Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=індивідуалізація навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кузьменко В.
Назва : Як підготовлений наш випускник? : моніторинг індивідуальних навчальних досягнень старших дошкільнят
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 2-7. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д0013-ЖУ/2015/5). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- навчальні досягнення дітей-- методика визначення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наступність--дошкілля-початкова школа--моніторинг навчальних досягнень--показники навчальних досягнень--індивідуалізація навчання
Анотація: В статті описано методику визначення навчальних досягнень дошкільників. Моніторинг індивідуальних навчальних досягнень дітей дасть педагогу можливість об'єктивно оцінити свою роботу, знайти допущені помилки та вчасно виправити їх заради поступального розвитку всіх вихованців групи.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.102.18/К 89
Автор(и) : Кузьменко В.
Назва : Як підготовлений наш випускник? : моніторинг індивідуальних навчальних досягнень старших дошкільнят
Місце публікування : Дошкільне виховання: Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К.: Світич, 2015. - N 5. - С. 2-7. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д199251/2015/5). - ISSN 0321-1401
ББК : 74.102.18
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- підготовка дитини до школи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): індивідуальний підхід у навчанні--індивідуалізація навчання--навчальні досягнення старшого дошкільника
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74/Л 99
Автор(и) : Ляшенко О. І., Мальований Ю. І.
Назва : Профільне навчання: концептуальні підходи до реалізації в українській школі
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. вісн. Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Пед. преса, 2014. - N 4. - С. 30-35. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПП1/2014/4). - ISSN 2304-0629
Примітки : Бібліогр.: с. 35 (3 назви)
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): навчання профільне
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): профільне навчання--профільна освіта--індивідуалізація навчання--факультативні курси
Анотація: Розкрито сутність і основні принципи організації профільного навчання старшокласників, запропоновано структуру , схарактеризовано основні складники його змісту. Визначено умови самостійного формування профілю навчання загальноосвітнім навчальним закладом.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58.2/М 66
Автор(и) : Митник, Олександр
Назва : Розвиток суб’єктності практичного психолога у процесі професійної підготовки
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2014. - № 4/5. - С. 37-40. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2014/4/5). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 9 назв.
ББК : 74.58.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Практичні психологи-- професійна підготовка-- вища освіта
Підготовка майбутніх психологів
Кафедра загальної та практичної психології
Анотація: Розглянуто зміст понять «професійна підготовка» та «суб’єктність практичного психолога». Обґрунтовано психолого-педагогічні умови навчання та зміст лекцій проблемного характеру. Презентовано методи мікровикладання, аналізу конкретної ситуації, супервізії. Охарактеризовано рольові тренінги, спрямовані на розвиток суб’єктності майбутніх практичних психологів.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 24р10/П 44
Автор(и) : Подобєд М. Б.
Назва : Неуспішність учнів і шляхи її подолання
Місце публікування : Хімія: науково-методичний журнал. - Х.: Основа, 2014. - N 13/14. - С. 2-4 (Шифр Х195369/2014/13/14)
ББК : 24р10
Предметні рубрики (Галузі знань): Неуспішність в навчанні
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): подолання неуспішності учнів--відставання--індивідуалізація навчання--педагогічна підтримка
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.147:5](477)"1/П 11-728624
Автор(и) : Пісоцька, Марина Емілівна
Назва : Теорія і практика індивідуалізації навчання студентів природничо-математичних спеціальностей у вищих педагогічних навчальних закладах України (друга половина ХХ століття-початок ХХІ століття0 : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора пед.наук. Спец.13.00.09-теорія навчання
Вихідні дані : Х.: ХНПУ імені Г.С.Сковороди, 2019
Кільк.характеристики :40 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків)
УДК : 378.147:5](477)"19/20"
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта в Україні-- освітні технології
Кафедра педагогіки
автореферати дисертацій-- педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): індивідуалізація навчання--природничі дисципліни--математичні дисципліни
Примірники :ІБв(1)
Вільні : ІБв(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тарасюк М. С.
Назва : Сучасні технології та інклюзивна освіта
Місце публікування : Освітній фактор: всеукраїнський науково-педагогічний журнал. - Київ: НВП "Інтерсервіс", 2024. - N 1. - С. 56-61. (Шифр ОФ/2024/1)
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта в Україні-- інклюзивна освіта-- сучасні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивна освіта--діти з особливими потребами--індивідуалізація навчання--доступність освіти
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сібільова А., Зданевич Н.
Назва : Диференційовані завдання з української мови для 2 класу
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 1. - С. 14–17. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2018/1). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
УДК : 373.3.016:811.161.2]:371.31 + 371.31.04(470+571)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- уроки української мови в 2 класі
Початкова школа-- навчання-- диференційоване навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): уроки української мови в 2 класі--методика викладання--диференційоване навчання--диференційовані завдання--диференційований підхід--диференціація навчання--індивідуальні відмінності--індивідуалізація навчання--початкова школа--пізнавальна діяльність--2 клас
Анотація: У статті розповідається про диференційовані завдання, основне призначення, яких полягає в тому, щоб, знаючи і враховуючи індивідуальні відмінності у навчальних можливостях школярів, забезпечити для кожного з них оптимальний характер пізнавальної діяльності у процесі навчальної роботи.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 67.0р10/М 14
Автор(и) : Майорський, В’ячеслав
Назва : Індивідуалізація навчання правознавства учнів класів правого профілю: методичний аспект
Місце публікування : Історія в рідній школі/ Міністерство освіти України. - К.: "Педагогічна преса", 2016. - N 9. - С. 31-34. (Шифр Ірш-1/2016/9)
ББК : 67.0р10
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання правознавства в школі-- профільне навчання
Викладання суспільствознавства в школі-- профільне навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): індивідуалізація навчання--правовий профіль
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Верба І.
Назва : Модель розвитку інноваційного навчального закладу "Школа рівних можливостей"
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2017. - № 7/8. - С. 56–58. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2017/7/8). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
УДК : 373.018.058:001.895](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта в Україні-- інноваційна діяльність
Географіч. рубрики: Черкаська область-- освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивна освіта--школа рівних можливостей--інноваційні школи--концепція нової української школи--інноваційний розвиток навчального закладу--заклад інклюзивного навчання--індивідуалізація навчання--індивідуальний розвиток--інноваційні технології--навчально-виховний процес
Анотація: У статті розглянуто модель інноваційного розвитку Канівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Канівської міської ради Черкаської області. Визначено місію, мету, завдання, принципи та розкрито особливості освітньої діяльності школи у рамках інноваційного розвитку навчального закладу "Школа рівних можливостей".
Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
Статистика
за 26.09.2024
Кількість запитів 23365
Кількість відвідувачів 1371
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя