Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інклюзія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40  
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.6/Б 11
Автор(и) : Білоус І. І.
Назва : Регіональний стандарт соціальних послуг для дітей з обмеженими можливостями (на прикладі Луганської області)
Місце публікування : Соціальна педагогіка: теорія та практика. - Луганськ: Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2009. - N 3. - С. 17-21 (Шифр С327798/2009/3)
ББК : 74.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами
Реабілітація дітей
Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психофізична реабілітація --інклюзія--соціальна адаптація
Анотація: У статті розглядаються питання щодо обгрунтування регіонального стандарту соціальних послуг для дітей віком до 16 років з порушеннями розвитку та сімей, що їх виховують
Знайти схожі

2.

Назва газети: Завуч -2012р.,N 8
Цікаві статті :
Шевчук Т. Інклюзія - вимога часу/ Т. Шевчук (стр.18-20.)
Цікаві статті :
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання : 74.04(4Укр)/Ш 37
Автор(и) : Шевчук, Тетяна
Назва : Інклюзія - вимога часу : погляд з Чернігівської області
Місце публікування : Завуч: Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів/ Благодійний фонд"Перше вересня". - К.: Благодійний фонд "Перше вересня", 2012. - N 8. - С. 18-20. (Шифр Зав-1/2012/8)
ББК : 74.04(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): навчання інклюзивне
освіта інклюзивна
навчання дітей з обмеженими можливостями
Географіч. рубрики: Ніжин, місто-- освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання інвалідів
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.6/Д 30
Автор(и) : Демичева, Ольга Геннадьевна
Назва : Неспециальные проблемы инклюзивного образования
Місце публікування : Соц. педагогика: науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - Москва: НИИ школьных технологий, 2012. - № 2. - С. 54-58. - ISSN 2220-6051 (Шифр С136973/2012/2). - ISSN 2220-6051
ББК : 74.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Інклюзивна освіта в зарубіжних країнах-- проблеми
Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74/Б 81
Автор(и) : Бондар В., Синьов, Віктор, Тищенко, Владислав
Назва : Чи приживеться північноамериканська модель інклюзії в Україні
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2012. - № 8/9. - С. 20-27. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2012/8/9). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами
освіта інклюзивна
Географіч. рубрики: Північна Америка-- освіта інклюзивна
Україна-- Інклюзивна освіта
Анотація: У статті аналізуються проблеми, пов'язані з упровадженням в Україні інклюзивної форми навчання дітей з психофізичними порушеннями, яка базується на принципі рівних прав і можливостей у сфері освіти. Автори обгрунтовують необхідність розроблення вітчизняної моделі освітньої інтеграції учнів, яка б враховувала і досвід європейських країн з реалізації інклюзивної освіти, і здобутки спеціальної освіти України.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.6/Р 24
Автор(и) : Рассказова О. І.
Назва : Соціальна ексклюзія як наслідок стигматизації сімей, що виховують дітей з обмеженими можливостями
Місце публікування : Соціальна педагогіка: теорія та практика. - Луганськ: Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2012. - N 3. - С. 80-87. (Шифр С327798/2012/3)
ББК : 74.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами
виховання соціальне
соціальна адаптація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна інклюзія--соціальне насильство
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання : 74.04(4Укр)/К 56
Автор(и) : Ковтонюк, Оксана
Назва : До людської турботи - законодавчу базу
Місце публікування : Освіта України: Педагогічна газета. - Київ: МОН України. Академія пед.наук.Профспілка працівників освіти і науки.ВАК України., 2013. - N 25 (24 червня). - С. 12 (Шифр ОУ/2013/25 (24 червня))
ББК : 74.04(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта інклюзивна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивна освіта--інклюзія
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.04(4Укр)/К 95
Автор(и) : Кучмаева, Оксана Викторовна, Сабитова, Галина Валентиновна, Петрякова, Ольга Леонидовна
Назва : Нормативное обеспечение инклюзивного образования: региональный опыт
Місце публікування : Соц. педагогика: науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - Москва: НИИ школьных технологий, 2013. - № 4. - С. 45-56. - ISSN 2220-6051 (Шифр С027/2013/4). - ISSN 2220-6051
Примітки : Библиогр.: 10 назв.
ББК : 74.04(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта інклюзивна
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.100/Д 50
Автор(и) : Дичківська Ілона
Назва : Інклюзивна освіта: шляхи впровадження
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2013. - № 12. - С. 3-6. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д199251/2013/12). - ISSN 0321-1401
ББК : 74.100
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта інклюзивна
Дошкільна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивна освіта--інклюзивний дитсадок--інклюзія в дошкіллі
Анотація: Одним із важливих завдань освітньої політики є впровадження інклюзивної освіти. Подано алгоритм уведення інклюзивної практики в роботу дитсадка.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.102/Д 50
Автор(и) : Дичківська, Ілона
Назва : Інклюзивна практика в дитсадку: організаційна модель
Місце публікування : Дошкіл. виховання: щомісяч. наук.-метод. журн. М-ва освіти і науки України для педагогів і батьків. - К.: Світич, 2014. - № 2. - С. 5-9: фотогр. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д199251/2014/2). - ISSN 0321-1401
ББК : 74.102
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- інклюзивна освіта
Анотація: Стаття присвячена проблемі навчання й виховання дітей з особливими потребами у дошкільних навчальних закладах. Висвітлено організацію структурних підрозділів інклюзивного дитсадка та розглянуто мету, завдання і зміст роботи кожного з них. Визначено та проаналізовано чинники реалізації інклюзивної практики в дитсадку.
Знайти схожі

11.

Назва газети: Освіта України -2015р.,N 21 (25 травня)
Цікаві статті :
Кулик Н. Інклюзія - це причетність/ Н. Кулик (стр.12-13.)
Цікаві статті :
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання : 74/К 90
Автор(и) : Кулик, Наталія
Назва : Інклюзія - це причетність
Місце публікування : Освіта України: Педагогічна газета. - Київ: МОН України. Академія пед.наук.Профспілка працівників освіти і науки.ВАК України., 2015. - N 21 (25 травня). - С. 12-13. (Шифр ОУ/2015/21 (25 травня))
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта інклюзивна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти аутисти--інклюзивна освіта--інклюзивне навчання
Знайти схожі

13.

Назва журналу :Дошкільне виховання -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Богуш Алла. Національно-патріотичне виховання в українському дитячому садку. Концепція Софії Русової та сьогодення/ Алла Богуш (стр.2-5)
Митник Олександр. Як виховати дошкільника-діяча/ Олександр Митник, Лариса Рижньова, Лариса Захаренко (стр.6-10)
Логвинчук Світлана. Мовленнєва компетенція - засобами гри : ефективний досвід/ Світлана Логвинчук; Світлана Логвінчук (стр.11-15)
Бобир Валентина. Інклюзія: реальні кроки в наявних умовах : з досвіду роботи районної творчої групи/ Валентина Бобир, Олена Іванюк (стр.16-19)
Горошко Ольга. І в холодні зимові дні нам застуда та грип не страшні/ Ольга Горошко (стр.20-21)
Малько Олександра. Збережемо тепло : заняття для старших дошкільнят/ Олександра Малько (стр.22-24)
Стаднійчук Марія. Hello, Teddy Bear! : заняття з англійської мови для старших дошкільнят (практика спілкування)/ Марія Стаднійчук (стр.25-27)
Вовк Олена. Капці-мандрівники : інтегроване заняття для старших дошкільнят за казкою Галини Манів/ Олена Вовк (стр.28-29)
Пєчка Лариса. Подорож на планету Спарт : сюжетне заняття з фізичної культури для старших дошкільнят/ Лариса Пєчка (стр.30-31)
Скалух Олена. Хто розбудить ведмедика? : дидактична гра для дітей раннього віку/ Олена Скалух (стр.32)
Дмитрієва Ольга. День гарного настрою : заходи для дітей усіх вікових груп та їхніх батьків/ Ольга Дмитрієва (стр.33-38)
Відзначаємо у березні (стр.39)
Весняне натхнення (стр.3 обкладинки)
Відкриваємо красу північних регіонів! (стр.2 обкладинки)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бобир Валентина, Іванюк Олена
Назва : Інклюзія: реальні кроки в наявних умовах : з досвіду роботи районної творчої групи
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2016. - № 2. - С. 16-19. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д199251/2016/2). - ISSN 0321-1401
ББК : 74.102
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- інклюзивна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іклюзивне освітнє середовище--інклюзія в днз
Анотація: Викладено матеріал з досвіду роботи Святишинського району м. Києва та подано зразки оформлення документації щодо упровадження інклюзії в ДНЗ.
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Початкова школа -2017р.,N 2
Цікаві статті :
Бех І. Грані духовного зростання особистості/ І. Бех (стр.1-6.)
Митник О. Взаємодія вчителів, учнів та їхніх батьків у навчально-виховному процесі як підгрунтя щасливого дитинства/ О. Митник, С. Манзер, Н. Цілик (стр.6-10.)
Охріменко Л. Організація групової роботи учнів під час вивчення української мови в початкових класах/ Л. Охріменко (стр.10-13.)
Берник О. Душа нашого народу в піснях/ О. Берник, М. Кривко (стр.14-16.)
Лапіна А. лінгвістичний аналіз тексту - запорука розуміння художнього твору учнями початкових класів/ А. Лапіна, В. Плювака (стр.17-18.)
Чайковська М. Перевірка та оцінювання сформованості аудіативних умінь учнів на уроках літературного читання в початковій школі/ М. Чайковська, С. Шароварко (стр.25-28.)
Рикова О. Використання задач екологічного та краєзнавчого змісту на уроках математики як засобу формування екологічної культури учнів/ О. Рикова (стр.31-33.)
Ліщук Г. Математичні задачі з природним сюжетом/ Г. Ліщук (стр.33-35.)
Гречук В. Вивчення геометричного матеріалу у початковій школі/ В. Гречук (стр.38.)
Передерій О. Розвиток емоційно-вольових якостей учнів на уроках рукоділля в вальдорфській школі/ О. Передерій (стр.41-42.)
Білоконна Н. Емоційний компонент як важливий чинник організації навчально-виховного середовища у групі продовженого дня/ Н. Білоконна (стр.43-46.)
Колупаєва А. Інклюзія - соціальна модель устрою суспільства/ А. Колупаєва, О. Таранченко (стр.47-50.)
Суховєєва Н. "Родина, родина - це вся Україна...”/ Н. Суховєєва (стр.59-61.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.03(4УКР)/К 61
Автор(и) : Колупаєва, Алла, Таранченко, Оксана
Назва : Інклюзія - соціальна модель устрою суспільства
Місце публікування : Початкова школа: Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - N 2. - С. 47-50. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2017/2). - ISSN 0131-5358
ББК : 74.03(4УКР) + 74.04(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта в Україні-- інклюзивна освіта-- історія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивна освіта
Знайти схожі

17.

Назва журналу :Учитель початкової школи -2018р.,N 9
Цікаві статті :
Химинець В. Оновлення початкової ланки освіти в контексті євроінтеграційної політики України/ В. Химинець (стр.3-5.)
Ліба О. Технологія "Daily 3": навчаємо математики по -новому/ О. Ліба, Г. Щербан (стр.6-9.)
Кузьма-Качур М. Розкриємо учням світ природи цікаво/ М. Кузьма-Качур (стр.10-12.)
Кірик М. Навчання грамоти: якій методиці надати перевагу?/ М. Кірик (стр.13-17.)
Лалаян Н. Інклюзія крок за кроком/ Н. Лалаян (стр.18-21.)
Ходанич Л. Поетична педагогіка Марійки Підгірянки/ Л. Ходанич (стр.22-25.)
Захаркевич Є. У квест осінній вирушаймо, ознаки осені шукаймо/ Є. Захаркевич, В. Мацак, У. Щурко (стр.26-31.)
Горгош Л. Яка буває інтеграція? У цьому варто розібратися/ Л. Горгош (стр.32-35.)
Сарваді О. Поезії, окрилені і гарні, чекають нас у чарівній кав’ярні/ О. Сарваді (стр.36-38.)
Ковбаска Н. Свій рідний край у числах вивчай/ Н. Ковбаска (стр.39-41.)
Ходанич П. Знань і вражень чудових багато нам дарують Вкраїнські Карпати/ П. Ходанич (стр.42-47.)
Говді О. Ми на свято урожаю в Закарпаття завітаєм!/ О. Говді (стр.48-49.)
Титикало В. Чудове перетворення/ В. Титикало (стр.50-53.)
Биркович В. Найбільший скарб для кожної дитини - щаслива, дружна, любляча родина/ В. Биркович (стр.54-56.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лалаян, Наталія
Назва : Інклюзія крок за кроком : дидактичні матеріали для роботи з учнями в інклюзивному класі
Місце публікування : Учитель початкової школи: Науково-методичний журнал/ міністерство освіти і науки України Національна академія педагогічних наук України: Видавництво "Світич", 2018. - N 9. - С. 18-21. (Шифр УПШ/2018/9)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- навчання-- інклюзивне навчання
Географіч. рубрики: Закарпатська область-- освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивне навчання--корекційна робота--діти з особливими потребами
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гриньова М., Калініченко І.
Назва : Підготовка педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2018. - № 5/8. - С. 39–43: рис. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2018/5/8). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
УДК : 373.3/.5.091.12.011.3-051:37.043.2-056.2/.3](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Інклюзивна освіта-- підготовка педагогічних кадрів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підвищення кваліфікації--інклюзія--інклюзивне навчання--інклюзивна освіта--дитина з особливими освітніми потребами--психолого-педагогічний супровід--асистент вчителя
Анотація: У статті розглянуто основні нормативні та законодавчі акти, які регламентують упровадження інклюзії в освітній простір України. Визначено характеристики інклюзивних процесів. Зосереджено увагу на адаптації, модифікації, індивідуальній програмі розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Окреслено ключові напрями підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти, які працюють в умовах інклюзії. Представлено досвід реалізації регіонального навчально-просвітницького проекту "Розвиток інклюзивної освіти у Полтавській області". Його мета - розвиток педагогічної майстерності, інклюзивної компетентності педагогічних працівників Полтавської області шляхом організації їх навчання у міжатестаційний період; формування необхідних навичок та установок серед батьків дітей з особливими освітніми потребами з метою відстоювання права дитини на рівний доступ до якісної освіти, забезпечення їх економічної та соціальної незалежності у майбутньому.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 376-056.2/.3(477)/Д 17
Автор(и) : Данілавічютє Е.
Назва : Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 4. - С. 53–64: мал. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/4). - ISSN 23122781
Примітки : Бібліогр.: 7 назв.
УДК : 376-056.2/.3(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивна освіта--інклюзивне навчання--інклюзія--міжнародна класифікація функціонування--педагогічна підтримка--освітнє середовище--пристосувальне середовище--діти з особливими освітніми потребами
Анотація: Представлено сучасні уявлення про створення комфортних умов функціонування дітей з особливими освітніми потребами у дитячому колективі. Представлено структуру Міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності, здоров’я дітей та підлітків як сучасного інструменту, що дозволяє скласти об’єктивне уявлення про стан дитини на основі обліку характеристик її розвитку та впливу на неї навколишнього середовища.
Знайти схожі

 1-20    21-40  
 
Статистика
за 04.07.2024
Кількість запитів 22445
Кількість відвідувачів 454
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя