Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інклюзивне навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 81
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-81 
1.
   159.9(06)
   Н 34


   
    Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną w polskim systemie edukacji [Текст] / T. Chernenko [и др.] // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - № 2. - С. 121-132
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--діти з особливими потребами
   Польща--освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
діти з розумовими вадами -- інклюзивне навчання


Дод.точки доступу:
Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Chernenko, T.; Novgorodskii, R.; Borisyuk, S.; Chwedoruk, N.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (3), Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

2.


    Іванова, О. М.
    Практична робота "Виготовлення плану шкільної ділянки методом аплікації" [Текст] : інтегрований урок з географії та трудового навчання для учнів 6-го класу з інтелектуальними порушеннями / О. М. Іванова // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 3. - С. 19–24 : рис., табл.
Рубрики: Діти з особливими потребами--розумова відсталість
Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальні порушення -- інтегрований урок -- практична робота -- інклюзивне навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
74.2
Z99


    Ілляшенко, Т.
    Яка вона - інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній школі [Текст] / Т. Ілляшенко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 5. - С. 47-50 . - ISSN 0131-5358
ББК 74.2
Рубрики: навчання інтегроване
   навчання індивідуальне

   навчання інклюзивне

   Діти з особливими потребами

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання -- інтегроване навчання -- індивідуальне навчання -- діти з особливими освітніми потребами -- психофізичні потреби у дітей


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


    Акіншина, В. В.
    Ці прекрасні тварини [Текст] : план-конспект уроку з предмета "Я і Україна" для учнів 1-го класу з порушеннями опорно-рухового апарату / В. В. Акіншина // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 3. - С. 15–18 : рис.
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення опорно-рухового апарату
Кл.слова (ненормовані):
порушення опорно-рухомого апарату -- план-конспект уроку -- особлива дитина -- інклюзивне навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
376-056.2/.3(438)
А 56


    Аль-Камізі, Д.
    Упровадження інклюзивного навчання у освітню систему Польщі / Данута Аль-Камізі // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 3. - С. 84–95. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--інклюзивна освіта
   Польща--освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- освітня система -- особливі освітні потреби -- спільне навчання -- інклюзивне навчання -- польська освітня система -- психолого-педагогічна допомога -- індивідуалізація процесу навчання
Анотація: Висвітлено динамічні зміни в освітніх тенденціях Польщі. Представлено погляди на освіту на мікросуспільному рівні. Представлені роздуми про розуміння інклюзивного навчання як процесу спільного навчання учнів з особливими освітніми потребами з їх ровесниками без таких потреб в загальноосвітній школі. Умовою ефективності цього процесу визначено забезпечення повного почуття приналежності до шкільної спільноти та такої психосуспільної, методичної, організаційної, технічної підтримки, яка дасть змогу задовольнити їхні спеціальні потреби у розвитку та освіті, що випливають з їхнього індивідуального розвитку.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.


    Білецька, Л.
    Інклюзивне навчання: перші кроки в Україні [Текст] / Л. Білецька, І. Білецька // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2007. - N4. - С. 12-15 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання


Дод.точки доступу:
Білецька, І.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
74.3(4Укр)
Б 12


    Бабічев, Олександр.
    Основне завдання - допомогти студенту з особливими потребами інтегруватися в суспільство : (з досвіду роботи ЛНУ імені Тараса Шевченка) / О. Бабічев // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 7. - С. 12-13. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.3(4Укр)
Рубрики: Спеціальна педагогіка--парламентські слухання
   Освіта в Україні--інклюзивна освіта--парламентські слухання

   Студенти з обмеженими можливостями--інклюзивне навчання--вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання -- студенти з особливими потребами -- рівний доступ до навчання -- реабілітація студентів -- спеціальна педагогіка
Анотація: Виступ на парламентських слуханнях на тему "Освіта, охорона здоров'я та соціальне забезпечення дітей з порушеннями психофізичного розвитку: проблеми та шляхи їх вирішення", які відбулися 4 червня 2014 р. у Верховній Раді України.


Дод.точки доступу:
\о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.
74
Б 20


    Балабан, Марина.
    Консультації з інклюзивного навчання [Текст] / М. Балабан // Освіта України : Педагогічна газета. - 2014. - N 7 (17 лютого). - С. 8-9.
ББК 74
Рубрики: Діти з особливими потребами
   педагогіка корекційна

   навчання інклюзивне

Кл.слова (ненормовані):
корекційна педагогіка -- інклюзивне навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.


    Бобух, О. Г.
    Кмітливі будівельники [Текст] : корекційно-розвивальне заняття з математики та конструювання для дітей з вадами зору / О. Г. Бобух, С. А. Смотрик // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 1. - С. 18–21 : мал. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
Кл.слова (ненормовані):
діти дошкільного віку -- ігри -- діти з вадами зору -- інклюзивне навчання


Дод.точки доступу:
Смотрик, С. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
74.3
Б 73


    Богданова, Тетяна.
    Індекс інклюзії вирушив до регіонів [Текст] / Т. Богданова // Освіта України : Педагогічна газета. - 2013. - N 4 (28 січня). - С. 6-7.
ББК 74.3
Рубрики: Інклюзивна освіта
   Діти з особливими потребами

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання -- міжнародний досвід


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.
74
Б 81


    Бондар, Віталій.
    Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен / В. Бондар // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 3. - С. 10-14. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: методологія педагогіки
   навчання інклюзивне

Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- інклюзивне навчання -- рівні можливості -- навчальні середовища -- родинне середовище -- інклюзивна педагогіка
Анотація: У статті аналізується сучасний стан освіти дітей з особливостями психофізичного розвитку. Обгрунтовуються проблеми і причини її невідповідності потребам сьогодення та міжнародним вимогам. Розкриваються напрями й умови модернізації спеціального навчання відповідно до чинного законодавства України.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі

12.
74.04(4Укр)
Б 86


    Бохно, Олена Василівна.
    Експериментальні дослідження щодо організації навчання дітей з особливими освітніми потребами : [розмова з голов. спеціалістом від. інклюз. освіти та інтернат. закладів Департаменту заг. серед. та дошк. освіти МОН України О. В. Бохно / вела розмову В. Ковальчук] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2014. - № 4/6. - С. 50-53
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: освіта інклюзивна
   Педагогіка--спеціальна педагогіка--науково-пошукові дослідження--Україна

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання -- діти з обмеженими можливостями


Дод.точки доступу:
Ковальчук, Валентина \вела розмову.\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

13.


    Горбенко, Інна.
    Запроваджуємо інклюзивне навчання: з чого розпочати [Текст] / І. Горбенко // Практика управління дошкільним закладом : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 9. - С. 55-61.
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--інклюзивне навчання
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання -- діти дошкільного віку -- діти з особливими освітніми потребами


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.
373.3/.5.091.12.011.3-051:37.043.2-056.2/.3](477)
Г 85


    Гриньова, М.
    Підготовка педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / Марина Гриньова, Ірина Калініченко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 5/8. - С. 39–43 : рис. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--підготовка педагогічних кадрів
Кл.слова (ненормовані):
підвищення кваліфікації -- інклюзія -- інклюзивне навчання -- інклюзивна освіта -- дитина з особливими освітніми потребами -- психолого-педагогічний супровід -- асистент вчителя
Анотація: У статті розглянуто основні нормативні та законодавчі акти, які регламентують упровадження інклюзії в освітній простір України. Визначено характеристики інклюзивних процесів. Зосереджено увагу на адаптації, модифікації, індивідуальній програмі розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Окреслено ключові напрями підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти, які працюють в умовах інклюзії. Представлено досвід реалізації регіонального навчально-просвітницького проекту "Розвиток інклюзивної освіти у Полтавській області". Його мета - розвиток педагогічної майстерності, інклюзивної компетентності педагогічних працівників Полтавської області шляхом організації їх навчання у міжатестаційний період; формування необхідних навичок та установок серед батьків дітей з особливими освітніми потребами з метою відстоювання права дитини на рівний доступ до якісної освіти, забезпечення їх економічної та соціальної незалежності у майбутньому.


Дод.точки доступу:
Калініченко, І.; Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

15.
376-056.2/.3(477)
Д 17


    Данілавічютє, Е.
    Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі / Е. Данілавічютє // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 53–64 : мал. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- інклюзивне навчання -- інклюзія -- міжнародна класифікація функціонування -- педагогічна підтримка -- освітнє середовище -- пристосувальне середовище -- діти з особливими освітніми потребами
Анотація: Представлено сучасні уявлення про створення комфортних умов функціонування дітей з особливими освітніми потребами у дитячому колективі. Представлено структуру Міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності, здоров’я дітей та підлітків як сучасного інструменту, що дозволяє скласти об’єктивне уявлення про стан дитини на основі обліку характеристик її розвитку та впливу на неї навколишнього середовища.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

16.


    Демиденко, Т. В.
    Кому і чому важко дається математика [Текст] : [про ефективні шляхи навчання дітей з діскалькулією та акалькулією в умовах інклюзивного навчання] / Т. В. Демиденко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 12. - С. 2–5 : фот. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--уроки математики
Кл.слова (ненормовані):
діскалькулія -- акалькулія -- інклюзивне навчання -- учні з особливими освітніми потребами


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

17.
Шифр: ДзОП-1/2018/11
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 11
Зміст:
Пацай, Т. В. Особливості оформлення документації на дітей, яким призначено діагностичне засідання районної психолого-медико-педагогічної консультації : на допомогу керівникам навчальних закладів, педагогічним працівникам, батькам / Т. В. Пацай. - С.2–7.
Кл.слова: психологічне обстеження дітей, логопедичне обстеження дітей, комплексне педагогічне вивчення
Шевченко, Н. В. Скарбничка здоров’я : інтегроване заняття для учнів 4-го класу з легкою розумовою відсталістю / Н. В. Шевченко. - С.8–11.
Кл.слова: діти з розумовою відсталістю, здоровий спосіб життя
Гайтина, Л. Г. Окончание : урок русского языка в 6-м классе для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина. - С.12–14 : фот.
Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю, уроки російської мови, словоутворення
Цвіркун, В. Л. Орнамент та види орнаментів. Українська вишивка в поетичних творах : інтегрований урок із обслуговуючої праці та української літератури в 6-му класі для дітей із затриманням у розвитку / В. Л. Цвіркун, Л. М. Марченко. - С.15–19 : мал.
Кл.слова: інтегроване навчання, діти із затриманням у розвитку
Ониськів, М. Г. Проведення фізкультхвилинок та гімнастики для очей з дітьми із порушеннями зору на уроках та під час самопідготовки / М. Г. Ониськів, О. С. Білінська. - С.20–21 : фот.
Кл.слова: зорова гімнастика, втомлюваність, корекційна робота
Стригун, В. М. Попередження насильства в учнівському середовищі : заняття з елементами тренінгу для учнів 8–9 класів, які навчаються в інклюзивній школі / В. М. Стригун. - С.22–27. - Бібліогр.: 5 назв. : фот.
Кл.слова: інклюзивне навчання, булінг, безпечне освітнє середовище
Тищенко, Т. М. Пригоди на бабусиному подвір’ї : корекційно-розвивальне заняття з дітьми дошкільного віку з легкою розумовою відсталістю / Т. М. Тищенко, А. М. Васько. - С.28–30 : мал., фот.
Кл.слова: діти дошкільного віку, легка розумова відсталість, корекційна робота
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.
Шифр: ДзОП-1/2018/12
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 12
Зміст:
Демиденко, Т. В. Кому і чому важко дається математика : [про ефективні шляхи навчання дітей з діскалькулією та акалькулією в умовах інклюзивного навчання] / Т. В. Демиденко. - С.2–5. - Бібліогр.: 3 назви. : фот.
Кл.слова: діскалькулія, акалькулія, інклюзивне навчання
Нікуліна, С. М. Лісовий гість : самопідготовка для учнів 5-го класу з вадами розумового розвитку / С. М. Нікуліна. - С.6–10 : мал.
Кл.слова: діти з вадами розумового розвитку, математика, українська мова
Гайтина, Л. Г. Приставка : урок русского языка в 6-м классе для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина. - С.11–12 : фот.
Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю, уроки російської мови, префікс
Денисенко, Л. А. Відкрита самопідготовка у 8-му класі для учнів із затриманням психічного розвитку : [розробка занять самопідготовки з української мови на тему "Речення зі звертаннями і вставними словами" і зарубіжної літератури на тему "Роберт Л. Стівенсон"] / Л. А. Денисенко. - С.13–16 : мал., фот.
Кл.слова: домашня робота, українська мова, зарубіжна література
Андрущенко, Н. П. Матеріали для аудіювання [з української мови] для учнів 1-го класу спеціальної загальноосвітньої школи / Н. П. Андрущенко. - С.17–21 : фот.
Кл.слова: активізація пізнавальної діяльності, утворення нових слів, розвиток аудіативних навичок
Губар, О. М. Діагностичний інструментарій визначення рівня розумового розвитку дитини 1-го року навчання в школі : [зразки занять на два діагностичні тижні з розвитку мовлення, письма, рухів та орієнтиру в просторі; заняття з лічби, читання, конструювання, аплікації, самообслуговування, малювання] / О. М. Губар, К. В. Самолюк. - С.22–29.
Кл.слова: розумовий розвиток, учні 1 класу, діагностика
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.
Шифр: ДзОП-1/2019/3
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 3
Зміст:
"Пряма лінія" з тренерами НУШ: високий рівень педагогічної освіти та якісна інформація від найкращих спікерів! : [про Інтернет-марафон "Пряма лінія" з тренерами НУШ, який відбувся 29–30 січня 2019 р.]. - С.2–3. : фотогр.
Кл.слова: педагогічна освіта, освітні концепції, Нова українська школа
Куст, С. М. Рідна мова – душа народу : [позакласний захід для учнів 5-го класу з особливими освітніми потребами] / С. М. Куст. - С.4–6. : фотогр.
Кл.слова: позакласна робота, позакласні заходи, українська мова
Цуркан, У. О. Святий Миколай у країні Грамотійко : [сценарій навчально-виховного логопедичного заходу] / У. О. Цуркан. - С.7–9. : іл.
Кл.слова: логопедичні заходи, логопедична робота, звуковимова
Комбарова, А. О. Графіка. Інструменти графічного редактора. Пензлик. Олівець. Гумка : [урок інформатики для дітей 1-го класу з розладами аутичного спектра] / А. О. Комбарова. - С.10–11. : мал.
Кл.слова: графіка, графічний редактор, інформатика
Дриганець, В. К. Коли скрипалять стрибунці... : [конспект уроку читання для учнів 4-го класу з легкою розумовою відсталістю] / В. К. Дриганець. - С.12–14. - Бібліогр.: 3 назв. : фотогр., мал.
Кл.слова: виразне читання, початкова освіта, розробки уроків
Михайлова, Л. В. Ознаки осені та осінні явища в житті рослин : [інтегрований урок з української мови та природознавства у 2-му класі для дітей з особливими освітніми потребами] / Л. В. Михайлова. - С.15–17.
Кл.слова: осінні явища, інтегровані уроки, початкова школа
Книшук, Т. І. Зима-чарівниця : [розробка заняття-розваги з елементами логоритміки, грамоти для дітей старшого дошкільного віку із затриманням психічного розвитку] / Т. І. Книшук. - С.18–20. : фотогр.
Кл.слова: логоритміка, логопедичні заняття, дошкільна освіта
Свириденко, О. В. Опанування навички читання дітьми з особливими освітніми потребами : [методичні рекомендації для вчителів початкових класів та вихователів спеціальних навчальних закладів] / О. В. Свириденко. - С.21–24. : табл.,іл.
Кл.слова: методичні рекомендації, виразне читання, диклексія
Кушпіль, О. Є. Школа відкрита для всіх : [сценарій квесту для педагогічних працівників інклюзивного закладу] / О. Є. Кушпіль. - С.25–31. : фотогр.
Кл.слова: квести, інклюзивне навчання, діти з розладами аутичного спектра
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.
Шифр: ДзОП-1/2019/4
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 4
Зміст:
Дерев’янко, О. О. Особливості формування ключових компетентностей молодших школярів з порушеннями зору через навчальну діяльність : [розкрито сутність та особливості формування ключових компетентностей школярів, зокрема: ціннісно-смислової, загальнокультурної, навчально-пізнавальної, інформаційної, комунікативної, соціально-трудової, особистісного самовдосконалення] / О. О. Дерев’янко. - С.2–6. - Бібліогр.: 11 назв.
Кл.слова: навчальна компетентність, навчальна діяльність, діти з порушеннями зору
Базілевский, А. Г. Особливості організації логопедичної роботи з дітьми, які мають порушення мовлення в умовах спеціального закладу середньої освіти : [охарактеризовано особливості логопедичної роботи з дітьми з порушеннями мовлення в умовах спеціального закладу середньої освіти як важливої складової комплексної медико-педагогічної реабілітації та соціальної адаптації дітей і підлітків з комплексними порушеннями та відхиленнями мовлення] / А. Г. Базілевский, С. М. Зганяйко. - С.7–9. - Бібліогр.: 5 назв. : фото.
Кл.слова: логопедична допомога, мовленнєві порушення, логопедична робота
Куст, С. М. Частини мови : [презентовано розробку уроку української мови у 5-му класі для дітей з легкою розумовою відсталістю] / С. М. Куст. - С.10–12. : фото.
Кл.слова: українська мова, уроки, діти з легкою розумовою відсталістю
Свириденко, О. В. У лісі : [розробка уроку читання для учнів 2-го класу з дислексією] / О. В. Свириденко. - С.13–14.
Кл.слова: читання, дислексія, розробки уроків
Коваленко, Г. І. Рослини поля : [міститься конспект уроку з природознавства для учнів 7-го класу з порушеннями інтелекту] / Г. І. Коваленко. - С.15–20. - Бібліогр.: 3 назв. : фото., іл.
Кл.слова: природознавство, розробки уроків, діти з порушеннями інтелекту
Кучерява, О. В. Дроби, що дорівнюють одиниці. Розв’язування задач на рух : [презентовано конспект уроку з математики для учнів 4-го класу з інклюзивним навчанням] / О. В. Кучерява. - С.21–24. - Бібліогр.: 3 назв. : фото., іл.
Кл.слова: математика, розробки уроків, інклюзивне навчання
Бабляк, С. В. Технологічні карти для проведення уроків соціально-побутового орієнтування в спеціальних ЗСО : [презентовано технологічні карти для використання на уроках в спеціальних закладах середньої освіти. Призначені для учнів 8–9 класів з легкою розумовою відсталістю] / С. В. Бабляк. - С.25–30. : табл.
Кл.слова: технологічні карти, технологія приготування, діти з легкою розумовою відсталістю
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

21.
74.2
Д 79


    Дубейко, Л. О.
    Діти з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому навчальному закладі [Текст] / Л. О. Дубейко // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 30. - Вкладка "Дитина з особливими потребами": пілотний випуск. - С. 2-3.
ББК 74.2
Рубрики: Діти з особливими потребами
Кл.слова (ненормовані):
діти з проблемами в розвитку -- діти з особливими освітніми потребами -- навчання дітей з особливими потребами -- інклюзивне навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

22.
74.04(4Укр)
Ж 44


    Жебровський, Борис Михайлович.
    В екстремальних умовах ми згадуємо настанови вчителя - і вони спрацьовують : [розмова із заст. міністра МОНмолодьспорту України Б. М. Жебровським про новації, які відбудуться в освіті, стан готовності до нового 2012/13 навч. року / вела розмову Оксана Жованик] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 23/24. - С. 27-31
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--новації
Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- позашкільна освіта -- дошкільна освіта -- інклюзивне навчання -- сільська школа


Дод.точки доступу:
Жованик, Оксана \вела розмову.\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

23.
74.3(4Укр)
З-14


    Загрева, Валентина.
    Основні завдання щодо забезпечення якісних освітніх послуг дітям з особливими потребами: досвід Волині / В. Загрева // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 7. - С. 20-22. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.3(4Укр)
Рубрики: Спеціальна педагогіка--парламентські слухання
   Освіта в Україні--інклюзивна освіта--парламентські слухання

   Волинська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- інклюзивне навчання -- кадрове забезпечення -- науково-методичне забезпечення -- інклюзивна освіта -- соціалізація дітей
Анотація: Виступ на парламентських слуханнях на тему "Освіта, охорона здоров'я та соціальне забезпечення дітей з порушеннями психофізичного розвитку: проблеми та шляхи їх вирішення", які відбулися 4 червня 2014 р. у Верховній Раді України.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

24.
74.04(4Укр)
З-36


    Засенко, В. В.
    Освіта "особливих” дітей: стан і перспективи розвитку [Текст] / В. В. Засенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 4. - С. 19-24.
ББК 74.04(4Укр) + 74.3(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
особливі діти -- освіта особливих дітей -- діти з особливими потребами -- інклюзивне навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

25.
376-056.2/.3(477)
З-36


    Засенко, В'ячеслав.
    Освіта "особливих" дітей: стратегія розвитку / В. Засенко, Л. Прохоренко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2019. - № 3/4. - С. 48–52. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання -- діти з особливими потребами -- інклюзивні навчальні заклади -- дитиноцентризм
Анотація: Узагальнено схаракткризовано систему освіти осіб із особливими потребами. Окреслено стратегічні орієнтири її розвитку, принципи і підходи до реформування.


Дод.точки доступу:
Прохоренко, Леся

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

26.
376-056.264](477)
З-48


    Зелінська-Любченко, К.
    Проблема подолання моторної алалії в умовах закладу освіти / Катерина Зелінська-Любченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 1. - С. 55–63. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--вади мовленнєвого розвитку
Кл.слова (ненормовані):
діти з розладами мовлення -- подолання моторної алалії -- інклюзивне навчання -- формування мовленнєвої діяльності -- недорозвинення мовлення -- фонетико-фонематичне недорозвинення -- лексико-граматичне недорозвинення -- індивідуалізація плану корекції


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

27.


    Кіт, Юлія.
    Навчаємо читати дитину з обмеженими освітніми потребами [Текст] / Ю. Кіт // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 8. - С. 58-60. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа--навчання--інклюзивне навчання
Кл.слова (ненормовані):
дитина з обмеженими освітніми потребами -- читання в початковій школі -- інклюзивне навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

28.


    Квіт, Сергій.
    Лише спільними зусилями можна досягти позитивних результатів у цій життєво необхідній справі / С. Квіт // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 7. - С. 3-5. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр) + 74.3(4Укр)
Рубрики: Спеціальна педагогіка--парламентські слухання
   Освіта в Україні--інклюзивна освіта--парламентські слухання

Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими потребами -- інклюзивне навчання -- реабілітаційна робота -- індекс інклюзії
Анотація: Виступ на парламентських слуханнях на тему "Освіта, охорона здоров'я та соціальне забезпечення дітей з порушеннями психофізичного розвитку: проблеми та шляхи їх вирішення", які відбулися 4 червня 2014 р. у Верховній Раді України.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

29.
376.014.3(477)
К 61


    Колупаєва, А.
    Освітнє реформування: методологічні та стратегічні виміри освіти дітей з особливими потребами / Алла Колупаєва // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 1. - С. 7–13. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими потребами -- інклюзивне навчання -- паспортизація інтернатних закладів -- психолого-педагогічний супровід


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

30.


    Красняков, Євген.
    Формування та реалізація інклюзивної політики у сфері освіти дітей з особливими потребами в Україні [Текст] / Є. Красняков, В. Бурда // Віче : Теоретичний і громадсько-політичний журнал. - 2013. - N 6. - С. 17-20.
ББК 66.2(4Укр)
Рубрики: Політика України--внутрішня політика
   освіта інклюзивна

Кл.слова (ненормовані):
освіта дітей інвалідів -- інклюзивне навчання


Дод.точки доступу:
Бурда, Владислав

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-30    31-60   61-81 
 
Статистика
за 27.08.2024
Кількість запитів 78447
Кількість відвідувачів 683
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя