Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=індивідуальні відмінності<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88/М 80
Автор(и) : Моросанова В. И.
Назва : Развитие теории осознанной саморегуляции: дифференциальный подход
Місце публікування : Вопр. психологии: науч. журн. - Москва: Вопросы психологии, 2011. - № 3. - С. 132-144. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2011/3). - ISSN 0042-8841
Примітки : Библиогр.: 27 назв.
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): саморегуляція
Особистість-- саморегуляція
Анотація: Проаналізовано основні ідеї, етапи становлення і сучасний стан теорії усвідомленої саморегуляції в науковій школі О. О. Конопкіна. Розкрито положення диференціального підходу до дослідження саморегуляції на основі узагальнення результатів теоретичних і емпіричних досліджень індивідуальних відмінностей і стильових особливостей довільної активності людини в усвідомленому висуванні цілей та управлінні їх досягненням. Розвинуто уявлення про регуляторні основи темпераменту, характеру і самосвідомості людини. Обгрунтовано ефективність застосування диференціально-регуляторного підходу до вирішення задач психологічного супроводу навчальної і професійної діяльності.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.374/Л 11
Автор(и) : Лєпіхова Л. А.
Назва : Соціально-психічні відмінності провідних особистісних властивостей у життєвому самоздійсненні старшокласників
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - К.: Педагогічна преса, 2011. - № 4. - С. 85-97: табл. (Шифр ПП1/2011/4)
Примітки : Бібліогр.: 12 назв.
ББК : 88.374
Предметні рубрики (Галузі знань): психологія старшокласника
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.4/Г 96
Автор(и) : Гусев А. И., Михайлова О. А., Уточкин И. С.
Назва : Роль индивидуально-психологических свойств личности в выраженности феномена слепоты к изменению
Місце публікування : Вопр. психологии: науч. журн. - Москва: Вопросы психологии, 2012. - № 4. - С. 117-128: рис., табл. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2012/4). - ISSN 0042-8841
Примітки : Библиогр.: 34 назв.
ББК : 88.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія прикладна
Анотація: Описуються результати квазіекспериментального дослідження, в якому оцінювалася роль індивідуально-психологічних особливостей вираженості феномену сліпоти до зміни. Отримані наступні результати: 1) час виконання складних завдань виявилося менше у випробовуваних, що демонструють гнучкий когнітивний стиль, в порівнянні з "ригідними" випробуваними; 2) поленезалежні і емоційно стабільні випробувані справляються зі складними завданнями швидше, ніж інші піддослідні; 3) нейротичні інтроверти і емоційно стабільні екстраверти вирішують завдання середньої складності швидше, ніж емоційно стабільні інтроверти і нейротичні екстраверти.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88/А 90
Автор(и) : Асмолов, Александр Григорьевич, Шехтер, Евгения Дмитриевна, Черноризов, Александр Михайлович
Назва : По ту сторону гомеостаза : историко-эволюционный подход к развитию сложных систем
Місце публікування : Вопр. психологии: науч. журн./ Рос. акад. образования, Трудовой коллектив редакции. - Москва: Вопросы психологии, 2014. - № 4. - С. 3-15. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2014/4). - ISSN 0042-8841
Примітки : Библиогр.: 63 назв.
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку-- історико-еволюційний підхід
Анотація: На основі історико-еволюційного підходу до розвитку складних систем, розглянуто ризики редукції еволюційного процесу до адаптації, яка забезпечується гомеостазом. Обґрунтовано еволюційну цінність «потенціальної психіки» (А.Н. Сєверцова) як преадаптацію до майбутнього в процесі сходження до складності та варіативності різних форм життя – біологічних видів, цивілізацій, культур, особистостей.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88/К 26
Автор(и) : Карпова Н. Л.
Назва : Круглый стол по проблемам индивидуальных различий и одаренности
Місце публікування : Вопр. психологии: науч. журн./ Рос. акад. образования, Трудовой коллектив редакции. - Москва: Вопросы психологии, 2014. - № 4. - С. 167-170. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2014/4). - ISSN 0042-8841
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- наукові заходи-- конференції-- конгреси --симпозіуми
Анотація: Міститься інформація щодо круглого столу на тему "Проблеми індивідуальних відмінностей та обдарованості: сучасний погляд", який відбувся 22 квітня 2014 року на базі Психологічного інституту РАО.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сібільова А., Зданевич Н.
Назва : Диференційовані завдання з української мови для 2 класу
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 1. - С. 14–17. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2018/1). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
УДК : 373.3.016:811.161.2]:371.31 + 371.31.04(470+571)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- уроки української мови в 2 класі
Початкова школа-- навчання-- диференційоване навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): уроки української мови в 2 класі--методика викладання--диференційоване навчання--диференційовані завдання--диференційований підхід--диференціація навчання--індивідуальні відмінності--індивідуалізація навчання--початкова школа--пізнавальна діяльність--2 клас
Анотація: У статті розповідається про диференційовані завдання, основне призначення, яких полягає в тому, щоб, знаючи і враховуючи індивідуальні відмінності у навчальних можливостях школярів, забезпечити для кожного з них оптимальний характер пізнавальної діяльності у процесі навчальної роботи.
Знайти схожі

 
Статистика
за 17.06.2024
Кількість запитів 86738
Кількість відвідувачів 1351
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя