ефективності футбольної техніки в залежності від способу виконання її елементів/ С. М. Селюнін, В. М. Дудка, П. І. Щербак. Навчання і становлення індивідуальності старшокласників/ М. В. Папуча. Виховання у майбутнього вчителя любові до дітей: вивчення стану проблеми/ С. О. Борисюк. Обгрунтування С. Русовою принципу національної єдиної дільної (трудової) школи/ О. М. Таран. Проблема конфлікту в сучасних психологічних дослідженнях/ О. М. Гуменюк. Потенційний керівник і вузівський психолог: на шляху до робочого альянсу/ О. П. Щотка. Український коледж - школа самореалізації/ Ю. Г. Новгородська. Український національний виховний потенціал педагогічної системи Г. Ващенка як заперечення виховних ідеалів тоталітарних систем/ О. М. Ковальчук. Про діагностичний підхід до здійснення виховного процесу/ Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. Роль наставника на першому етапі гуртування студентської групи/ Л. М. Жалдак.
Примірники : всього : ав(2), Ч.З.№2(7), аб(8), фб(1)
Вільні : ав(2), Ч.З.№2(7), аб(8), фб(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9(075.3)/П 17
Автор(и) : Папуча, Микола Васильович
Назва : Психологія ранньої юності : Навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2001
Кільк.характеристики :137 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літер.: с.172-174
Ціна : 4.00, 4.10 грн., грн.
ДРНТІ : 15.31 + 15.31.31
ББК : 88.8я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Рання юність-- психологія
Самопізнання
Індивідуальність-- становлення
Аномальна поведінка-- види
Адиктивна поведінка
Депресія-- причини
Примірники : всього 135: аб(115), Ч.З.№2(25), ав(2), фб(1)
Вільні : аб(115), Ч.З.№2(25), ав(2), фб(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.35)/П 69
Назва : Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" : навчально-методичний посібник. Ч. 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Кільк.характеристики :197 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Різночитання назви :Загл. обл.: Сучасні педагогічні технології
Ціна : 10.70 грн.
ДРНТІ : 14.07.09
ББК : 74я73 + 74.202.4я7
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічні технології
Технології навчання
Особистісно зорієнтоване навчання
Вальдорфська педагогіка
Школа Монтессорі
Інноваційні технології навчання
Зміст : ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ ; Технологізація освіти. Історія виникнення. Етапи ; Педагогічна технологія як наука ; Технологічний потенціал учителя в аспекті реформування освіти ; Педагогічна технологія: антропологічний підхід/ К. Баханов; Л. Макрідіна; С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа. Технології в освіті/ О. Зубченко; Н. Чернега; Н. Зубаль; Т. Новикова. Педагогическая технология: Эволюция понятия/ О. Олійник; Л. М. Зламанюк; Н. Гоцкало; Т. Переверзев. Педагогические технологии: новый этап эволюции?/ Т. Гришина; С. Подмазін; І. Герасимчук; З. Роговська. Що ж таке технологія навчання?/ Л. Макрідіна; С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа. Історичні передумови формування технологічного підходу до навчання в західноєвропейських країнах/ Н. Чернега; Н. Зубаль; Т. Новикова; Л. Глазунова. Про трактування поняття "педагогічна технологія"/ Л. М. Зламанюк; Н. Гоцкало; Т. Переверзев; О. Іоновва. Технологічний потенціал учителя в аспекті реформування освіти/ С. Подмазін; І. Герасимчук; З. Роговська; О. Іоновва. Сучасні технології навчання/ С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНА ОСВІТА І ТЕХНОЛОГІЯ ; Особистісний підхід у педагогіці. Історія виникнення ; Особистісно орієнтоване навчання ; Особистісно орієнтовані технології ; Індивідуальність учителя й освітні технології ; Особистісно зорієнтоване навчання: сучасні підходи/ Н. Зубаль; Т. Новикова; Л. Глазунова; Т. В. Потапова. Учитель як фактор реалізації особистісно орієнтованої педагогіки/ Н. Гоцкало; Т. Переверзев; О. Іоновва; Я. Костін. Особистісно орієнтована освіта як особливий вид діяльності/ І. Герасимчук; З. Роговська; О. Іоновва. Психологія особистісно зорієнтованого навчання/ Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. Технологія особистісно зорієнтованого уроку/ Н. М. Крикун; Л. Бондарчук; О. Темченко. Методи особистісно орієнтованого наввання в школі/ Ю. Музиченко; В. Красновський; А. А. Гин. Особистісно зорієнтоване навчання - нова освітня парадигма/ С. Ящук; О. Литвяк; Т. Мостова. Особистісно зорієнтоване навчання/ Т. Бєлявцева, Т. Лобас; В. Волинський; Ш. О. Амонашвили. Урок у системі особистісно зорієнтованого навчання (функції та форма організації уроку)/ Т. Башинська; І. Богданов, О. Сергєєв; Ш. О. Амонашвілі. Психологічні показники особистісно зорієнтованого уроку/ Т. Новикова; Л. Глазунова; Т. В. Потапова. Особистісно зорієнтований підхід у творчій спадщині видатних педагогів/ Т. Переверзев; О. Іоновва; Я. Костін. Організація групової навчально-пізнавальної діяльності у навчання іноземної мови в школі/ З. Роговська; О. Іоновва. Групова навчальна діяльність школярів і гуманізація шкільної освіти/ О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. Групова форма роботи на уроках математики/ Л. Бондарчук; О. Темченко. Зарубіжний досвід організації групової роботи з учнями/ В. Красновський; А. А. Гин. Розвиток творчого потенціалу учнів у процесі проектно-технологічної діяльності/ О. Литвяк; Т. Мостова. Застосування методу проектів при формуванні пізнавальної активності учнів/ В. Волинський; Ш. О. Амонашвили. Проектувальна діяльність - основа взаємодії вчителя та учнів/ І. Богданов, О. Сергєєв; Ш. О. Амонашвілі. Проектные технологии на уроках и во внеурочной деятельности/ Л. Глазунова; Т. В. Потапова. Проектный подход и требования к учителю/ О. Іоновва; Я. Костін. Проектні технології в процесі становлення школи/ О. Іоновва. УРОКИ ВІЛЬНОГО ПОЛЬОТУ ; Метод проектів у освітніх закладах Канади/ Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. Як створити в шкільному колективі ситуацію успіху/ О. Темченко. До знань - через радість пізнання/ А. А. Гин. Ідея колективної творчої діяльності/ Т. Мостова. Класифікація комп’ютерних програмно-педагогічних засобів навчання/ Ш. О. Амонашвили. Школа сідає за комп’ютер/ Ш. О. Амонашвілі. ПРО ВАЛЬДОРФСЬКУ ПЕДАГОГІКУ ; Школа Монтессорі. Золоті зерна "буржуахної" педагогіки зійшли і на нашому шрунті/ Т. В. Потапова. Зміст Вальдорфської освіти - засіб розвитку особистості учня/ Я. Костін. Евритмія і малювання у вальдорфській школі/ О. Іоновва. ХАРАКТЕРИСТИКА ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ; Характеристика сучасного традиційного навчання ; Характеристика інноваційних систем навчання ; Технологія "педагогіки співробітництва" як втілення нового педагогічного мислення ; Шляхом інноваційного навчання/ К. Баханов. Інновації як умова ефективної організації навчально-виховного процесу у сучасній школі/ Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. Інновації: Від терміна до суті ; Управління інноваційними педагогічними процесами в закладах освіти ; Урахування типових помилок в управлінні інноваційною діяльністю ; Впровадження інноваційних підходів для підвищення компетентності педагогів/ О. Темченко. Конструктор урока/ А. А. Гин. Світ на ім'я Амонашвілі/ Т. Мостова. Антология вечно восходящей Истины/ Ш. О. Амонашвили. До школи - у шість років/ Ш. О. Амонашвілі. Упровадження освітніх інновацій/ Н. Васильченко. Технологія навчання фізики як системний спосіб організації навчання/ Т. В. Потапова. Програмово-методичне забезпечення модульно-розвивального навчання як інноваційна система/ Я. Костін.
Примірники : всього 95: Ч.З.№2(15), фб(1), ав(2), пед.(25), аб(57)
Вільні : Ч.З.№2(15), фб(1), ав(2), пед.(25), аб(57)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/О-72
Автор(и) : Пєхота, Олена Миклаївна, Кіктенко, Алевтина Зосимівна, Любарська, Ольга Миколаївна, Нор, Катерина Федорівна, Олексюк О. Є., Ситченко А. Л., Тарасова Л. В., Тихонова Т. В.
Назва : Освітні технології : Навчально-методичний посібник
Вихідні дані : К.: А.С.К., 2002
Кільк.характеристики :255 с
Примітки : Літ. в кінці розд
ISBN, Ціна 966-539-304-9: 9.00 грн.
ДРНТІ : 14.15.01
ББК : 74я73 + 74.202
Зміст : Технологічний підхід в освіті ; Особистісно орієнтована освіта і технології ; Вальдорфська педагогіка ; Технологія саморозвитку ; Технологія організації групової навчальної діяльності школярів ; Технології розвивального навчання ; Технології формування творчої особистості ; Технологія навчання як дослідження ; Проектна технологія ; Нові інформаційні технології навчання ; Технологія колективного творчого виховання (за І. П. Івановим) ; Педагогічна технологія "Створення ситуації успіху" (за А. С. Бєлкіним) ; Сугестивна технологія ; Аналіз образу - персонаж епічного твору: Педагогічна технологія ; Індивідуальність учителя і освітні технології
Примірники :аб(1)
Вільні : аб(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(09)(4Укр)1/Р88
Автор(и) : Русова, Софія Федорівна
Назва : Вибрані педагогічні твори : У 4 кн. Кн. 3
Вихідні дані : Чернігів: Деснянська правда, 2008
Кільк.характеристики :240 с
Примітки : Бібліогр.: с. 233-237
ISBN, Ціна 978-966-502-443-9: 15.60 грн.
ISBN, Ціна 966-06-0034-8: Б.ц.
ДРНТІ : 14.09.95
ББК : 74.03(4Укр),218
Предметні рубрики (Галузі знань): Дитина-- розвиток
інстинкти
Естетичне виховання підлітків
Розум
пам’ять
емоції
моральне виховання
Воля
характер
Позашкільна освіта-- порівняльний аналіз
позакласна освіта-- форми
вечіня школа
позашкільна освіта-- організація
Народні доми
Географіч. рубрики: Європа-- освіта-- позашкільна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): індивідуальність учителя
Зміст : Теорія педагогіки на основі психології ; Позашкільна освіта та шляхи її проведення
Примірники : всього 45: фб(1), ав(2), аб(47), Ч.З.№2(10)
Вільні : фб(1), ав(2), аб(47), Ч.З.№2(10)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 04.06.2024
Кількість запитів 73989
Кількість відвідувачів 2013
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя