Пошуковий запит: <.>K=інклюзивні групи<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Дичківська І. Інклюзивна практика в дитсадку: організаційна модель/І. Дичківська // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2014,N № 2.-С.5-9
|
>2.
| Як організувати діяльність інклюзивних груп // Практика управління дошкільним закладом. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N N 12.-С.22-24.
|
>3.
| Україна. М-во освіти і науки Щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 12.-С.44–50.
|
>4.
| Порошинська Н. ЗДО, батьки та ІРЦ: нюанси взаємодії/Наталія Порошинська // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 12.-С.51–53.
|
>5.
| Дитина з особливими освітніми потребами у ЗДО // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 12.-С.54–57.
|
>6.
| Організація діяльності закладів освіти у новому навчальному році: документи за 5 хвилин // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 8.-С.[15–18].
|
>7.
| Україна. М-во освіти і науки. Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2019/2020 навчальному році : інструктивно-методичні рекомендації : додаток до листа МОН України від 02.07.2019 № 1/9-419 /Україна. М-во освіти і науки // Дошкільне виховання, 2019,N № 8.-С.1-6 (Дод.)
|
>8.
| Чебаненко І. Трикутник психолог-педагогічного супроводу дітей з ООП/І. Чебаненко, Л. Громико // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2019,N N 10.-С.21-23.
|
>9.
| Як організувати діяльність закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2020,N N 9.-С.54-58.
|
|