Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=індивідуалізація навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(075.3)/А 86
Автор(и) : Артемова, Любов Вікторівна,
Назва : Педагогіка і методика вищої школи . Інтерактивні технології в курсах навчальних дисциплін : навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів/ Л. В. Артемова
Вихідні дані : К.: Кондор, 2008
Кільк.характеристики :272 с
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-351-110-8: 35.00, 21.00, 60.90, грн.
ДРНТІ : 14.35.01
ББК : 74.58я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Заклади дошкільної освіти-- взаємодія ЗДО і школи
Підготовка майбутніх педагогів дошкільної освіти
Вища освіта-- національне виховання студентів
Магістри-- підготовка
Народна педагогіка і виховання
Навчання студентів-- самостійна робота
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): індивідуалізація навчання
Зміст : Сучасні методи виховання дошкільників ; Інтерактивні методи в роботі зі студентами ; Підготовка магістрів до викладання у ВНЗ ; Історія і сучасність у вихованні студентів
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(6), аб(9)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(6), аб(9)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.2/К 56
Автор(и) : Ковальчук В.
Назва : Інноваційні підходи до організації навчального процесу
Місце публікування : Бібліотека Шкільного світу. Завуч. Бібліотека. - К.: Шкільний світ, 2011. - N 3. - С. 1-127 (Шифр Б649178/2011/3)
ББК : 74.2
Предметні рубрики (Галузі знань): навчання кооперативне
мислення критичне
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): метод навчання--мозкова атака--особистісний підхід--індивідуалізація навчання--емпіричне навчання--активне навчання
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 371.311:81'243/Т 36
Автор(и) : Тесленко С. В.
Назва : Развитие иноязычных способностей как основа индивидуализации обучения иностранному языку
Місце публікування : Англ. мова та л-ра: наук.-метод. журн. - Харків: Основа, 2011. - № 13. - С. 5-7 (Шифр А491234/2011/13)
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
УДК : 371.311:81'243
Предметні рубрики (Галузі знань): Індивідуальне навчання-- іноземні мови
Анотація: У статті розкривається сутність індивідуального навчання. Індивідуалізація навчання - це спеціально організований педагогічний вплив на учнів, що передбачає врахування їх індивідуальніх особливостей, і що призводить до розвитку здібностей школярів.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 81.43.21/Ш 96
Автор(и) : Шурма, Світлана
Назва : Індивідуалізація навчання лексичного матеріалу студентів-перекладачів на заняттях із практичного курсу англійської мови
Місце публікування : Іноземні мови в навчальних закладах: наук.-метод. журн. - К.: Педагогічна преса, 2011. - № 3. - С. 100-104 (Шифр ІНвЗ/2011/3)
Примітки : Бібліогр.: 11 назв.
ББК : 81.43.21
Предметні рубрики (Галузі знань): Англійська мова-- студенти-перекладачі-- вищі навчальні заклади
Індивідуалізація навчання
студенти ВНЗ
Кафедра англійської мови та методики викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): англійська мова--індивідуалізація навчання--студенти--студенти-перекладачі--вищі навчальні заклади--лексика--проектна робота--лексична одиниця--мовленнєві навички--мовленнєві вміння
Анотація: Метою статті є визначення прийомів та методів індивідуалізації навчання англомовного лексичного матеріалу студентів внз.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.2/К 64
Автор(и) : Кононец Н. В.
Назва : Принцип триєдиності навчальних цілей під час створення електронного підручника
Місце публікування : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2011. - N 5. - С. 28-32 (Шифр КШС-2/2011/5)
ББК : 74.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Підручники електронні
інформаційно-комунікаційні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дидактичні принципи--індивідуалізація навчання--триєдиність навчальних цілей
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.03(4УКР)/Б 48
Автор(и) : Березівська, Лариса
Назва : Державна політика щодо диференціації організації і змісту шкільної освіти в Україні в імперську добу (кінець XIX ст. - 1917 р.)
Місце публікування : Історико-педагогічний альманах: Наукове видання/ Академія педагогічних наук України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Всеукраїнська асоціація істориків педагогіки. - К.: Міленіум, 2011. - N 2. - С. 44-53. (Шифр ІПА-1/2011/2)
ББК : 74.03(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): історія педагогіки Росії до 1917 р.
освітня політика в Україні
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зміст шкільної освіти в україні--диференціація навчання--індивідуалізація навчання
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.202/О-53
Автор(и) : Олексін Ю.
Назва : Розвиток ідеї диференціації навчання школярів у радянській педагогічній науці : (30-70-ті роки ХХ ст.)
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2012. - № 8/9. - С. 71-76. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2012/8/9). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 11 назв.
ББК : 74.202
Предметні рубрики (Галузі знань): навчання диференційоване
Географіч. рубрики: СРСР-- Освіта
Анотація: У статті висвітлено процес розвитку ідеї диференціації навчання у педагогічній науці та практиці радянської школи в 30-70-х роках ХХ ст. Здійснено узагальнену характеристику чотирьох етапів на шляху її реалізації впродовж досліджуваного періоду.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Олексій Ю.
Назва : Підходи до внутрішньої диференціації в навчанні історії старшокласників у рядянській школі : (70 - 80-ті роки ХХ ст.)
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2012. - № 10. - С. 57-61. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2012/10). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 10 назв.
ББК : 74.03(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): Диференційоване навчання-- історія --СРСР, 1970-1980 рр.
історія педагогіки України(1917-
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Анотація: У статті розкрито основні підходи до внутрішньої диференціації у навчанні історії старшокласників у радянській школі періоду 70 - 80-х років ХХ ст. Наголошується, що в радянській школі навчальний предмет "Історія" в старших класах виконував переважно ідеологічну функцію, тому в програмних вимогах навчання не передбачалося диференціації змісту предмета. Педагоги лише впроваджували елементи внутрішньої диференціації навчання, почали враховуватися індивідуально-психологічні особливості розвитку дітей у процесі навчання, однак потребували додаткового осмислення проблеми змісту і спрямованості групової роботи на уроках історії.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.202/Ц 61
Автор(и) : Цимбалару А.
Назва : Особливості організації взаємодії молодших школярів з освітнім середовищем на різних етапах навчального процесу
Місце публікування : Початкова школа: Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2013. - N 8. - С. 12-17. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2013/8). - ISSN 0131-5358
ББК : 74.202
Предметні рубрики (Галузі знань): Навчання-- методи-- форми-- засоби
Навчальний процес
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): індивідуалізація навчання--навчальна взаємодія--образне мислення--інтроверти--екстраверти--стилі навчальної діяльності
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.04(4Укр)/Т 78
Автор(и) : Труневич Г. О.
Назва : Використання мультимедійного підручника
Місце публікування : Фізика в школах України: Науково-методичний журнал. - Х.: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2014. - N 5/6. - С. 2-6. (Шифр ФШУ/2014/5/6)
ББК : 74.04(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Інформаційні технології навчання
навчально-виховний процес
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): засоби навчання--індивідуалізація навчання--творча діяльність учня--мультимедійний підручник
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58.2/М 66
Автор(и) : Митник, Олександр
Назва : Розвиток суб’єктності практичного психолога у процесі професійної підготовки
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2014. - № 4/5. - С. 37-40. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2014/4/5). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 9 назв.
ББК : 74.58.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Практичні психологи-- професійна підготовка-- вища освіта
Підготовка майбутніх психологів
Кафедра загальної та практичної психології
Анотація: Розглянуто зміст понять «професійна підготовка» та «суб’єктність практичного психолога». Обґрунтовано психолого-педагогічні умови навчання та зміст лекцій проблемного характеру. Презентовано методи мікровикладання, аналізу конкретної ситуації, супервізії. Охарактеризовано рольові тренінги, спрямовані на розвиток суб’єктності майбутніх практичних психологів.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 24р10/П 44
Автор(и) : Подобєд М. Б.
Назва : Неуспішність учнів і шляхи її подолання
Місце публікування : Хімія: науково-методичний журнал. - Х.: Основа, 2014. - N 13/14. - С. 2-4 (Шифр Х195369/2014/13/14)
ББК : 24р10
Предметні рубрики (Галузі знань): Неуспішність в навчанні
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): подолання неуспішності учнів--відставання--індивідуалізація навчання--педагогічна підтримка
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74/Л 99
Автор(и) : Ляшенко О. І., Мальований Ю. І.
Назва : Профільне навчання: концептуальні підходи до реалізації в українській школі
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. вісн. Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Пед. преса, 2014. - N 4. - С. 30-35. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПП1/2014/4). - ISSN 2304-0629
Примітки : Бібліогр.: с. 35 (3 назви)
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): навчання профільне
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): профільне навчання--профільна освіта--індивідуалізація навчання--факультативні курси
Анотація: Розкрито сутність і основні принципи організації профільного навчання старшокласників, запропоновано структуру , схарактеризовано основні складники його змісту. Визначено умови самостійного формування профілю навчання загальноосвітнім навчальним закладом.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кузьменко В.
Назва : Як підготовлений наш випускник? : моніторинг індивідуальних навчальних досягнень старших дошкільнят
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 2-7. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д0013-ЖУ/2015/5). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- навчальні досягнення дітей-- методика визначення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наступність--дошкілля-початкова школа--моніторинг навчальних досягнень--показники навчальних досягнень--індивідуалізація навчання
Анотація: В статті описано методику визначення навчальних досягнень дошкільників. Моніторинг індивідуальних навчальних досягнень дітей дасть педагогу можливість об'єктивно оцінити свою роботу, знайти допущені помилки та вчасно виправити їх заради поступального розвитку всіх вихованців групи.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.102.18/К 89
Автор(и) : Кузьменко В.
Назва : Як підготовлений наш випускник? : моніторинг індивідуальних навчальних досягнень старших дошкільнят
Місце публікування : Дошкільне виховання: Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К.: Світич, 2015. - N 5. - С. 2-7. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д199251/2015/5). - ISSN 0321-1401
ББК : 74.102.18
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- підготовка дитини до школи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): індивідуальний підхід у навчанні--індивідуалізація навчання--навчальні досягнення старшого дошкільника
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 67.0р10/М 14
Автор(и) : Майорський, В’ячеслав
Назва : Індивідуалізація навчання правознавства учнів класів правого профілю: методичний аспект
Місце публікування : Історія в рідній школі/ Міністерство освіти України. - К.: "Педагогічна преса", 2016. - N 9. - С. 31-34. (Шифр Ірш-1/2016/9)
ББК : 67.0р10
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання правознавства в школі-- профільне навчання
Викладання суспільствознавства в школі-- профільне навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): індивідуалізація навчання--правовий профіль
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Верба І.
Назва : Модель розвитку інноваційного навчального закладу "Школа рівних можливостей"
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2017. - № 7/8. - С. 56–58. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2017/7/8). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
УДК : 373.018.058:001.895](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта в Україні-- інноваційна діяльність
Географіч. рубрики: Черкаська область-- освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивна освіта--школа рівних можливостей--інноваційні школи--концепція нової української школи--інноваційний розвиток навчального закладу--заклад інклюзивного навчання--індивідуалізація навчання--індивідуальний розвиток--інноваційні технології--навчально-виховний процес
Анотація: У статті розглянуто модель інноваційного розвитку Канівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Канівської міської ради Черкаської області. Визначено місію, мету, завдання, принципи та розкрито особливості освітньої діяльності школи у рамках інноваційного розвитку навчального закладу "Школа рівних можливостей".
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сібільова А., Зданевич Н.
Назва : Диференційовані завдання з української мови для 2 класу
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 1. - С. 14–17. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2018/1). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
УДК : 373.3.016:811.161.2]:371.31 + 371.31.04(470+571)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- уроки української мови в 2 класі
Початкова школа-- навчання-- диференційоване навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): уроки української мови в 2 класі--методика викладання--диференційоване навчання--диференційовані завдання--диференційований підхід--диференціація навчання--індивідуальні відмінності--індивідуалізація навчання--початкова школа--пізнавальна діяльність--2 клас
Анотація: У статті розповідається про диференційовані завдання, основне призначення, яких полягає в тому, щоб, знаючи і враховуючи індивідуальні відмінності у навчальних можливостях школярів, забезпечити для кожного з них оптимальний характер пізнавальної діяльності у процесі навчальної роботи.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.147:5](477)"1/П 11-728624
Автор(и) : Пісоцька, Марина Емілівна
Назва : Теорія і практика індивідуалізації навчання студентів природничо-математичних спеціальностей у вищих педагогічних навчальних закладах України (друга половина ХХ століття-початок ХХІ століття0 : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора пед.наук. Спец.13.00.09-теорія навчання
Вихідні дані : Х.: ХНПУ імені Г.С.Сковороди, 2019
Кільк.характеристики :40 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків)
УДК : 378.147:5](477)"19/20"
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта в Україні-- освітні технології
Кафедра педагогіки
автореферати дисертацій-- педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): індивідуалізація навчання--природничі дисципліни--математичні дисципліни
Примірники :ІБв(1)
Вільні : ІБв(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тарасюк М. С.
Назва : Сучасні технології та інклюзивна освіта
Місце публікування : Освітній фактор: всеукраїнський науково-педагогічний журнал. - Київ: НВП "Інтерсервіс", 2024. - N 1. - С. 56-61. (Шифр ОФ/2024/1)
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта в Україні-- інклюзивна освіта-- сучасні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивна освіта--діти з особливими потребами--індивідуалізація навчання--доступність освіти
Знайти схожі

 
Статистика
за 25.08.2024
Кількість запитів 20885
Кількість відвідувачів 891
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя