Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інклюзивне навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 81
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.6/Я 55
Автор(и) : Ямбург Е. А.
Назва : Сохранить педагогические позиции управления: медико-психолого-педагогическое сопровождение
Місце публікування : Социальная педагогика: Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - М.: АНО "Редакция " Народное образование", 2011. - N 3. - С. 45-56 (Шифр С136973/2011/3)
ББК : 74.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами
освіта інклюзивна
педагогічний супровід
Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивне навчання--педагогічне управління--педагогічна інтерпретація
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Кушпіль О. Є.
Назва : Школа відкрита для всіх : [сценарій квесту для педагогічних працівників інклюзивного закладу]
Місце публікування : Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - Х.: Видавнича група "Основа", 2019. - №3. - С. 25–31.: фотогр. (Шифр ДзОП-1/2019/3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): квести--інклюзивне навчання--діти з розладами аутичного спектра
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Білецька Л., Білецька І.
Назва : Інклюзивне навчання: перші кроки в Україні
Місце публікування : Дошкільне виховання: Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К.: Преса України, 2007. - N4. - С. 12-15. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д199251/2007/4). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- інклюзивна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивне навчання
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горбенко, Інна
Назва : Запроваджуємо інклюзивне навчання: з чого розпочати
Місце публікування : Практика управління дошкільним закладом: щомісячний спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. Державна служба якості освіти України. - Київ: МЦФЕР-Україна, 2018. - N 9. - С. 55-61. (Шифр ПУДЗ/2018/9)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- дошкільний вік-- інклюзивне навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивне навчання--діти дошкільного віку--діти з особливими освітніми потребами
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мягка О. Г.
Назва : Урок математики в 1-му класі для дитини з розладом аутичного спектра та затримкою мовленнєвого розвитку, яка навчається за індивідуальною формою
Місце публікування : Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка: науково-методичний журнал/ методична література. - Х.: Видавнича група "Основа", 2018. - N 3. - С. 25–30: рис. (Шифр ДзОП-1/2018/3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- аутизм-- інклюзивне навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аутизм--затримка мовленнєвого розвитку--урок математики--інклюзивне навчання
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванова О. М.
Назва : Практична робота "Виготовлення плану шкільної ділянки методом аплікації" : інтегрований урок з географії та трудового навчання для учнів 6-го класу з інтелектуальними порушеннями
Місце публікування : Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка: науково-методичний журнал/ методична література. - Х.: Видавнича група "Основа", 2018. - N 3. - С. 19–24: рис., табл. (Шифр ДзОП-1/2018/3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- розумова відсталість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелектуальні порушення--інтегрований урок--практична робота--інклюзивне навчання
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Акіншина В. В.
Назва : Ці прекрасні тварини : план-конспект уроку з предмета "Я і Україна" для учнів 1-го класу з порушеннями опорно-рухового апарату
Місце публікування : Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка: науково-методичний журнал/ методична література. - Х.: Видавнича група "Основа", 2018. - N 3. - С. 15–18: рис. (Шифр ДзОП-1/2018/3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- порушення опорно-рухового апарату
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): порушення опорно-рухомого апарату--план-конспект уроку--особлива дитина--інклюзивне навчання
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гриньова М., Калініченко І.
Назва : Підготовка педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2018. - № 5/8. - С. 39–43: рис. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2018/5/8). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
УДК : 373.3/.5.091.12.011.3-051:37.043.2-056.2/.3](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Інклюзивна освіта-- підготовка педагогічних кадрів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підвищення кваліфікації--інклюзія--інклюзивне навчання--інклюзивна освіта--дитина з особливими освітніми потребами--психолого-педагогічний супровід--асистент вчителя
Анотація: У статті розглянуто основні нормативні та законодавчі акти, які регламентують упровадження інклюзії в освітній простір України. Визначено характеристики інклюзивних процесів. Зосереджено увагу на адаптації, модифікації, індивідуальній програмі розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Окреслено ключові напрями підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти, які працюють в умовах інклюзії. Представлено досвід реалізації регіонального навчально-просвітницького проекту "Розвиток інклюзивної освіти у Полтавській області". Його мета - розвиток педагогічної майстерності, інклюзивної компетентності педагогічних працівників Полтавської області шляхом організації їх навчання у міжатестаційний період; формування необхідних навичок та установок серед батьків дітей з особливими освітніми потребами з метою відстоювання права дитини на рівний доступ до якісної освіти, забезпечення їх економічної та соціальної незалежності у майбутньому.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стригун В. М.
Назва : Попередження насильства в учнівському середовищі : заняття з елементами тренінгу для учнів 8–9 класів, які навчаються в інклюзивній школі
Місце публікування : Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка: науково-методичний журнал/ методична література. - Х.: Видавнича група "Основа", 2018. - N 11. - С. 22–27: фот. (Шифр ДзОП-1/2018/11)
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивне навчання--булінг--безпечне освітнє середовище
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 376-056.2/.3(438)/А 56
Автор(и) : Аль-Камізі Д.
Назва : Упровадження інклюзивного навчання у освітню систему Польщі
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 3. - С. 84–95. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/3). - ISSN 23122781
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
УДК : 376-056.2/.3(438)
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта в зарубіжних країнах-- інклюзивна освіта
Географіч. рубрики: Польща-- освіта-- інклюзивна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивна освіта--освітня система--особливі освітні потреби--спільне навчання--інклюзивне навчання--польська освітня система--психолого-педагогічна допомога--індивідуалізація процесу навчання
Анотація: Висвітлено динамічні зміни в освітніх тенденціях Польщі. Представлено погляди на освіту на мікросуспільному рівні. Представлені роздуми про розуміння інклюзивного навчання як процесу спільного навчання учнів з особливими освітніми потребами з їх ровесниками без таких потреб в загальноосвітній школі. Умовою ефективності цього процесу визначено забезпечення повного почуття приналежності до шкільної спільноти та такої психосуспільної, методичної, організаційної, технічної підтримки, яка дасть змогу задовольнити їхні спеціальні потреби у розвитку та освіті, що випливають з їхнього індивідуального розвитку.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 22685
Кількість відвідувачів 1170
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя