Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інклюзивне навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 81
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-81 
1.

Білецька Л. Інклюзивне навчання: перші кроки в Україні/Л. Білецька, І. Білецька // Дошкільне виховання. -К.:Преса України, 2007,N N4.-С.12-15
2.

Пояснювальна записка до Концепції розвитку інклюзивної освіти // Управління освітою. -К.:Перше вересня, 2010,N N 23(грудень).-С.23-26.
3.

Бондар В. Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен/В. Бондар // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 3.-С.10-14
4.

Ямбург Е. А. Сохранить педагогические позиции управления: медико-психолого-педагогическое сопровождение/Е. А. Ямбург // Социальная педагогика. -М.:АНО "Редакция " Народное образование", 2011,N N 3.-С.45-56
5.

Ілляшенко Т. Яка вона - інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній школі/Т. Ілляшенко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2011,N N 5.-С.47-50
6.

Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 17/18.-С.7-14
7.

Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 23/24.-С.19-26
8.

Жебровський Б. М. В екстремальних умовах ми згадуємо настанови вчителя - і вони спрацьовують/вела розмову Оксана Жованик] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 23/24.-С.27-31
9.

Україна. Кабінет Міністрів Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 346 ["Про затвердження Порядку надання щорічної основної відпустки тривалістю до 56 календарних днів керівним працівникам навчальних закладів та установ освіти, навчальних (педагогічних) частин (підрозділів) інших установ і закладів, педагогічним, науково-педагогічним працівникам та науковим працівникам"] і від 14 червня 2000 р. № 963 ["Про затвердження переліку посад педагогічних та науково-педагогічних працівників"] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 23/24.-С.34-35
10.

Шинкаренко В. І. Про уведення посади асистента вчителя загальноосвітнього навчального закладу з інклюзивним та інтегрованим навчанням до переліку педагогічних посад/вела розмову Оксана Жованик] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 23/24.-С.35-36
11.

Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту Щодо введення посади вихователя (асистента вчителя) у загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчанням // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 34/36.-С.53-54
12.

Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту Щодо посадових обов’язків асистента вчителя // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 34/36.-С.55-58
13.

Богданова Т. Індекс інклюзії вирушив до регіонів/Т. Богданова // Освіта України. -Київ:МОН України. Академія пед.наук.Профспілка працівників освіти і науки.ВАК України., 2013,N N 4 (28 січня).-С.6-7.
14.

Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 4/6.-С.76-79
15.

Красняков Є. Формування та реалізація інклюзивної політики у сфері освіти дітей з особливими потребами в Україні/Є. Красняков, В. Бурда // Віче. -К.:Верховна Рада України, 2013,N N 6.-С.17-20.
16.

Шинкаренко В. І. Про покращення роботи психолого-медико-педагогічних консультацій/вела розмову Оксана Жованик] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 19/21.-С.89-91
17.

Україна. М-во освіти і науки Про створення експертно-консультативної ради з питань аутизму // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 19/21.-С.91-93
18.

Балабан М. Консультації з інклюзивного навчання/М. Балабан // Освіта України. -Київ:МОН України. Академія пед.наук.Профспілка працівників освіти і науки.ВАК України., 2014,N N 7 (17 лютого).-С.8-9.
19.

Рассказова О. І. Соціальний педагог - суб’єкт розвитку соціальності учнів в інклюзивній школі/О. І. Рассказова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2013,N N 4.-С.72-80.
20.

Україна. Закони Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України. -К.:Педагогічна преса, 2014,N № 4/6.-С.3
21.

Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту Щодо введення посади вихователя (асистента вчителя) у загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчанням // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України. -К.:Педагогічна преса, 2014,N № 4/6.-С.27-28
22.

Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту Щодо посадових обов’язків асистента вчителя // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України. -К.:Педагогічна преса, 2014,N № 4/6.-С.28-30
23.

Україна. М-во освіти і науки Про організацію діяльності психолого-медико-педагогічних консультацій // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України. -К.:Педагогічна преса, 2014,N № 4/6.-С.32-34
24.

Обухівська А. Г. Психолого-медико-педагогічні консультації та їхня роль у системі освіти України/вела розмову В. Ковальчук] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України. -К.:Педагогічна преса, 2014,N № 4/6.-С.37-41
25.

Бохно О. В. Експериментальні дослідження щодо організації навчання дітей з особливими освітніми потребами/вела розмову В. Ковальчук] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України. -К.:Педагогічна преса, 2014,N № 4/6.-С.50-53
26.

Україна. М-во освіти і науки Про затвердження заходів щодо впровадження інклюзивного навчання в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах на період до 2015 року // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України. -К.:Педагогічна преса, 2014,N № 4/6.-С.87-90
27.

Лабайчук Г. Ф. Забезпечення права на освіту дітей з особливими потребами у контексті Конвенції про права інвалідів/вела розмову В. Ковальчук] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України. -К.:Педагогічна преса, 2014,N № 4/6.-С.92-95
28.

Квіт С. Лише спільними зусилями можна досягти позитивних результатів у цій життєво необхідній справі/С. Квіт // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 7.-С.3-5.
29.

Бабічев О. Основне завдання - допомогти студенту з особливими потребами інтегруватися в суспільство/О. Бабічев // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 7.-С.12-13.
30.

Загрева В. Основні завдання щодо забезпечення якісних освітніх послуг дітям з особливими потребами: досвід Волині/В. Загрева // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 7.-С.20-22.
 1-30    31-60   61-81 
 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 87527
Кількість відвідувачів 998
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя